Levering netjes op tijd binnen gekregen.

Levering netjes op tijd binnen gekregen.

Vlotte afhandeling, keurig geregeld.

De telefoonhouder die ik bestelde, voldoet helemaal!

Ik kreeg wel geen gegevens om de tracking van m'n bestelling te volgen . Fijne Feestdagen

Hele goede ervaring

Product werd heel snel geleverd, binnen een dag. Product was de juiste oplossing voor mijn situatie.

Cover past perfect

De cover past perfect en was snel binnen

Top!!

Produkt zoals verwacht, levering zoals verwacht. Spijtig dat het bij Bol 7 euro goedkoper is.

Niet werkend product.

De levering is vlot verlopen maar het product werkt niet.

heb 2 kabels besteld en maar 1 geleverd gekregen .heb er over gebeld en als het goed krijg ik er nog

kan dus nog geen eerlijk antwoord geven

heel goed en snel...

Had snel even een kabbeltje nodig, heel goed en snel geleverd... !!

Goed service

Goede contact, snel aflevering.

Goede ervaring

Ik heb een batterij besteld en de plakrand voor de achterzijde voor de Galaxy s8 . Totaal niks op aan te merken gewoon goed Dank jullie wel!

Klantvriendelijke oplossingen

Klantvriendelijke oplossingen bij niet voorradige producten

Snel en correct !

Geen verder commentaar.

Vriendelijk, bereikbaar, product zoals omschreven.

Leveren wat ze beloven aan een ok prijs

Goed product snel geleverd

Bestellen ging eenvoudig, en de volgende dag was al bij mij. En product is goed Dank jullie wel !

Niks mis mee

Uitstekende service en meedenken in passende oplossing

Uitstekende service van de support medewerker! Hij kent en test zijn producten. Aanvankelijk (via bol.com) een audio extractor besteld in de hoop dat deze dolby digital plus omzet in dolby Digital voor de Sonos playbar. Dit bleek niet te werken en retour gemeld waarna de support medewerker pro-actief contact opneemt waar ik naar op zoek ben. Vlotte antwoorden via de whatsapp chat, zeer gewaardeerd. Daarbij super goed mee gedacht in een passende oplossing voor mijn specifieke situatie met een Google tv chromecast, wat oudere tv en Sonos arc (geupgrade) om hier dolby atmos op werkend te krijgen. Bedankt!

Uitstekende service en meedenken in passende oplossing

Uitstekende service van de support medewerker! Hij kent en test zijn producten. Vlotte antwoorden via de whatsapp chat, zeer gewaardeerd. Daarbij super goed mee gedacht in een passende oplossing voor mijn specifieke situatie met een Google tv chromecast, wat oudere tv en Sonos arc om hier dolby atmos op weekend te krijgen. Bedankt!

Homerusplein 1

1363 SZ Almere

036 303 13 74

Over DrPhone

DrPhone.nl is specialist op het gebied van telecommunicatie, electronica en computers. Bij DrPhone analyseren, innoveren en realiseren we de producten die benodigd zijn om je leven een stuk gemakkelijker te maken. Van premium opladers tot aan hoesjes van hoogwaardig kwaliteit. Bij DrPhone zit je goed. Wij zorgen ervoor dat de levensduur van jou smartphone, activity tracker, computer, tablet of bijvoorbeeld smartwatch optimaal blijft met premium accessoires Daarnaast kun je bij ons terecht voor de nieuwste design artikelen waarvan oogjes in de omgeving wijd open gaan staan. Cruise door onze aanbod en laat je verrassen met de artikelen van merken zoals DrPhone, LUXWALLET, Elementkey en ElectronicWorks. De voordelen : - Voor 17 uur besteld betekent de volgende dag al in huis! - Uit eigen voorraad geleverd - 6 maanden garantie op alle accessoires. - breed aanbod Openingstijden: Wij zijn 5 werkdagen in de week open. telefonisch bereikbaar Van Maandag tot Vrijdag van 9.30 tot 16.30. U kunt ons ook ten alle tijden een mail of whatsapp bericht sturen als we telefonisch niet bereikbaar zijn.