Makkelijk, smakelijk en betaalbaar

Makkelijk, diverse smaken, betaalbaar en het helpt mij om weer in eetbalans en op gewicht te komen.

Heel goede website

Groot assortiment aan lekkere producten!

Zeer tevreden over de snelle en goede service.

Zeer tevreden over de snelle en goede service.

geweldig

besteld, beaald en meteen, ook in deze moeilijke tijden, snel geleverd.

Er wordt je niets opgedrongen. Alles staat er perfect in uit wat het bestaat. En je krijgt nog korting bij. Gewoon doen zeg ik. 😁

Super produkt

Product ziet er heel goed uit en variatie genoeg alleen mis ik enkele smaken die vermeld zijn in de lijst maar niet terug te vinden in de verpakking waardoor andere smaken zijn toegevoegd Verder super produkt

Top producten

Super snelle service!!

Goede service en hoogwaardige producten

Ik gebruik de producten ondertussen al 7 maanden. Ze hebben mij geholpen om gewicht te verliezen, wat niet lukte met enige andere methode.

Hallo Hilde, Wat leuk om uw ervaring te lezen en wij zijn blij dat we u hebben kunnen ondersteunen, want u heeft het natuurlijk bereikt!

Snelle levering, lekkere producten

En bovendien toch ook wat voordeliger dan gelijkaardige producten in dieetwinkels...

Handig, lekker, resultaat

Graag bereidingen duidelijker vermelden bij losse verpakkingen.

Makkelijke site, snelle levering, geen opmerkingen. We beetje vervelend dat je eerst al je boodschappen doet en dan een kortingbon krijgt die maar dag geldig is. Ik ga nl niet onmiddellijk na eeen grote bestelling opnieuw plaatsen. Jammer initiatief, dat droeg niet bij aan mijn 'delight' klantenervaring

oke

Slechte ervaring met de mix pakketten. Niet alles was aanwezig...

Groot aanbod, redelijke prijzen.

Groot aanbod Goede prijzen Vlotte levering

Werkt goed top product

Ik ben in 8 weken 25 kilo kwijt en producten zijn goed te eten geen honger gevoel.

Normaal oké maar nu niet

Ik heb mijn pakket al 14 dagen besteld en ik heb het nog altijd niet aangekregen

snelle service - verzorgde producten / goede prijs-kwaliteit balance

Ik volgde voorheen een Pronokal dieet maar ben overgestapt naar jullie producten vanwege de flexibiliteit in bestellen, de prijs, de kwaliteit en de snelle service. Vooral de warme chocolademelk en brownies zijn écht lekker en kunnen zo de vergelijking met een "reguliere" brand doorstaan.

Meer info nodig

Te weinig uitleg over hoeveel pakjes per dag je mag eten bvb van de crunch snacks. De croissants mag dat alle dagen if twee maal per week? (Zoals bij andere eiwitdieten)... Ik vind hier weinig info over terug alleen dat het om een fase 1 product gaat, maar meer info is er niet...elk proday profuct heeft ander hoeveelheid calorieen.. wat is max aantal cal per dag? Alsook komen de groenten in biekje niet allemaal overeen met dat van bijgevoegd blad. Is het xx gram per dag of per portie? ...

1 kilo per week val ik af met proday

Ik zou dit aanbevelen wie op het gemak wil afvallen. Lekkere producten maar ik zou wel graag eens nieuwe dingen willen zien staan in het aanbod als dit kan.

Veel lekkere producten met afvalsucces

Vlotte bestelling. Veel lekkere producten en 2 weekplanners. Maar 1 jammere zaak dat een aantal producten niet in de verpakking zaten. Ze waren wel vervangen door andere producten.

Goede ervaring mee. Product met handleiding. Duidelijke taal en uitleg.

Gesproken met de klanten service. Ze was uiterst vriendelijk tegen mij. Want zei ze, als ik ergens moeite mee heb of mij iets niet onduidelijk is dat ik hulp kon krijgen van proday.

Snelle verwerking en levering van de producten

Positief

Zeer lekkere produkten

Prima 👍

Topproducten enservice

Goede producten

Goede producten om af te slanken. Wel dikwijls kortingscodes die je ontvangt nét nadat je besteld hebt. Gratis productjes zitten er niet altijd bij, worden soms vergeten. Wel goede klantenservice: als er een probleem is wordt het zeer snel en goed aangepakt. Gamma zou nog iets uitgebreider mogen (je hebt vb. ook chocoladesmoothies net zoals de aarbeid en banaan) en producten meer op voorraad.