zoals steeds ok

reeds jaren content

ALLES was oke zoals ik bestel had

ik ben zeer tevreden

Alles naar wens!

Vlot!

Heeft verwachte resultaten

Ik ben zeer tevreden over product en vlugge levering

Tijdige en correcte aanlevering

Wat is er veranderd aan de samenstelling van de crêpes? Ze lijken me minder zoet dan ooit tevoren. Voor de rest. En ik als zoetekauw - Die producten zijn altijd uitstekend!

GEWELDIG

top ik ben 7 kilo kwijt in zes weken ,heb andere geprobeerd lukte niet ,en met pro day vloog het eraf dankdaarvoor

Producten zijn gelukkig bijna allemaal lekker..Levering was super snel . Top! 1e week zit er bijna op. Gewicht daalt heel goed. Wel wat hongergevoel maar dat lijkt me normaal in het begin. Veel groenten van de onbeperkte lijst bij eten .

SUPER!

Dieet is gemakkelijk te volgen vanaf de tweede week. In de eerste week was ik enorm moe en had vreselijk hoofdpijn. Maar vanaf tweede week voelde ik me direct fris en licht. Ik werd uitgeslapen en fris wakker, wat vroeger niet het geval was. Alle producten zijn gewoon lekker. Ik heb zeer veel producten gekocht om altijd keuze te hebben. Ik plan niets op voorhand, ik moet niets. De enige wat ik doe zijn de eetmomenten die min of meer vast staan. En telkens neem ik gewoon iets waarop ik zin heb. Ik moet niet meer koken of naar de winkel te gaan. Heerlijk!

Aangenaam en goed geformuleerd dieet en goed vol te houden!

Geen honger lijden gevarieerd eten en goed vermageren dat is toch dat waar we het voor doen!

Vlotte bestelling

Vlotte bestelling en levering

Gemakkelijk

Lekker en gemakkelijk

Een aanrader

Bestelling werd andere dag geleverd, en was keurig verpakt.

Ik ben volkomen tevreden tot nu toe

Snelle, correcte levering

Super snel resultaat

Ik doe dit al enkele maanden omde 2 maanden, en ik hou mijn gewicht mooi in kontrole,vind super gied en snel werkend. En prijs kwaliteit ok. Sommige produkten te duur.maar tov andere merken veel lekkerder

Snelle levering Kwaliteitsvolle producten die werken

Ik moest 20 min rijden om mijn pakje op te halen

Het was goed ingepakt, maar niet thuis geleverd. Ik had hier nochtans om gevraagd.

Het is wel moeilijk om 5 zakjes te eten. Ik heb geen honger!

Producten zijn van goede kwaliteit

Ik heb een aantal verschillende producten besteld en ze vallen allemaal zeer in de smaak. Beetje te goed eigenlijk dat je meer wilt. Ik ga zeker nog een keer bestellen.

Alles altijd in orde!!

Veel keuze . Snelle levering !!

Enkele malen besteld Ook fout opgetreden door mij zelf Hebben zonder enig aarzeling mijn fout rechtgezet

Zeer snelle en correcte levering

Idem hierboven

Gemakkelijk en goed

Goeie , lekkere producten aan een goeie prijs .

Positief