Nette service!

Een auto importeren was voor mij iets nieuws. Hier voor contact opgenomen met import auto's. Super begeleid met de aankoop en de overschrijving op nl kenteken! Een aanrader.

super organisatie die de volle 100% met je mee denkt en inzet

bij het invoeren van mijn Camper uit Duitsland werd door verschillende oorzaken de invoerdatum verschoven ,ik had een zelf doe pakket afgesloten bij import auto,s ,maar nooit een ongetogen woord gehoord ,en hebben mij bij het volledige proces voor de volle 100% bijgestaan niets dan LOF voor Inportauto's

snel en goed

snelle service, snel mijn verzekering geregeld en betaling achteraf. zeer tevreden!

Prima service!

Als extra ondersteuning bij voor het eerst zelf een auto importeren uit Duitsland een echte aanrader!

Snelle service, betrouwbaar en prima prijs/kwaliteit

Snelle service, betrouwbaar en prima prijs/kwaliteit

goede service

zeer goed en professioneel geholpen, bedankt!

Serieuze en aardige mensen die weten waar ze het over hebben, komen afspraken na. Gewoon zeer prettig om mee zaken te doen, ik heb met plezier de factuur betaald.

Correct en prettig geholpen

Vanaf het eerste telefonisch contact een goed gevoel. Resultaat tevredenstellend.

Al weer de 5e auto op 13 jaar tijd.

Onlangs de 5e auto de BPM laten bepalen de Importautos.nl BV En ook dit keer liep alles weer soepel en gesmeerd. Mensen zijn goed op de hoogte van alle regels en je kunt merken dat ze dit al zoveel jaar doen.

Top, alles goed en netjes geregeld

2e keer dat ik een auto via importauto’s importeerde. Weer met hetzelfde goede resultaat. Wordt mee gedacht bij uitdagingen.

Perfect geholpen. Hun hebben voor mij een Bmw x5 uit Duitsland gedaan. Snel geregeld en voor een leuk prijsje

vriendelijke en kundige service.

Vakkundige mensen en vriendelijk. snelle service, en ze zijn goed geprijst. de zoektocht heeft wel lang geduurd, maar dit was te wijten aan de desbetreffende auto en opties. zeker aan te raden.

zeer goed

Prima geholpen, keurige service.

Accuraat geholpen; netjes te woord gestaan,snelle afhandeling

Met hulp van importautos een betrouwbare auto geïmporteerd.

Goede samenwerking. Taalbarrière in het Duits werd door importautos uit handen genomen.

Rommelaars.

De medewerker die mij te woord stond deed dat steeds keurig. Conform zijn instructies stuurde ik de door hem opgestelde papieren meteen naar de Belastingdienst. Ik hoefde niets te controleren, zij waren er in gespecialiseerd en stonden er voor in dat het in orde was. Na afgifte kenteken gauw de auto verzekerd, waarbij ik geen cataloguswaarde hoefde op te geven omdat dit al aan het kenteken gekoppeld bij de RDW was vastgelegd. De cataloguswaarde kwam mij echter erg laag voor. Met de papieren uit Duitsland in de hand kon ik zo uitrekenen wat de cataloguswaarde van de best vergelijkbare Nederlandse uitvoering was. Die was een paar duizend euro hoger dan wat Importautos.nl berekende. Lekker goedkoop verzekeren met die lagere cataloguswaarde, maar problemen als er schade ontstaat. Bovendien bij inruil een lagere waarde omdat het een goedkopere uitvoering zou zijn. Ik heb de Belastingdienst om herziening gevraagd en liet Importautos.nl weten de rekening te betalen zodra de correcte cataloguswaarde aan het kenteken gekoppeld zou zijn. Daarop werd ik "aangepakt" door hun advocaat die mij wel even een proces aan zou doen. Ik heb ze gezegd dat ze daar maar snel mee moeten beginnen omdat ze dan meteen door de mand gaan vallen. Toen hield de agressie van die incasso-meneer op. Ik snap al met al niet dat de eigenaar van Importautos.nl de op zich goedwillende medewerkers op een houtjes-touwtjes achtige manier de specificaties laat overzetten, in plaats van ze daarvoor goede software ter beschikking te stellen. De Belastingdienst liet mij inmiddels weten bereid te zijn om de cataloguswaarde aan te passen zoals die bij het kenteken hoort. (Dat is de cataloguswaarde zoals de NL-importeur die hanteert voor het best vergelijkbare type, zonder afleveringskosten.) Ze meldden me ook dat ik al met al te veel BPM betaalde en dus ook nog eens geld teruggestort krijg. Zodra de aanpassing rond is betaal ik keurig de rekening van Importautos.nl zoals ik ze dat ook al had laten weten.

was super geregeld en goede service

wij zijn zeer tevrede. klant vriendelijk goede service. wordt netjes behandeld houden aan het woord als ze iets beloven. Ik raad iedereen aan om daar naar toe te gaan

Super geregeld

Complexe berekening van bedrijfsauto binnen 5 jaar naar geel kenteken en daarna naar camper.

Gewoon goed

Persoonlijk, meedenkend

Super service van begin tot eind

Als je geen ervaring hebt met het zelf importeren van de auto zou ik voor de all-inclusive optie gaan van Importautos. Je hoeft dan alleen je eigen mailbox in de gaten te houden welke info zij op welk moment van jou nodig hebben. Importautos zorgt voor het contact met de dealer waar jij je auto gekocht hebt. Alle vragen die op dat moment van de dealer komen kun je rechtstreeks doorschuiven naar importautos. Zij zorgen voor het vervolg. Snel mailcontact, afhaalservice met je eigen auto vanaf station Goes naar hun bedrijf en een lekker bakje koffie bij aflevering. Kortom, top geregeld allemaal!

Alles prima geregeld en volgens alle afspraken

Conform afspraken is alles geregeld. Opgehaald van het station om met de auto naar huis te rijden.

Jongens zijn top!!

Bijna altijd kontakt met Jerzy! Enthousiaste jongen doet zijn werk zeer goed👍🏻

Top Service

Altijd bereikbaar, deskundig, snelle acties. Kortom importeren zonder zorgen.

Prettig, vlot en vriendelijk.

Een snelle afhandeling. Met vlotte reactie op mails. Ook bij vragen vriendelijke afhandeling. Gemaakte afspraken worden nageleefd.

super snel. super professioneel

super snel. super professioneel