Prima kwaliteit, betaalbaar en supersnel geleverd!

Prima kwaliteit, betaalbaar en supersnel geleverd!

Betrouwbaar, kwalitatief goed en goede ondersteuning (advies). Bedankt

Betrouwbaar, kwalitatief goed en goede ondersteuning (advies). Bedankt.

Snel en hoog van kwaliteit

We hadden nieuw behang nodig voor een nieuwe kamer. Dus we harden hier besteld en nog geen week later kwam het al binnen. Het heeft ook een goede kwaliteit qua de foto. Zolang de afmetingen van je foto vrij groot zijn (of zelfs op maat) heeft het een goede kwaliteit. Ook is het verassend betaalbaar.

Perfect!!!

Zowel telefonisch als de bezorging en natuurlijk de kwaliteit van het behang!!!

Heel mooi fotobehang van goeie kwaliteit tegen een goeie prijs

perfect!!!

Supersnel, binnen 1 dag werd mijn behang geleverd. En het is van hele goede kwaliteit. Petra Kraal

Gewoon goed

Nadat we een goede foto hadden gestuurd was het foto behang snel geleverd.

Heel klantvriendelijk!

Super snelle levering en na telefonisch contact antwoord gekregen op mijn vraag. Ik ben erg tevreden!,

Prima communicatie via de mail en telefoon.

Snelle levering, prima kwaliteit.

De eerste keer dat ik met producten van repro.nl werk. Maar zeker niet de laatste...!! Gaat erg mooi worden. Als de ruimte volledig klaar is stuur ik wel een foto op...!

Supergoede service

Snelle reactie en advies over de kwaliteit van het fotobehang

Naar tevredenheid geholpen..

In eerste instantie is de afdruk van het fotobehang niet helemaal goed gegaan. Echter na contact met het bedrijf hierover is alles naar uiterste tevredenheid opgelost. Kan niet anders zeggen dan een top service..

Beste Ferry, hier is duidelijk iets niet goed gegaan, onze excuses hiervoor. Wij hopen dat je tevreden bent met de door ons geboden service om het op te lossen. Team Repro.nl

Goede hulp vanuit Repro

Na het zien van de proefdruk zag ik dat de afbeelding niet scherp was. Na een aantal keer heen en weer gemaild te hebben met Repro hebben we samen voor elkaar gekregen dat de afbeelding haar scherp kon worden gedrukt. Erg tevreden. Een puntje door het aantal banen en de zwarte kleur van het plaatje zijn de banen goed te zien.

Boven verwachting

Ik vind het resultaat van mijn bestelling, een foto op een hout verrassend! De kleuren zijn prachtig, de levering snel.

Goed helaas 1 foutje

Ik heb 3 foto s besteld maar 1 was te kort kwa breedte erg balen ...de andere 2 wel perfect

Beste Debbie, volgens onze informatie is het behang geproduceerd op het bestelde formaat, klopt dit? Als dit niet het geval is kunt u dan contact opnemen met onze klantenservice. Wij adviseren altijd om een behang iets groter te bestellen omdat muren zelden recht zijn, vervelend als het dan net niet past.

In een woord, FANTASTISCH!!!!!!!!!!

Ik zocht contact met jullie doordat ik eigenlijk al tijden op zoek ben naar behang met daarop het bekende motief uit de film The Shining. En hoopte dat jullie me in die zoektocht misschien zouden kunnen helpen! Kreeg contact met jullie medewerker Joost, die zich echt enorm voor me heeft ingezet. En die voor mij uiteindelijk na lang zoeken 't motief heeft gevonden! Vervolgens heeft hij me nog heel erg goed geholpen, met het bepalen van de grote van de patroontjes die erop staan (wat zeg maar mooi zou zijn qua grote) Ja, jullie Joost verdiend in mijn ogen echt een DIKKE pluim! Want had echt zo'n fijn en leuk contact met hem. En hij was zo ontzettend behulpzaam! Dankzij hem komt mijn grote droom straks uit en kan ik eindelijk een wandje opvrolijken met dit prachtige motief!!! Kan niet wachten tot mijn oom het er binnenkort voor me op gaat hangen! Team Repro.nl (en dan vooral Joost!) heel erg bedankt voor het realiseren van deze droom!!!!!!

Heel geweldig

Daar ik niet wist of de kwaliteit van mijn foto goed was hebben ze uit diverse foto’s de beste uitgekozen. Resultaat prima

Goede snelle levering , Goede prijs kwaliteit. Nu nog even kijken hoe het eindresultaat zal zijn maar heb er vertrouwen in.

Goede service wij hadden een vraag en die is vrij snel beantwoord

Goede service, leuke krant laten maken

De service was goed, als je voor 10 uur besteld kan je krantje er de volgende dan voor 12 uur middags in huis zijn met spoedverzorging! 100 gram papier krant is duidelijk leesbaar op 11pt met een dun font. Kleuren zijn goed. Service aan de telefoon was vriendelijk, persoonlijk en meedenkend.

goed contact.. Duidelijk en vlot.

Het voor de eerste keer dat ik foto behang bestelde. Handig dat de lijm en toebehoren er bij besteld kon worden. Het is een succes op de muur.

kan nog niet beoordelen behang nog niet opengerold.

Komt nog

Een 7, wat zonde... we hopen natuurlijk altijd dat we een 10 krijgen! Als de muur behangen is stuurt u ons dan een leuke foto? :-)

Kwaliteit op de eerste plaats.

Leveren extra inspanningen om tot het beste resultaat te komen

1e review okt 2020 Foto was heel goed afgedrukt en goed gelamineerd. Na ontvangst bedachten we dat we nog moeten bedenken met welk systeem we de poster op gaan hangen. Wat ik in eerste instantie had bedacht, gaatjes bovenin, hier visdraad door en dan bevestigen aan een rails die we hebben hangen, is niet zo'n heel goed idee. Wellicht zouden er suggesties hiervoor op de site kunnen komen of het aanbieden van een ophangsysteem. ---------------------------------------------------------------------------------------- 2e review 23 nov 2020 Het door mij aangeleverde bestand voldeed niet en aan mij werd de keuze gelaten of ik mijn bestelling wel of niet door wilde laten gaan. Er werd ook een uitsnede van hoe het er uit zou komen te zien meegestuurd. Dit was inderdaad niet goed. Ik had eerder ook een bestelling gedaan met als basis dezelfde foto en dat resultaat was fantastisch geworden. Dit heb ik via e-mail medegedeeld en werd gebeld door Olivia. We hebben overlegd en Olivia bood aan te gaan zoeken naar het door mij eerder aangeleverde bestand, dit voldeed wel. Olivia heeft dit bestand bewerkt naar de door mij gewenst afmetingen. Resultaat is fantastisch. We hebben de poster opgehangen, een paar uur later kwam er een vriendin langs, die was ook helemaal enthousiast En wil ook zo'n poster voor aan de muur met eigen foto en ze wil dit ook via Repro laten doen. N.B. Ik heb een poster van 100 cm x 250 cm laten maken.