super kwaliteit Teak

Goede service en super kwaliteit, ben zeer tevreden een aanrader.

Gewoon geweldig!!!

Eerder toevallig gestopt bij de showroom in Zundert daar we op zoek waren naar ligbedden voor in onze tuin. Heel vriendelijk ontvangst, ruime keuze in teak en andere kwaliteitsmeubelen voor zowel binnen als buiten. Onze keuze van ligbedden hebben we dan ook gevonden bij Teak & Wood. Ligbedden werden besteld en drie weken later werden ze netjes geleverd aan huis…Toppers zijn het daar bij Teak & Wood in Zundert!!!!

Van bestelling tot levering alles heel goed gegaan

Duidelijke afspraken die ook nagekomen worden. Tijdig geïnformeerd over de levering waarbij eigen inbreng mogelijk was. Netjes afgeleverd en op plaats gezet.

Prima service, goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Wij zijn in de winkel uiterst vriendelijk ontvangen en vakkundig geholpen. Het aanbod was meer dan voldoende. Niet zoveel dat je dit de bomen het bos niet meer ziet, maar precies goed. Verder liep de levering volgens afspraak en zijn wij heel blij met onze nieuwe stoelen. Je betaalt zeker niet meer dan in andere meubelzaken en de stoelen zijn absoluut hun geld waard.

Leuke winkel. Fijn personeel en goed geholpen.

Gewoon weg goed afgeleverd

De tafel is van goede kwaliteit. Goede uitleg gehad voor onderhoud. Prettige mensen die de tafel afgeleverd hebben. Toppers

Deskundig en vriendelijk geholpen

Mooie meubels en accessoires, goed advies m.b.t. kleurkeuze en materiaalkeuze, vriendelijke medewerkers

Breed assortiment, mooie spullen. Persoonlijke benadering, er wordt mee gedacht op een prettige manier.

Prettig en ter zake geholpen

Bij de aankoop van onze nieuwe eettafelstoel zijn wij goed geïnformeerd een prettig geholpen. We zitten graag op de stoelen en ze staan mooi bij al onze andere spullen in huis.

geweldige begeleiding bij zowel het ontwerp, bestellen en het verloop van de bestelde meubels

Fijn ontvangst iedere keer dat we daar geweest zijn om ons te oriënteren. Bij de eerste keer dat we serieus voor meer informatie daar waren, werd er ruim de tijd genomen om ons te helpen. Er werd meegedacht aan het ontwerp dat wij voor een garderobe kast hadden. Maar ook voor de huiskamerkast en de salontafel werden er andere opties gedaan dan waar wij mee kwamen. Toen we de bestelling gedaan hadden werden we van alles op de hoogte gehouden met tekening. Als deze niet goed waren konden we dat aangeven en werd er ook gehandeld tot het juiste bereikt was. Ook van het maken werden we op de hoogte gehouden en toen de meubels klaar waren werden er foto's gestuurd van de meubels van binnen en van buiten. bij de levering was het bij ons door omstandigheden vrij chaotisch maar dat werd door Clemens goed en netjes opgevangen, nog bedankt hiervoor. Ben echt blij met alles wat ze geleverd hebben en zou iedereen aanraden om daar de meubels te laten maken.

De communicatie mag wat beter Aflevering was netjes, aardige bezorgers Zij gaven goede tips over de verzorging vd meubels! Zetten de meubels neer waar wij ze wilden en deden ook netjes bescherming onder de poten vd meubels.

Super vriendelijk, mooie materialen, goede service!

Zeer mooie winkel, met mooie artikelen. Eerder geleverd dan afgesproken dus dat betekent eerder genieten van onze mooie stoelen. Alles netjes thuis gebracht, uitgepakt.

Zeer tevreden over onze aankoop!

Ik heb telefonisch contact opgenomen over een meubel wat we op internet hadden gezien in de webshop. Dit product was helaas niet op voorraad, maar er stond nog wel een ander model in de winkel. Omdat we niet in de gelegenheid waren langs te komen in de winkel, heeft de eigenaar foto's via app gestuurd. Contact was zeer snel en correct, en de levering ook volgens afspraak. Het meubel was goed ingepakt voor vervoer. Het meubel was nog mooier dan verwacht en we zijn er zeer blij mee. Dit bedrijf is echt een aanrader. Ga zo door en veel zegen voor jullie bedrijf!

Aanrader

Alles is verlopen zoals we gepland hadden, En met een goede service.

Fijne mensen en goede service

Ben goed geholpen in de winkel in een vriendelijke ongedwongen sfeer. De levering liep soepel zodra het binnen was werd ik gebeld en konden ze het snel leveren en in elkaar zetten

zeer goede ervaring

goede ontvangst in de winkel en de levering van de meubels perfect

Goed advies en vlotte levering.

We hebben een tafel op maat laten maken. Het advies voor vorm en afmeting was waardevol en eerlijk. Na het ontvangen van de tekening, is het maak proces en levering geheel volgens verwachting verlopen. Ondertussen hebben we netjes updates/contact gehad over de bestelling. Zeker aan te raden.

Goede service en uitleg

Vriendelijk in contact en gezorgd dat het artikel aanwezig was.

Alles werd netjes geplaatst, heel blij mee

Onlangs een side table op maat laten maken eindresultaat prachtige sidetable precies zoals we wilde ook de levering precies volgens afspraak zeker een aanrader deze meubelzaak

Fantastische ronde dingklik/dengkleh teak eettafel

Supersnelle levering en de tafel voldoet helemaal aan onze verwachting. Werd binnen het uur na online bestelling al terug gebeld om levering af te spreken. In één woord fantastisch!

Heel blij mee

We moesten er lang op wachten maar dat was de moeite waard. Super leuke mensen

Echt goede advies en goed geholpen

Wij zijn op verschillende plekken westen kijken maar nergens konden wij niet slagen we hadden de hoop al opgegeven maar zijn bij teak & wood perfect geslaagd goed geholpen en perfecte levering en installeren

Prettig om met dit bedrijf zaken te doen

Leuk en prettig verkoopgesprek. Aflevering volgens afspraak en conform het afgesproken tijdstip. (Grapje: alleen de bonbons daar moet Clement in vervolg wel aan denken)!

Molenzicht 1 4881 BW Zundert