snelle correcte levering

Totale plaatje klopte, bovendien mooie winkel.

Supersnel geleverd!

Binnen een paar dagen onze nieuwe tafel in huis. Supersnel, vakkundig geleverd. Heel erg blij mee en al veel positieve reacties gehad. Prettig contact, ook via de mail snel antwoord. Een aanrader!

Fantastisch!

Wij waren al een tijdje op zoek naar nieuwe meubels, maar konden nergens slagen. In deze winkel kun je je meubels laten maken naar eigen idee. Wij zijn bijzonder blij met onze meubels en met de service van Teak&Wood!

Mooie meubels, veel keus en zeer goede service

Veel keuze, alles kan op jouw wensen aangepast worden.

Goede service,klantgericht en alles netjes volgens afspraak

Alles netjes volgens afspraak geleverd, correct en eerlijk advies!

Komen afspraken na Super

Alles perfect, enkel de levertermijn

Men had ons belooft om te leveren in januari, het meubel werd in april geleverd. Dat was mijn enig minpuntje, natuurlijk voor mij geen probleem, ik veronderstel dat corona er mee te maken heeft.

Goede kwaliteit TEAK tuintafel

Online een teak tuintafel gekocht. Levering na een aantal maanden , volgens afspraak . Zeer goede kwaliteit .

Een prachtige zaak met VOLOP keuze!

Wij hadden het adres van iemand gekregen en die zei daar moet je ook eens gaan kijken voor een teakhouten kast, eenmaal daar aangekomen kejen we onze ogen uit Wat een keuze en wat een Super mooie kasten. Het bleef echter niet alleen bij kasten ook tafelbladen, tuinstellen en interieur spullen VOLOP KEUZE. Wij hadden dus snel een keuze gemaakt en werden Vakkundig geholpen door de eigenaar! Een hele vriendelijke verkoper die weet waarover hij het heeft. Wij bevelen deze zaak dan ook bij iedereen aan! En de bezorging is ook Top kasten worden thuis geplaatst en keurig afgeleverd!

Niemand is perfect... of wel?

Omdat we extreem slechte ervaringen hadden met een andere meubelzaak, kwamen we hier terecht en wilden we toch eerst even kijken in de zaak. De rit Amstelveen-Zundert is een aardig stukkie rijden, maar het was zeer de moeite waard. Hadden we dat maar eerder geweten. Enorm vriendelijk ontvangen en perfect geholpen. Enorm pluspunt is het onderlinge vertrouwen... aanbetalen? Nee hoor, betalen hoeft pas bij levering en zelden iemand met zoveel zorg meubels zien afleveren. Bij aflevering ontdekt dat je zelfs kasten naar eigen wensen kunt laten maken (tenminste, indien de wensen niet te extreem zijn) en dat gaan we zeker doen. Topzaak!!

We werden netjes ontvangen in de winkel ,laten je eerst rustig rond kijken , werden daarna deskundig en vriendelijk geholpen om onze meubels uit te kiezen , ze brengen de meubels netjes thuis ,daarna nog een keer gebeld voor service ,deze werd heel snel geregeld en goed opgelost ,kortom ,een prima zaak !! super blij met onze nieuwe meubels !

goede service en klantvriendelijke behandeling

goede service en klantvriendelijke behandeling

Erg mooie meubels en super service. erg blij mee!!

erg goede service. En hele mooie meubels. heel blij mee!!

Zeer fijne winkel,

Teak en Wood is een zeer fijne winkel met kundig personeel en een goede en snelle levering.

Top zaak !

Op zoek naar een grossiers/buffet kast kwamen we toevallig terecht bij Teak en Wood. De kast die we eigenlijk wilde stond er ook maar viel ons een beetje tegen, dus de grote collectie kasten bekeken en zo uitgekomen bij een prachtige buffetkast. Daarna prima uitleg gehad over de afwerkingsmogelijkheden e.d. En dat allemaal zonder dat men opdringerig werd. Uiteindelijk onder het genot van een kop koffie de koop gesloten waarbij men ook heel eerlijk was over de levertijd. De kast werd uiteindelijk netjes afgeleverd en hier ter plekke in elkaar gezet .(bestond uit twee delen) Ook werd te kast voorzien van vilt aan de onderkant zodat de vloer niet zou beschadigen. Kortom, heel het proces van bekijken tot afleveren is op een goede en proffesionele manier verlopen met daarover heen een gezellig Brabants sausje. Echt een aanrader ! Zelden zo'n klantvriendelijke meubelzaak meegemaakt. Kwaliteit van de kast is trouwens ook super !

zeer tevreden over het bestelde product en de bezorging was ook top. groetjes fam Notenboom

Super zaak!

Wij zijn in december verhuisd en hebben meerdere spullen besteld. Het is een fijne winkel met een supper service. Alles is inmiddels netjes bezorgd en waterpas geplaatst. Op naar de volgende aankoop!

Top service. En top spullen.

Super goed geholpen

Nemen echt de tijd voor je, dringen niks op. Uiteindelijk terug gekomen en besteld. Thuis bezorgen ook erg netjes alles goed weg gezet en nopjes eronder .

we zijn heel tevreden .

de uitleg in de winkel was geweldig , alle tijd en alle vragen werden goed en duidelijk uitgelegd. ook de levering van onze bestelde , meubelen was volgens afspraak, alles op uur en tijd. Ook de meubels zijn top. wij zijn heel tevreden over Teak -wood.

Zeer tevreden!

De eerste kennismaking met Teak en Wood was erg aangenaam. We hadden het gevoel dat er naar onze noden en voorkeuren werd geluisterd en dat vertaalde zich uiteindelijk ook in een eetkamer, TV-meubel, side table en salontafel die helemaal naar onze wens waren! En toen gebeurde het... tijdens het laden van de vrachtwagen werd door een stom ongelukje onze kast zwaar beschadigd. Clemens nam meteen alle verantwoordelijkheid op zich en is ons toen op een heel correcte manier tegemoet gekomen. We kregen diezelfde morgen een bijna vergelijkbare kast te leen en 's middags vonden we al een mail in onze mailbox met verschillende mogelijkheden om alles in orde te krijgen. Duidelijk een firma en zaakvoerder die het vertrouwen meer dan waard zijn!

Klasse producten in klasse winkel

Enorm leuke ervaring met Clemens en zijn team, na verschillend meubelzaken bezocht te hebben uiteindelijk aangekomen in Zutphen. Perfecte service en exact waar we op zoek naar waren. Geen massa productie maar naar onze wensen uitgewerkt. Nu afwachten voor de zomercollectie voor buiten.

Leuke mensen mooie spullen

Levering volgens afspraak Zeer blij met onze tafel en stoelen

Verkoop met ervaring!

Naast de mooie winkel op de mooiste locatie van Zundert. Is Clemens een prima verkoper met genoeg ervaring om de juiste producten te verkopen. En: de koffie is prima.