snelle service en zeer tevreden over mijn besteling

Ik heb een oplaaddock besteld voor iPhone en AppleWatch, zeer praktisch en goede kwaliteit. I zou dit ten zeerste aanraden

Komt afspraak na.

Tevreden klant

Mijn product is naar mijn verwachting en netjes en op tijd verstuurd.

Snelle juiste levering tegen goed prijs

Aanbevolen

Mijn pakketje netjes ontvangen op de dr phone gestelde levertijd. Klantenservice ook top, vraag gesteld via whatsapp en snel antwoord.

Algemeen ok

Kan je ook apart kortere kabels kopen van bv 1m?

Een schoon uurwerk

Het laatste is goed

Goede kwaliteit

Je krijg wat je besteld zeer tevreden

Onlangs online iets besteld. Uiteindelijk bleek het bestelde toch niet op voorraad. Meteen ben ik gebeld en werd er een alternatief voorgesteld waar ik mee kon leven. Dus: Niet lang wachten en dan het verkeerde product ontvangen, nee, meteen actie en probleem oplossen. Vind ik een hele goede service.

Na wat haperingen met mijn nieuwe smartwatch, en heen en weer geapp. tot een prima oplossing gekomen. Super service!

Prima product

Prima product en snel verstuurd

Klote

Bestelling nooit ontvangen

top service en snel

snelle levering, goed verpakt en heldere uitleg

Snel verzonden, goed verpakt, kortom alles +++

Product werkt niet

Klantenservice reageert niet.

Staat reclame op product!

Op zich mooi smartwatch horlogebandje gekocht, staat er reclame van DrPhone op !! Op de foto’s op de site niet... Beetje vreemd....

gewoon goed

Voldoet aan de verwachting

Nette 'Chinese'Smartwatch. Installatie is niet moeilijk.

Goed product en snelle levering

Gewoon goed ! Niks op aan te merken Dank jullie wel

Mwwwaaaa

Op zich ging het prima maar kwaliteit van het product is slecht en na 1 keer gebruiken kapot

behulpzaam

na een miskoop het product retour gestuurt en ondang dat ik te laat was is er, naar contact een compromis gesloten waar ik mee on leven goede service

Goed, snel antwoord

Er was onduidelijkheid over een product, kreeg snel antwoord! Helaas is het per post op maandag verstuurd, en niet op vrijdag aangekomen. Waarschijnlijk B-post of zo. Geen tracking, maar wel gratis verzending.

snelle levering en een goed product

Zelf domme klanten worden bediend door een vriendelijke klantenservice. Top!

Erg goed

Product ok en levering snel

Over DrPhone

DrPhone.nl is specialist op het gebied van telecommunicatie, electronica en computers. Bij DrPhone analyseren, innoveren en realiseren we de producten die benodigd zijn om je leven een stuk gemakkelijker te maken. Van premium opladers tot aan hoesjes van hoogwaardig kwaliteit. Bij DrPhone zit je goed. Wij zorgen ervoor dat de levensduur van jou smartphone, activity tracker, computer, tablet of bijvoorbeeld smartwatch optimaal blijft met premium accessoires Daarnaast kun je bij ons terecht voor de nieuwste design artikelen waarvan oogjes in de omgeving wijd open gaan staan. Cruise door onze aanbod en laat je verrassen met de artikelen van merken zoals DrPhone, LUXWALLET, Elementkeyboard en ElectronicWorks. De voordelen : - Voor 17 uur besteld betekent de volgende dag al in huis! - Uit eigen voorraad geleverd - 6 maanden garantie op alle accessoires. - breed aanbod Openingstijden: Wij zijn 5 werkdagen in de week open. telefonisch bereikbaar Van Maandag tot Vrijdag van 9.30 tot 16.30. U kunt ons ook ten alle tijden een mail of whatsapp bericht sturen als we telefonisch niet bereikbaar zijn.