Mooie ervaring!

Mooie winkel met mooie spullen. Vriendelijke en goede service en goede afhandeling van bestellingen.

Mooie zaak met kwaliteits meubels

Fijne zaak waar je goed geholpen wordt door mensen met kennis van zaken. Top meubels. Wij zijn er heel blij mee.

Wij zijn zeer tevreden.

Wij zijn in de winkel prima geholpen. De meubels zijn thuis prima afgeleverd. Louter positieve ervaringen.

Fijn bedrijf

Wij zijn in de winkel geweest en zijn prima geholpen, en kregen goed advies. Hebben alles besteld. En alles is netjes thuis bezorgd en op zijn plaats gezet. Kregen uitleg hoe de meubels te behandelen, echt top.

een leuke ervaring, goede service

zoals afgesproken waren onze tafel en stoelen geleverd en met de nodige onderhoudsinstructies, vriendelijke mensen, een toffe ervaring, en zeker een bezoek aan hun mooie zaak voor herhaling

Uitstekend bedrijf

kwaliteitsmeubelen met goede service

Lange levertijd maar dat was ons meteen verteld.Je weet dus waar je aan toe bent.Thuisgebracht zoals afgesproken en duidelijke uitleg en onderhoudsinstructies.Vriendelijke mensen!

Alles is precies gegaan zoals afgesproken

Vriendelijk ontvangst met goede uitleg over gevraagde artikelen en uitstekende service .

Vanaf het eerste bezoek aan hun mooie zaak voel je,je er welkom Ze nemen tijd voor hun klanten en zijn altijd vriendelijk. Het zijn meubels van top kwaliteit als ook heel mooie decoratie . Hun service is uitstekend, ook als ze thuis komen leveren. Wij zijn 100% tevreden

Prima ervaring

Het heeft een tijdje geduurd, wat we ook wisten, maar we zijn heel tevreden. Mooie meubels en prima service.

Geweldig!!!!

Positief, mooie winkel en je word er zeer goed geïnformeerd zijn blij dat onze keus op Teaken Wood gevallen.

Alles in goed overleg geleverd en geplaatst.

Bij Teak en Wood Tafel en 2 kasten gekocht. Hier nemen ze de tijd voor je en denken mee. 2 relaxfauteuils besteld en een bank + tafeltjes zitten we op te wachten. Tot nu toe zeer tevreden.

Top !

Van bezoek aan de mooie, gezellige teak en wood winkel, bestelling , tot de levering zijn we meer dan tevreden. Klantenservice waar je “u” tegen zegt, hier is de klant koning. Er wordt meegedacht en vragen beantwoordt.Correct en transparant. Onze tafel , stoelen en kastje zijn top . In alle opzichten kwaliteit . Een echte aanrader!! Superservice en helemaal blij !

Maatwerk mogelijk en goede service

Er zijn verschillende soorten afwerking mogelijk. Tevens kunnen alle meubels middels maatwerk aangepast worden. Zeer goede interactie om met zo min mogelijk maatwerk het beste resultaat te verkrijgen. De meubels staan er mooi bij en zullen dat door de kwaliteit nog vele jaren doen.

ben super blij

wij zijn blij met onze aankoop van onze meubels mijn omgeving vind het ook super strak

Zoals verwacht.

Zal anderen adviseren om naar Teakenwood te gaan als ze op zoek zijn naar meubelen.

1 bezoekje was meteen een aankoop

Erg mooie spullen en vriendelijke eigenaars. Nemen de tijd in een huiselijke gezelligheid. Van aankoop tot gebruik erg tevreden

een aanrader om door te vertellen.

Een ruime en gezellig mooie winkel met ontspannen ontvangst. Je kan er in alle rust rondkijken en krijgt bij al je vragen uitleg. We hebben een badkamermeubel op maat gekocht. Het resultaat mag er wezen dankzij deskundig overleg/uittekenen en mailen met Clemens. Van aankoop tot levering is alles vlot, eerlijk qua tijdspanne en super vriendelijk verlopen.

Maatwerk, Topservice

Een op maat gemaakte grote vergadertafel laten maken Vlotte verkoop en correcte levering op de 1e verdieping!

Heerlijk bakje koffie, het voelt thuiskomen. Wat je wil hebben kun je daar rustig bekijken en met goede uitleg slaag je zeker. Volgende keer als ik iet nodig heb rijd ik meteen naan Teak en Wood Ik wens jullie veel succes.

mooie winkel met leuke mensen

een winkel met mooie spullen. fantastisch geholpen en netjes afgeleverd top winkel.

Heel tevreden

Wij zijn blij met het advies dat we kregen over de relaxstoel die we bij Teak & Wood gekocht hebben. Uiteraard kregen we uitleg over de stoel zelf, maar ze adviseerden ons ook over de best passende kleur binnen ons interieur. Inmiddels genieten we van de stoelen, ze zitten heerlijk én ze staan mooi in onze kamer.

Heel prettig geholpen, superblij met onze kast, eettafel en stoelen

Prettig en profesioneel geholpen in de zaak. Levering ook heel netjes, goede info over onderhoud. Twijfelde beetje over kleur, kreeg mogelijkheid dit na levering aan te passen als we wilden, super!! Heel blij met aankoop, er staat echt wat moois in onze huiskamer!!

Prettige ontvangst, mooie meubels en interieuritems, meer dan teak alleen.

Deskundig advies, wij hebben er eetkamerstoelen gekocht en ze zitten heerlijk.