Top !

Top !

Goede service Sturen eerst een voorbeeld voordat ze afdrukken, Netjes verpakt Zijn er heel blij mee

erg zorgvuldig,

acuuraat, snel en erg zorgvuldig.

TOP bedrijf

We hebben al meerdere keren een bestelling gedaan. De kwaliteit en de levering is heel bijzonder goed. Wij zullen zeker iedereen aanraden om bij Repro fotobehang te kopen

Gekrompen

Ondanks de juiste Pattex lijm op de muur, blijkt het behang toch gekrompen na het drogen. Nu dus helaas naden zichtbaar.. De afdruk is wel goed geprint.

Fantastisch mooi eindresultaat.

Ik zal ons eindresultaat met jullie delen op FB!

Ziet er goed uit.

Ziet er netjes uit maar het moet nog op de muur.

Besteld bezorgd en netjes zoals beschreven

Goede en snelle service

Na eerst een vraag via de mail te hebben gestuurd, kreeg ik niet lang erna antwoord. Ik had behang besteld met een fotoafdruk erop. Deze werd netjes geleverd in de gewenste kwaliteit. Perfect.

Goed en snel

Goede snelle service met een persoonlijke mail. Waar maak je dat nog mee tegenwoordig!

Echt super

Service echt n 10. Eerste 2 foto's waren niet goed genoeg dat was duidelijk. Advies gekregen en 2 andere geprobeerd en om hun mening gevraagd. Die was correct mijns inziens. Ik moet nog behangen wordt vervolgd

Snel antwoord op mijn vragen, de aanlevering ging heel gemakkelijk en de levering was super snel. Ik ben zeer tevreden!

Super product

Precies wat ik had besteld en razendsnel geleverd

Altijd fijne en snelle service

Paar bestellingen geplaatst inmiddels voor behang van een eigen foto. Zeer snelle en goede service inclusief benodigde materialen. Een echte aanrader!

Alles top geregeld, goede service

Alles top geregeld, goede service

Mooi behang van een foto. Prima kwaliteit en prijs en snelle levering

Goed snelle service

Snel en voldoet aan verwachting

Helemaal naar wens. Kan ik aanbevelen.

Prachtige kwaliteit supersnel geleverd!

Ook de tweede ervaring met Repro.nl is helemaal top! Goed en snel advies via de mail gekregen. Mijn bestelling was weer supersnel binnen. Mochten wij weer fotobehang nodig hebben dan komen wij zeker hier weer terug!

Blij mee

Goede website, met goede uitleg, je kan op maat zetten wat je wil in de fotobehang en ook kan je schuiven in beschrijving wat je precies wil. Het is echt mooi geworden op de muur. Blij mee, zal zeker aanraden.

Ik had een te klein bestand aangeleverd. Gelukkig werd ik daar op gewezen zodat ik alle tijd kreeg om een juist formaat aan te leveren.

Goede service, fijn meegedacht en supersnel geleverd. Voldoet absoluut aan de verwachtingen. Top.

Zeer tevreden!!

Mijn vader moet vanwege dementie verhuizen naar een zorgboerderij. Daar heeft maar een klein kamertje..Hij is zijn hele leven organist geweest en dus erg gehecht aan zijn johannesorgel. Ondanks dat hij niet meer speelt is zijn orgel voor hem erg vertrouwd. Hier een foto van gemaakt en via repro een fotobehang besteld. Het is prachtig!!! Het is net alsof het orgelber echt staat.. Ik had het supersnel in huis, het behang was mooi stevig en het was makkelijk aan te brengen. (Okee, volgens mijn partner dan, want die heeft het erop geplakt) Mooie kwaliteit!! Zeer tevreden dus.

Très bien. Service rapide et de qualité. Bonne protection pour le transport.

Je suis artiste français installé à Bruxelles. Je travaille beaucoup les images et les diverses possibilités de reproduction. Depuis quelques temps j'ai découvert le newspaper sur papier 70grs chez Repro.nl, je trouve ce système très intéressant, j'aime beaucoup l'utiliser.

Er is meegedacht, super fijn!

Mijn foto voor het fotobehang had eigenlijk niet de juist verhouding. Repro checkte bij mij of ik het echt wel zo wilde, toen ik uitlegde wat de bedoeling was werd de foto door hen wat bijgewerkt met een prachtig resultaat.