Transparente Abwicklung, gerne wieder

Bestellung aufgegeben, Bestätigungsmail erhalten, Mail mit Versandbestätigung und Sendungsnummer, sowie Link zur Sendungsverfolgung erhalten, Ware super verpackt, alles top, sehr gerne wieder.

Topproducten die snel geleverd worden.

De productjes zijn echt lekker. Zo kan je je vlot aan je eetschema houden. Ook de leveringen zijn snel!

Zeer vlotte levering Zeer goed overzichtelijk verpakt Idem de dag planning

Goede service en de meeste producten zijn lekker

Het is een beetje wennen maar de producten zijn lekker en gewichtsverlies volgt

SUPER

Vlot en uitstekende service! Dankjewel

Super snelle levering

's avonds had ik besteld, dag erna werd het in de voormiddag al geleverd. Alles zat erin. Voor dezelfde producten betaal ik het dubbel bij mijn diëtiste . Dus heel blij!

Lekker producten, snelle levering

Lekkere smaak. Veel keuze, snelle en juiste levering

Correcte vlugge levering

Correcte vlugge levering en goed verpakt!

Zeer snelle levering

Goeie service ook na verkoop

degelijk uitgebalanceerd dieet

na 1 week al mooi resultaat het dieet is smakelijk,voldoende afwisselend en daardoor goed vol te houden minpunt is dat sommige producten er niet inzitten en je dan maar zelf moet uitdokteren wat je als vervanging eet dat zou m.i. beter kunnen door in de begeleidende brochure de alternatieven te vermelden

Producten niet op voorraad en krijg nu geen antwoord op de makl

Ik heb een voorraad aan Callowfit producten besteld. Ik kreeg een mail dat er een product niet op voorraad is en dat ze deze mee kunnen zenden bij de volgende bestelling. Ik mail terug dat ik het product liever ontvang wanneer het weer op voorraad is aangezien ik voorlopig niet verwacht te bestellen. Nu hoor ik niks meer van ze...

Beste , Jammer dat onze reactie u ontgaan is. Bij deze onze reactie : Iris FEB 22, 18:45 Beste Iris, Dank voor uw bericht. Dit is inderdaad mogelijk. Ik zou u willen vragen om naar het product op de site te gaan en daar uw email op te geven. Wanneer u dat doet krijgt u automatisch een melding wanneer het product weer op voorraad is. Wanneer het product weer op voorraad is kunt u ons een mail sturen, dan sturen wij het product naar u toe.

Steeds vlugge service

Steeds tevreden over de snacks.

Snel en efficient

Snel, efficient en goed verpakt

Heel gied

Hee goed overzicht van de producten

Heel tevreden met de producten. Gemakkelijk te bestellen en vlug bezorgd!

Vlot gewicht verliezen

Lekker. Gemakkelijk. Veel keuze.

Ben heel tevreden

Alles was heel duidelijk en de producten zijn lekker van smaak

Super producten

Super producten. Service ook zeer goed. Kortom Super!!!

Prima producten

Goede producten. Snelle levering

Goed gestart !!!

Producten vallen wonderwel goed mee:-) ps en puike ondersteuning van de klantendienst

Geweldig vrijdagavond om 21u58 besteld en zaterdag om 15u19 bij mij thuis. Perfecte levering dus. Qua dieet ook perfect. Ongelooflijk veel keuze, smaken zitten goed dus elke maaltijd wat anders. K ben in mijn vierde dag en 1,7 kg kwijt en sinds vandaag geen honger meer. Dus het moet me deze keer nog eens lukken. 6 jaar terug 26 kg op een half jaar en door terug na 3 jaar een slechte eetgewoonte terug kg erbij maar voĺedig mijn eigen schuld. Ik kan het iedereen aanbevelen....ga ervoor

Dag na bestelling geleverd

Dank voor het caseautje. Tip : ook bij cadeautje vermelden hoe je het dient klaar te maken

Snel

Lekkere producten Graag per stuk verkopen om te kunnen ontdekken van het hele gamma

zeer goed

1 pakje is niet juist, waarschijnlijk door mij verkeerd opgegeven? is glutenvrij , maar dit is niet nodig. Voor de rest klopt alles!