Super snelle goede service en lekkere producten

Ik ben erg tevreden van de lekkere producten van Proday. Deze helpen je op een verantwoorde manier snel af te vallen. ook de service was erg goed. S avonds besteld en dag nadien voor 12u geleverd. Ook de begeleiding tijdens het bestelproces via chat was prima.

Zeer vriendelijke mensen die je altijd bijstaan zowel via chat of mail en de produkten zeer lekker

Lekker,gemakkelijk en volgens diëtist volledig in orde qua samenstelling

Correcte levering,goede producten,veel variatie.

Vlugge service

Bedankt voor de snelle levering. Eerst eens uittesten en binnenkort tweede bestelling

Producten en levering ok

Ben nu al hele tijd bezig, 10kg kwijt. Traag maar het lukt.

Positief over de ganse lijn

Reeds jaren klant en nog steeds heel tevreden Vlotte levering en op vastgestelde datum Regelmatig kortingen op de Proday producten Altijd een behulpzame en vriendelijke helper tijdens de chat Ik ben alvast een grote fan van de Proday producten, ook al zijn er hier en daar producten die ik minder lekker vind. Maar dat zijn er weinige hoor . Doe zoals het moet en je zal gegarandeerd afslanken ! Een grote Belgische fan

Supertevreden!

Makkelijk dieet en goed vol te houden. Lekkere producten en het gaat vlug.. Heel vlug !

Snel resultaat motiveert enorm!

De eerste week kan pittig zijn, want de ketosefase treedt in en je lichaam moet hieraan wennen. Na enkele dagen had ik al resultaat. Na een week: 2,700 kg minder. Ik heb geen last van een hongergevoel. Het missen van bepaalde voeding (brood, aardappelen, rijst,...) wordt goed opgevangen door de variatie aan proteïneproducten. Veel drinken is zeker nodig, net als wat extra beweging. (doel: -20 kg)

Positief

De bestelling en levering verlopen vlot. Producten lekker en het werkt.

Snelle service en correct.

Snelle service en correct.

Best goed!

Vlotte bestelling via website. Lekkere produkten, vriendelijke, behulpzame klantendienst én het belangrijkste goeie resultaten op de weegschaal! Top!

Lekker en goed voor mijn dieet. Ietjes duurder.

Goed afgevallen

Eindelijk na jaren zoeken mijn favoriete dieet gevonden.En het help mij super goed.Ik val eindelijk af .

Door de verschillende fases blijft de gezonde eetgewoonten lang nawerken en herval ik minder snel in ongezonde gewoontes. Er worden voldoende alternatieven aangeboden.

steeds stipte levering, verscheidenheid van produkten

Een viertal jaren geleden het dieet gevolgd en met succes 30 kg verloren. Na vaststelling van kanker en het innemen van zware medicatie terug bijgekomen, maar ben nu terug begonnen met het dieet. Hopelijk lukt het me mijn kilo's terug te verliezen. Wordt vervolgd.

Werkt echt en goed vol te houden

Proday werkt goed vol te houden en als je goed afbouwt dus goed aan de fase s houd blijven de kilo s eraf ik vol me goed en fit . Dank je proday

Lekker light

Aangename manier om af te vallen met lekkere gerechten en heel veel mogelijkheden

Groot assortiment van goede producten. Zeer snelle levering.

Zeer goed resultaat

Zeer goed resultaat

Goede producten, duidelijke uitleg, en snelle levering

Top.

Snelle service. Top .dit kan gewoon niet sneller!!doe zo verder.

3de jaar op rij, prima ervaring!

3 jaar geleden 1ste keer ProDay dieet: -13 kg na twee maanden volhouden. Sindsdien elk jaar slechts 1x twee weken 'herhaalkuur' om netjes op gewicht te blijven. Eerste twee dagen zijn telkens zwaar, maar eenmaal daar doorheen gaat het vlotjes om vol te houden, honger prima gestild.

perfect snelle levering

fijne producten heel overzichtelijk in het prodayboekje