Slecht

Er word gezegd dat het behang niet krimpt , maar het krimpt zeer zeker wel , erg jammer moet ik zeggen , nu is er iets waar ik mij op verheugd had , gewoon verknoeit En ja ik heb de goede behangplaksel gebruikt

Beste Gert, Het behang hoort niet te krimpen, dat is balen! Heb je al contact gezocht met onze klantenservice voor een oplossing? Kun je een foto sturen naar service@repro.nl dan kunnen wij deze weer doorsturen naar onze papierleverancier. Team Repro.nl

prima sevice

prima website

Supersnel - perfect afgeleverd zoals gevraagd

Vrijdag de file voor het krantje verstuurd en maandag afgeleverd ! Kwaliteit uitstekend.

Mooie foto op fijn behang

Ik keek eerst op dat het 1 lange rol was maar de logica was snel gevonden. Kwaliteit van de foto en het papier was ronduit prima. Snelle levering voor een betaalbare prijs. Ook het zelf aan kunnen geven van het formaat en wel deel van de foto je dan krijgt is erg fijn!

Levering is niet correct

Vandaag zou mijn poster geleverd worden. Repro.nl maakt gebruik van GLS. Ondanks het feit dat ik thuis was en de bel gewoon werkt, is het pakket toch afgeleverd op een GLS-servicepunt. In de mail die ik heb ontvangen staat aangegeven dat ik ook een niet-thuisbericht in de brievenbus moet hebben ontvangen. Echter, er lag niets in mijn brievenbus en het had gewoon bezorgd kunnen worden. Ik ben hier immers speciaal voor thuis gebleven.

Beste Miranda, soms gaat er iets niet goed met de bezorging, gelukkig niet vaak maar elke keer blijft vervelend. Dit is de drukke tijd voor de koeriers, wellicht heeft dat er mee te maken, wij zullen je melding doorgeven aan GLS. Ik hoop dat de poster straks wel naar tevredenheid gebruikt kan worden. Team Repro.nl

klant vriendelijk en meedenkend

Gezien de foto niet helemaal helder was werd er goed meegedacht en eerlijk antwoord gegeven over de kwaliteit. Snelle reacties/contact via de mail rondom afstemming van de foto. Nu nog wachten op het eind resultaat

Boven verwachting goed

Samen met mijn familie maakte ik een krant voor het 35-jarige huwelijk van mijn ouders. Toen ik het PDF-bestand (12 pagina's) uploadde op de site van Repro, duurde het slechts 2,5 werkdagen voordat ik hem in handen had. Dat verliep boven verwachting snel en daarbij: het papier is als een echte krant, maar dan mooier. Iedereen die de krant ziet, zegt: 'Wow'! De kleuren, de verpakking en de service, perfect. Ik kan Repro ten zeerste aanbevelen.

Goede medewerking en snelle service! Top!

Goed geholpen en er werd goed meegedacht. Kom zeker nog eens terug.

Prima checkvragen

Hierdoor duurde het iets langer maar is het resultaat precies zoals ik het wilde.

krimpt wel

Mooie kwaliteit, stevig en mooie kleuren maar is wel beetje gekrompen waardoor er nu twee witte strepen door de foto lopen.

Beste Steven, Vervelend om te lezen dat het behang is gaan krimpen, dit zou niet de bedoeling moeten zijn. Bij onze klantenservice is nog geen "klacht" bekend, kunt u misschien een foto sturen, dan kunnen we kijken hoe we dit voor u kunnen oplossen. Groet, Repro.nl

Supergoede service, mooi product

Duidelijke site, eenvoudig om het behang te maken. Super snelle levering. Goede prijs. Behang overtreft de verwachting.

TOP!!!

goede en hele snelle service!

snel geleverd, goed product

Het fotobehang is snel geleverd. Met duidelijke instructies, heel fijn!

Super resultaat

Super resultaat van foto op behang

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering, jammer vind ik dat het patroon niet helemaal klopt

Snel, goede prijs, uitstekende communicatie.

Idem

Zeer goede kwaliteit, niet duur en snelle levering

Fotobehang van zeer goede kwaliteit, niet duur en supersnel geleverd, top.

Alles netjes geregeld

netjes geregeld en op tijd.

Prima en mooie fotocollage. Vakwerk

Er is een mooie fotocollage gemaakt van ruim 90 foto’s z/w verschillende meer dan 60 jaar oud. Maar mooie afdruk en snelle levering.

TOP kwaliteit

Wij hebben van onze mooiste vakantie foto, fotobehang laten maken (300x165). En die zit bij ons op de keuken muur en het is heel erg mooi geworden, wij zijn er super blij mee. De afdruk van de foto is heel erg mooi geworden. De kwaliteit van het behang is heel erg goed en het behangen doe je dan met veel plezier. Ook de snelle levering is erg prettig. Repro maakt een geweldig goed product dat ik iedereen kan aanbevelen. Henk Borculo

Top kwaliteit fotobehang

Laatste weken 2x een fotoprint behang laten maken. 2x weggeblazen door het prachtige effect. Super kwaliteit vliesbehang, mooie kleur en passend patroon. Meerdere eerdere ervaringen halen het er niet bij. En ook een prima prijs. Top!

Supermooi kwaliteit

Knoflook behang besteld voor een wand in de keuken! Makkelijk te verwerken en mooie foto kwaliteit!

PRACHTIG FOTOBEHANg

Snelle levering en mooi fotobehand van goede kwaliteit

Prachtig behang

En super fijn te plakken

Snelle en correcte levering

Bij Repro kan je op canvas je foto laten afdrukken in elk formaat. Daardoor raak je geen deel van je foto kwijt. De foto werd snel en in een goede, stevige verpakking geleverd.