Pluspunten

Prima service, verduidelijking gevraagd waar nodig. Snelle service en een prima product. Behang was makkelijk aan te brengen.

Behang banen waren niet gesneden. Op de randen van het behang zaten af en toe kleine stofachtige bolletjes. Die moest ik eerst verwijderen om het goed aan te laten sluiten.

Hallo Mandy & Bas van Eijk! Bedankt voor jullie beoordeling! De banen zitten achter elkaar op een rol - bewust niet losgesneden van elkaar, om te voorkomen dat de banen door elkaar gehaald worden. Als je nog toevallig een foto hebt van de stofachtige bolletjes zouden we die graag ontvangen, want dat hoort natuurlijk niet. Goed om te horen dat het makkelijk aan te brengen was en graag tot ziens!

Pluspunten

Goede kwaliteit en perfecte levering

Pluspunten

Snelle levering en hele goede kwaliteit fotobehang

De eerste bestelling ging mis, maar dit is uitstekend opgelost. Complimenten voor de vriendelijke en professionele service.

Pluspunten

Snelle en perfecte levering

Nvt

Pluspunten

Het resultaat van het NY fotobehang is erg mooi.

Pluspunten

Snelle levering en uitstekende kwaliteit!

Pluspunten

Snelle levering, sterk behang, makkelijk strak aan te brengen op de muur

Pluspunten

snelle en correcte levering uitleg gebruik poster meer dan voldoende duidelijk materiaal voor verwerking van goede kwaliteit

leveradres op poster vermeld was correct leveradres bij leverancier was incorrect : huisnummer 102 werd 10. dankzij contactname door bestuurder toch nog correct afgeleverd.

Pluspunten

Vlotte levering, degelijk behang, paste zeer netjes. Niets op aan te merken.

Pluspunten

Mooie afdruk, snelle en goede levering. Formaat skyline behang kan je zelf bepalen.

Bij betaling vloog de pagina eruit. Uiteindelijk betaling gedaan via I-pad, dit ging zonder problemen

Pluspunten

Mooie kwaliteit en makkelijk te plakken

Pluspunten

Snelle levering, uitsnede van de foto zelf te bepalen.

Pluspunten

Goede Kwaliteit behang, snelle verzending.

Pluspunten

Alles heel duidelijk en heel mooi behang. Hele snelle reactie en aanpassing op mijn e-mailtje (had iets verkeerds ingevuld)

Pluspunten

Mooie kwaliteit behang en prachtige foto. We waren bang dat deze wazig zou zijn, maar dat is niet het geval. Reactietijd op de mail is prima. Het resultaat is echt geweldig!

Levertijd zou 1-5 werkdagen zijn, dit werden er 6. Door 2 weekenden was dit uiteindelijk anderhalve week. Hier valt nog wel iets te verbeteren,met name op het gebied van communicatie. Er zou een mail komen met een voorbeeld van de foto op ons formaat, maar die hebben we niet ontvangen. De rol startte met een wit blad met info. Onze behanger scheurde dit eraf, maar lette niet op en scheurde zo dus de eerste baan ook :-( misschien dat die witte strook los van het eigenlijke behang kan? (ook dom van onze behanger overigens)

Pluspunten

Levering, behang en contact perfect. Ook erg fijn dat de uitsnede eerst naar je gemaild wordt zodat je er naar kunt kijken en akkoord kan geven.

Erg jammer dat de bestelde lijm niet meegeleverd was maar na dit aangekaart te hebben per mail werd er binnen een paar uur erg vriendelijk gereageerd met een passende oplossing

Pluspunten

snelle bevestiging per e-mail van de bestelling. snelle levering. snelle nalevering van een in eerste instantie niet geleverd product.

Pluspunten

ruim assortiment, duidelijke website, snelle levering

Pluspunten

Snel en duidelijk

Geen

Pluspunten

Snelle en correctie service en goed materiaal

Behang geeft zwart af komt door jullie inkt

Pluspunten

Snelle levering, per mail nog bevestiging hoe het eruit komt te zien op opgegeven maten. Goed en sterk behang makkelijk aan te brengen!

Pluspunten

Ik heb de beoordeling al ingevuld ?