Kwaliteit en service

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het geleverde product. Het fotobehang is een eyecatcher in de woonkamer geworden. In eerste instantie een lichte vertraging in de levering, maar dit heeft repro.nl fantastisch opgelost. Prettig contact gehad. Kortom, kwaliteit en service.

Was lastig de bestelling te plaatsen omdat mijn echte adres erg nieuw is en het systeem de postcode niet herkende . Wellicht dat jullie dat stuk sneller kunnen updaten.

Super goede communicatie

Ik wist niet goed welke afbeelding het beste tot zijn recht zou komen in de kamer van mijn zoon. Na goed overleg en de tips van Joost kwamen we tot een prachtige grote afbeelding. Mijn zoon is enorm blij!

Helemaal top!

Echt fijne service. Snelle reactie. Snelle verzending. En super kwaliteit. Zal deze zeker aanraden en ga zeker nog eens bestellen.

Gewoon goed, nette snelle service

makkelijk met bestellen. Goede terug koppeling over de kwaliteit van de afbeelding. Een dag later, had ik de bedrukte rol behang al binnen. 2e keer dat ik er foto behang besteld heb. Beide keren, goed ontvangen.

prima zowel de kwaliteit als de levering

prima zowel de kwaliteit als de levering .

Snelle en goede service

Snelle service, goed geadviseerd en snelle levering!

Perfect en snel!

Voor herhaling vatbaar. Zeer blij mee! Top!

Goede en snelle service

Vrijdag besteld maandag al in huis. Goede en snelle service

Mooi behang!

Verry nice

I had an edition printed. The quality is fine, the delivery is fast.

Goede kwaliteit en snelle levering

prima, zou volgende keer behang bestellen bij repro

JPEG Canvas

Achteraf gezien had ik gewoon een RAW file moeten inlezen. Voor JPEG zijn de kleuren goed (landschap met veel verschillende kleuren groen, blauw) met een lichte over saturatie. Prima veroakt,.het canvas is goed geniet aan de houten lijst

mijn foto op fotobehang is goed gelukt

Nadat ik mijn foto had ingestuurd kreeg ik vrijwel direct een mail. Bij controle van de foto bleek deze te weinig pixels te bevatten. Via goede email contact kwamen we tot een mooi eindresultaat.

Uitstekend !!

Snel-goedkoop-prima kwaliteit

Mooie kleuren en afwerking

De kleuren van de foto zijn heel goed overgekomen op het canvas. Met de latjes boven en onder hangt het mooi strak. Prima werk!

uitstekend

de bestellingen gaan super snel

perfect afgeleverd alsook de kwaliteit! aanrader

ik maakte al gebruik van expertise Repro voor twee andere fotomuren van dochters, ditmaal opnieuw en perfect resultaat

Toen ik een andere uitsnijding wilde, Is er goed meegedacht en is mijn wens van de uitsnede van het fotobehang in repro genomen!

Top! Fotobehang: Goede en snelle levering!

Wij hebben voor 2 muren een fotobehang met eigen foto besteld. Bij de aanvraag staat informatie en links naar blogs over onder andere de (te verwachten) kwaliteit en de instructie voor het plakken. Wij hebben foto’s gezocht die voldoen aan de eisen en de verwachte kwaliteit (aantal dpi in de blog) met voorbeeldfoto van blaadjes aan de boom komt overeen met de werkelijkheid. De snelle levering is echt bizar. Twee muren (3,95m x 2,54m & 250m x 2,54 m) de volgende werkdag geleverd. Netjes verpakt! Het resultaat is echt top geworden! Repro.nl is echt aan te bevelen. Snelle levering, vooraf eerlijk over kwaliteit en goed product.

Uitmuntend

Hier word meegedacht

Mooi product voor een voordelige prijs en nog snel geleverd ook!

Het bedrukte behang voldeed volkomen aan onze verwachtingen. We zijn dus zeer tevreden.

Goede kwaliteit en snelle service

Snelle service en goede kwaliteit. Geen negatieve punten. Het is gewoon goed.

Er wordt goed naar je wensen geluisterd

In eerste instantie was de kwaliteit van de aangeleverde foto onvoldoende. Dit werd na een goede en makkelijke communicatie opgelost. Zeer vlotte levering. Resultaat is zeer naar wens.