Een organisatie die klaar staat voor de klant!

Uitstekende service van Importauto's die een stapje harder loopt als het nodig is en het belang van de klant voorop stelt. Uitstekende communicatie, je wordt continu op de hoogte gehouden. Houdt zich keurig aan de afspraken. Zeker een aanbeveling om de import via Importautos.nl te laten regelen. De volgende keer ik zeker!

Top werk!

Vanaf het eerste moment alles snel geregeld. Heel goed contact houden met de klant. Een aanrader voor iedereen.

Snel en volledig.

Snel geregeld!

top bedrijf

Vakkundig, flexibel, komt afspraken na. Import kan je zonder zorgen door deze club laten afwikkelen. Zijn hun geld absoluut waard.

Voor herhaling vatbaar.

Het importeren van nieuwe camper is soepel verlopen. Gedurende het proces zijn we goed op de hoogte gehouden van de voortgang. De communicatie met de medewerkers was prettig en to the point. De toezeggingen zijn nagekomen en geen verrassingen achteraf. Wij kunnen Importautos aan iedereen aan bevelen.

• Toezeggingen nagekomen?

Goede communicatie, auto vlot geïmporteerd

Tijdens mijn zoektocht een aantal keer de importkosten opgevraagd, uiteindelijk de juiste auto gevonden bij een dealer in het zuid-westen van Duitsland. Na rond te zijn is de gehele afhandeling van documentcontrole, transport en import heel vlot verlopen. Bij het ophalen bleek dat de auto al in het Nederlands was ingesteld en de radiozenders geprogrammeerd. Deskundig bedrijf met goede service.

• Toezeggingen nagekomen?

Perfect geholpen met de import van onze auto

De medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Snel respons, helpen met contact met de verkopende partij en alles vlot geregeld. Bedankt voor de service!

Uitstekend!

Mitchell en Jerimo hebben mij uitstekend geholpen! 10/10

• Toezeggingen nagekomen?

Vanaf nu altijd een import auto uit Duitsland

Super service vanaf de aankoop tot de uiteindelijke levering. Hulp bij het onderhandelen, invullen van formulieren en andere zaken die je als prive persoon liever niet wil doen.

Doen wat ze zeggen

Gewoon een goede en eerlijke partij. Communiceren goed en snel.

gebroken citaat

werd het voertuig in de garage achtergelaten voor een schatting van de reparatie en werd er wat werk verricht, de factuur wordt contant betaald volgens de raming, maar zonder te vermelden dat een deel van het werk niet is uitgevoerd En bovendien is het voorwendsel, een verhoging van de prijs van de onderdelen, ???? In 15 dagen tijd, is het niet mogelijk

Beste mijnheer van der Straten, Er is inderdaad een misverstand ontstaan over het wel of niet repareren van het cabriodak tussen u en onze werkplaats chef. Dat is uiteraard altijd vervelend. De kosten die hiervoor in de diagnose stonden en per abuis aan u gefactureerd zijn hebben wij inmiddels aan u terug betaald. Gelukkig was deze reparatie niet relevant voor het importproces en betrof het een advies reparatie. Mijn excuses voor het ontstane misverstand. Bap Hop directeur

TOP bedrijf

Alles TOP geregeld en snel antwoordt op vragen. Geen vraag is te veel. Zeer tevreden dus! Bedankt!

Snelle en accurate dienstverlening

Voor het eerst een auto geïmporteerd. Zelf uitgezocht, onderhandeld en de koop afgesloten. Daarna Importautos de rest laten regelen, ophalen, stallen. Vooral het gemak dat ik de gekochte auto verzekerd bij hen kon laten staan voordat ik mijn eigen auto had verkocht was fijn. Zo hoefde de nieuwe auto nog niet in de verzekering en wegenbelasting. Ophalen van de auto relatief dichtbij huis was ook handig. Wel zouden zij iets kunnen verbeteren aan het ophaaladres in Roosendaal, want het was niet gelijk duidelijk waar de bel zat....

