Klantvriendelijk

Behulpzaam en klantvriendelijk

Goed meegedacht

Mijn eigen foto bleek niet de juiste resolutie te hebben voor het fotobehang. De medewerker van repro heeft goed meegedacht en een foto uit de collectie zo voor me bewerkt als ik wilde. Het zit nog niet op de muur maar kan me nu al verheugen op het resultaat!

De foto die ik op het behang wilde hebben kon niet. Ik werd daarop direct persoonlijk benaderd door Joost, en na wat andere pogingen heb ik uiteindelijk een leuk behang op de muur. Met hartelijke dank tav Joost voor de zeer prettige begeleiding

zeer goed

Kwaliteit van het fotobehang is uitstekend. Na de wat teleurstellende kwaliteit van nachtfoto's op papieren poster, kreeg is kosteloos nieuwe afdrukken op fotobehang. Prima service en snel geleverd.

Zeer mooi behang, snelle levering

Het foto behang was erg mooi en van goede kwaliteit. Duidelijke instructies en de levering was erg snel. Erg blij!

Prima service en snelle levering

duidelijke site, prima service, ook telefonisch en snelle en correcte levering

goed advies, veel geduld

Denken mee, sturen voorbeelden en drukken pas af na accoord

Kwaliteit en service

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het geleverde product. Het fotobehang is een eyecatcher in de woonkamer geworden. In eerste instantie een lichte vertraging in de levering, maar dit heeft repro.nl fantastisch opgelost. Prettig contact gehad. Kortom, kwaliteit en service.

Was lastig de bestelling te plaatsen omdat mijn echte adres erg nieuw is en het systeem de postcode niet herkende . Wellicht dat jullie dat stuk sneller kunnen updaten.

Super goede communicatie

Ik wist niet goed welke afbeelding het beste tot zijn recht zou komen in de kamer van mijn zoon. Na goed overleg en de tips van Joost kwamen we tot een prachtige grote afbeelding. Mijn zoon is enorm blij!

Helemaal top!

Echt fijne service. Snelle reactie. Snelle verzending. En super kwaliteit. Zal deze zeker aanraden en ga zeker nog eens bestellen.

Gewoon goed, nette snelle service

makkelijk met bestellen. Goede terug koppeling over de kwaliteit van de afbeelding. Een dag later, had ik de bedrukte rol behang al binnen. 2e keer dat ik er foto behang besteld heb. Beide keren, goed ontvangen.

prima zowel de kwaliteit als de levering

prima zowel de kwaliteit als de levering .

Snelle en goede service

Snelle service, goed geadviseerd en snelle levering!

Perfect en snel!

Voor herhaling vatbaar. Zeer blij mee! Top!

Goede en snelle service

Vrijdag besteld maandag al in huis. Goede en snelle service

Mooi behang!

Verry nice

I had an edition printed. The quality is fine, the delivery is fast.

Goede kwaliteit en snelle levering

prima, zou volgende keer behang bestellen bij repro

JPEG Canvas

Achteraf gezien had ik gewoon een RAW file moeten inlezen. Voor JPEG zijn de kleuren goed (landschap met veel verschillende kleuren groen, blauw) met een lichte over saturatie. Prima veroakt,.het canvas is goed geniet aan de houten lijst

mijn foto op fotobehang is goed gelukt

Nadat ik mijn foto had ingestuurd kreeg ik vrijwel direct een mail. Bij controle van de foto bleek deze te weinig pixels te bevatten. Via goede email contact kwamen we tot een mooi eindresultaat.

Uitstekend !!

Snel-goedkoop-prima kwaliteit

Mooie kleuren en afwerking

De kleuren van de foto zijn heel goed overgekomen op het canvas. Met de latjes boven en onder hangt het mooi strak. Prima werk!

uitstekend

de bestellingen gaan super snel