Alles snel geregeld. Er wordt ook goed meegedacht.

• Toezeggingen nagekomen?

Goeie service. Goeie hulp. Goede adviezen. Prijs/kwaliteit verhouding goed. Vriendelijke en klantgerichte benadering door Mitchell.

• Toezeggingen nagekomen?

Mijn ervaring met importautos is heel positief. Overal wordt snel op gereageerd, ze hebben antwoorden op al mijn vragen en de service is erg goed. Ik ben erg blij dat ik mijn auto door dit bedrijf heb laten importeren!

• Toezeggingen nagekomen?

Goede afhandeling, goede tussentijdse informatie.

Goede afhandeling, goede tussentijdse informatie. Aanpassen auto enigszins prijzig.

Heel slechte bedrijf

4 nieuwe banden verwisseld voor mijn Porsche via import auto na 6 manden de banden zijn verslijten wanner je import auto gaat aanspreken zeg ze is niet ons schuld terwijl ik mijn auto ingevoerd heb via hun plus ik heb betaald rond 2200 euro dat waarderen hun niet

Behulpzaam

Goede ervaring en ben tevreden met de verleende hulp bij de import van een Oldtimer. Ik zou adviseren vantevoren iets dieper met een klant in te gaan op het punt indien er iets niet klopt in de papieren wat dan de gevolgen kunnen zijn. Voor de rest was de medewerker met wie ik te maken had heel klantgericht, attent en vriendelijk.

• Toezeggingen nagekomen?

wederom prima en snel geholpen

snelle reactie op mijn verzoeken om een berekening te maken, adequate afstemming met verkoper in Duitsland en prima afhandeling en aflevering van de auto.

HorecaTraders houdt van Importautos

Wij hebben een deel van ons wagenpark geïmporteerd uit Duitsland. Recentelijk hebben wij weer een object gekocht in Duitsland via Importautos. Prettig bedrijf en een klantenservice die naar je luistert. Doorlooptijd van importeren, paar dagen. Jerimo bedankt voor service, topper. Gr. Jan

Stabiele deskundige begeleiding

Door de ervaring rustige beoordeling en controle op een aankoop. Deskundig advies en overleg met verkopende partij.

• Toezeggingen nagekomen?

Betrouwbaar, professioneel en top begeleiding.

We hebben ons nu een aantal keren door Importauto's laten begeleiden. Een professionele club medewerkers met een win-win passie. Uitgesproken klantvriendelijk!

Goede begeleiding, maar duur

Offerte ontvangen inclusief stalling en verzekering en kentekenplaten. Stalling, verzekering en platen waren niet nodig, alleen ging er niets van de prijs af helaas. Dat vind ik niet heel netjes. Verder prima begeleiding

Geweldig adequaat

Wisten zaken te regelen waar wij bij andere aanbieders op problemen stuiten. De berekening was ook correct

Zeer klantgerichte aanpak

Ik ben geholpen door Jerimo. Ik heb zelf geen ervaring met het importeren van auto's (inmiddels wel) en Jerimo heft duidelijk verstand van zaken. Zeer snel en efficient geholpen en alle vragen (veroorzaakt door onkundigheid van mijn kant) direct beantwoord. Klasse!

Netjes verlopen. Bedankt

netjes verlopen allemaal. Dank

• Toezeggingen nagekomen?

aangenaam en vlot lopende organisatie

Zelfs in deze onaangename Covid-19 tijden, liep alles heel soepel. Omdat de wagen te ver stond om zelf een bezichtiging te organiseren, heeft importauto BV voorgesteld om een relatie van hun ter plaatste te sturen om een rapport op te stellen. De kostprijs daarvan was zeer redelijk, en het rapport was uitgebreider, dan wat ik ooit zelf had vastgesteld / ingeschat.

net zoals de 1e keer netjes en effectief

2e auto ingevoerd voor mijn gezin. Netjes zoals de 1e keer.

• Toezeggingen nagekomen?

Super snel en correcte service! Een aanrader!

We kregen telkens zeer snel antwoord op onze mails. Ook via telefoon, zeer vriendelijk en behulpzaam! Een echte aanrader!

Snel en precies!

Wij zaten met een import probleem. Door de RDW/belastingdienst bomen het bos niet meer kunnen zien. 1 telefoontje en 2 mails verder en we konden de papieren opsturen naar de belastingdienst. Wij zijn erg te spreken over importautos.nl.

• Toezeggingen nagekomen?

Van af mijn tel gesprek met vragen ben ik perfect behandeld alles is daarna via mails goed en snel op gevolgd duidelijk uit eenzetting de juiste prijs door gegeven alles in een pakket niet meer dan 595 euro en dat is de prijs ik was vergeten te vragen ex btw dat zag ik toen ik de eind afrekening kreeg voor zaken bedrijven normaal maar voor particulieren zit dat meestal in de prijs gezet maar dat is meschien een tip omdat aan te geven mijn auto stond perfect en netjes klaar bij op halen en de Vriendelijkheid van het balie personeel geeft een uitstraling van jullie bedrijf een aanrader om u bedrijf te promoten eind cijfer een 9 voor mij Vriendelijk Groet Peter Godde

• Toezeggingen nagekomen?

Zeer uitsteken en goede service!

Heb zojuist mijn 2de auto via de jongens laten importeren en alles is met alle tevredenheid verlopen. De volgende auto zal ongetwijfeld weer via importauto’s gaan worden!

Auto import

Ze hebben een goeie service, staan je altijd te woord en kunt ze altijd bellen.

• Toezeggingen nagekomen?

Fijne en vlotte ervaring!

De medewerkers zijn erg aardig en behulpzaam. Ook zijn ze bereid om extra moeite voor je te doen.

• Toezeggingen nagekomen?

Na 10 jaar nog steeds een goede service!

10 jaar geleden mijn eerste auto geïmporteerd en nu de tweede. Beide auto's geïmporteerd met www.importautos.nl met goede service!

• Toezeggingen nagekomen?

Heel professioneel en to the point.

Ik had vanaf het begin het gevoel dat ik met professionele mensen te maken heb. En dat was ook zo. Doelgericht en to the point. Een aanrader voor een ieder die een auto wil laten importeren.

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 15 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland