vlotte fijne service en leveringen

vlotte fijne service en leveringen

Geen teak en wood meer

Teak tuintafel van 300cm bij dit bedrijf gekocht. Vriendelijk personeel tijdens de verkoop. Nadat ik de tafel 2 weken had, zag ik al scheurtjes in het blad komen. Een mail naar het bedrijf met de vraag of hier iets aan gedaan kon, werd beantwoord met: “ dit hoort bij massief hout die buiten staat, geen klacht dus, je zult het moeten accepteren. Ik had geen klacht maar een hulpvraag. Ik kreeg later excuses aangeboden voor deze reactie maar dit geeft wel aan hoe dit bedrijf met echte klachten om gaat.

veel keuze goed advies

Wij hebben 6 eetkamerstoelen gekocht bij Teak en Wood. We waren verrast door het grote assortiment. Clemens heeft ons hierbij heel goed geadviseerd. Het bedrijf biedt een hele goede service.

Mooie winkel met mooie meubels

We zijn heel tevreden over onze teak houten meubels Staat erg mooi bij elkaar Met een prachtige bank We zijn heel vriendelijk geholpen

Een fijne ervaring van winkel tot levering

Wij hebben een heel goed gevoel overgehouden aan onze bestellingen bij Teak en Wood. Ik zou het omschrijven als persoonlijke benadering, goede opvolging, duidelijkheid en in goede sfeer.

Gelukkig is er nog echte woonwinkel waar de juiste aandacht is voor de klant.

Mooie showroom en een gemoedelijke ontvangst ruimte voor advies maar ook ruimte om zelf te ontdekken. Goed advies gekregen ook wat betreft kleur keuze en stof/leder mogelijkheden. Ook het totaal van de ruimte goed beoordeeld zodat alles goed bij elkaar past.

perfect

fijn winkelen bij teak en wood lekker rustig zeer goede kwaliteit meubelen zeer kundig thuis afgeleverd heel goed

Alles geheel naar wens

Mooie winkel, fijne ondersteuning, snelle, vriendelijke levering en plaatsing. Onze kast is geheel naar wens. Aanwinst voor het interieur.

Zowel in de winkel als online veel aandacht voor de klant

Hele prettige ontvangst in de winkel en deskundig advies. Denken in oplossingen tijdens het bestelproces en bezorging.

Uitermate goed bijgestaan omtrent interieuradvies van Margot ! Zeer tevreden klanten omdat ze ons ook hielp met het uitkiezen van oa stoelen die perfect in ons interieur passen ! Teak en Wood krijgt daarom onze beste beoordeling !

Zeer vriendelijk

Goede kwaliteit meubelen

Aardige mensen met kennis van zaken

Goed en snel geholpen met een mooi resultaat

Prettig geholpen, goed afgeleverd.

Prettig geholpen, goed afgeleverd

fijne winkel met een persoonlijke benadering

via internet bij deze zaak terecht gekomen. Daarna de winkel bezocht. Fijne ontvangst en een juiste aandacht voor de klant. Door goed advies onze op maat meubelen uitgezocht en besteld. Daarna ontvingen we per mail de bevestiging, tekening met de juiste maten van de meubelen. Ook werden per mail steeds op de hoogte gehouden over de stand van zaken en toen de meubelen klaar waren uit de productie kregen we keurig netjes hiervan foto's gemaild. De levering stond gepland voor november 2023, maar deze levering was door ons uitgesteld naar eind januari 2024, daar de verbouwing van huis vertraging had opgelopen. Dit was geen probleem voor Teak en Wood en hiervoor werden geen extra kosten berekend. Ook voor het leveren en monteren van de meubelen werden geen extra kosten berekend wat ook een pluspunt is. De meubelen werden eind januari op de afgesproken dag en tijdstip geleverd. Deze werden keurig netjes binnen gebracht, voorzien van viltstroken, gemonteerd en op de juiste plaats gezet. Daarna uitleg gekregen hoe we de meubelen in de toekomst het beste kunnen onderhouden en daarvoor ook het onderhoudsmiddel ontvangen. Al met al een fijn bedrijf met persoonlijke aandacht. Clemens en collega's nogmaals bedankt voor alle goede zorgen.

Klein feestje deze meubels te kopen

We werden erg vriendelijk ontvangen door Clemens. Prachtige meubels, professioneel advies. Levering volgens afspraak. We zijn er erg blij mee, nog super leuke lunch in Zundert genoten.

Netjes en goed

Goed en netjes bezorgd

Boven verwachting kwaliteits meubelen, klanten service.

Een oase van verfijnde huis decoratie, kwaliteits meubelen, rust en service. Na een lange zoektocht naar een paar mooie vloerlampen, ben ik in contact gekomen met Teak en Wood. De gewenste lampen (Bodhi) had men in de winkel ter bezichtiging. Na een misverstand van mijn kant, ik dacht dat de gewenste lampen ook op voorraad waren, ben ik naar de showroom gereden. Na de lampen in de showroom bekeken te hebben, kwam de zeer vriendelijke en vakbekwame dame met het aanbod om de showroom lampen in te pakken en aan me mee te geven. Waar kom je deze service nog tegen. Vriendelijk, vakbekwaam, behulpzaam en service gericht personeel, heerlijke koffie, maar vooral ook tijd voor een heel fijn persoonlijk praatje. Super adres waar ik zeker terugkom.

Er wordt goed geluisterd naar de wensen.

We kwamen binnen en we wisten nog niet precies wat we wilden. Naast het feit dat de winkel al vele opties biedt, laat de verkoper zien wat er allemaal nog meer mogelijk is. Daarnaast wordt er op een prettige manier gecommuniceerd en voelden we ons niet opgedrongen om snel keuzes te maken.

Komt afspraak na.

Als tip geef ik mee dat je over 3 mnd. De klant na beeld of alles in orde is, dan wordt. Het vanzelfsprekend een 10

Bedankt voor de Service Clemens

Correct en conform afspraak

Heel persoonlijke en betrokken service

Jullie gaan tot het uiterste om er voor te zorgen dat de klant blij is en dat is top! Met de meubels zelf ben ik ook erg blij.

Zeer vriendelijk en uitstekende service

Wij zijn heel leuk en vriendelijk geholpen, totaal niet opdringerig, en ondanks maatwerk van de meubels, toch redelijk snel geleverd, en kan altijd langskomen voor een bakkie

Persoonlijke service, levering voor Kerst nog in orde gebracht. Vriendelijk en correct

Hier is de klant nog koning. Goede service ontvangen

De gemaakte afspraken worden uitgevoerd en binnen de aangeven termijn . Het product (tafel ) bevalt prima en is wat betreft uitvoering zoals verwacht