Snelle en correcte levering zoals beloofd.

Snelle en correcte levering zoals beloofd.

Prima uitgevoerd

Bestelling en bezorging verliepen prima. Leuk speelgoed, de kleindochters gingen er meteen mee aan de slag!

Vriendelijk en snel geleverd

Nadat de bestelling gedaan was kregen we netjes een mail met wanneer ze de bestelling zouden versturen. Daardoor hebben ze volledig rekening gehouden met onze (psz) beperkte openingstijden.

Duidelijke en overzichtelijke omschrijvingen van de artikelen

Een keuze maken van de artikelen word je makkelijk gemaakt

Vlotte levering en goed telefonisch advies ontvangen

Deze webwinkel kan ik aanraden.

Fijne webshop, snelle levering

Goede ervaring, het product werd snel geleverd, mooi assortiment

Alles dik in orde

Goedemiddag, kindermeubels vandaag gemonteerd en geplaatst in de speelhoek. Ziet er prima uit. Bedankt voor de servie. Met vriendelijke groet, Gemeente Gouda

schot in de roos

Wij waren al langer op zoek naar iets van balans speelgoed met een rollende zandmolen voor in ons kindercentrum. Eindelijk gevonden bij deze webshop. Keurig volgende dag in huis.

Snelle levering, mooi speelgoed

Mooie website en goede service. ik had mijn bestelling gedaan op woensdagmiddag en donderdag had ik alles al in huis.

Geweldige service

Pakket stond klaar voor verzending maar de vervoerder had hem niet meegenomen maar geen nood hij werd afgeleverd door ja hoor de directeur van het bedrijf en zo werd het toch nog een groot feest voor mijn kleinzoon

Snelle levering, goede service

Mijn bestelling werd de volgende dag geleverd.

Heb een grote doos met Lego voor de kleinkids besteld zodat ze zelf iets leuks kunnen bouwen. Besteld en 2 dagen later in huis.

Vriendelijk geholpen

Na foutje onze zijde hebben we gebeld en het probleem kon gelijk worden verholpen

Heel mooi kwaliteits speelgoed, ook voor thuis

Heel mooi kwailiteits speelgoed, ook voor thuis . kinderen kunnen naar hartelust spelen en zichzelf verder ontwikkelen. Goede stimulering van hun moteriek en fantasie. Lekker bewegen ook binnen goed te gebruiken. goed voor uren speel plezier. De rivierstenen en heuvel stenen zijn inmiddels ook al bij hun vriendjes een favoriet speelgoed geworden.

Snelle levering, alles goed in orde

Scherpe prijzen en ook nog snelle levering

Goede ervaring met dit bedrijf. Alles verloopt vlot en zakelijk.

Goede communicatie. Doen wat ze zeggen!

Fijn geholpen en goede levering en service.

Het artikel duurde even voor dat het er was, maar voldoet aan de verwachting

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling en reactie. Normaal gesproken zou het door u bestelde artikel op zaterdag 16 mei moeten zijn geleverd. Echter vanwege de drukte bij onze vervoerder (DPD) heeft de levering de maandag er op plaats gevonden. Wij blijven onze vervoerders aanspreken om altijd de eerstvolgende werkdag te leveren maar vanwege de grote volumes waarmee zij dagelijks nog geconfronteerd worden, kan dit wel eens één dag later zijn. Bedankt voor uw begrip in deze. Uw Speeltafelwinkel Team

Erg blij met onze duplo xxl set. Ons zoontje 1,5 is er erg zoet mee en wij zelf stiekem ook. Levering en website ook als prettig ervaren.

vlot verlopen ondanks Corona-maatregelen

Lego Masters .. en scholen gesloten. Lego geeft dan de ideale bezigheid als de ouders wat moeten werken. Bovendien is het leerrijk.

Superservice!

Heel goede communicatie met mail en sms. Een speeltafel werd zelfs ter plaatse geleverd door een medewerker, zodat de levertermijn zeker niet zou overschreden zijn. Een fabricagefout van één van de magneten, werd ook onmiddellijk afgehandeld en wordt zo snel mogelijk opgestuurd. Dus geen enkel negatief punt. Superservice en kwalitatieve producten.

Snelle levering, vriendelijk aan de telefoon

Alle producten waren gelijk de volgende dag geleverd, super! Ook fijn dat je zo goed geholpen wordt aan de telefoon.

Nette speelser eenvoudig in elkaar te zetten.

Mooie tafel en stoeltjes. Netjes afgewerkt en zeer eenvoudig in elkaar te zetten.

Vriendelijke klantenservice en snelle levering

Telefonisch het juiste advies voor de aanschaf gekregen

Geweldig speelgoed, top service!

Mijn zoontje is ontzettend blij met zijn speelwand van speelgoedwinkel.nl. Snelle levering en hoge kwaliteit speelgoed! Wij zijn heel tevreden!