strikt volgen is afvallen !

Veel producten waarvan hele lekkere, als je het plan volgt zal je zeker afvallen, dus volhouden is de boodschap!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor uw feedback, dit waarderen wij enorm. Super dat u zo tevreden bent, hier doen wij het voor :) Mocht u vragen hebben , aarzel dan niet en neem contact op met de klantenservice. Mvg Evelien, team Proday

Prima webstore

Prima webstore. Ik heb ondertussen mijn draai gevonden tussen hun vele producten zodat ik steeds makkelijk mijn bestelling kan plaatsen. En alles wordt snel geleverd. Enige minpunt : ze gebruiken wel erg veel plastic om hun spullen te verpakken. Dit kan beter in deze tijd van eco-awereness

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Producten allemaal heel smakelijk en makkelijk te bereiden en mee te nemen. Bestelling binnen 24 uur binnen en enorme ruime keuze. Eerste week 5 kg kwijt !!. Nu gemiddeld 2,5 per week. Voel me meteen fitter en energieker!. Gewoon doen !!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dank voor uw ervaring te delen! Wij vinden het tevens fijn om te lezen dat u tevreden bent en dat u zich energieker en fitter voelt. Veel succes verder en aarzel niet om bij vragen contact op te nemen met de klantendienst. Fijne dag :) Mvg Evelien

Top,snel en correct... goede kwaliteit .....graag minder plastic en eerder papier om Doos op te vullen🙏

Goed!!

Makkelijk bestellen, veel keus en snel en goed geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat u tevreden bent. Veel succes verder met het dieet. Prettige dag gewenst.

Lekker, gemakkelijk en snel!

Steeds snelle en correcte levering. Producten zijn lekker, en website is heel duidelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heb er goede ervaring mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor uw schrijven. Veel succes met het dieet. Mocht u vragen hebben aarzel dan niet maar neem contact op met onze klantenservice :)

Vriendelijke mensen op de klantenservice

Vriendelijke mensen op de klantenservice. Controle op de verpakking kan beter

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Noodzakelijk kwaad met een goede smaak

Producten hebben een goede smaak, producten worden op tijd geleverd (zelfs met het uur erbij). Er waren wat producten tekort maar met een vriendelijke mail werd ik hiervan op de hoogte gebracht. Hongergevoel blijft niet volledig uit maar dat hoort erbij hé. Noodzakelijk om wat kilootjes kwijt te raken maar wel goede smaken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo Maja, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn te vernemen dat u tevreden bent over de klantendienst. U dient niet echt een honger gevoel te hebben, u mag contact leggen met onze klantendienst dan krijgt u uitleg hier over en kunnen we kijken of u voldoende producten neemt.klantenservice@proday.nl Mvg Evelien

goede service en betaalbaar

het is mij erg meegevallen de producten die ik heb gebruik waren erg lekker

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn dat u tevreden bent , dat is wat we graag zien. Aarzel niet bij vragen , neem aub contact op met klantenservice@proday.nl Mvg Evelien

Een vrij rustige sirene ervaring.

De consulenten zijn vriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Goede service vlug geleverd vrij betaalbaar

Cvkees

Jammer dat de groentesoepen er ni bij inzitte :(

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor de feedback. Fijn dat we het hebben kunnen oplossen en dat u tevreden bent :)

Snelle en correcte levering van de bestelde producten

Toch graag één opmerking. Is er geen mogelijkheid om de hoeveelheid plastic in jullie dozen tot nihil te reduceren, aub? Er zijn de dag van vandaag betere oplossingen zoals verpakkingen op maat van de leveren goederen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Proday heeft goed producten voor als je wat kilootjes kwijt wil. Groot assortiment.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

super snelle leverering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede website veel informatie veel keuze van producten, snelle lebering

Eventueel meer het specifieke uur van levering

Pluspunten

reactie geven op het moment er een klacht wordt ingediend........

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website

Levering te laat niet binnen de beloofde dag

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

De producten waren heel snel geleverd bij mij thuis en je wordt ook op de hoogte gehouden via je mail wanneer ze geleverd worden. De producten zijn volledig in orde en er zit ook een handleiding bij hoe je er mee het beste resultaat kan bereiken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede producten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Overzichtelijk in gebruik. Geen honger. Nu 6 kg afgevallen. Gaat goed had dit nooit verwacht

Er is steeds geen groenten soep terwijl die wel op de lijst staat ?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel klant vriendelijk. Indien je een vraag hebt duurt het niet lang eer je antwoord krijgt. Als klant krijg je aandacht, informatie en ben je geen nummer. Ik kan proday aan iedereen aanraden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Proday

Filter op Taal