Super tevreden

Mijn fotobehang ziet er fantastisch uit en ook de communicatie verliep uitstekend. Bedankt!

Goed contact en advies

Goede service had per ongeluk de verkeerde maat doorgegeven. Medewerker bood aan het extra stuk te vergoeden toppie

Prettig contact gehad en volgens afspraak geleverd

Goede service, helpen en denken mee!

Super snelle reactie! Mensen denken in oplossingen, goede kwaliteit behang, en heel snel geleverd!

Super snel en uitstekend

Ik bestel al 5 jaar mijn fotobehang bij Repro voor thema's uit te werken in mijn zaak. Elke bestelling verloopt vlot en komt enorm snel toe! Ik kan dit bedrijf niet genoeg aanraden bij iedereen die ik ken!

we hebben een behang met een knoflook streng in de keuken gedaan echt zo prachtig om te zien

Goede en snelle sevice

Meer dan tevreden

Snelle levering , top kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle levering

Behang ziet er goed uit

Erg goed!

Prettig om even contact te hebben over de te verwachten kwaliteit! Verder snelle levering, en mooi fotobehang. Enige aanmerking: levering bij onbekende buren, waardoor het 10 dagen duurde eer ik het pakket te pakken kreeg. Liever dan levering bij een afhaaalpunt!

Super service, ik was vergeten dd afbeelding voor het behang te uploaden. Allemaal netjes via de mail afgehandeld.

Prima service en kwaliteit

mijn opdracht is perfect uitgevoerd. Klantvriendelijk, snel en met een uitstekende prijs / kwaliteit verhouding.

Mooi

De geleverde repro is erg mooi en wij zijn er erg blij mee

dezelfde kwaliteit , maar voordeliger

vriendelijke service .

ik had maar een klein smal rolletje nodig voor achtergrond voor een modelbaan. Zelf een foto gestuurd was netjes uitgeprint en keurig verpakt en toe gezonden. Zeer blij er mee

Service was top, kreeg een duidelijke mail met voorbeelden. Werd snel geleverd, binnen 2 dagen. Behang had ik binnen een uur op de muur zitten (2.85 meter). Instructies op het behang waren duidelijk en voldoende. Zeker een aanrader!

Fotobehang was prima! Duidelijke info En prachtig resultaat!

Een hele fijne communicatie. En uiteindelijk een mooie repro

Uitstekende service!!

Mijn ervaring was zeer goed!! Het meedenken van de verschillende print opties en de tijd die ze er voor namen was erg fijn!! Hier ga ik vaker mijn lesmateriaal laten printen!!

Valt erg tegen...

Ik zit nu al weer zo'n 46 jaar in het grafische vak en nu krijg ik een zeer slechte print met veel zwarte plekken, eigenlijk heb ik er niks aan... Het is best mogelijk om 1,6 Mb om te vergroten tot A0, er bestaan programma's om de pixels bij te sturen. Ik laat ook zgn "behangfoto's" maken nooit dat daar zwarte plekken in komen. Vraag, hebben jullie dan geen eindcontrole? Moet ik deze print terug sturen?

Beste Onno, Vervelend dat u een print heeft ontvangen welke niet goed bruikbaar is. We hebben geen melding hiervan bij onze klantenservice klopt dit? Ik heb het even uitgezocht. We hebben bij ontvangst van u bestelling u gebeld om te melden dat de toegestuurde afbeelding door onze controle te klein was bevonden. (5x3,5cm en 240kb in plaats van 118,9x84,1cm). Uit het gesprek begreep mijn collega dat "het goed" was waarna werd op gehang. Na het verzenden van de bestelling kwam de volgende dag onverwacht een nieuw document binnen van een groter formaat. Helaas was de eerste poster toen al verzonden. We vinden dit misverstand vervelend en kunnen u alsnog de later toegestuurde file printen en toesturen Deze heeft een resolutie van 38DPI op het gewenste formaat, ik twijfel of deze het gewenste resultaat geeft. Heeft u nog meerdere bestanden welke we kunnen proberen? Graag horen we van u, Team Repro.nl

Fantastisch resultaat. Snel geleverd tegen een goede prijs.

geweldig

mooi product gemakkelijk aan te brengen

Goede fotobehang

Goedkoop, goede kwaliteit en snel bezorgd. Bestelling ging goed, duidelijke omschrijving en handleiding.

Helder contact

Voordat de bestelling in behandeling is genomen, kreeg ik een mail om de pixels de beoordelen. Dit klopt ook niet met het uiteindelijke resultaat. Wel jammer dat je de banen zelf moest knippen. Ik had losse banen verwacht.

Super service en goede kwaliteit!

Erg makkelijk bestellen en snelle reactie. Ben echt zeer tevreden en zal zeker vaker bestellen bij Repro!