Via *** een DrPhone CPro - Lightning naar USB Camera-adapter gekocht

Met 6 maanden garantie. 2 maanden uit de garantie stopt ie ermee. DrPhone biedt aan om voor **% van de kosten á €** weer een nieuwe adapter bij hen aan te schaffen. Er is echter geen garantie dat die er na 8 maanden ook weer mee stopt. Dat wordt dan een hele dure oplossing om 1x per 2 maanden een paar bestanden over te zetten van de iPhone naar een SSD. Ik betaal liever wat meer en krijg dan kwaliteit ipv een adapter die het niet eens een jaar uithoudt. Bij *** ook een review achter gelaten maar deze wordt niet geplaatst.

Beste Dick, Bedankt voor je reactie. Vervelend dat je adapter van €24,95 ermee is gestopt na 8 maanden gebruik. Er zijn klanten die onze adapters jarenlang gebruiken. We geven na de garantieperiode(adapters) van 6 maanden aan om er gratis naar te kijken maar als hier geen gehoor aan wordt gegeven dan wordt dat natuurlijk erg lastig. Als tweede oplossing hebben we je 50% korting gegeven op een nieuwe. Gelukkig heb je dit wel vermeldt in je review. Helaas kwam dit ook helaas niet goed aan. Wij proberen onze klanten juist na de garantie periode goed te helpen. Zelfs als het product verkeerd gebruikt wordt. Bij elke order krijg je ook een blaadje waar je zelfs na je garantie met onze specialist kunt communiceren over Whatsapp chat. Hier wou je geen gehoor aan geven. We vinden je opmerking over “chinese product” daarnaast erg onrechtvaardig. Veel electronica die hedendaags gebruikt wordt waaronder de Apple iPhone worden in China geproduceerd. Onze artikelen worden grondig getest in onze fabriek. Dit zie je ook aan onze positieve reviews. We adviseren de volgende keer in te gaan op onze verzoek. Zo kunnen we controleren waar het mis is gegaan en het artikel gratis repareren, zelfs na je garantieperiode. Hiervoor dien je natuurlijk wel in te gaan op onze verzoek.

Uiteindelijk opgelost niet ontvangen order

Naar veel mail verkeer is uiteindelijk de niet ontvangen order € 19.95 toch geannuleerd gelukkig met Afterpay . Ruim 3 weken bezig geweest maar toch opgelost goederen nooit ontvangen en ook de zg 2e levering niet. Netjes maar voor ons, geen bedrijf waar we weer iets zullen kopen.

Snel besteld, snel geleverd.

Een duidelijke goed doorzoekbare website waardoor het vinden en bestellen erg eenvoudig is.

Dikke prima service!

Mijzelf een HDMI splitter aangeschaft bij DrPhone. Maar helaas werkte deze niet naar behoren. Een belletje naar de zaak en vanuit daar hulp via Whatsapp. Goed geholpen echter het probleem bleef. Dezelfde dag een ander exemplaar toegestuurd gekregen. Deze werkte wel. Prima service! Ik kom terug mocht ik ooit iets nodig hebben van deze leverancier

Producten snel in huis. Goede prijs kwaliteit verhouding. Fijne hulp bij installatie en vragen door middel van instructie filmpje tekst en uitleg.

Het product wat ik besteld had voldeed niet aan mijn verwachtingen. Product terug gestuurd en binnen een week mijn geld weer netjes teruggestort gekregen. Toppie !!

Nette site

Het product was een beetje ingedrukt maar werkt prima

Vlot en correct.

Op een paar dagen had is de bestelling in huis, en gratis bovendien.

Prima service en snelle verzending.

Prima service en snelle verzending.

Goed snel product voldoet aan verwachting

Alles helemaal in orde.

netjes

Ze boden een nette oplossing voor een product dat ze niet konden leveren.

Slecht

Hoesje voor S20 is veel te klein en dan zijn de retourkosten voor mezelf. Helft van wat hoesje kost. Belachelijk.

