Zeer slechte communicatie

het heeft 3 weken geduurt vanaf dat de auto opgehaald is in Duitsland tot het moment van afhalen. 6 keer gemaild 6 keer aan het lijntje gehouden 12 keer gebeld, 11 keer afgewimpeld. Donderdag 30 juli konden we hem pas afhalen, op vrijdag 24 juli was de auto al op kenteken gezet. Op maandag 27 juli wilde we op vakantie gaan, dit wist importauto,s, geen moeite gedaan om uit te zoeken waar de kink in de kabel zat, nl onder in een lade van de medewerker die op vakantie was.

• Toezeggingen nagekomen?

Ik ben uitstekend geholpen door Importauto's

Ik heb het heel plezierig gevonden dat ik steeds van alles op de hoogte gehouden ben. Ik ben gedurende het proces meermalen gebeld voor een toelichting.

Gewoon snel en goed

Top ervaring bedankt tot de volgende

Zeer vakkundig en vriendelijk

Ik had meteen het idee: hier ben ik aan het goede adres. Er werd meteen actie ondernomen, er werd duidelijk aangegeven welke informatie ze van mij nodig hadden voor het importeren van mijn auto als verhuisgoed vanuit Duitsland.

• Toezeggingen nagekomen?

De eerste keer dat ik Importauto's nodig had (auto gekocht in Duitsland) en de ervaring is werkelijk in 1 woord fantastisch. De begeleiding door zowel Jerimo als Mitchell is zeer plezierig, ze zitten er bovenop en ze houden je heel goed op de hoogte van de status. Het is een zeer vakkundig en plezierig team. Voor mij geen twijfel of ik ze in de toekomst nog ga inschakelen. Sterker nog: ik verwijs met veel plezier anderen naar ze door. Chapeau!

• Toezeggingen nagekomen?

Top; een echter aanrader!

Van A tot Z ben ik door Mitchell op een prettige en vakbekwame wijze bijgestaan. Complimenten en dank voor de betrokkenheid en snelle afwikkeling.

• Toezeggingen nagekomen?

Goede degelijke import firma, vakkundige afhandeling

Mazda cx5 laten importeren en is vakkundig afgehandeld met duidelijke instructies. Top! Goed contact

Prima vlot geregeld

Snel geregeld weten hoe alles zsm voor elkaar te keijgen.

Betrouwbaar en degelijk

Ik wordt altijd netjes geholpen en ben er zeker van dat de bpm berekening in orde is.

• Toezeggingen nagekomen?

Ik ben zeer professioneel en vlot geholpen. Korte responstijd en er wordt meegedacht in het verlengde van de vertraging die RDW op dit moment heeft. Mitchell en Jerimo; hartelijk dank!! De eerste ervaring was het invoeren (via Importautos) van een Audi A6, quattro tiptronic 3.0 Tdi. Na ruim 600.000 kilometers gereden te hebben was deze auto 'op'. Nu gekozen voor een Range Rover Sport 3.0 SE; ook deze ingevoerd via Importauto's. Ik rijd er nu een paar dagen in en ik merk dat ik rustiger ga rijden, meer relaxed. Het is toch een soort van mini vrachtwagen, het uitzicht op de weg en overzicht op de medeweggebruikers is fantastisch. Ik ben bezig om een auto voor mijn vrouw in te voeren, als ik er uit ben wat het moet gaan worden maak ik weer gebruik van de diensten van Importautos. Ik, wij, zijn prima geholpen; dus op naar de volgende uitdaging! Met vriendelijke groet, T. van Erp / Groessen

Fantastische service geleverd!

Door de Corona crisis kon de auto die ik in Duitsland aangekocht had pas na ruim een maand bij de RDW ter keuring worden aangeboden. Bij Importautos.nl kon ik mijn auto brengen hen zij hadden hem de volgende werkdag door de RDW goedgekeurd gekregen. En passant heb ik mijn BPM aangifte door hen laten controleren en zij konden deze aangifte nog met € 500,00 verminderen. Daarom hen ook de Bpm laten verzorgen. Al met al puike service van Jerimo en Mitchell!

Prima begeleiding

Hulpvaardig en kennis van zaken, jammer genoeg ook wel afhankelijk van de (trage)ambtelijke RDW molen!! Nemen de gehele administratieve rompslomp voor hun rekening.

Goeie service!

Net als altijd “daadkrachtig”!

Goede en snelle communicatie

Mijn ervaring met importautos.nl is zeer goed. Mijn contact persoon was Mitchell en zijn communicatie was duidelijk en reageerde snel op gestuurde emails.

snelle service

vriendelijk en correct

Zorgeloos camper geimporteerd

Vorig jaar een Cupra uit België gehaald, deze keer een camper. Mitchell heeft alles goed begeleid.

zeer goed

zeer goed

ontzorgt

Snelle reactie, keurige afhandeling en gunstige BPM aangifte

Uitstekend meegedacht

Erg prettig contact, goed geregeld en Alles volgens afspraak, graag nog eens bij een volgende keer

Snelle en vriendelijke afhandeling

Onze camper door IMPORTAUTOS laten importeren alles verliep perfect en Snel, zeer vriendelijke medewerkers En zeer schappelijke prijs AANRADER

Snel geregeld,zelfs via telefoon

Vlotte afwerking

vlot en gemakkelijk

Vriendelijk snel en goed

Ik , Henk Rozema en zoon Anne Rozema en zoon Kees Rozema doen al jaren zaken met u Vooral voor campers Bevalt Prima

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 15 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland