goed , lekkere produkten ,enkel levering duurde langer dan voorzien

positiee ervaring ik ga zeker terug bestellen, LEkkere produkten ,duidelijke webshop, regelmatige promoties. Enkel levering was later dan voorzien

Beste Ilse, Dank voor uw beoordeling, een hele fijne dag en succes met het dieet.

Alleen maar goede dingen

Lekker en een snelle service

De producten werken, de levering zeer snel.

De klantenservice is zeer toegankelijk, het dieet werkt. Tevreden!

super

Steeds correcte en snelle levering

Snel en alles perfect

grand choix de produits et bon service

Proday propose un grand choix de produits. La livraison est toujours rapide. Le service clientèle a un bon suivi et rapide. Les réductions de chaque semaine permettent de pouvoir continuer de le long terme.

Melding van korting gekregen net na bestelling

Bestellen gaat vlot en levering is heel snel. Maar ik had net een hele bestelling gedaan en een paar uur later krijg ik melding van 30% korting, wel teleurgesteld natuurlijk...

Alles positief

Goede dagelijkse ervaring

Goed product. Snacks mag meer repen bevatten, maar dat is persoonlijk.

Altijd snel geleverd

Super snelle levering. Top!

Correct

Correcte levering

Nieuwsgierig naar mijn eerste ervaring met dit proteIne dieet, was ik aangenaam verrast.

Mijn doel was om enkele kg te verliezen die ik het afgelopen jaar bij gekregen had. Mijn gewicht gedurende de laatste 20 jaar bleef goed stabiel. Behalve het laatste jaar. Op 2 weken tijd ben ik terug aan mijn normaal gewicht 61 a 62 kg ,dank zij het strikt aanhouden van jullie richtlijnen. En nu op naar de volgende fase . Alhoewel ik mijn bedenkingen heb bij iemand die heel veel gewicht moet verliezen. Fase 1 lijkt mij dan een te grote uitdaging om maanden vol te houden. Maar toch succes aan iedereen die gezonder wil leven.

Goede spullen,goede levering

Zeer overzichtelijke webshop....goeie communicatie.....zeer snelle levering....TOP !!!

Na wat zoeken op webshop eerste bestelling gedaan...Volgende dag reeds geleverd met heel wat informatie ivm proteinedieet....TOP !!!

Ik heb startpakket geprobeerd en alles super lekker en heel gemakkelijk in gebruik. Nu bij besteld en hopelijk snel wat vermageren.

snelle levering, altijd correct, grote variatie in producten

heel positief, snel, professioneel, ook contactmail werd direct beantwoord en toen promocode niet werkte kreeg ik direct een nieuwe, heel goed service, proficiat!

Zeer vlotte levering met lekkere producten

Lekkere producten aan een gunstige prijs én zonder doktersvoorschrift

Geweldige produkten

Alles is steeds in orde !!

Zeer professionele aanpak! Bedankt!

Bij mijn eerste bestelling ontbraken een aantal zaken, na 1 telefoontje naar de helpdesk werd het tekort onmiddellijk rechtgezet met een nalevering. 1 dag later alles in huis. Een aanrader.

Dik in orde

Vlotte en correcte afhandeling

Alles is lekker en zeker de eieren en de pannekoeken

Genoeg afwisseling en lekker

Steeds goede advies gekregen.

Producten mij wel gekend enige negatieve is de prijs

Produkt top,levering niet

Tot hiertoe verliep alles altijd goed.Enkel zijn er nu problemen met de levering,ik wacht nu al een week en weet niet goed of ik ergens anders moet bestellen.Ik ben al lang gewoon aan mijn produkten en eet al zeer lang geen gewoon brood meer.Ik wacht nog tot morgen. Anders hoop ik op een refund.