Prima service en kwaliteit

mijn opdracht is perfect uitgevoerd. Klantvriendelijk, snel en met een uitstekende prijs / kwaliteit verhouding.

Mooi

De geleverde repro is erg mooi en wij zijn er erg blij mee

dezelfde kwaliteit , maar voordeliger

vriendelijke service .

ik had maar een klein smal rolletje nodig voor achtergrond voor een modelbaan. Zelf een foto gestuurd was netjes uitgeprint en keurig verpakt en toe gezonden. Zeer blij er mee

Service was top, kreeg een duidelijke mail met voorbeelden. Werd snel geleverd, binnen 2 dagen. Behang had ik binnen een uur op de muur zitten (2.85 meter). Instructies op het behang waren duidelijk en voldoende. Zeker een aanrader!

Fotobehang was prima! Duidelijke info En prachtig resultaat!

Een hele fijne communicatie. En uiteindelijk een mooie repro

Uitstekende service!!

Mijn ervaring was zeer goed!! Het meedenken van de verschillende print opties en de tijd die ze er voor namen was erg fijn!! Hier ga ik vaker mijn lesmateriaal laten printen!!

Valt erg tegen...

Ik zit nu al weer zo'n 46 jaar in het grafische vak en nu krijg ik een zeer slechte print met veel zwarte plekken, eigenlijk heb ik er niks aan... Het is best mogelijk om 1,6 Mb om te vergroten tot A0, er bestaan programma's om de pixels bij te sturen. Ik laat ook zgn "behangfoto's" maken nooit dat daar zwarte plekken in komen. Vraag, hebben jullie dan geen eindcontrole? Moet ik deze print terug sturen?

Beste Onno, Vervelend dat u een print heeft ontvangen welke niet goed bruikbaar is. We hebben geen melding hiervan bij onze klantenservice klopt dit? Ik heb het even uitgezocht. We hebben bij ontvangst van u bestelling u gebeld om te melden dat de toegestuurde afbeelding door onze controle te klein was bevonden. (5x3,5cm en 240kb in plaats van 118,9x84,1cm). Uit het gesprek begreep mijn collega dat "het goed" was waarna werd op gehang. Na het verzenden van de bestelling kwam de volgende dag onverwacht een nieuw document binnen van een groter formaat. Helaas was de eerste poster toen al verzonden. We vinden dit misverstand vervelend en kunnen u alsnog de later toegestuurde file printen en toesturen Deze heeft een resolutie van 38DPI op het gewenste formaat, ik twijfel of deze het gewenste resultaat geeft. Heeft u nog meerdere bestanden welke we kunnen proberen? Graag horen we van u, Team Repro.nl

Fantastisch resultaat. Snel geleverd tegen een goede prijs.

geweldig

mooi product gemakkelijk aan te brengen

Goede fotobehang

Goedkoop, goede kwaliteit en snel bezorgd. Bestelling ging goed, duidelijke omschrijving en handleiding.

Helder contact

Voordat de bestelling in behandeling is genomen, kreeg ik een mail om de pixels de beoordelen. Dit klopt ook niet met het uiteindelijke resultaat. Wel jammer dat je de banen zelf moest knippen. Ik had losse banen verwacht.

Super service en goede kwaliteit!

Erg makkelijk bestellen en snelle reactie. Ben echt zeer tevreden en zal zeker vaker bestellen bij Repro!

Snelle service, super kwaliteit!!

Drukwerk (kleine oplage krant) super snel gedrukt, netjes afgewerkt en snel verzonden.

Très bien !!!

Je suis artiste Français installé à Bruxelles (BE), j'ai fais appel plusieurs fois aux services de Repro.nl et je trouve que c'est très sérieux. L'impression sur le papier journal est de qualité, la livraison très rapide.

Snelle levering!

Toffe website

Vakkundig, snel en persoonlijk!

Professioneel, snelle verwerking en prettig contact!

Super tevreden van begin tot eind!

Super tevreden van begin tot eind!

Top product, zeer hoge kwaliteit.

Bedrijf denkt heel goed mee over de afbeelding en kwam met een goede oplossing voor mijn niet al te scherpe foto. Papier is van hoge kwaliteit en de print is rete scherp. In één woord samen gevat: TOP!

Perfect gedrukte krant, en binnen 24 uur geleverd!

Helemaal fantastisch! Ik had alleen gehoop dat het krantenpapier nog wat kranteriger zou zijn ;-) (zoals de volkskrant bijv...) maar verder: echt prachtig.

Supermooie foto, fantastisch resultaat

Bedrijf denkt goed mee, we zijn heel blij met onze fotowand.

De eerste foto zou vaag behang opleveren. Eerlijk advies werd erbij geleverd. Gratis nog een proefdruk gemaakt van een tweede foto, met prima resultaat. Mooi stevig behang. Wat makkelijk op de muur te plakken is.

Kwaliteit krantenpapier

Ik vind de kwaliteit van krantenpapier niet op krantenpapier lijken. En dat voor 40€ incl verzendkosten !!! Gr

Beste meneer/mevrouw Oldenhof. Vervelend om te lezen dat de krant niet voldoet aan uw verwachting. Misschien is u opdracht op wit papier geprint in plaats van het 70gsm krantenpapier? Heeft u hierover al contact gezocht met de klantenservice om dit te controleren?

Bestellen ging niet goed, maar uiteindelijk mooi product gekregen

Ik had een foto op forex besteld, maar ik kreeg geen bevestiging via de mail. Toen ik daarover belde konden ze mijn bestelling ook niet terugvinden. Ik had al betaald en moest toen een schermafbeelding van de betaling sturen. Daarna kreeg ik een bevestiging van mijn bestelling. Ik vond dit een aparte gang van zaken, maar daarna kreeg ik na een paar dagen mijn foto en het zag er mooi uit. Dus ik ben tevreden.

Excuus voor het ongemak. Het kan zijn dat de betaling niet gekoppeld is aan uw order bij onze betalingspartner (dit kan door een storing of het niet gebruiken van de betaal link). Dan krijgen wij geen melding dat de order is afgerond en kunnen we niet beginnen. Fijn te lezen dat u wel een mooie print heeft gehad.