Prachtige kwaliteit en goede service

Goed advies gekregen bij mijn bestelling en de zowel de kwaliteit als snelheid is uitstekend

Goede kwaliteit en prima service!

Het behang is van prima kwaliteit en werd snel geleverd.

Prachtig!

Aangezien het een eigen foto is, gewoon gemaakt met een mobiel, is het resultaat geweldig!

Super professioneel

Ik heb fotobehang besteld. Het heeft museumwaardig goed uitgepakt

Super!!

Duidelijke website, super communicatie, goed bereikbaar en het belangrijkste: topkwaliteit!

Top, snel en mooi

Supermakkelijk te bestellen, mooi gedrukt en snel bezorgd, wat wil je nog meer!

Fotobehang ziet er netjes uit!

Bij de online bestelling ging ik er van uit dat de foto op 1 baan afgedrukt zou worden . Dus ik keek verbaasd op toen ik de smalle rol behang zag . Bij nader inzien heb ik niet goed opgelet , dus de Foto’s werden op 2 banen afgedrukt. . Dus sorry voor mijn telefoontje! Groetjes Elise

Mijn besteling is nog niet binnen

Ik heb nog steeds niks gekregen dus moeilijk om iets te zeggen Aanbevelen? Dat weet ik nog niet.

Prachtig!

Ben heel blij met het eindresultaat.

Snel en correct geleverd.

Snel en correct geleverd, nu nog op de wand plakken.

Altijd weer top!

Al meerdere keren foto behang besteld en altijd top kwaliteit en super service!

Denken mee

Geven preview van het resultaat, zodat je eventueel een andere keuze kunt. Snelle levering. Top

Helemaal super!

Hele snelle reactie van Joost. Toen ik het ontwerp nog wilde aanpassen was dat geen probleem. Ik kreeg binnen een half uur reactie terug met een nieuw ontwerp. Volgende dag had ik het al in huis. Wat een goeie service!

Super tevredem

Levering de volgende dag. Ik wilde 2 uitsnedes van een foto en is precies geleverd zoals gevraagd.

Goed overleg van te voren over de kwaliteit. Eerste geleverde foto van mij was slecht. Blij dat hun daar over communiceren over de kwalitet hoe hij echt word. Was heel korrilig. Later een nieuwe afbeelding gestuurd met veel meer pixels op advies van hen. Top kwaliteit voorstel. Laten maken. Volgende dag in huis. Kwalitatief goed behang en mooie afdruk. Toppers

top

top

Echt top service!

Wanneer je een ontwerp uitkiest en het groter is dan het bestaande ontwerp, maken ze hem speciaal voor jou op maat. Ze overleggen dan ook precies hoe of wat. Het fotobehang is ontzettend mooi en goede kwaliteit! Telkens als ik nieuw wil, dan kom ik direct bij jullie terecht.

Bedrijf wat met je meedenkt

Fotobehang (4x2,4m) van eigen foto gekocht bij Repro. Gebruiksvriendelijk site waarin al de kwaliteit van de afdruk weergegeven werd. Desondanks na bestelling een persoonlijk mailtje ontvangen met voorbeelden van de (on)scherpte van de foto met de vraag of we de bestelling nog wilden aanpassen. Erg attent. Nu nog behangen.... ben benieuwd!

Snel geleverd en van goede kwaliteit en niet duur

Gewoon perfect

Goed en een snelle service

Het behang was nog helderder dan ik verwacht had

Behang was snel binnen

Vlotte en correcte service

A0 poster via PDF doorgestuurd en 2 dagen later al ontvangen. Zeer goede kwaliteit

Zeer professioneel

Bestelling geplaatst en twijfel over de kwaliteit van onze zelf aangeleverde foto werd bevestigd doordat er een uitsnede van wat het eindresultaat zou worden werd gemaild. Een paar dagen tijd gekregen om een betere kwaliteit aan te leveren en na wat over en weer gemaild te hebben(communicatie is perfect te noemen) in produktie genomen. We wachten nu op het eindresultaat maar xijn zeer positief over dit bedrijf. Zeker een aanrader