Rommelaars.

De medewerker die mij te woord stond deed dat steeds keurig. Conform zijn instructies stuurde ik de door hem opgestelde papieren meteen naar de Belastingdienst. Ik hoefde niets te controleren, zij waren er in gespecialiseerd en stonden er voor in dat het in orde was. Na afgifte kenteken gauw de auto verzekerd, waarbij ik geen cataloguswaarde hoefde op te geven omdat dit al aan het kenteken gekoppeld bij de RDW was vastgelegd. De cataloguswaarde kwam mij echter erg laag voor. Met de papieren uit Duitsland in de hand kon ik zo uitrekenen wat de cataloguswaarde van de best vergelijkbare Nederlandse uitvoering was. Die was een paar duizend euro hoger dan wat Importautos.nl berekende. Lekker goedkoop verzekeren met die lagere cataloguswaarde, maar problemen als er schade ontstaat. Bovendien bij inruil een lagere waarde omdat het een goedkopere uitvoering zou zijn. Ik heb de Belastingdienst om herziening gevraagd en liet Importautos.nl weten de rekening te betalen zodra de correcte cataloguswaarde aan het kenteken gekoppeld zou zijn. Daarop werd ik "aangepakt" door hun advocaat die mij wel even een proces aan zou doen. Ik heb ze gezegd dat ze daar maar snel mee moeten beginnen omdat ze dan meteen door de mand gaan vallen. Toen hield de agressie van die incasso-meneer op. Ik snap al met al niet dat de eigenaar van Importautos.nl de op zich goedwillende medewerkers op een houtjes-touwtjes achtige manier de specificaties laat overzetten, in plaats van ze daarvoor goede software ter beschikking te stellen. De Belastingdienst liet mij inmiddels weten bereid te zijn om de cataloguswaarde aan te passen zoals die bij het kenteken hoort. (Dat is de cataloguswaarde zoals de NL-importeur die hanteert voor het best vergelijkbare type, zonder afleveringskosten.) Ze meldden me ook dat ik al met al te veel BPM betaalde en dus ook nog eens geld teruggestort krijg. Zodra de aanpassing rond is betaal ik keurig de rekening van Importautos.nl zoals ik ze dat ook al had laten weten.

was super geregeld en goede service

wij zijn zeer tevrede. klant vriendelijk goede service. wordt netjes behandeld houden aan het woord als ze iets beloven. Ik raad iedereen aan om daar naar toe te gaan

Super geregeld

Complexe berekening van bedrijfsauto binnen 5 jaar naar geel kenteken en daarna naar camper.

Gewoon goed

Persoonlijk, meedenkend

Super service van begin tot eind

Als je geen ervaring hebt met het zelf importeren van de auto zou ik voor de all-inclusive optie gaan van Importautos. Je hoeft dan alleen je eigen mailbox in de gaten te houden welke info zij op welk moment van jou nodig hebben. Importautos zorgt voor het contact met de dealer waar jij je auto gekocht hebt. Alle vragen die op dat moment van de dealer komen kun je rechtstreeks doorschuiven naar importautos. Zij zorgen voor het vervolg. Snel mailcontact, afhaalservice met je eigen auto vanaf station Goes naar hun bedrijf en een lekker bakje koffie bij aflevering. Kortom, top geregeld allemaal!

Alles prima geregeld en volgens alle afspraken

Conform afspraken is alles geregeld. Opgehaald van het station om met de auto naar huis te rijden.

Jongens zijn top!!

Bijna altijd kontakt met Jerzy! Enthousiaste jongen doet zijn werk zeer goed👍🏻

Top Service

Altijd bereikbaar, deskundig, snelle acties. Kortom importeren zonder zorgen.

Prettig, vlot en vriendelijk.

Een snelle afhandeling. Met vlotte reactie op mails. Ook bij vragen vriendelijke afhandeling. Gemaakte afspraken worden nageleefd.

super snel. super professioneel

super snel. super professioneel

Goeie zaak.

Via Importauto's mijn BMW M3 laten importeren. Ik koos hiervoor omdat ik zelf niet de mogelijkheid had om de auto veilig te stallen tijdens de import procedure. De afhandeling was snel en correct. Zeer tevreden over Importautos.nl!

ontzorgend!

een voertuig volledig laten afhandelen qua import inclusief transport en inbouw alarm. duidelijke tijdsverloop hiervoor ontvangen, maar was eerder gereed. Top service van Mike gehad

Een top locatie.

Super correct te woord gestaan en geinformeerd over de gang van zaken. Een hele betrouwbaren BPM berekening gemaakt. Altijd met de zelfde medewerker de zaak besproken Dus kortom :zeer tevreden over IMPORTAUTOS.NL B V

Beste partner voor het importeren van je auto

Voor de invoer van een auto uit Duitsland hebben wij nu 3x de hulp gehad van Importauto's bij het invullen van de BPM aangifte. Ze zijn goed te bereiken, geven duidelijke uitleg, toelichting en adviezen en de BPM aangifte is snel beschikbaar. Totaal niks op aan te merken!

Goede service en bereikbaar wanneer nodig

Ik heb de service van Importauto's goed ervaren. Mijn vaste contactpersoon ''Jelle Hopstaken'' heeft mij altijd kunnen helpen met advies op maat voor mijn problem. Deze firma is aanbevolen naar andere!

zeer professioneel bedrijf, komt haar afspraken na

Mijn ervaring is erg positief. Een paar mankementen aan de importauto werden direct weer (kosteloos) opgelost..

Zeer goede service, de prijs mag iets scherper.

Ik ben (voor de tweede keer) zeer klantvriendelijk geholpen, ze zijn tjdens kantoortijden altijd bereikbaar voor advies. De kosten voor een tijdelijke verzekering en de verdere doe-het-zelf import zouden van mij nog iets scherper qua prijs kunnen. Ondanks dat beveel ik importauto’s zeker aan.

Op een heldere wijze kort en bondig geregeld

Jullie zijn goed bereikbaar Jullie komen je afspraken na De uitleg op vragen is helder De afwikkeling gaat behalve goed ook heel snel Stukken zijn door de fiscus direct geaccepteerd BPM bedrag was fors maar dat had meer te maken met mijn eigen auto keuze😂

Goed geholpen

ik ben goed geholpen. Omdat ik al veel zelf had geregeld werd alleen het stukje waar ik hulp bij nodig had in rekening gebracht. Heb jullie al aanbevolen bij anderen

Terzake kundig

2 keer prima en voordelige, geaccepteerde bpm-berekening laten uitvoeren

Snel,makkelijk,betrouwbaar,helemaal top!!!!!!!

De berekening had ik binnen 1dag. Toen alle papieren verstuurd,zoals in de mail beschreven. Alles klopte precies zoals berekend. Een echte aanrader.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Fiscale waarde berekeningen laten doen in verband met salarysplit

Zeer prettig, snel en correct.

Ontzettend goed geholpen, snel geholpen ook en echt super fijne omgang en contact gehad.

Klasse bezig mannen

Correct, snel en met passie geholpen.

Uitstekende service en vriendelijke medewerkers

Duidelijk en snel geregeld. Uitstekend gedaan.