Goeie service!

Net als altijd “daadkrachtig”!

Goede en snelle communicatie

Mijn ervaring met importautos.nl is zeer goed. Mijn contact persoon was Mitchell en zijn communicatie was duidelijk en reageerde snel op gestuurde emails.

snelle service

vriendelijk en correct

Zorgeloos camper geimporteerd

Vorig jaar een Cupra uit België gehaald, deze keer een camper. Mitchell heeft alles goed begeleid.

zeer goed

zeer goed

ontzorgt

Snelle reactie, keurige afhandeling en gunstige BPM aangifte

Uitstekend meegedacht

Erg prettig contact, goed geregeld en Alles volgens afspraak, graag nog eens bij een volgende keer

Snelle en vriendelijke afhandeling

Onze camper door IMPORTAUTOS laten importeren alles verliep perfect en Snel, zeer vriendelijke medewerkers En zeer schappelijke prijs AANRADER

Snel geregeld,zelfs via telefoon

Vlotte afwerking

vlot en gemakkelijk

Vriendelijk snel en goed

Ik , Henk Rozema en zoon Anne Rozema en zoon Kees Rozema doen al jaren zaken met u Vooral voor campers Bevalt Prima

• Toezeggingen nagekomen?

kennis,snel doen wat ze beloven

eerste keer importautos.nl nodig gehad. kan alleen maar zegen top. in alles Snelheid,kennis,etc etc

• Toezeggingen nagekomen?

Prima bedrijf en zeer goede service

Erg goed geholpen ondanks de corona crisis

100% tevreden over contact, begeleiding en kennis

Op aanraden van een collega en zijn goede ervaring contact gezocht met importautos. Wilde met doe-het-zelf pakket hulp bij het importeren van een particulier uit Duitsland. Door Corona was een specifieke procedure van toepassing, maar dat liep gesmeerd. Vanaf het eerste contact tot wegrijden met mijn nieuwe auto een echt goede ervaring gehad. Communicatie verloopt zeer prettig, kennis dik voor elkaar en denken goed mee. Je hebt een vast contactpersoon, maar het maakt niet uit wie je spreekt binnen het bedrijf. Allemaal liefde voor auto’s en dit vak. Mijn compliment voor jullie omdat - ondanks dat jullie dit al jaren doen en zeer veel auto’s en klanten hebben gezien - jullie mij het gevoel hebben gegeven dat ik als klant en met auto uniek zijn. Dank jullie wel!

• Toezeggingen nagekomen?

Goede service, overleg en korte lijnen.

• Toezeggingen nagekomen?

Ik importeer normaal zelf mijn auto’s maar dat mocht even niet van de RDW. Uitgeweken naar importautos.nl op aanraden van mijn buurman. Alles is verlopen zoals afgesproken en kan aanraden om het via importantie.nl te laten verlopen. Afspraken waren duidelijk en allemaal goed nagekomen.

• Toezeggingen nagekomen?

Super snel en simpel geregeld

Snel Makkelijk Flexibel Waar voor uw geld

Hebben know-how

Mijn BMW uit de UK (origineel Midden-Oosten) laten importeren via Importautos. Import bedrijven regio Amsterdam wilden hun vingers er niet aan branden, maar bij Importautos was het geen probleem en is alles zeer professioneel afgehandeld. Absolute aanrader voor non EU auto's. Nogmaals bedankt en vriendelijke groet, D.Feijen

Prima. Goede communicatie.

Ervaring ook na de derde keer uitstekend.

• Toezeggingen nagekomen?

Top geregeld, goed meedenken en fijne mensen!

Van A tot Z top meegedacht, snelle afhandeling en zeer vriendelijke mensen. Aanrader.

Snel, professioneel, betrouwbaar!

Heel positief!

Top service!

Dit was de derde keer dat ik via importautos een auto heb geïmporteerd. Service zoals altijd: top!

• Toezeggingen nagekomen?

Topservice geleverd in 'moeilijke' tijden.

Ondanks de 'moeilijke' (corona-)periode heeft Importautos een zeer degelijke dienstverlening geboden met de nodige extra uitleg indien nodig. Alle zaken rond de import van mijn auto werden duidelijk, vakkundig en (in de mate van het mogelijke door o.a. corona-maatregelen) afgehandeld. Personeel ook zeer hulpvaardig.

Snel, duidelijk en topgeregeld

Ze zijn goed bereikbaar zowel via de mail als telefoon en doen hun best zo snel mogelijk alles in orde te maken

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 15 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland