Zeer snelle levering

De website was eenvoudig en duidelijk. Levering binnen 24 uur.

Snel geleverd, machtig mooi resultaat

De paardenbloem op wit siert nu onze entree. Kwaliteit van het behang is uitstekend en het is zeer eenvoudig aan te brengen. Absoluut een aanrader!

Blij met mijn fotobehang

Snelle levering. Mooi resultaat.

Top service.

Foto behang besteld. Nog een kwaliteits check gehad via de mail. En de volgende dag in huis. Super snelle service. Behang is ook goede kwaliteit en makkelijk te verwerken. Heb een blij kind hier in huis.

Super service en top kwaliteit

Echte aanrader super snelle service en uitstekende kwaliteit Erg sterk papier al veel fotobehang gekocht maar dit bedrijf levert echt top kwaliteit Super blij ermee heel erg bedankt

Snel en precies volgens wens!

Snel en precies volgens wens!

snelle en goede service.

ik bestelde op zaterdag avond een lijntekening, op dinsdag ochtend lag de print in mijn brievenbus. Netjes verpakt in folie en karton. De bedrukking is stevig en laat niet los op de vouwlijnen zoals ik al bij andere leveranciers heb gehad. Kortom, ik zal zeker opnieuw bestellen.

Mooi kwaliteir goed geholpen

Top mooi behang

Heel erg goed

Zeer goede professionele mensen

1 van mijn foto's bleek niet de gewenste grootte te hebben, men heeft mij hier heel goed over geïnformeerd en begeleid. Ik zal zeker weer van hun diensten gebruik maken.

Goede service en kwaliteit voor een lage prijs

Ik heb vorige week een collage op fotobehang besteld voor onze hal afmeting h x b 266 x171. Simpelweg een hoeveelheid foto's aangeleverd waarop ik een voorbeeld ontving zoals het behang zou worden. Ik heb hierop meerdere wijzigingen door kunnen geven, via de mailcorrespondentie met de medewerker. Foto's omgewisseld van plaats/formaat. Na elke wijziging binnen een half uur een reactie met een nieuw voorbeeld. Toen deze aan mijn wensen voldeed opdracht tot printen gegeven. Binnen 24 uur geleverd, goed verpakt en met duidelijke behanginstructies. Het is uitgeprint op stevig vliesbehang ons behang bestond uit 4 banen. Inmiddels veel enthousiaste reacties ontvangen op het behang.

Al meerdere keren items besteld. Nog steeds zeer tevreden, goede kwaliteit en snelle service en levering

snelle en correcte levering

Het behang was binnen de aangezegde tijd aanwezig! top!

zakelijk betalen omslachtig

ik kies voor betaling met factuur en wordt alsnog naar ideal verwezen. dat is nu net niet mijn bedoeling. maar ik heb betaald en zal de bestelling wel eerdaags verwachten

Top kwaliteit behang geleverd en die staat ook mooi in de slaapkamer. Eenvoudig uitleg hoe het moest. Geen klachten hier

Mooie foto op behang

Je eigen fotobehang: Snel en makkelijk te regelen

Perfecte levering.

Eindelijk eens een firma die niet allen maar de standaard afmetingen gebruikt, maar ook een alternatief heeft. Nu kan ik op canvas laten drukken wat ik zelf wil, en niet dat aan beide zijden de gezichten voor de helft wegvallen. Prima levering, vlot, goed ingepakt.

Snelle levering en topkwaliteit!

Snel, behulpzaam en goed geprijsd

Mijn eerste ervaring met Repro en ben erg tevreden over het resultaat. Keurig gedrukt, gevouwen en snel geleverd.

Buitengewoon

Alles gewoon prima geregeld en alles volgens afspraak. Zeker aanbevolen. Zou alleen graag een bericht ontvangen of de bestanden akkoord zijn voor productie. Ds gecontroleerd. Geeft wat zekerheid.

Mooie dikke kwaliteit en snel geleverd

Fijn behang om te gebruiken.

Zeker een aanrader!

Snelle levering, product mooier dan verwacht! Gemakkelijk systeem om het behang in juiste volgorde te plakken

Snelle service en vriendelijke mensen

Goede en snelle klanten service

Super snelle levering!