Top producten

Mijn man(56)jaar en ik (51)jaar zijn een maand geleden gestart met Proday. Mijn man woog 98kg en weegt nu 86,8kg. Ik woog 71,4kg en weeg nu 64kg. 17kg ben ik aangekomen,nadat ikzelf4 heupoperaties gehad heb en doordat ik minder kon bewegen. Ik zit ook nog eens volop in de overgang, waarbij geen enkel dieet helpt! Echt frustrerend!!! Mijn man is een echte Bourgondiër, houd niet van diëten!!! Maar met Proday lukt het ons allebei super goed!!! Alle producten zijn lekker, en er is heel veel variatie. Het is geen saai dieet, en het is daarom goed vol te houden! Het is ook heel goed mee te nemen naar het werk! We voelen ons allebei super goed. Zijn veel activeer!!! Proday is een echte aanrader, zeker voor mensen die moeilijk gewicht verliezen zoals ikzelf!!! Wij zijn super tevreden!!!

Spoedige levering, lekkere producten!

Ik ben heel tevreden van de geleverde producten! Spoedige, correcte levering van mijn bestelling en de producten, vooral de chocomousse zijn héél lekker!

Helpt zeer goed om te vermageren, maar een ding vind ik spijtig, er was een maatbeker gratis beloofd en heb hem niet gekregen

heel gemakkelijk en goed vol te houden

Ondanks dit een dieet is, en je gebruikt een beetje fantasie eet je lekker

Snelle levering van lekkere producten

Ik bestel al geruime tijd producten bij Proday. Het gamma is uitgebreid en er zijn voldoende keuzemogelijkheden om variatie in het dieet aan te brengen. De leveringen lopen heel vlot.

Gewoon fantastic

Geen insuline spuitjes een pilletje minder en de huisarts is positief

Voldoende

Heb al veel besteld bij jullie,en meestal zit er iets te kort in

Beste Maureen, Allereerst dank voor de vele bestellingen. Het is erg vervelend als een bestelling niet klopt. Laat u het aub weten aan de klantendienst via e-mail of chat, zodat het opgelost kan worden. Vriendelijke groet, Team Proday.

Heel tevreden

Goede website. Overzichtelijk en makkelijk te bestellen. Regelmatig acties en kortingen. Tussendoor was eens een probleem met levering. Maar de klantendienst van Proday heeft super gereageerd, zelfs in het weekend. Het was goed opgelost. Ik blijf zeker klant!

Vlug resultaat

Haalbaar

Vooral de hartige producten super lekker

Eerst een luxe startpakket genomen en nu duidelijk voorkeur voor de minder zoete producten. Voor mij een zeer goed resultaat 2.400 kg afgevallen op 20 dagen. Fase 1 aangepast met s'avonds een echte maaltijd vlees of vis en groenten. Zo kan ik het zeker langdurig volhouden. Fantastisch

Hi Nancy , Wat een goed resultaat!

Pas begonnen, maar lukt me goed tot hiertoe

Tot hiertoe verloopt alles goed. Ik ga bewust niet op de weegschaal staan om het effect te ervaren na een week. Heb wel 2 etentjes maar ga doen wat U aanbeveeld.

Snelle feedback bij gestelde vragen

Aangenaam om te bestellen en snelle levering

5 kg afgevallen

ik neem nu als tussendoortjes

Lekker!!!

Veel verschillende producten, je hebt niet echt het gevoel dat je op je eten aan het letten bent. Goede resultaten!!!

Prima service. Prima producten.

Hi Karin, Dank voor uw review! Fijn dat u tevreden bent. Ik wens u een fijne dag vandaag.

Lekkere produkten en snelle levering

Na de dieetfases te hebben doorlopen, blijven we maandelijks tussendoortjes bestellen van Proday. Pannenkoekjes, pennywafeltjes, brownies en chococrisprepen zijn onze favorieten

Heerlijke producten

Dieet dat goed vol te houden is.

Dieet is vrij goed vol te houden,de ene week val je meer af dan de andere,maar het is vol te houden.Naverloop van tijd krijg je ook meer energie.

Bestelling altijd correct en super lekkere producten

Super lekker en zeer efficient

Op 18/9/2021 van start gegaan samen met mijn echtgenote. Op heden 30/09/2021 ( dus 12 dagen later ) 5,6 kg kwijt en mijn echtgenote 2,7 kg kwijt. Superlekkere produkten en supersnelle bezorging. Wij houden ons alvast strikt aan de voorwaarden , hetgeen zich zeer duidelijk vertaalt in snel resultaat ! Zeker aan te raden

Hallo Familie Decorte, Wat een mooi resultaat! Ga zo door, indien er vragen zijn helpt onze klantenservice u graag. Met vriendelijke groet, Evelien

Smaakvol

Smaakvolle producten. Prettige service én online contact met diëtist is mogelijk.

Goede producten

Fijne en duidelijke gebruiksaanwijzing, eenvoudig vol te houden met resultaten!!!! Zeker te proberen, wel wat prijzig, maar de moeite waard!

Snelle levering, lekkere producren

Alles kwam snel toe en de crackers die ik bestelde zijn zeer lekker van smaak! Mijn volgende bestelling volgt gauw!

Laatste bestelling een flop en geld kwijt

Altijd goed geweest maar nu nie meer

Beste Marie-Rose, Nogmaals willen wij u aangeven dat ook wij dit erg vervelend vinden ! Per e-mail hebben we u gevraagd om een formulier in te vullen. Dit is in 2 minuten gedaan. Dit formulier hebben we nodig om het voor u op te lossen. Ik hoop dat we deze snel mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Proday

Lekkere producten,veel keuze,snelle levering!!

Ruime keuze! Lekkere producten, snelle levering! top!