Beste klant, Excuses. In onze voorwaarden staat dat retourneren op eigen kosten gaat. Hiermee bent u akkoord gegaan tijdens bestellen. We vinden het vervelend dat u de titel niet correct heeft gelezen. Het stond er namelijk wel heel duidelijk vermeldt. Als wij u een foutieve hoes hadden gestuurd, dan zouden we dit uiteraard vergoeden. Vriendelijke groet Drphone

behulpzaam

Helaas was een onderdeel niet mee gestuurd, maar de reactie was goed en de volgende dag had ik missende onderdeel

top product en service

Eigenlijk te laat besteld toch nog de volgende dag in huis, product voldoet aan alle eisen ik zal hier zeker vaker bestellen.

goed produckt

Makkelijk en snel

Prima hoesje .

prima, snel geleverd

een ISB3.1 PCI kaartje besteld. Volgende dag al in huis dus kon al lekker ermee aan de gang. Als het een dag later was geweest dan nog steeds goed hoor. Keurig doosje, geen zakje uit china

Pen voor Surface 4 werkt prima.

Goed alternatief voor de dure Microsoft pen. Snelle levering.

aparaat is mooi

maar kom niet honderd procent uit ik krijg nog cirkels in beeld en dan staat het beeld even stil heb ik niet op mijn laptop.

Beste, Excuus. Wij hebben een whatsapp dienst met specialisten die u kunnen helpen zonder extra kosten. Vaak ligt het namelijk aan de instellingen. Deze informatie sturen we met elke mee. Helaas hebben we geen bericht van u gezien. Whatsapp dienst: 0646101233 (ma/zo 10:00 t/m 19:00) Vriendelijke groet Drphone

Online bestellen was zeer overzichtelijk, en het afleveren betreffende product was snel en goed

Correct bezorgd en afgehandeld.

Mooi, dat zo,n bedrijf ook nog eens kosteloos iets opstuurt. Helaas ging het ook retour, omdat de persoon in kwestie er niets mee kon. Maar de uitleg over retourneren was ook prima.

Ik kan het niet beoordelen mijn pakket heb ik niet ontvangen

Het pakket is via de post gestuurd maar nooit aan gekomen op mijn vakantie adres . Steenbakkerweg 225 7843 RM in Erm . Inmiddels ben ik weer thuis . Vlaardingerdijk 341 3117 ET Schiedam .

Beste klant, We zien dat het product netjes is aangekomen. Vriendelijke groet Drphone

Zeer goede kwaliteit hoesje gekocht

Zeer goede kwaliteit hoesje gekocht Snelle verzending mooie producten Min punt dat er geen mogelijkheid op de site is om contact te leggen bijvoorbeeld telefonisch

Prima, snelle levering!

Goede ervaring, snel!

Over DrPhone

DrPhone.nl is specialist op het gebied van telecommunicatie, electronica en computers. Bij DrPhone analyseren, innoveren en realiseren we de producten die benodigd zijn om je leven een stuk gemakkelijker te maken. Van premium opladers tot aan hoesjes van hoogwaardig kwaliteit. Bij DrPhone zit je goed. Wij zorgen ervoor dat de levensduur van jou smartphone, activity tracker, computer, tablet of bijvoorbeeld smartwatch optimaal blijft met premium accessoires Daarnaast kun je bij ons terecht voor de nieuwste design artikelen waarvan oogjes in de omgeving wijd open gaan staan. Cruise door onze aanbod en laat je verrassen met de artikelen van merken zoals DrPhone, LUXWALLET, Elementkeyboard en ElectronicWorks. De voordelen : - Voor 17 uur besteld betekent de volgende dag al in huis! - Uit eigen voorraad geleverd - 6 maanden garantie op alle accessoires. - breed aanbod Openingstijden: Wij zijn 5 werkdagen in de week open. telefonisch bereikbaar Van Maandag tot Vrijdag van 9.30 tot 16.30. U kunt ons ook ten alle tijden een mail of whatsapp bericht sturen als we telefonisch niet bereikbaar zijn.