Prachtige meubels, geweldige service

Wij wilden de meubels net even anders als dat ze in de zaak stonden. Geen probleem. Onze wensen zijn super goed uitgevoerd, wij zijn ECHT tevreden en zouden iedereen aanraden hier een keer te gaan kijken.

Kwaliteit én een goede service

Prima ervaring met Teak&Wood in Zundert!Kwaliteit en een goede service.We zijn héél blij met onze aankopen.

Topzaak!!

Service zoals die hoort te zijn!! Goed advies bij het uitkiezen van onze nieuwe meubels. Alles wordt netjes gratis thuis bezorgt en op de juiste plaats gezet. Ruim opgezette winkel met heel veel keuze, en alles kan naar je eigen wensen geleverd worden.

Prachtige meubels geleverd na deskundig advies

Prettig en deskundig advies rond het bestellen van de meubels. Levering verliep prima en met zorg.

Zeer klantvriendelijk, kwaliteit is top

Mooie tuinbanken en super service met een glimlach!

Ruime keuze, snelle levering aan huis en zelfs op sluitingsdag alle tijd voor mij genomen.

Aanrader!

Ik raad teak en wood echt aan. Ze nemen de tijd voor je , leggen het verschil uit. Dringen niks op, we hebben er even over nagedacht en tien terug naar de winkel en ben blij dat het zo is gegaan. Toen onze stoelen geleverd kwamen gingen ze voorzichtig te werk. Later nog een keer gebeld omdat de viltjes eronder uit kwamen , zijn ze netjes terug gekomen en nu niks aan de hand meer.

Je wordt op een leuke vrijblijvend manier deskundig geadviseerd.

Ik kwam met een specifiek doel naar de winkel. Ik had interesse in een relaxfauteuil . Ik werd verwezen naar de plaats waar ze stonden en er werd gezegd kijk vrijblijvend even rond in onze winkel. Hebt u vragen kan u bij ons terecht en anders kom ik direct even langs. Geen gepush. Daarna op een leuke manier een goed en deskundig advies over de verschillende relaxfauteuils gekregen. Ik kreeg zelfs een kleurenstaal mee naar huis, terwijl ik nog geen besluit tot aankoop had genomen. We hebben besloten tot aankoop en de levertijd was zelfs korter dan gezegd werd. Ook de levering aan huis van de fauteuils was zeer netjes en met duidelijke uitleg. Het verpakkingsmateriaal werd zelfs mee terug genomen. Ik heb alleen maar lof.

goed advies, behulpzaam, je krijgt de tijd om je eigen beslissingen te maken. Fijne en gezellige zaak en natuurlijk het personeel niet te vergeten. Hele fijne service.

Schitterend bedrijf met een perfecte service.

► Topkwaliteit. ► Topservice. ► Top prijs-kwaliteit-verhouding.

Goede service en uitstekende productkennis

Wij zijn zeer goed geholpen bij Teak en Wood. Duidelijke uitleg over mogelijkheden van maatwerk tv kast. Levering volgens afspraak.

Heel klantvriendelijk en servicegericht, mooie stoelen, goede kwaliteit!

I.v.m. corona had ik online besteld (april), en nog telefonisch contact gehad met een vraag. Fijne, klantvriendelijke man. Vlotte levering. De eetkamerstoelen voldoen helemaal aan mijn verwachting, zijdezacht geschuurd teakhout, zitten heel fijn en mooi afgewerkt. Ik ben er helemaal blij mee!

Zoals gebruikelijk weer een mooi kastje geleverd door Teak en Wood.

We zijn weer erg blij met onze nieuwste aanwinst. Alle oude meubels inmiddels vervangen, maar we hebben toch weer iets moois op het oog. Dus nog lang niet uitgekeken bij Teak en Wood! Clemens, je ziet ons weer verschijnen deze week.

Klantvriendelijk open en gezellig ontvangen.

Eerlijk fijn prima personeel.

Uitstekend.

Ik heb al een review op jullie site geplaatst via FB.

Dank je wel voor de super service !

Veel nuttige info in de winkel gekregen. Geen opdringerig gedoe. Fijne afspraken en top service ivm levering. En steeds met de glimlach. Hoe tof ! Wij komen zeker terug 😊 ( we hebben nog wel een paar interieur ideetjes/dromen .... 😉)

super

wat een service en altijd vriendelijk personeel

Mooie zaak, prima service

We hebben een nieuwe eethoek gekocht, grote tafel met 6 stoelen. Prima voorlichting over keuzes etc. Kennis van materialen heel goed. En de service en klantvriendelijke personeelsleden krijgen ook een dikke 10. !

De aflevering van de kast , ging niet helemaal goed, de bezorgers hadden de onderkant van de kast binnen gezet , toen dacht ik dat is de goede kast niet. Ze gingen het bovenstuk halen en toen heb ik de kast gemeten, en het was de goede kast idd niet , ook niet qua kleur hout enz. Maar gelukkig stond de goede kast wel in de auto. Vervelend voor de bezorgers die hadden dubbel werk.

Super service en prachtige producten in Zundert

Wij waren eigenlijk alleen maar gaan kijken bij teak en wood, geen echte verwachtingen! Maar al direct bij binnenkomst voelen we ons thuis mooie producten super vriendelijke service maar ook ze laten je vrij om rustig te kijken en samen te overleggen! Op het juiste moment komen ze erbij en geven goede uitleg en prima service! En als je dan zo goed gevoel hebt dan ook maar direct gekocht! Ook fijn niet direct betalen of aanbetalen "dat komt wel goed hoor " zei Clemens! Fijn ook snelle levering en ook het afleveren door de heren afgelopen dinsdag verdiend een groot compliment! Mooi op tijd, vriendelijk en verstand van zaken ! Wij komen zeker terug !

Uitstekende service van vriendelijke mensen

Goed advies gekregen. Bij aflevering plaatsen ze de poten onder de tafel, zodat de stoelen en tafel samen er perfect uit zien. En voor cadeaus ben je hier ook aan het goede adres, alles perfect geregeld!

Doen wat ze beloven, in kwaliteit en service

A tot Z service. Van aankoop tot aflevering, en van gebruik tot aftersales. Kortom top!

Prima. De Bossche bol gaf de doorslag.

Van goed advies tot prima levering.

geweldig adres!

een op en top prachtige zaak met mooie spullen met zeer gastvrije en gemoedelijke mensen. Absolute aanrader!

Top locatie met zeer mooie meubels.

Bij binnenkomst voelde wij ons thuis en heel gezellig ontvangen.Zeer mooie meubels thuis bezorgt.Mee denkende mensen,echt een aanrader.Wij komen graag nog eens terug.