Verkoop met ervaring!

Naast de mooie winkel op de mooiste locatie van Zundert. Is Clemens een prima verkoper met genoeg ervaring om de juiste producten te verkopen. En: de koffie is prima.

Top service en vakkundig advies

Naast de mooie winkel waar we uren kunnen rondlopen, zijn we zeer vakkundig geholpen. Prima advies en klantgericht bedrijf.

goede service

Heb prachtige eetkamerstoelen, die heerlijk zitten!!

uniek

kamer compleet opnieuw ingericht, dankzij de hulp van Teak en Wood. hier wordt tenminste mee gedacht aan jouw wensen. SUPER bedankt

Kwaliteit en top service

Kwalitatief hoogwaardige producten en een top persoonlijke service

Zeer tevreden!

Goede service! Zeer vriendelijke verkoper, snelle levering en een top teak tafel met bolpoot mogen ontvangen! Enige puntje was de bezorger. Deze bezorger is een extern bezorgbedrijf. Deze was zeer knorrig dat hij de tafel moest dragen. Hij moest een trap op (appartement). Hoort bij je werk denk ik dan. Hij zei nog geen gedag. Verder heel erg tevreden!

Goede service en aflevering. Goeie nazorg.

fijn bedrijf om mee samen te werken

mooie producten, wat lange levertijd

zeer kundige mensen, klantvriendelijk en correct

Verschillende meubelstukken gekocht bij Teak & Wood. Allen tot onzer tevredenheid.

Teak en Wood doet wat het belooft. Fantastisch bedrijf.

Teak en Wood heeft precies wat we zoeken en leveren keurig, vaak binnen de afgesproken tijd. Teak en Wood heeft een prima service, is zeer klantvriendelijk en het personeel weet waar ze het over hebben. Een echte aanrader.

Mooie meubelen maar wel voor een redelijke prijs

Wij hebben bij Teak en Wood een keukentafel en salontafel gekocht. Beide zien er erg mooi uit, alleen bij nader inzien bleken het geen massieve tafels te zijn maar tafels gemaakt uit meerdere stukken hout. Ook zijn de tafels zeker niet de goedkoopste, maar al met al zin we tevreden.

Goede, degelijke kwaliteit en personeel met vakkennis

Salon en eetkamer gekocht. Personeel heeft goed meegeholpen, zonder opdringerig te zijn. Topservice!

Producten, service en klantvriendelijkheid op het hoogste niveau.

Binnen komen bij Teak en Wood is een totaalervaring. Er wordt persoonlijk, niet tijdsgebonden en klantgericht gewerkt. Je voelt je zeer welkom en de sfeer is hartelijk en vrijblijvend. Bij Teak en Wood worden niet alleen topmeubels verkocht, maar ook ideeën! Er wordt echt oprecht meegedacht over jouw project. Door de jarenlange expertise die ze bij Teak en Wood hebben opgebouwd, wordt je project of plan alleen maar beter. Een echte aanrader!

Fijn adres, denken mee met de inrichting van de woning.

Ronde tafel afgeleverd volgens afspraak. Kwaliteit tot nu toe uitstekend. Niet goedkoop, maar daarvoor krijg je ook goed advies en kwaliteit.

Eindelijk gevonden waar we naar zochten!!

Veel meubelwinkels afgelopen. Telkens was het teak dat we allebei mooi vonden maar net niet de tafel die we wilden. Totdat we Teak en Wood vonden. Dar staat zoveel dat je daar , als je teak zoekt, altijd zal slagen. Mooie winkel en als je je meubels in een andere maat wil, wat groter wil of breder, het kan gedaan worden. Daarbij goeie service en klantvriendelijk geholpen. Met andere woorden , top top top Alleen medelijden als ze komen leveren. Die meubels zijn zo zwaar!!

Een aanrader op alle gebied!!

Een mooie zaak met vriendelijke verkopers. Je wordt goed geholpen bij het kiezen en krijgt deskundige uitleg. Hoegenaamd niet opdringerig. We vonden er wel wat we zochten, ook maatwerk is mogelijk. Verzorgde levering. We zullen er met plezier nog eens binnenlopen en we zijn er zeker van dat er zaken zullen zijn die ons weer aanspreken.... Kortom: een aanrader!

Liefde voor het product

Wij hebben onze nieuwe eettafel met 6 stoelen gekocht. Elke keer als we de kamer inlopen hebben we nog steeds een lach op ons gezicht. Tijdens onze gesprekken met de verkoper, kregen we voldoende ruimte voor onze ideeën waarop hij zijn advies baseerde. Uiteindelijk wilde we ook nog iets testen, zelfs dat was geen probleem. We konden die tijdelijk even lenen om te kijken of het wel naar onze zin was. Kortom: Zodra ik weer iets nodig heb, ga ik weer hier naar toe!

Deskundig personeel , nette aflevering

Tijdens ons bezoek gingen we kijken voor een salontafel, en toen we deur uitgingen was er een eethoek met stoelen en een salontafel besteld. De tafel staat er inmiddels en werd keurig op zijn plaats gezet met goed advies over onderhoud. We wachten op de stoelen en salontafel, maar hebben alle vertrouwen dat dat net zo goed zal gaan

Super winkel

Wij zijn echt onder de indruk van het personeel, de service en de kwaliteit van de meubels. Iedere dag genieten wij van onze huiskamer. Wij hebben een tv meubel, tafel, salontafel en dressoir van Teak& Wood, alles op maat gemaakt. Zelfs de stoelen zijn naar onze smaak aangepast. Ook de schemerlampen komen van hun. Kortom: GEWELDIGE ZAAK,

Uitstekende service!

Je krijgt de ruimte om erover na te denken. En er is heel veel mogelijk. Uiteindelijk een mooi resultaat! En als je toch niet helemaal tevreden bent met je eigen beslissing, komen ze je zeker tegemoet!

Super en snelle service. Goed advies

Goed advies. Flexibel en snelle correcte levering

Nemen altijd alle tijd voor je en je word er super goed geholpen en alles kan daar

Super geholpen met mooi resultaat. Zijn er heel blij mee.

Goede kwaliteit. Goed geholpen. Kortom: uitstekend!

Gelijk n klik

Tja, we gingen de deur uit om een bos bloemen te kopen maar bij passeren van Teak & wood toch maar is ff binnen gekeken. En zoals t vaak gaat geen bloemen maar wel een hele mooie eethoek. Een prettige ervaring bij zowel de koop als afleveren en de eethoek? We zitten vaak aan onze stamtafel Top, thx

Ik had een aantal meubels besteld en deze kwamen ze netjes thuis brengen en plaatsen op de juiste plek. Zelfs nog een optie om een gat te maken in de tv kast voor de kabels.