Levering als verwacht.

Zeer scherp geprijst, soepele wijze van bestellen en betalen, levering binnen 2 werkdagen en zorgvuldig verpakt.

badkamer gekocht voor weinig

Op facebook zag ik een actie met een badkamer voor maar 2500 euro, dacht dit zal wel weer zo'n lokkertje zijn zoals bij veel van dit soort zaken. Tot onze verbazing konden wij deze badkamer echt kopen voor dit bedrag, paar kleine aanpassingen en we waren snel klaar.

Top bedrijf

Super geholpen door Matthijs, mooi ontwerp en scherpe prijs. Ook goed adres voor keramisch hout.

Snel en goedkoop

Bestelling geplaatst op donderdag ochtend en vrijdag geleverd. Ze waren de goedkoopste online.

Super service en snelle levering

We hebben een badkamer gekocht bij Tegel en Sanitair Magazijn, we waren de badkamer binnen een week nodig. Tot onze vreugd konden ze deze binnen een week leveren en bezorgen. Alles is netjes door de bezorger gebracht en in de garage gezet. Andere bedrijven konden niet zo snel leveren.

Tot nu toe absoluut niet goed.

website geeft aan "levering binnen 24 uur". Dat klopt voor en deel vam de spullen. Zelf contact moeten leggen om te vragen waar de overige zaken zijn en wanneer ze geleverd worden. Reactie was alles behalve open, vriendelijk en behulpzaam. Eigenlijk zelfs eerder geiiriteerd waarom ik ze lastig viel. Slechte beurt en voor mij fe laatste keer.

Super goed en snel !!

Snelle levering, goede en vriendelijke service !! Geen onzin gewoon waar het op staat !!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De prijs misschien maar als je vervolgens B merken levert en met A merken adverteert snap je wel waarom het zo goedkoop is.

Wat een drama! Ik bestel een Sphinx toiletpot wat op de website als zodanig wordt geadverteerd (inclusief logo en dergelijke). Vervolgens wordt een B merk pot geleverd van een compleet ander merk. Na telefonisch contact te hebben gezocht is de verklaring: "tja dit komt uit de Sphinx fabriek" maar wordt onder een ander merk verkocht. Ook wordt er gezegd dat er tegenwoordig geen Sphinx logo meer op toiletten zit. De wettelijke bedenktermijn is ook een sigaar uit eigen doos: je moet de retourkosten immers zelf betalen. Vanwege het gewicht van de bestellingen is dit kostentechnisch niet interessant. Ook vreemd is dat ik verschillende producten bestel waarvan de onderdelen vervolgens in 4 afzonderlijke leveringen wordt bezorgd. Ook nog eens op verschillende dagen. Wat betreft het Sphinx logo: wat een onzin, bij een kwalitatief goede zaak een echte Sphinx gehaald waarop het logo gewoon gedrukt zit. Deze ervaring leert maar weer eens GOEDKOOP = DUURKOOP.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Elk contact was superpositief. Ze denken actief mee over wat de beste keuze is en over hoe ik dingen kan oplossen. Perfect nazorg en hele fijne mensen die altijd vrolijk de klanten te woord staan.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Zeer tevreden, snelle levering en een leuke sfeer in de showroom. Echt een aanrader voor iemand die zonder gezeur een scherpe prijs wil.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Echt een super goede en snelle service!!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Ik had een specifieke vraag over mijn aan te schaffen regendouche. Ik werd meteen telefonisch goed geholpen door een medewerker. Hij dacht mee, stuurde meteen per mail de extra installatie handleiding. Douche besteld en ruim binnen de verwachte levertijd binnen. SUPER!!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Makkelijk te bestellen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Bij plaatsen van de badkamer kwamen we 1 pak tegels te kort, doordat we hem uit onze handen hadden laten vallen. Deze kregen we gratis nageleverd.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Goede kennis van gevraagde producten, zeer vriendelijk aan de telefoon, directe opvolging van de gemaakte afspraak en toezegging

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snelle levering keurig vooraf gebeld dat de levering andere dag zou plaats vinden. duidelijke website ,ga hier zeker nog eens bestellen en zal tegel en sanitair magazijn ook aanbevelen binnen mij relaties groet Theo van Gammeren

het enigste verbeterpunt voor dit bedrijf is om de klant te informeren dat de levering soms wel door drie vervoerders wordt gedaan ,je denkt al snel dat de bestelling incompleet is.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snel levering tegen lage prijs!!!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Mijn bestelling had een levertijd van 4 weken. Toen ik uitlegde waarom ik haast had, was het er binnen 1 week. Ook toen ik nog een vraag had werd het binnen een uur beantwoord.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Na een klacht over douche deur werd er direct naar aanleiding van de toegezonden foto's ,eerst door eigen personeel gekeken in de showroom,direct doorgestuurt naar leverancier en binnen twee weken een nieuwe bezorgd . dank hiervoor

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Wij zijn enorm goed geholpen door Bjorn. Met zijn begeleiding hebben wij het juiste product zeer snel ontvangen. De volgende keer weer bij tegel en sanitair magazijn!

Geen, gaat prima!