goede service, snelle levering, smakelijke producten

Goeie ervaring

Heel tevreden over de vele jaren dat we hier bestellen.

Goed werkend dieet.

Sinds de start half mei ben ik ondertussen al bijna 10kg kwijt. Mijn ervaring is wel dat je je echt aan het dieet moet houden, wil je echt goede resultaten. Ik durf al eens snipperen en daardoor duurt het ook langer. Sommige producten smaken voor mij echt niet fijn maar veel producten zijn best wel lekker. Het hongergevoel valt echt goed mee. Het is een goed en haalbaar dieet, mits wat inzet natuurlijk.

Super lekker dieet

Met een groot vraagteken ben ik begonnen aan dit dieet ,maar al snel had ik resultaat ,11kg lichter in 2maand ik voel me stukken beter en ben super fit geworden ik ga terug 2maal per week 5km lopen wat ik voordien nooit ging doen en dit alles dank zij proday dus DANK U WEL proday

Zoals gewoonlijk perfect en betrouwbaar

De producten van Proday zijn aanbevelenswaardig, hun dienstverlening is uitmuntend. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat men soms op het verkeerde moment besteld. Proday heeft regelmatig acties met 10 à 15 % korting. Het is nooit prettig als men een bestelling plaats en 2 à 3 dagen nadien een email krijgt dat er een speciale korting gegeven wordt juist nadat je je bestelling geplaatst hebt.

smaakt naar meer

Ondanks dat het "dieet" produkten zijn, smaakt het naar meer. De verschillende maaltijden of snacks smaken steeds lekker. Ookal zijn het in poedervorm aangekomen zakjes of voordeelpotten. Het is een correct lekkere voeding

Positieve keuzestress ;-)

Product gamma is zeer uitgebreid en bepaalde producten zijn nog eens zeer lekker ook. Het volgen van je dieet wordt hierdoor een stuk eenvoudiger! Leveringen gebeuren snel en tot op heden zonder problemen.

Werkt super voor mij en producten zijn lekker!

Ben zeer tevreden over de producten.

Bij elk product is een duidelijke handleiding.

Heel uitgebreid aanbod en lekker ook nog

De producten van proday en service zijn echt van goede kwaliteit. Top

Tevreden genoeg om nog een keer te bestellen

Mijn eerste bestelling gedaan. Tevreden over de smaak van de producten en de snelle levering. Wel spijtig dat de helft van de pakjes toasten gebroken waren, moet mijn beleg er dus apart bij eten. Hopelijk o dit vlak volgende keer beter

Super producten,goede service

Tevreden klant.

Betrouwbaar, snel, verzorgd

Ruim een jaar een heel tevreden klant !

Prima producten en prima service

Prima producten en prima service.

Afvallen zonder honger

Zeer goede ervaring met proday.

Lekkere producten en voor ieder wat wils. En het werkt bij mij heel erg goed.

TOP!!!

Topproducten, snelle service.

Goede producten

Ik ben nu 1 week bezig met het starterspakket en ben al 5 kilo afgevallen gaat zeer rap maar het is aanpassen van levenstijl

geweldig

correct en snelle levering

Duidelijk aanbod

De meeste dingen die ik bestel, zijn lekker. En gezond. En dat is de bedoeling.

Goede maar moeilijke ervaring

De website is niet altijd duidelijk. De mayo vind ik slechts als ik het hele rijtje ben doorgegaan.

Voel mij na drie dagen zo opgeblazen niet meer ,maar in gewicht zelf nog geen verschil gemerkt

Voor mij is het dus nog efkes afwachten op resultaat ,maar ik ga voor de 10 kg minder ,ben dan ook. Op maar drie dagen bezig

Zeer goede en lekkere producten

Het is geen moeite om dit dieet te volgen. Honger heb ik niet. Proday is een aanrader.

Prima, zeer tevreden!!

Snelle levering. Zeer tevreden.

Snel, efficiënt en lekker.

Snel, efficiënt en lekker.