Top en goede prijs

Bluetooth carkit gekocht. Hij was snel geleverd en niet duur en werkt perfect.

kwaliteit is ok logica ver te zoeken

denk dat de aangekochte schermen zeker van goeie kwaliteit zijn. wat wel raar is. voor 2 schermen maar 1 vochtig doekje en 1 droog. maar da's het enige minpuntje.

Snel verzonden.

Zeer goede laders, en snel verzonden!

Goed product, snelle service

De website geeft een duidelijke omschrijving van het product, mede door de andere positieve reviews heb ik besloten hier een bestelling te plaatsen. Het product had ik ook zonder problemen de volgende dag in huis, en voldeed ook aan alle verwachtingen! Wat wil je nog meer?

Voldoende uitleg over producten zodat je een goede keus kan maken wat je nodig bent. Super snel geleverd. Goed verpakt en zo hoort het, top.

Nog niet aangekomen en geen contact

Nog niet aangekomen en geen contact

Per ongeluk verkeerde kabel besteld, mooi opgelost

Ingewikkeld het aantal systemen van kabels met magnetische USB aansluiting. Hierdoor per ongeluk de verkeerde besteld, maar door DrPhone netjes opgelost!

DrPhone levert wat ze beloven!

Al is er standaard blijkbaar geen track&trace. Dat is in deze tijd van online bestellen nogal vreemd. Dat zijn we niet gewoon. Goed product voor een faire prijs, op tijd geleverd.

een 10/10 met customer support!!!!

Ik had een artikel die helaas niet op vooraad was maar customer support heeft super snel gereageerd en een voordelijke alternatief aangeboden. Ik ben super tevreden!

Correcte afhandeling. Productkwaliteit goekoop

Terugsturen ging goed. Snel afgehandeld.

Volgens afspraak

Goed en betrouwbaar.

Vlotte service en geheel naar verwachting

Precies wat ik verwachtte ,de juiste maten en duidelijke instructies{beschermfolie}. Bestelde band voor Applewatch ideaal en aantrekkelijke prijs. Jammer dat de connector niet ook zwart is maar zilverkleurig.

Heel professionele behandeling

Dit bedrijf is zeer aan te bevelen

Goede after service

Ha niet juist mijn bestelling ingevuld. Kreeg snel een persoonlijk geschreven verzoek om mijn bestelling aan te vullen zodat zij het in orde konden maken.

Soepel en snel

Bestelling vlot ontvangen en ook weer teruggestuurd. Terugbetaling snel afgehandeld. Prima.

Snelle verzending Prima service Vriedelijke personeel

Mooie producten en snel verzonden

Voldoende informatie om een goede keuze te kunnen maken en snel verzonden en ontvangen.

Even zoeken, bestellen en klaar.

Veel keuze.

Snel en goed verzorgd geleverd

Alles perfect geregeld

Bestelling nog niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Goede service heel snel.

snelle levering, cover ipad mini valt tegen

de cover sluit niet goed waardoor de ipad iedere keer aan en uit gaat bij het vastpakken

Werkt niet op iPad Pro

Werkt alleeb met de oude usb van iPhone , nieuwe pakt hij niet. Jammer daar had ik hem juist voor gekocht , om ruimte te maken. iPhone dochters er op aansluiten ging prima , maar dat is de oude systemen

Snelle en behulpzaam antwoord. Goede producten

Meerdere bestellingen, allemaal helemaal top

Inmiddels meerdere kabeltjes, adapters e.d. bij Dr. Phone besteld. Levering tijdig en netjes, producten zoals aangeprezen. Topervaring, en een aanrader.

Over DrPhone

DrPhone.nl is specialist op het gebied van telecommunicatie, electronica en computers. Bij DrPhone analyseren, innoveren en realiseren we de producten die benodigd zijn om je leven een stuk gemakkelijker te maken. Van premium opladers tot aan hoesjes van hoogwaardig kwaliteit. Bij DrPhone zit je goed. Wij zorgen ervoor dat de levensduur van jou smartphone, activity tracker, computer, tablet of bijvoorbeeld smartwatch optimaal blijft met premium accessoires Daarnaast kun je bij ons terecht voor de nieuwste design artikelen waarvan oogjes in de omgeving wijd open gaan staan. Cruise door onze aanbod en laat je verrassen met de artikelen van merken zoals DrPhone, LUXWALLET, Elementkey en ElectronicWorks. De voordelen : - Voor 17 uur besteld betekent de volgende dag al in huis! - Uit eigen voorraad geleverd - 6 maanden garantie op alle accessoires. - breed aanbod Openingstijden: Wij zijn 5 werkdagen in de week open. telefonisch bereikbaar Van Maandag tot Vrijdag van 9.30 tot 16.30. U kunt ons ook ten alle tijden een mail of whatsapp bericht sturen als we telefonisch niet bereikbaar zijn.