Uitstekende snelle service

Duidelijk proces, goede uitleg, vriendelijk personeel, snelle afhandeling van aanvraag

• Toezeggingen nagekomen?

Het duurt even, maar dan heb je ook wat...

Goede en heldere communicatie, van offerte t/m oplevering; prettig ook zijn de tussentijdse updates, zeker als het wat langer duurt dan verwacht. Heldere antwoorden als je vragen hebt, ondersteunt met foto’s ed om dingen toe te lichten. Verbeterpuntje: de spuiter iets strakker aansturen, had wel iets beter werk kunnen leveren...

Zonder enige terughoudendheid: positief

Vind ik overbodige vraag:)

• Toezeggingen nagekomen?

Zeer tevreden. Goede en duidelijke service

Zeer goed ervaring met het team van Import-auto. Duidelijke informatie mbt process en uiteindelijk een lager BPM bedrag betaald dan was ingeschat. Ook support geboden bij nakijken van het koopcontract bij dealer in DE.

Zeer goede ervaring mee!

Onlangs een eerste wagen besteld en alles was top geregeld. Ga nu een 2e bestellen voor ons wagenpark. Aanrader.

Goed!

Snel met reageren en de informatie die ik gekregen heb bleek te kloppen achteraf.

Zeer betrouwbaar en deskundig

Importautos.nl ontzorgt en regelt alles voor je bij het importeren van een auto. We hebben de auto zelf opgehaald, maar verder hebben ze alles voor ons geregeld: opsturen tijdelijke kentekenplaten incl verzekeringsbewijs, Contact met rdw, keuring etc. Kortom: super goed geregeld. Het contact met Mitchel en Rick was super. Ook de ontvangst in Duiven was goed en gastvrij!!

Lekker vlot en enthousiast

Goed en een prettige manier van communiceren. Samen hebben we een paar kleine verbeterpuntjes ontdekt.

Gewoon perfect

Mailtje gestuurd met de casus. Binnen zeer korte tijd antwoord en actie zoals beloofd. Geweldig!!

Alles probleemloos verlopen

Wederom heb ik een zeer positieve ervaring met importautos.nl. Alles is efficiënt en snel verlopen dankzij Mike. Volgende keer maak ik weer gebruik van jullie dienstverlening!

heel prettig

Kreeg goede informatie, hoe het in zijn werk gaat. Als ik een vraag had kon ik bellen of mailen, kreeg vrij snel antwoord.

• Toezeggingen nagekomen?

Super fijn geholpen en met een persoonlijke aanpak

Fijne service met de beste mensen. Er wordt goed meegedacht en ze bieden diverse aanvullende services aan naar wens.

Perfect geregeld

Uitstekende service en snelle afhandeling. Zijn hun geld dubbel en dwars waard.

• Toezeggingen nagekomen?

Correcte en snelle communicatie.

Klant vriendelijk, duidelijk en snel.

Absoluut top!

Het was voor mij de 1e keer dat ik een auto importeerde (Jaguar XFR) dus was er voor mij een hoop onduidelijk. Door Importautos (Bap Hop en Rik Luimes) absoluut goed, vlot en gedegen geholpen. Fijne communicatie, professioneel en bruikbaar advies. Een paar hobbels gehad, buiten de schuld van Importautos overigens, maar die hebben ze naadloos opgepakt. Dat stapje (of moet ik stap zeggen) was zeer gewaardeerd. Mocht ik weer een auto importeren dan zal ik zeker weer gebruik maken van hun diensten!

Snelle reactie en actie

Diverse auto's onderzocht. Aantal schade en re-import gemeld door Importautos maar daarna toch de droom auto gevonden. Snelle afhandeling, perfect geregeld met dealer in Duitsland en kort erna op kenteken. Goede service. Nette prijs.

Eind goed, al goed

Bij de import van onze paardenvrachtwagen ging alles fout wat maar fout kon gaan. Ten eerste stond de exporteur zonder afspraak te hebben gemaakt bij de oude eigenaresse voor de deur die niet thuis was op dat moment. Extra sleutels van de zij en achterdeur kwijtgeraakt. Tenslotte duurde door COVID de gehele procedure een kleine 6 wkn. Ook bleek op de dag van levering auto niet technisch klaar te zijn. Toch 5 sterren? JA! Door tussenkomst van directeur Bap Hop werd verantwoordelijk genomen en zaken zeer adequaat opgelost. Dikke pluim! Niet weggelopen voor hun verantwoordelijkheid. Volgende keer lekker bakkie koffie Bap ;)

• Toezeggingen nagekomen?

Snelle reactie en snel op kenteken! Top bedrijf

Auto geïmporteerd uit Japan , kwam er zelf niet uit , toen bij importautos.nl terecht gekomen , zij hebben alles van A tot Z voor mij geregeld , helemaal tevreden , bedankt!.

uitstekend

Vlotte en prettige behandeling mijn auto zonder problemen geimporteerd alles volgens afspraak en mijn auto keurig bij mij thuis afgeleverd.

• Toezeggingen nagekomen?

Het team is attent, competent en vriendelijk!

Gewoon perfect!

Efficiënt en plezierig

Ik heb uitsluitend goede ervaringen met Importauto's.nl. Mitchell, de contactpersoon, reageerde zeer snel en alert. Alles wordt gewoon goed geregeld. Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen. De auto is ook nog voor €89 afgeleverd. En de auto is eigenlijk nog mooier dan dat ik had verwacht. Ik beveel Importauto's.nl van harte aan.

Top geregeld

had zelf een auto in Duitsland gekocht Importautos benadert of dat hun alles konden regelen van transport tot de keuring bij de rdw . Binnen een week was alles geregeld.

• Toezeggingen nagekomen?

Snelle en adequate antwoorden op al mijn vragen.

Bij import van een camper de juiste ondersteuning gekregen.

Zeer goed geholpen

goede en snelle dienstverlening

Zeer tevreden over de medewerkers en de afhandeling van de zaken. Auto ditmaal keurig thuis afgeleverd.

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 17 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * BPM taxaties * BPM aangiftes * All Risk verzekerde binnen stalling * 3 locaties Duiven ( Arnhem ) / Roosendaal / Goes * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland