Zeer behulpzaam

Kreeg meteen goeie hulp bij de installatie, en op WhatsApp een filmpje met hulp . Nu werkt alles fantastisch. Geweldig

Prima ondersteuning met maken van mijn keuze

Naar eigen inzicht een oplaad / datakabel besteld. Deze door mij gekozen kabel bleek nier de juiste te zijn om mijn telefoon snel te laden! Na overleg via de mail prima geholpen wel de juiste kabel te kiezen. Mijn eerder aangeschafte kabel kon ik retour sturen welke word verrekend met mijn nieuwe keuze.

Goede info

Goede informatie en snelle levering.

De spullen die ik heb besteld zijn snel geleverd en ook nog gratis en ben ook nog tevreden met deze artikelen dat noem ik nog eens een goede service

Goede telefonische support

Snelle levering en goede telefonische hulp….jammer genoeg was mijn probleem niet opgelost met de aanschaf van een nieuwe kabel

Goede overzichtelijke site

De site is erg overzichtelijk, prijs is goed, en levering snel

Snelle levering! Goede prijs kwaliteit

Fijne ervaring!

Product nooit ontvangen

Wel nette en heldere communicatie, maar het pakket wat geleverd zou moeten zijn heb ik nooit ontvangen

ze doen wat ze beloven….

gewoon bestellen gewoon bevestiging krijgen gewoon op de hoogte gehouden worden gewoon ontvangen….

Totaal verkeerde bestelling ontvangen

3x micro usb besteld en betaald Ontvangen 3x lichting ontvangen voor iphone

Snelle verzending en een spot-on hoesje

Ondanks mijn verouderde LG G8S toch nog een mooi transparant hoesje kunnen vinden bij Dr.Phone. Niet duur, snel verzonden en effectief!

Waardeloos

Drone libra2 zeer slecht echte miskoop!!! en zonde van bijna 200 euro.jammer .

Beste klant, Vervelend dat u dit zo ervaart. De libra2 is een vrij populaire drone die inmiddels door talloze klanten gebruikt wordt We begrijpen dat het gebruik van een drone in het begin vrij lastig kan zijn. We hebben om deze reden een service team bij elkaar gebracht die kosten loos helpt bij de installatie van de drone. Tevens hebben we ook een pagina samengesteld waar je belangrijke informatie kunt lezen. We hebben helaas geen bericht van u gehad maar direct een beoordeling. We vinden het jammer dat u ons geen bericht heeft verstuurd. Als u alsnog hulp nodig heeft, dan kunt u ons hieronder op verschillende manieren bereiken. Installatieservice via email: [email protected] Installatie via Whatsapp: 06-46101233 (10:00/17:00 ma/vrij) Installatiepagina: https://www.luxwallet.nl/5892-2/ FAQ pagina: https://www.luxwallet.nl/faq/

Snelle en prompte bediening.

De bestelling kwam op tijd en in goede staat aan. Het product is conform de omschrijving. Prima afgehandeld.

Werkend product, goed geleverd

Nu alleen nog wat minder plastic verpakking in plastic verpakking.

Perfecte communicatie!

De gemoedelijke manier van communiceren. Men laat voelen dat ze de klant waarderen. Bedankt lieve mensen.

Klant word niet serieus genomen

Beschrijving zeer beknopt, heb via Google een filmpje moeten downloaden voor in gebruik stellen en ik had 2 camera’s besteld waar er 1 of al gebruikt was en gereset of teruggekomen en weer doorverkocht is. Bevestigingsplaat beschadigd, batterijen waren al gebruikt (uit het plastic) bestelling van €500,- waar je wel verwacht word serieus genomen te worden, niet dus.

Beste klant, We hebben helaas geen bericht gehad van u maar direct een beoordeling. We hebben u achteraf gebeld om na te vragen waar het bij u mis is gegaan. Beide producten zijn 100% nieuw verstuurd. Dit hebben we ook telefonisch uitgelegd. We hebben u geholpen bij de installatie. Uiteindelijk hebben we niets meer gehoord van u. We gaan ervanuit dat u goed bent geholpen en dat de installatie correct is uitgevoerd met onze hulp. Vriendelijke groet DrPhone

Good

1st experince, I'll come back @ DrPhone - choice: clear description and pics - Place order: easy - Delivery: reasonable delay

Correcte firma

Leuke ervaring

Besteld en snel geleverd!

Levering zeer snel. Betaling achteraf duurt lang.

Betrouwbare site, klantvriendelijk

Ik had zelf een verkeerd produkt besteld maar na retourzending werd refund direct gestort.

Service is top

er ontbrak een onderdeel van de adapter, ik stuurde een email en 12 uur later kwam de postbode met het onderdeel. weinig gecommuniceerd maar doortastend opgelost. top gedaan luitjes !!

Snelle communicatie en goede service Verkeerd product gekregen , maar omwisseling verliep zonder problemen Top

geleverd product werkt niet, m.a.w. wordt niet herkend/gevonden

geleverd product werkt niet, m.a.w. wordt niet herkend/gevonden

snelle levering goede sevice

ik kreeg in eerste instantie een kapot toetsenbord waarvan de R toets het niet deed ...meteen diezelfde dag stuurden ze mij een nieuwe had de eerste nog niet eens retour gestuurd:-S das nog eens service dus ik de nieuwe gehaald meteen de kapotte retour gestuurd top geregeld thx DR Phone :-)

Van bestellen tot ontvangen helemaal ok

Vlak voor de kerstdagen besteld. Mooi goed werkend product. Prima verpakt tegen goede prijs. Dit is niet m'n laatste bestelling hier. Jullie hebben er een vaste klant bij.

Homerusplein 1 1363 SZ Almere

036 303 13 74

Over DrPhone

DrPhone.nl is specialist op het gebied van telecommunicatie, electronica en computers. Bij DrPhone analyseren, innoveren en realiseren we de producten die benodigd zijn om je leven een stuk gemakkelijker te maken. Van premium opladers tot aan hoesjes van hoogwaardig kwaliteit. Bij DrPhone zit je goed. Wij zorgen ervoor dat de levensduur van jou smartphone, activity tracker, computer, tablet of bijvoorbeeld smartwatch optimaal blijft met premium accessoires Daarnaast kun je bij ons terecht voor de nieuwste design artikelen waarvan oogjes in de omgeving wijd open gaan staan. Cruise door onze aanbod en laat je verrassen met de artikelen van merken zoals DrPhone, LUXWALLET, Elementkey en ElectronicWorks. De voordelen : - Voor 17 uur besteld betekent de volgende dag al in huis! - Uit eigen voorraad geleverd - 6 maanden garantie op alle accessoires. - breed aanbod Openingstijden: Wij zijn 5 werkdagen in de week open. telefonisch bereikbaar Van Maandag tot Vrijdag van 9.30 tot 16.30. U kunt ons ook ten alle tijden een mail of whatsapp bericht sturen als we telefonisch niet bereikbaar zijn.