Degelijk spul

kwaliteit 3 wieler. Voelt degelijk en zwaar aan. Denk dat dit niet snel kapot kan. Hier gaan onze kinderen veel plezier aan beleven

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Onze peuters zijn erg blij met het speeltoestel.

snelle levering en zeer tevreden met de foamblokken

De foamblokken zijn zacht en mooi van kleur. De levering was supersnel en vriendelijke medewerker, die van te voren informatie gaf over het product. Het is een super-product. Ze kunnen tegen een stootje en doordat ze zacht zijn, bezeren de kinderen zich er niet aan

Besteld en de volgende dag geleverd.

Top niets op aan te merken

S'avonds besteld volgende dag al in huis. En keurig verpakt. Ik beveel de Speeltafelwinkel zeer zeker aan betrouwbaar en goede service

super snelle service

Heel blij met de service van Speeltafelwinkel.nl, mijn bestelling werd heel snel verwerkt, en ook toen ik toch moest annuleren werd dit super snel, netjes en sympathiek opgelost.

mooie producten voor een goede prijs.

Ruime selectie van kwaliteits producten voor een mooie prijs. Snel verzonden en je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden. Kortom, Top!

Snelle levering en kwalitatief product

Tevreden over nakomen van afspraak. Binnen 24 uur product in huis, goed verpakt.

alles volgens afspraak verlopen goede prijs kwaliteit verhouding

alles volgens afspraak verlopen goede prijs kwaliteit verhouding

Een snelle en betrouwbare leverancier

Overzichtelijke website en het bestelproces is ook heel Overzichtelijk. Vlotte afhandeling van de bestelling.

Kwalitatief mooie producten en snelle levering

Kwalitatief mooie producten en snelle levering

Geweldige service

Gonge balansboard besteld, helaas 2x na elkaar een lek exemplaar ontvangen. Hadden geen vertrouwen meer in het product, dus geen nieuwe besteld maar de afwikkeling door Speeltafelwinkel was geweldig en heel vlot en servicegericht

Wat ik bestelde is goed stevig spul

Vrolijke kleuren. De kids vonden het geweldig..ook super snelle levering!

Rivierstenen van Gonge aangekocht. Snelle verzending. Alles verliep zeer vlot.

Positief

Snelle levering. Toen het verkeerde product geleverd werd, werd dit snel opgelost. Mooie kwaliteit

Mijn zoon vind de draai stoel FANTASTISCH

Snel en netjes verzonden, al gemonteert. Stevig, geen kans tot omvallen. Geweldig voor kindjes die lekker willen draaien zo hard ze kunnen. Mijn zoon straalde toen deze uit de doos kwam. Geld 100% waard!

mooi materiaal

Goede communicatie. Mooie materialen.

helemaal top

snel en fijne communicatie

Super snelle zending en top product

Heel tevreden met de super snelle zending en de kwaliteit van de producten die we besteld hebben.

Verantwoord, educatief, boeiend speelmaterialen!

Bestelling perfect geleverd! ,

Bestelling & levering heel vlot. Het gebruik van het materiaal nog niet getest.

Goede service, snelle levering en afspraak wordt nagekomen

Ondanks dat een van de 2 bestelde product niet meer leverbaar was, werd er meegedacht in oplossingen. De oplossing was zelfs nog beter! De volgende dag was de bestelling binnen.