Waardeloos product | Weggegooid

Ik heb via DrPhone een, 60X Multi-functionele Microscoop Vergrootglas met UV & Led licht, gekocht. Ik heb het ding moeten weggoien omdat je er niets door kan zien. Waarschijnlijk een nepproduct dat van het echte origineel is nagemaakt. Nooit meer

Perfecte service

Zoals eerder aangegeven zeer goede service, en snel antwoord op whatsapp vragen

prima service

2 screen protectors voor mijn fenix5 gekocht, helaas kwamen er 2 die geschikt waren voor een fenix 5s. Na een mailtje direct antwoord terug dat er 2 nieuwe zouden worden opgestuurd. Snelle verzending en vlotte afhandeling. De screen protector zelf mocht 1mm groter zijn qua diameter om toch net iets meer totale dekking te hebben.

Opgelicht

Kocht een smartwatch 59eu die op alie express slechts 10eu kocht d'r Phone wimpel het af zegt dat het namaak is allebei made in China pure oplichting ben boos

Duidelijke website. Snelle levering.

Duidelijke website. Snelle levering.

Juiste laders, kabels en pokerpack die ik zocht. Goeie prijs en vlot geleverd.

Een van de weinige winkels waar ik een oplader voor de mi band 4 kon vinden, die ook nog binnen een dag konden leveren

Vlotte levering ,goede afhandeling

Snelle goede levering

Mijn bestelling werd in een snel tempo geleverd. Ik kan geen negatieve opmerking bedenken.

geleverde werkt niet

Leuk een iets goedkopere uitvoering van een 12 volt lader voor de surface pro6. Alleen de lader werkt niet. goedkoop is duurkoop

Voor de levering een 10

Voor de headset een onvoldoende ding heeft een eigen leven ..erg irritant

product was top en zeer snel geleverd !

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering, prima werkend product. Zeer tevreden! :-)

Mooi toestel maar hartslagmeter doet het niet

Ervaring snelle levering

Levering en timing waren correct. Het produkt was coŕrect omschreven. Zeer tevreden.

Zoals ze beloven

Eerste bestelling, vlotte afhandeling, levering dag later dan gezegd, vermoedelijk vertraging door staking treinen in Belgie. Mogelijkheid tot terugsturen goed uitgelegd, niet nodig gehad.

Goeie kwaliteit

prima plus snelle levering

netjes en vlotte levering

Super snel geleverd goed Produkt

Mijn eerste bestelling maar zeer tevreden

Prima site, snelle levering

Prima site snelle levering

Eerste keer en meteen goed

Fijne spullen voor een goede prijs en vlotte afhandeling van de order. Tijdens de uitvoer van de order wordt men middels mail goed op de hoogte gehouden.

TOPSERVICE!

• Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer snelle levering, Product doet wat het beschrijft Prijs/kwaliteitsverhouding is goed

• Prijs
  • Kwaliteit