Goede kwaliteit voor een prima prijs

Groter dan ik mij had voorgesteld

Goed geholpen. .netjes en correct

Snel en conform afspraak

Snelle levering.

netjes / respect voor de klanten

Eerlijk advies en snelle levering

Goed gevoel over contact oer mail door het meedenken over de kwaliteit. Daarna snelle levering en mooi resultaat

Goed overleg voor de afdruk en alle afspraken uitstekend nagekomen

tevreden

bijzonder tevreden ben ik over product snelle levering en service

eerlijk, menselijk kan het niet beter. ok er was een dag vertraging (en ik had het snel nodig voor een expo waardoor het stress werd) maar ik ben dan toch echt vriendelijk geholpen door jullie aan de tel en via mail. top.

Goed advies

Ik kreeg goed advies over de kwaliteit van de foto’s die ik als fotobehang wilde laten afdrukken.

Zeer goed en behulpzaam

Keurige mensen

Helemaal top poster van 7,7 mtr lang, mooi van kleur

Achtergrondposter van 7,7 mtr lang bij 55cm hoog

Zeer goede ervaring

Een professioneel bedrijf! En zeer klantvriendelijk. Zij zijn mij tegemoet gekomen nadat ik een fout had gemaakt. En heel goed tegemoet gekomen! Ik heb niet vaak zulke goede service meegemaakt.

Levering binnen 24uur, zelfs tijdens de feestdagen. Kwaliteit van het behang is goed en je kunt grote bestanden voor het ontwerp uploaden.

keurig geleverd

prima , zou zo weer bestellen

Goed product! Snelle levering.

De snelle levering in deze drukke periode verraste mij aangenaam. De duidelijke aanwijzingen waren erg fijn! De kwaliteit van het product en de meegeleverde accessoires was prima.

Mooi, sterk en snel geleverd!

Het is heel eenvoudig ! Op maat op een rol en mooie kwaliteit. Niet duur!!! Snelle levering!

Snelle levering,goede kwaliteit

GEWELDIG

Mooi behang en makkelijk te plakken. Het meest fantastisch was de service! Bijzondere dank aan Joost! Hij dacht mee en bood alternatieven toen bleek dat de gekozen afbeelding te lage afdrujkwaliteit had!

Snelle levering en super mooi!

Heel tevreden met de service en het resultaat bedankt!

Snelle en correcte levering

Top firma. Snel en goed product

snel en goede kwaliteit

Wederom weer een prachtige resultaat! Goede kwaliteit en super snelle levering. Top!

Top en Profesioneel

Geen gedoe. Gewoon bestellen, in orde en kwaliteit bij levering. Ik ben fan. Keep going.

Goed en snel geholpen

De bestelling is goed en snel verlopen. Maar voor ons viel de print tegen. Op foto leek het leuk maar op de grote van 240 x 115 viel de foto tegen. Dus hebben het niet gebruikt. Ligt niet aan Repro