Snelle en goede service!

Prachtig product geleverd, goede kwaliteit en nog eens een snelle levering. Hier ga ik vaker bestellen.

Goed materiaal.

Verpakking kan veel kleiner . Nog geen ervaring ,moet het nog kado doen .

Vlotte bestelling en snel geleverd.

Goede website, transparante factuur en snelle levering! Top

Snelle levering, maar in delen. Echter, na twee maal aanbieden van een deellevering en blijkbaar 'geen gehoor' gekregen, is deellevering retour gestuurd en niets meer terug gehoord. Nu maar zelf contact gezocht om te horen hoe en wat.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het eerste (kleine) pakket is door Post.nl afgeleverd bij uw buren vanwege het feit dat er niemand aanwezig was op uw eigen adres. Het tweede (grote) pakket heeft ons magazijn verstuurd met DHL (aangezien Post.nl deze grote afmetingen niet accepteert). DHL heeft twee dagen achter elkaar getracht dit pakket te leveren maar helaas was niemand aanwezig om het aan te nemen. Hierdoor gaat het automatisch terug naar de afzender (= ons magazijn). We zullen het pakket nog een keer op onze kosten naar u toesturen. Graag goed de track&trace in de gaten houden zodat op het aangegeven tijdsinterval zeker iemand aanwezig is om de zending in ontvangst te nemen. Wij wensen u tot slot veel plezier met uw aankoop! Het Speeltafelwinkel Team

Geweldige service

Heel goede service. Reageren snel op berichten, vragen over een artikel werden snel en goed beantwoord. Snelle verzending van artikel.

Wat een fijn bedrijf om te bestellen. Mijn bestelde artikel was niet volledig op voorraad. Hier werd ik netjes telefonisch van op de hoogte gesteld. Toen het artikel weer op voorraad was. Werd ik hier ook telefonisch van op de hoogte gesteld. En werd er netjes met mij overlegd over de samenstelling van het artikel. Echt top service!

op tijd geleverd en een mooie tafel

Een mooie duplotafel ziet er stevig uit voor in de kinderopvang.

super snelle afhandeling

Al na een paar dagen kon ik gebruik maken van de bestelde stapstenen en bedenken hoe ik alles in mijn lesjes zou gaan gebruiken. Goed en stevig ingepakt, ook de verpakkingsdozen kunnen dienst doen nu. Bedankt!

Snelle bezorging en attent!

Attente zorg en snelle bezorging!

Snelle en correcte levering zoals beloofd.

Snelle en correcte levering zoals beloofd.

Prima uitgevoerd

Bestelling en bezorging verliepen prima. Leuk speelgoed, de kleindochters gingen er meteen mee aan de slag!

Vriendelijk en snel geleverd

Nadat de bestelling gedaan was kregen we netjes een mail met wanneer ze de bestelling zouden versturen. Daardoor hebben ze volledig rekening gehouden met onze (psz) beperkte openingstijden.

Duidelijke en overzichtelijke omschrijvingen van de artikelen

Een keuze maken van de artikelen word je makkelijk gemaakt

Vlotte levering en goed telefonisch advies ontvangen

Deze webwinkel kan ik aanraden.

Fijne webshop, snelle levering

Goede ervaring, het product werd snel geleverd, mooi assortiment

Alles dik in orde

Goedemiddag, kindermeubels vandaag gemonteerd en geplaatst in de speelhoek. Ziet er prima uit. Bedankt voor de servie. Met vriendelijke groet, Gemeente Gouda

schot in de roos

Wij waren al langer op zoek naar iets van balans speelgoed met een rollende zandmolen voor in ons kindercentrum. Eindelijk gevonden bij deze webshop. Keurig volgende dag in huis.

Snelle levering, mooi speelgoed

Mooie website en goede service. ik had mijn bestelling gedaan op woensdagmiddag en donderdag had ik alles al in huis.

Geweldige service

Pakket stond klaar voor verzending maar de vervoerder had hem niet meegenomen maar geen nood hij werd afgeleverd door ja hoor de directeur van het bedrijf en zo werd het toch nog een groot feest voor mijn kleinzoon

Snelle levering, goede service

Mijn bestelling werd de volgende dag geleverd.

Heb een grote doos met Lego voor de kleinkids besteld zodat ze zelf iets leuks kunnen bouwen. Besteld en 2 dagen later in huis.

Vriendelijk geholpen

Na foutje onze zijde hebben we gebeld en het probleem kon gelijk worden verholpen

Heel mooi kwaliteits speelgoed, ook voor thuis

Heel mooi kwailiteits speelgoed, ook voor thuis . kinderen kunnen naar hartelust spelen en zichzelf verder ontwikkelen. Goede stimulering van hun moteriek en fantasie. Lekker bewegen ook binnen goed te gebruiken. goed voor uren speel plezier. De rivierstenen en heuvel stenen zijn inmiddels ook al bij hun vriendjes een favoriet speelgoed geworden.

Snelle levering, alles goed in orde

Scherpe prijzen en ook nog snelle levering

Goede ervaring met dit bedrijf. Alles verloopt vlot en zakelijk.