Snelle levering. Werd prima op de hoogte gehouden van tijdstip levering zowel via de mail als telefonisch.

prima service en ook heel vlot

Goed telefonisch contact en advies gehad van dit bedrijf. Zeer serieus genomen en professioneel geholpen. En als dan de levering ook nog dezelfde ochtend op onze locatie aankomt, heb je als klant weinig te klagen :)

Vlotte Levering, Jammer dat de BTW niet gewoon bij elk artikel

We bestelden een aantal lego artikelen online voor school. Daar een school altijd geld te weinig heeft, vergeleken we verschillende websites. Waar vinden we dezelfde legodozen aan de beste prijzen? We dachten dat speeltafelwinkel.nl veel goedkoper was dan de anderen (dachten we), dus kregen jullie onze bestelling. Op het einde van de bestelling waren jullie wel nog een beetje goedkoper, maar niet meer zoveel als dat we eerst gedacht hadden. Dit kwam, omdat de meeste sites de btw al mee tellen en jullie niet. Dat maakte voor ons het vergelijk onjuist. Daar het toch nog een beetje goedkoper was, hebben we de bestelling toch laten doorgaan. De bestelling en de levering verliepen heel vlot, waarvoor zeker onze dank.

Aangezien de meeste van onze klanten zakelijke afnemers zijn (zoals bedrijven, scholen, gemeentelijke instellingen, kinderopvang, etc..) staan onze prijzen exclusief BTW vermeld. Zodra u echter een product in uw winkelwagen plaatst, ziet u onmiddellijk dat er een bedrag van 21% BTW bij wordt opgeteld zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Het klopt inderdaad dat wij te allen tijde de goedkoopste aanbieder willen zijn zodat onze klanten de meeste waar krijgen voor hun beschikbare budget. Hartelijk dank daarom voor uw mooie en duidelijke beoordeling. Want tevreden klanten is tot slotte waar we het allemaal voor doen!

Mooi ding, staat opgeruimd

Voorheen had ik een kinderspeelhoek met kleurpotloden. Dat zorgde voor rotzooi, ik ging op zoek naar een leuke speeltafel en heb deze gevonden. Hij hangt netjes aan de muur en de kinderen zijn er gek op. binnenkort ga ik er nog 1 bestellen.

Top service!

Ik ben zeer tevreden met mijn DUPLO wereldfamilie. De service van speeltafelwinkel is top! De bestelling werd snel geleverd en ik werd persoonlijk opgebeld, indien mijn bestelling mogelijk vertraging had. Super!

Zeer plezierig

Wij hebben een Legotafel, voor de SEH besteld. Zeer vriendelijk personeel en zeer duidelijk. Dat de afname op een later tijdstip plaats zou vinden, was geen probleem.

Snel en correct

Onze bestelling is heel snel en correct afgeleverd. De bestelde meubels voldoen ook aan de verwachtingen. Top!

Snelle levering, goede prijs

Al aanbevolen bij collega's

Uiterst vlotte afhandeling

Het feit dat ik in België woon is geen belemmering geweest voor een vlotte afhandeling.

Snelle levering , duidelijke site en goede kwaliteit produkten

Ruim en mooi aanbod school speelgoed. Snelle afhandeling en verzending. Top!

Positieve ervaring.

Belde me direct op dat het product och uit verkocht was omdat teee mensen gelijk bestelden en gaf aan dat de levering een week later kwam. Precies op de aangegeven dag kwam een week later mijn pakket.

Pluspunten

Pluspunten

zeer snelle levering het bedrijf belde me zelfs op bij enige twijfel! zeer vriendelijk contact en zéér goede hulp! ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen!!!

• Communicatie

Pluspunten

Super tevreden!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Heel makkelijk bestellen via de site en de kindertafel hadden wij de dag erop al in huis. Prima hoor.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Ondanks dat het hier een logistiek probleem betrof wat feitelijk buiten de leverancier lag, ligt de keuze voor GLS als vervoerder wel bij de leverancier. Hier heeft de klant geen invloed op en blijft daarmee de gedupeerde. Ondanks dat er wel tijd en moeite wordt gestoken in de probleemoplossing door de leverancier is de klant zijn ervaring nog niet kwijt.

Afspraken nakomen en verwachtingen waarmaken door vervoerder aansprakelijk te stellen en gedupeerde te compenseren.

• Snelheid/Levertijd

Beste klant, Het spijt ons bijzonder om te moeten lezen dat GLS (onze vervoerder) hier een duidelijke steek heeft laten vallen. Uw pakket is nochtans door ons op de besteldag door ons overhandigd aan GLS. Normaal gesproken wordt dan de eerstvolgende werkdag bezorgd en in uitzonderlijke gevallen één dag later. GLS zelf geeft aan dat vanwege IT problemen de zending is blijven hangen waardoor u nog eens 2 dagen extra geduld heeft moeten betrachten. Dit is absoluut onaanvaardbaar en wij zullen komende week nog onze vervoerder in een persoonlijk gesprek hierover aanspreken. Wij wensen onze klanten namelijk de best mogelijke ervaring aan te bieden en dan hoort ook de aflevering door de vervoerder subliem te zijn. Het Team van Speeltafelwinkel

Pluspunten

Bestelling de volgende dag thuis

Pluspunten

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering. Alles prima in orde!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

We konden bij deze firma op rekening kopen en dat verliep heel soepel en vlot.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goed advies gekregen en alles werd ook snel geleverd. Ben ook heel tevreden met de meubeltjes.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goeie communicatie Goed verpakt

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

zeer tevreden. goede website, goede communicatie zeker aan te bevelen