Goede service en communicatie

Keurig gecommuniceerd bij updates/veranderingen om wat voor reden dan ook. Goed geregeld en afgehandeld tot aan de aflevering.

• Toezeggingen nagekomen?

Adequate behandeling en terugkoppeling van de stand van zaken.

Zeer gedegen afwikkeling

Alles is zeer professioneel afgehandeld, en de BPM aangifte is op een voordelige manier berekend. Het hele proces duurde iets langer dan verwacht, maar dat lag aan de RDW.

Prima, uitstekend geholpen.

Gedurende het gehele trajekt prima geholpen. Vlot en korrekt, via email, aan de telefoon en aan de balie. Had de auto zelf in Duitsland opgehaald met een Kurzzeitkenzeichen, de overige zaken door importautos laten afhandelen. Ook hebben ze trekhaak geplaatst op mijn verzoek, mooie extra service. Wist eerder niet dat er ook een werkplaats aanwezig is. Auto kon opgehaald worden na ca. anderhalve week, flinke tijdsbesparing, vergeleken met alles zelf doen.

gewoon goed.

Direct antwoord, persoonlijke behandeling, accuraat en medewerkzaam.

• Toezeggingen nagekomen?

Prima dienstverlening voor een eerlijke prijs

Prima ervaring met Importautos.nl Goede en nette dienstverlening voor een transparant tarief en dus een eerlijke prijs !

Kan in 1 woord: Top !!

Vertrouwd, snel en afspraken nakomen. Lang geleden dat ik met een club heb gewerkt die zo strak en snel hun afspraken nakomen.

zie onder

trager dan voorheen

• Toezeggingen nagekomen?

Absolute aanrader. Nemen al het werk uit je handen en namen zelfs contact op met onze Duitse dealer om informatie te verkrijgen. Alle afspraken perfect nagekomen.

• Toezeggingen nagekomen?

Import auto's maakt het importeren van een auto geweldig

In het verleden heb ik verschillende keren een motor gekocht in België en zelf geïmporteerd. Een auto importeren vond ik toch wel lastig om zelf aan te beginnen. De auto heb ik zelf gezocht via mobile.de en tijdens de zoektocht heb ik ook gekeken naar bedrijven die de import konden verzorgen. Het feit dat importauto's dichtbij zat maakte de keus in combinatie met de goede recensies nog eenvoudiger. De auto heb ik zelf opgehaald bij de Duitse dealer en ik heb deze met exportplaten afgeleverd bij importautos.nl in Goes. Zij hebben alle formaliteiten tot in de puntjes verzorgd, voor mij was het alleen even wachten en genieten na het ophalen. Complimenten voor Jelle en de rest van het team.

• Toezeggingen nagekomen?

prima geholpen met invoer nieuwe camper

• Toezeggingen nagekomen?

Een organisatie die klaar staat voor de klant!

Uitstekende service van Importauto's die een stapje harder loopt als het nodig is en het belang van de klant voorop stelt. Uitstekende communicatie, je wordt continu op de hoogte gehouden. Houdt zich keurig aan de afspraken. Zeker een aanbeveling om de import via Importautos.nl te laten regelen. De volgende keer ik zeker!

Top werk!

Vanaf het eerste moment alles snel geregeld. Heel goed contact houden met de klant. Een aanrader voor iedereen.

Snel en volledig.

Snel geregeld!

top bedrijf

Vakkundig, flexibel, komt afspraken na. Import kan je zonder zorgen door deze club laten afwikkelen. Zijn hun geld absoluut waard.

Voor herhaling vatbaar.

Het importeren van nieuwe camper is soepel verlopen. Gedurende het proces zijn we goed op de hoogte gehouden van de voortgang. De communicatie met de medewerkers was prettig en to the point. De toezeggingen zijn nagekomen en geen verrassingen achteraf. Wij kunnen Importautos aan iedereen aan bevelen.

• Toezeggingen nagekomen?

Goede communicatie, auto vlot geïmporteerd

Tijdens mijn zoektocht een aantal keer de importkosten opgevraagd, uiteindelijk de juiste auto gevonden bij een dealer in het zuid-westen van Duitsland. Na rond te zijn is de gehele afhandeling van documentcontrole, transport en import heel vlot verlopen. Bij het ophalen bleek dat de auto al in het Nederlands was ingesteld en de radiozenders geprogrammeerd. Deskundig bedrijf met goede service.

• Toezeggingen nagekomen?

Perfect geholpen met de import van onze auto

De medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Snel respons, helpen met contact met de verkopende partij en alles vlot geregeld. Bedankt voor de service!

Uitstekend!

Mitchell en Jerimo hebben mij uitstekend geholpen! 10/10

• Toezeggingen nagekomen?

Vanaf nu altijd een import auto uit Duitsland

Super service vanaf de aankoop tot de uiteindelijke levering. Hulp bij het onderhandelen, invullen van formulieren en andere zaken die je als prive persoon liever niet wil doen.

Doen wat ze zeggen

Gewoon een goede en eerlijke partij. Communiceren goed en snel.

gebroken citaat

werd het voertuig in de garage achtergelaten voor een schatting van de reparatie en werd er wat werk verricht, de factuur wordt contant betaald volgens de raming, maar zonder te vermelden dat een deel van het werk niet is uitgevoerd En bovendien is het voorwendsel, een verhoging van de prijs van de onderdelen, ???? In 15 dagen tijd, is het niet mogelijk

Beste mijnheer van der Straten, Er is inderdaad een misverstand ontstaan over het wel of niet repareren van het cabriodak tussen u en onze werkplaats chef. Dat is uiteraard altijd vervelend. De kosten die hiervoor in de diagnose stonden en per abuis aan u gefactureerd zijn hebben wij inmiddels aan u terug betaald. Gelukkig was deze reparatie niet relevant voor het importproces en betrof het een advies reparatie. Mijn excuses voor het ontstane misverstand. Bap Hop directeur

TOP bedrijf

Alles TOP geregeld en snel antwoordt op vragen. Geen vraag is te veel. Zeer tevreden dus! Bedankt!

Snelle en accurate dienstverlening

Voor het eerst een auto geïmporteerd. Zelf uitgezocht, onderhandeld en de koop afgesloten. Daarna Importautos de rest laten regelen, ophalen, stallen. Vooral het gemak dat ik de gekochte auto verzekerd bij hen kon laten staan voordat ik mijn eigen auto had verkocht was fijn. Zo hoefde de nieuwe auto nog niet in de verzekering en wegenbelasting. Ophalen van de auto relatief dichtbij huis was ook handig. Wel zouden zij iets kunnen verbeteren aan het ophaaladres in Roosendaal, want het was niet gelijk duidelijk waar de bel zat....

• Toezeggingen nagekomen?

Prima geregeld, tevreden. Volgende keer weer!

Snelle respons, deskundig advies. Proces is niet altijd duidelijk omschreven, er zijn blijkbaar by-passes. Bij vragen wordt er onmiddellijk gereageerd. Ik ben goed bekend met hoe het in Duitsland werkt, maar toch zou ik volgende keer voor het All-Inclusive pakket gaan i.p.v. Do It Yourself

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 15 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland