Heel tevreden

Wij zijn blij met het advies dat we kregen over de relaxstoel die we bij Teak & Wood gekocht hebben. Uiteraard kregen we uitleg over de stoel zelf, maar ze adviseerden ons ook over de best passende kleur binnen ons interieur. Inmiddels genieten we van de stoelen, ze zitten heerlijk én ze staan mooi in onze kamer.

Heel prettig geholpen, superblij met onze kast, eettafel en stoelen

Prettig en profesioneel geholpen in de zaak. Levering ook heel netjes, goede info over onderhoud. Twijfelde beetje over kleur, kreeg mogelijkheid dit na levering aan te passen als we wilden, super!! Heel blij met aankoop, er staat echt wat moois in onze huiskamer!!

Prettige ontvangst, mooie meubels en interieuritems, meer dan teak alleen.

Deskundig advies, wij hebben er eetkamerstoelen gekocht en ze zitten heerlijk.

Prima ervaring

Wij zijn er goed en netjes geholpen, ruime keuze, en mooie spullen

Ruime keuze, alles mogelijk, duidelijke communicatie en geweldige service

Erg prettige ervaring bij Teak en Wood, voor ons op loopafstand. Ruime keuze en heel snel kunnen slagen voor eetkamerstoel en fauteuil. Erg duidelijke communicatie over leverdatum en aflevering. Uitstekende service van erg vriendelijke verkopers. Kwalitatief mooie meubels, gaan we lang plezier van hebben.

Stijlvol assortiment, gastvrije ontvangst, prima service

Na de gastvrije ontvangst konden we eerst lekker rondkijken zonder meteen een verkoper in onze nek. Die kwam ook niet wel een fijn advies op het juiste moment bij (een prima gemaakte cappuccino)met eerlijke informatie en een mooie prijs. We moesten wel ff geduld hebben, 5 maanden. Duidelijk, geen punt. Dat viel alleszins mee want we kregen bericht dat hij twee maanden eerder geleverd werd. Op ons OK werd de bank keurig afgeleverd en in elkaar gezet. Topservice. We gaan zeker terug als we weer wat in huis nodig hebben of voor een lekkere cappuccino als we in de buurt zijn.

Eigen Stoelen laten maken bij Teak en Wood

Zeer vriendelijk geholpen in de winkel en via mail. Zeer mooie Kwaliteit teak.

Bij Teak en Wood kun je altijd een is slagen, er is voor ieder wat wils, maten ontwerp all s kan aangepast worden, ben heel blij met de geleverde meubels, prachtige kwaliteit ben er ook super trots op , eindelijk de ovale eettafel die al lang op m’n verlanglijstje stond , een echte aanrader

Prachtige winkel , mooie spullen en deskundige ervaren verkopers.

Top tafels ontvangen . Levering was iets later, maar dat hoort bij de corona tijd.

Vriendelijke mensen en uitstekende service. Kom hier zeker terug.

Prachtige winkel, mooie kwalitatieve meubels en vriendelijke verkoper, wij komen terug

Fantastisch!

Vlotte verkoper, verstand van zaken. Goed advies over kleur en stof. Bank geheel naar wens. Vanwege verbouwing mocht de bank wat langer in het magazijn staan. Bedankt daarvoor!

UITMUNTED

Goede communicatie, bezorging .

Fantastische service!

Met mijn nieuwe boekenkast ben ik super blij. De service is fantastisch. (vanaf dag 1 plezierig persoonlijk contact) De bezorging is ook grandioos (100kg kast en 2 lastige trappen op!). Binnen op de plaats gezet waar ik em wilde hebben en er tevens voor gezorgd dat ie recht tegen de muur kwam te staan. (dmv het aanbrengen van vilt aan de onderkant van de kast) Een van de beste bedrijven waar ik ooit mee te maken heb gehad.

Prima geholpen.

Kast uitgezocht in de mooie zaak. Goed geholpen en na bestelling netjes afgeleverd. Wij zijn er blij mee.

Geweldig fijne eigenaar.

Wij komen uit Delft twee maal in de winkel geweest. Had in eerste instantie gekozen voor een ronde tafel was in omvang toch te groot.... De volgende dag Clemens gebeld was geen probleem we zijn die zelfde middag weer naar de prachtige winkel gereden hebben weer een goed advies en een prettig gesprek gehad met koffie. tafel gekocht. Deze moest besteld worden dat duurde langer met de levertijd weer service tussen door bericht ontvangen dat het wat langer kon duren. Nu staat onze tafel er met goed schoonmaak advies. Bedankt Teak en Wood.

Hele fijne zaak met geweldig personeel

Teak en Wood zit op een geweldig mooie lokatie aan een rotonde. Ik heb daar een boekenkast en side-table gekocht die 2 weken later al werden afgeleverd, daar ze op voorraad waren. Het was een genot om daar te kopen. Ik werd zeer gastvrij ontvangen door Clemens en kreeg na een kopje koffie ruimschoots de gelegenheid om rond te kijken in zijn prachtige zaak. Toen ik eenmaal wist wat ik precies wilde, ben ik verder geholpen door Margo en heb daar heerlijk mee gebabbeld. Over Brabantse gemoedelijkheid gesproken. De volgende keer zal ik zeker weer hier naartoe gaan als ik wat nodig heb aan teakmeubels.

Super mooi!

Heel goed geholpen met het uitzoeken en kiezen van de meubels door Clemens!! Topzaak Teak en Wood!!

Geweldig!!!!

Ontzettend vriendelijk, en super geholpen. Een aanrader!!!!

Helemaal top.

Groot scala aan mooie meubels. Onze tafel werd snel en goed geleverd. We werden zeer goed geholpen zowel in de winkel tijdens de koop als tijdens de levering thuis.

Mooi, kwaliteit en vriendelijk

Voor mij geen 10, er is als ondernemer altijd ruimte voor verbetering. Verder super goede ervaring met het oplossen van een fout/beschadiging van het geleverde. Werd niet over gediscussieerd en gelijk opgelost!! Hoge kwaliteit hebben alle spullen in de winkel en dan is service verlenen het gene om je te onderscheiden!!!

Goede service en goed geholpen

Alle tijd om ons te helpen, netjes en vriendelijk en goede kwaliteit meubels

Goede service, prettig contact en volgens afspraak mooie meubels ontvangen.

Goede service, prettig contact en volgens afspraak mooie meubels ontvangen.

Prima service, goede uitleg

Mooie meubelen, goede uitleg en komen afspraken goed na.

OK !

Mooie zaak en heel vriendelijke eigenaars ! Ook de kwaliteit van het meubel voldoet perfect. Enkel een tip voor de levering zou zijn om goed op voorhand duidelijk te maken dat levering enkel in de week overdag kan geschieden, omdat werkende mensen daarvoor vrij moeten nemen en bovendien iets langer op voorhand dan een week, melden wanneer die levering gaat plaatsvinden opdat men ook op zijn werk nog kan regelen om vrijaf te nemen. De levering is verder perfect verlopen !