Goede service en snelle levering

Ik heb inmiddels 3 rollen fotobehang besteld en elke keer ziet het er heel goed uit. De laatste keer was het misgegaan met de computer van Repro waardoor ik de rol met slechts een deel van het plaatje erop afgedrukt ontving. Maar dit werd snel en kostenloos opgelost. De volgende dag had ik de nieuwe rol met de volledige afbeelding erop al in huis!

Jungle afbeelding blijken mensen in de struiken te staan die online niet te zien zijn

Bij baan 6 van 8 zie ik opeens dat er mensen op de foto staan. Dat maakt de junglefoto van de brug geen aanrader. Kwaliteit papier is goed maar op een baan verspringt deze iets dat is jammer.

Mooie foto op behang

Behang helaas wel iets gekrompen ondanks juiste lijm. Naadjes sluiten nu net niet aan. Kwaliteit foto is gelukkig wel erg goed waardoor we genieten van ons behang!

Slechte after sale

Na telefonische contact over de verkeerde uitsnede van de foto, kreeg ik het advies om de foto terug te sturen en met korting zou ik een nieuwe krijgen. Conclusie er is een fout gemaakt en die wordt hersteld als ik een nieuwe besteld met korting. Een hele slechte zaak, met slechte after sale.

Snelle en vakkundige deal

Super fotobehang besteld. Sne; geleverd. Mooie kwaliteit en mooie print.

Heel tevreden!

Ben onzettend tevreden met het vliesbehang.! Was snel geleverd in een goede verpakking. Het vliesbehang zelf , met eigen design is van mooi stevige kwaliteit. Echt een aanrader!

Goede kwaliteit fotobehang

Goede info, het fotobehang was makkelijk te bestellen via de website. Zeer snelle levering, mooie kwaliteit van de print en duidelijke instructie. Het resultaat is verbluffend mooi.

goed advies, snelle levering, super!

behang is makkelijk aan te brengen. Fijn dat er handleiding bij zat. Kwaliteit behang uitstekend

Super mooi maar!!!!!!!

Super mooie print echt wel blij mee snelle levering het enige jammeren is een krimpnaat alles goed tegen elkaar aan gezet voorgeschreven lijm gebruikt baal er wel van :-(

Beste Andre, vervelend om te lezen dat het eindresultaat niet is wat je gehoopt had. Vliesbehang is normaal gesproken krimpvrij, we kunnen het ook niet goed verklaren wat er is mis gegaan. Mochten we je ergens mee kunnen helpen horen we het graag.

Vlotte levering, voldoende dik papier. Voldoende lijm bijgeleverd. Print zelf wat minder scherp dan verwacht ondanks aanduiding kwaliteit goed

Beste kwaliteit voor beste prijs

Snelle levering en foto behang voldoet aan de voorwaarden. Super tevreden

Goed op tijd ontvingen we het foto behang

Door de tool die beoordeelt of de foto scherp genoeg is, heb ik e.e.a. wat kleiner af laten drukken, waardoor het foto behang mooi geworden is.

bestelling niet ontvangen

ik heb niets ontvangen

Beste Petra, Heb je inmiddels je pakket ontvangen?

Snel en prima kwaliteit

Snel en makkelijk besteld en geleverd. Het behang is van zeer goede kwaliteit en makkelijk geplakt. Maar inderdaad ook bij mij helaas kleine krimpnaden wat het eindresultaat net iets minder maakt. Maar al met al toch heel tevreden.

Mooi print en snelle levering

Bestelling geplaatst en erachteraan gebeld omdat ik geen halve cm aan kon geven. Vriendelijk te woord gestaan. Bleek dat ik n komma moest zetten i.p.v. een punt. Het is direct aangepast en bestelling was er snel. De prints van oude foto’s zien er uit zoals ik verwacht had. Ik ben zeer tevreden!

Super handig te bestellen, en razendsnel

Geweldig!!!

Zeer goede kwaliteit echt een aanrader voor foto's.

Goede kwaliteit

Mooi foto behang, alleen jammer dat er een kleine krimp naad ontstaat bij het drogen.

mooi afgedrukt maar wel een krimpnaad

snelle levering zoals beloofd. ook prachtig afgedrukt. wat ik wel een stevig minpunt vind is dat het behang WEL in de breedte krimpt en dat er een witte krimp naad over de hele lengte ontstaat. nu had ik maar een klein stukje (90 lang en 110 breed) maar de krimpnaad loopt over de hele lengte. Ik ben nog speciaal naar de gamma geweest om de voorgeschreven behanglijm te kopen omdat de beschrijving vertelde dat er dan GEEN krimp zou zijn. tot 2 keer toe heb ik de behangnaden opnieuw tegen elkaar aan gedrukt tijdens het drogen (de behangplaksel was nog nat dus dat kon) maar nu het vanmorgen helemaal droog was is er toch een krimpnaad. beschrijving moet dus aangepast worden naar: "naden iets over elkaar heen plakken vanwege krimp tijdens het drogen"!

Beste Yannes, vervelend om te lezen dat het eindresultaat niet is wat je gehoopt had. Vliesbehang is normaal gesproken krimpvrij, we kunnen het ook niet goed verklaren wat er is mis gegaan. Mochten we je ergens mee kunnen helpen horen we het graag.

een 10+!

Fantastische kwaliteit print op een stevig vliesbehang. eenvoudig geplakt en binnen 24 uur geleverd

Goeie kwaliteit

Goede prijs-kwaliteit verhouding

zeer sterk behang, sluit goed aan,door knipranden een eitje aansluitend op te plakken

website is overzichtelijk, bestellen van het fotobehang zo gedaan door duidelijke instructies. mailcontact werd snel beantwoord, levering naar postorderbedrijf ging snel. kwaliteit en instructies op de behang rol zijn goed en duidelijk. nadeel: de keuze voor bezorging via DHL

Mooi behang en snel geleverd!

Snelle levering; op de dag van bestelling nog verzonden. Duidelijke handleiding erbij en mooi fotobehang! Niks op aan te merken.

Zwart wit afdruk voor brochure vermijden als de pest

De zwart wit afdruk voor brochure is zo slecht, zelfs een kranten print is beter! Zo slecht dat ik het elders nogmaals heb laten afdrukken en dat zag er keurig uit. Kleur is wel goed te doen voor brochure.

Beste Jakob, heeft u contact opgenomen met onze klantenservice? Kunt u aangeven wat er zo slecht is? Wellicht is er iets mis gegaan met productie en kunnen we hiervan leren. Ik begrijp dat er voor productie contact is geweest over de bestanden en het kleuren bestand opnieuw is aangeleverd, deze is wel correct geproduceerd?

Goede en snelle service. Mooie kwaliteit behang.

Goede en snelle service. Mooie kwaliteit behang.