Goede communicatie. Doen wat ze zeggen!

Fijn geholpen en goede levering en service.

Het artikel duurde even voor dat het er was, maar voldoet aan de verwachting

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling en reactie. Normaal gesproken zou het door u bestelde artikel op zaterdag 16 mei moeten zijn geleverd. Echter vanwege de drukte bij onze vervoerder (DPD) heeft de levering de maandag er op plaats gevonden. Wij blijven onze vervoerders aanspreken om altijd de eerstvolgende werkdag te leveren maar vanwege de grote volumes waarmee zij dagelijks nog geconfronteerd worden, kan dit wel eens één dag later zijn. Bedankt voor uw begrip in deze. Uw Speeltafelwinkel Team

Erg blij met onze duplo xxl set. Ons zoontje 1,5 is er erg zoet mee en wij zelf stiekem ook. Levering en website ook als prettig ervaren.

vlot verlopen ondanks Corona-maatregelen

Lego Masters .. en scholen gesloten. Lego geeft dan de ideale bezigheid als de ouders wat moeten werken. Bovendien is het leerrijk.

Superservice!

Heel goede communicatie met mail en sms. Een speeltafel werd zelfs ter plaatse geleverd door een medewerker, zodat de levertermijn zeker niet zou overschreden zijn. Een fabricagefout van één van de magneten, werd ook onmiddellijk afgehandeld en wordt zo snel mogelijk opgestuurd. Dus geen enkel negatief punt. Superservice en kwalitatieve producten.

Snelle levering, vriendelijk aan de telefoon

Alle producten waren gelijk de volgende dag geleverd, super! Ook fijn dat je zo goed geholpen wordt aan de telefoon.

Nette speelser eenvoudig in elkaar te zetten.

Mooie tafel en stoeltjes. Netjes afgewerkt en zeer eenvoudig in elkaar te zetten.

Vriendelijke klantenservice en snelle levering

Telefonisch het juiste advies voor de aanschaf gekregen

Geweldig speelgoed, top service!

Mijn zoontje is ontzettend blij met zijn speelwand van speelgoedwinkel.nl. Snelle levering en hoge kwaliteit speelgoed! Wij zijn heel tevreden!

Tot nu toe zeer tevreden

Super service, mooi afgewerkte meubeltjes, ziet er heel aantrekkelijk uit.

Snelle levering. Werd prima op de hoogte gehouden van tijdstip levering zowel via de mail als telefonisch.

prima service en ook heel vlot

Goed telefonisch contact en advies gehad van dit bedrijf. Zeer serieus genomen en professioneel geholpen. En als dan de levering ook nog dezelfde ochtend op onze locatie aankomt, heb je als klant weinig te klagen :)

Vlotte Levering, Jammer dat de BTW niet gewoon bij elk artikel

We bestelden een aantal lego artikelen online voor school. Daar een school altijd geld te weinig heeft, vergeleken we verschillende websites. Waar vinden we dezelfde legodozen aan de beste prijzen? We dachten dat speeltafelwinkel.nl veel goedkoper was dan de anderen (dachten we), dus kregen jullie onze bestelling. Op het einde van de bestelling waren jullie wel nog een beetje goedkoper, maar niet meer zoveel als dat we eerst gedacht hadden. Dit kwam, omdat de meeste sites de btw al mee tellen en jullie niet. Dat maakte voor ons het vergelijk onjuist. Daar het toch nog een beetje goedkoper was, hebben we de bestelling toch laten doorgaan. De bestelling en de levering verliepen heel vlot, waarvoor zeker onze dank.

Aangezien de meeste van onze klanten zakelijke afnemers zijn (zoals bedrijven, scholen, gemeentelijke instellingen, kinderopvang, etc..) staan onze prijzen exclusief BTW vermeld. Zodra u echter een product in uw winkelwagen plaatst, ziet u onmiddellijk dat er een bedrag van 21% BTW bij wordt opgeteld zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Het klopt inderdaad dat wij te allen tijde de goedkoopste aanbieder willen zijn zodat onze klanten de meeste waar krijgen voor hun beschikbare budget. Hartelijk dank daarom voor uw mooie en duidelijke beoordeling. Want tevreden klanten is tot slotte waar we het allemaal voor doen!

Mooi ding, staat opgeruimd

Voorheen had ik een kinderspeelhoek met kleurpotloden. Dat zorgde voor rotzooi, ik ging op zoek naar een leuke speeltafel en heb deze gevonden. Hij hangt netjes aan de muur en de kinderen zijn er gek op. binnenkort ga ik er nog 1 bestellen.

Top service!

Ik ben zeer tevreden met mijn DUPLO wereldfamilie. De service van speeltafelwinkel is top! De bestelling werd snel geleverd en ik werd persoonlijk opgebeld, indien mijn bestelling mogelijk vertraging had. Super!

Zeer plezierig

Wij hebben een Legotafel, voor de SEH besteld. Zeer vriendelijk personeel en zeer duidelijk. Dat de afname op een later tijdstip plaats zou vinden, was geen probleem.

Snel en correct

Onze bestelling is heel snel en correct afgeleverd. De bestelde meubels voldoen ook aan de verwachtingen. Top!

Snelle levering, goede prijs

Al aanbevolen bij collega's

Uiterst vlotte afhandeling

Het feit dat ik in België woon is geen belemmering geweest voor een vlotte afhandeling.

Snelle levering , duidelijke site en goede kwaliteit produkten

Ruim en mooi aanbod school speelgoed. Snelle afhandeling en verzending. Top!

Positieve ervaring.

Belde me direct op dat het product och uit verkocht was omdat teee mensen gelijk bestelden en gaf aan dat de levering een week later kwam. Precies op de aangegeven dag kwam een week later mijn pakket.

Pluspunten

Pluspunten

zeer snelle levering het bedrijf belde me zelfs op bij enige twijfel! zeer vriendelijk contact en zéér goede hulp! ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen!!!

• Communicatie

Pluspunten

Super tevreden!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Heel makkelijk bestellen via de site en de kindertafel hadden wij de dag erop al in huis. Prima hoor.

• Snelheid/Levertijd