Snel kapot

Had 2 paar oortjes gekocht en een half jaar niks mee gedaan omdat ik nog oude had die werkten. Toen de nieuwe oortjes pas gebruikt en beide sets hielden het ~een maand vol.

Top snelle levering ,goed product.

Percies gekregen wat ik had besteld

Snel en goed bezorgd

Slecht

Heb beschermplaatje gekregen Plaatje plakt niet Doekjes die erbij zaten uitgedroogd Zeer slecht Mvrg Jan

Super snel en perfect in gepakt

Ik heb de doos nog niet open gemaakt. Want de drome is voor een verjaardag kado . Maar alles was super. Maar ik zal seffens de doos toch moeten openen. Voor te zien dat er geen schade aan is . Maar hij was heel snel. De koerier heeft de doos maar gewoon in de gang gezet . En hij was weg . Hij heeft zelf afgetekend. En mijne Gebuur. Zag t pakje staan. En die heeft t dan voor mijn deur gezet .

Onvoorstelbaar

Site vinden, bestellen en ahw meteen op de fiets springen om het pakketje op te halen bij het dhl verdeelcentrum.! Top.

Kleur komt goed overeen met space gray, nog het beste van andere aanbieders. Alles werkt zoals het hoort

Erg blij met mijn telefoon hoesje. Zeer goede kwaliteit Snelle verzenden Prima service en prijs Aanrader

Slecht spullen

Drone gekocht zeer slecht niet de goed koop ste gekocht niet mee te vliegen

heel slecht

dacht een goede aankoop te hebben gedaan maar wat ik ook probeer , de bluetooth werkt niet terwijl de blauwe lampjes zowel op mn soundbar als deze vol aanstaan en zelf m'n smart tv vraagt om een verbinding , ook daar zonder t gewenste resultaat

Matig

Had eindelijk meer verwacht aangezien dit mijn tweede bestelling is , mp3 besteld eerste keer perfect apparaat werkt goed maar door mijn klunzigheid gevallen en functioneert niet meer maar mijn fout , bestelt precies het zelfde weer en deze batterij gaat na 3 uurtjes al leeg terwijl de eerste mijn hele werkdag nog vol was. Heb precies de instructies opgevolgd laden met bijgeleverde kabel en via een computer. Valt zeer tegen deze keer

Helaas niet het juiste ontvangen maar de oplossing was prima

Mijn eerste keer besteld bij jullie,bij het ontvangst van het pakje,onmiddellijk terug iets anders besteld. Zeer tevreden.

Nog niets ontvangen

Ik kan geen goede recensie schrijven als ik (nog?) geen product ontvangen heb.

Top service, zou DrPhone aan iedereen aanraden!

Uitstekende klantenservice, bedankt jongens!

Goed en snel geleved

Op zich uitstekend

Levering vlot, had snoer aangeschaft voor in de auto helaas werkte het niet met Android auto

Goed en snel

Snel geregeldt en niet duur

Super goed en betrouwbaar

Doen wat ze zeggen binnen 2 dagen mijn product in huiso

Het product is goed en het was snel binnen.

Snelle levering en goedkoop

prima kabel , laad heel snel op

Goed product, snelle levering

Fietscomputer voldoet volledig aan verwachtingen. Levering gebeurde snel maar in eerste instantie wel onvolledig (hartslag en cadansmeters niet meegestuurd). Na melding werd dit wel zeer snel rechtgezet.

correct

als verwacht

Over DrPhone

DrPhone.nl is specialist op het gebied van telecommunicatie, electronica en computers. Bij DrPhone analyseren, innoveren en realiseren we de producten die benodigd zijn om je leven een stuk gemakkelijker te maken. Van premium opladers tot aan hoesjes van hoogwaardig kwaliteit. Bij DrPhone zit je goed. Wij zorgen ervoor dat de levensduur van jou smartphone, activity tracker, computer, tablet of bijvoorbeeld smartwatch optimaal blijft met premium accessoires Daarnaast kun je bij ons terecht voor de nieuwste design artikelen waarvan oogjes in de omgeving wijd open gaan staan. Cruise door onze aanbod en laat je verrassen met de artikelen van merken zoals DrPhone, LUXWALLET, Elementkey en ElectronicWorks. De voordelen : - Voor 17 uur besteld betekent de volgende dag al in huis! - Uit eigen voorraad geleverd - 6 maanden garantie op alle accessoires. - breed aanbod Openingstijden: Wij zijn 5 werkdagen in de week open. telefonisch bereikbaar Van Maandag tot Vrijdag van 9.30 tot 16.30. U kunt ons ook ten alle tijden een mail of whatsapp bericht sturen als we telefonisch niet bereikbaar zijn.