Duidelijk, snel en overzichtelijk

Alles is goed geregeld en voldoende locaties om uit te kiezen.

Fantastische service incl. accurate informatie

Helder, direct, duidelijk. Op de juiste momenten worden voorzien van de juiste informatie en herinneringen. Top service!

Alles perfect geregeld. Geen verrassingen ter plekke. Makkelijk contact.

Fantastische locatie en huis

Heel goede ervaring’ ook met Cristina. Enig minpunt: te weinig lepeltjes’ kommetjes en licht aan de tafel op het 1 e verdiep mankeert om s avonds buiten te matrassen zijn echt wel dun, Voor de rest top

Boeking via Vivere e Gustare verliep gemakkelijk en zorgvuldig.

Het contact met Vivere e Gustare via email verliep prima. Benodigde informatie was er snel en volgens afspraak. Prettig dat Vivere e Gustare zich op één regio in Italië richt, dit maakt het zoeken naar accomodatie gemakkelijker.

Fijne en snelle communicatie en alles goed geregeld

Hebben een hele mooi selectie aan vakantie woningen in de Marche. We hebben al twee keer geboekt via Vivere e Gustare en kan het zeker aanbevelen.

Goede dienstverlening

Briljante service

Snel schakelen, goed meedenken en een gastvrij ontvangst. Alle randvoorwaarden die horen bij een goede vakantie vind je hier.

Goed geregeld!

Alles was goed en tijdig geregeld.

prima specialist

We worden goed geholpen weten altijd snel met een paar goede opties te komen

Alles duidelijk!

Voor mijn reis naar Le Marche zocht ik vanuit België naar een aanbieder met een ruime keuze en zo kwam ik bij Vivere e Gustare. Zo vonden wij een mooi huis voor slechts 4 personen maar met een behoorlijk zwembad (komt niet zo vaak voor). De omschrijving was juist en we hebben ook de aanwezigheid kunnen appreciëren van de Nederlandstalige tussenpersoon. Alle afspraken werden perfect nagekomen.

geen speciale bijzonderheden

Prettige communicatie

De communicatie verliep vlot en soepel. De informatievoorziening was ook goed.

Klaar en duidelijke website met tips voor uitstapjes in de omgeving

Overzichtelijke website met een groot aanbod aan mooie vakantiehuizen. In ons geval was onze accomodatie precies zoals beschreven. Dus geen (onaangename)verrassingen.

Uitmuntende locatie voor een geweldige familievakantie in Italië

Van aankomst tot vertrek in één woord: geweldig!! Na vele vakanties is Italië, was dit duidelijk de allerbeste ervaring: prachtige locatie, prachtige opzet van het park. Moderne, zeer ruim opgezette villa’s met veel privacy. Kinderen (én ouders) kunnen makkelijk contacten leggen maar ook prima afzonderen in eigen tuin en huis. Faciliteiten (speeltuin, zwembad, Spa etc) zijn prima en ruim voor de capaciteit van het park. Gastvrouw Alessandra is altijd aanwezig om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken: van tips voor uitjes, restaurant reservering tot broodjesservice. Enkele malen per week animatie voor kinderen en wijnproeverij zonder dat het hinderlijk opdringend is. Value for money is uitmuntend Wij gaan zeker nog eens terug!

Vlotte en betrouwbare communicatie !

Jullie zijn altijd, tijdens weekdagen maar ook tijdens het weekend, bereikbaar. Er komt altijd heel snel een duidelijk en volledig antwoord. Top service !

Uitstekende accomodatie.

Een warm welkom bij aankomst door Paolo en ook haar ouders waren voor ons een bijzonder prettige ontmoeting tijdens ons verblijf. Zeer gastvrij en meelevend met hun gasten. Chapeau!

Altijd prachtige huizen in een schitterende omgeving

Al jaren boek ik met veel voorpret mijn vakantie via de site v vivere e gustare! De Marche is 1 van mijn lievelingsregios in Italia en ik ben nog nooit teleurgesteld daar

Super mooie, fijne, schone locatie!

Mooi, ruim appartement. Erg schoon en keurig onderhouden. Heel fijn zwembad!

Perfecte service

Het huren van een vakantiehuis bij Vivere e Gustare was heerlijk zorgeloos: overzichtelijke website met duidelijke info over de vakantiehuizen, heldere prijs- en beschikbaarheidsinfo, snelle en duidelijke reactie op eventuele vragen, geen onaangename verrassingen. Bovendien krijgen klanten nuttige info over wat er aan bezienswaardigheden en activiteiten is in de vakantieregio. Kortom: wij zijn zeer tevreden! Zeker voor herhaling vatbaar.

Website geeft niet-juiste voorstelling van zaken. Klacht niet serieus genomen.

Ervaring met Vivere e Gustare is negatief. Website geeft niet-juiste informatie over appartement en daardoor niet-juiste voorstelling van zaken. Klacht over geleverde niet serieus genomen.

Pluspunten

Leuk en gezellig huis. Heel rustige omgeving met mooie uitzichten. Echt genieten !!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle reactie en geeft naar aanleiding van wensen goede tips welke accommodatie het beste bij je past!