Pluspunten

snelle en duidelijke communcatie met goede overzichten wat er nog beschikbaar is. Ook direct opvolging op additionele vragen welke ik had gesteld

Geen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede en snelle communicatie.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Vies, uitgeleefd en vervallen huisje. Uitrusting niet conform beschrijving (geen TV, de horren te klein en/of met gaten) en onvoldoende voor 6 personen. Alle apparatuur verroest, beschimmeld en sinds tijden niet schoongemaakt. Slechtste vakantieverblijf sinds 15 jaar. Kost wel EUR 200,- per dag.

Foto's gestuurd van de staat. Klacht werd alleen doorverwezen naar eigenaar. Die heeft lap over de ergste stukken op de foto's gehaald en dat was het. Niets meer van gehoord verder. Nooit meer deze organisatie.

• Kennis & Vakmanschap

Beste fam van der Slikke,Jullie klacht is ons inderdaad bekend. Na 6 dagen verblijf hebben jullie ons gecontacteerd met jullie bevindingen. Wij hebben daarover contact opgenomen met de eigenaar om jullie klachten op te lossen en te bespreken. Deze heeft een oplossing voorgesteld. Naar jullie idee was dit niet op te lossen en hadden we de eigenaar ook niet moeten informeren. Op de vraag wat dan wel een oplossing zou zijn kregen we geen antwoord. Via de eigenaar hebben we begrepen dat er een tussentijdse schoonmaak is uitgevoerd.Het is voor ons erg lastig om een probleem op te lossen als de klant dit niet wil en ook niet aangeeft wat dan wel een oplossing is.Overigens kregen we van klanten van ons die daar tegelijkertijd met jullie verbleven goede reacties. Zie hiervoor https://www.vivere-e-gustare.com/country-house-christo

Pluspunten

De goede cijfers spreken voor zich

Geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mooi complex, goede Wifi en airco. Handdoeken, lakens e.d. in orde. Beheerder doet zijn werk goed, maar krijgt te weinig tijd. Fijn en goed onderhouden zwembad, goede voorzieningen.

Onderhoud doen en zorgen voor hele spullen als b.v. lattenbodems. Keukeninventaris in zijn geheel vervangen. Wat heb je aan 3 grote koekenpannen en een kookpot voor 10 personen, als de rest ontbreekt. Allemaal verschillende lepels, vorken en messen. Enorme wijnglazen, maar geen bierglas te vinden. De drinkglazen waren veel te klein. Geen mensen van buiten het zwembad laten gebruiken, zoals eigenaar dat nu liet doen. Roestige wasmachine, roestige en lawaaierige buiten units airco. Een toegangspoort die vastgebonden is omdat er iets niet werkt, lang gras, ongeknipte heggen, dode bomen. Losse bedrading, handdoekhanger en douche stang. Belachelijke gezamenlijke waslijnen. Inbraaksporen die niet weg gewerkt of gerepareerd zijn. En nog veel meer ergernissen. Al met al een verwaarloosd en armoedig onderkomen voor veel geld. P Het appartemen werd verhuurd met mogelijkheid om fietsen te gebruiken. Er was niet 1 behoorlijke fiets bij. Deze opsomming is niet compleet.

• Communicatie

Beste fam Postma, Dank jullie wel voor jullie reactie en feedback. Hetgeen jullie in het commentaar hebben vermeld is niet mis. Uiteraard zullen we je door jullie genoemde punten met de eigenaar opnemen en bespreken. Wat wel jammer is, is dat jullie dit pas na terugkomst hebben gemeld, zodoende kan de eigenaar ook niet corrigeren daar waar nodig. Dat het keukengerei bijvoorbeeld niet compleet of vreemd van samenstelling is komt vaak doordat er door families die samen zijn geruild wordt. Bij de schoonmaak is dat dat ook niet hersteld. Eerdere ervaring leert dat de eigenaar daar snel op ingrijp of, indien nodig, gelijk aanvulling haalt. (ook de beheerder heeft behoorlijk wat backup-up als glazen e.d. staan).

Pluspunten

Dit is het 5de opeenvolgende jaar dat we via Vivere e Gustare een vakantiewoning huren. Altijd topservice en heel correct.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

de vakantiewoning was precies zoals beschreven!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle reactie, meedenken, oplossingsgericht

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Correct en betrouwbaar.

In de appartementen in Le Spighe die we gehuurd hebben, was er een gemeenschappelijk probleem; het spoelsysteem van de toiletten dat bleef lopen na gebruik. Verder geen enkele klacht.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

persoonlijke, attente en snelle wijze van communiceren

Communicatie over de omgeving van het huis kan beter. Het huis lag in /nabij het aardbevingsgebied waardoor alle voorzieningen op korte afstand weg of zeer beperkt waren. Veel dorpen waren afgesloten. Het was fijn geweest als we dat eerder hadden geweten dan hadden we ons daar op kunnen voorbereiden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede en vlotte communicatie, en zeer goede kennis van de streek

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Lilian heeft goed met ons meegedacht welk type huis het meest geschikt was voor ons (twee gezinnen - samen en toch ook enige privacy willen). Het huis dat wij hebben gehuurd, heeft onze verwachtingen overtroffen!

Bogerdweg 33 4315 CB Dreischor