• Toezeggingen nagekomen?

Prima geregeld, tevreden. Volgende keer weer!

Snelle respons, deskundig advies. Proces is niet altijd duidelijk omschreven, er zijn blijkbaar by-passes. Bij vragen wordt er onmiddellijk gereageerd. Ik ben goed bekend met hoe het in Duitsland werkt, maar toch zou ik volgende keer voor het All-Inclusive pakket gaan i.p.v. Do It Yourself

• Toezeggingen nagekomen?

Prima service! We wilden het selfservice pakket. Importautos.nl boekt dan alleen een afspraak bij de RDW en checkt de documenten. Door verminderde capaciteit bij de RDW lukte het Importautos niet om een afspraak voor ons te krijgen. Mitchell kwam toen met het voorstel om tegen een geringe meerprijs het meest luxe pakket ons aan te bieden. Importautos.nl heeft dus na het brengen van de auto verder alles geregeld wat we anders zelf hadden gedaan. Top geregeld!

Uitstekend en professioneel!

Heb een Jeep XJ geïmporteerd uit Spanje. Importautos heeft het transport en het papierwerk (RDW, kenteken e.d.) geregeld. Alles is volgens afspraak verlopen. Dit samen met de particulier verkopende partij.

• Toezeggingen nagekomen?

Ze zijn snel maar niet altijd eerlijk

Invoeren van je auto(BPM) gaat tegenwoordig ook online via de Belastindienst. Daar hoef je alleen je gegeven in te vullen en het wordt voor je uitgerekend. Onprofessioneel vind ik dat dit verteld wordt.

• Toezeggingen nagekomen?

Beste Ron, Bedankt voor je terugkoppeling. Aan die automatische berekening van de belastingdienst zit 1 groot nadeel. Via die on line mogelijkheid wordt alleen de BPM berekend volgens afschrijftabel. En die BPM is in meer dan 50% van de gevallen niet de laagste mogelijkheid die de belastingdienst accepteert. Je kiest er dan voor BPM koerslijst en BPM taxatiemogelijkheden niet te onderzoeken. Door ons ingeschakeld te hebben betaal je ook voor dit onderzoek, dus daarmee heb je 100% zekerheid gekocht dat je geen Euro te veel aan belasting betaalt. Wel zullen we hierover duidelijker gaan communiceren, dit naar aanleiding van je opmerking hierover. Bap Hop

Zeer goed en proffessioneel

Fijne en snelle communicatie De auto was zeer snel in Nederland met een hele snelle en fijne afhandeling

• Toezeggingen nagekomen?

Gerust ongezien een auto kopen zonder zorgen.

Na drie keer in Duitsland kopen met een dhz. Pakket van Import auto's nu gekozen voor een all-inclusive pakket. Super gegaan van begin tot eind en nu in het bezit van een prachtige Mercedes GLB. Top en een aanrader.

zeer behulpzaam

alles is heel soepel verlopen. Goede dienstverlening. Ik zou zeker weer met importautos.nl in zeer gaan.

Topclub!

Snel en accuraat geholpen door Jerimo.

Werkelijk fantastisch geregeld.

Perfecte begeleiding en afhandeling in de aankoop van mijn nieuwe wagen. Voor mij was het de derde keer dat ik met Importautos een wagen heb geïmporteerd ik was dus bekent van hun kwaltijden. Jerimo Van Der Bempt en Rik Luimes bedankt..

Prima geregeld!

Afspraak is afspraak!

• Toezeggingen nagekomen?

van begin tot eind goed verzorgd, geluisterd en afgeleverd

zie boven

Zeer snelle communicatie

Onlangs heb ik mijn nieuwe auto via importauto’s gekocht. Alles waar de mensen van importauto’s invloed op hadden verliep bijzonder snel. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van het all-in pakket. In feite hebben ze alles geregeld. Ik heb enkel akkoord moeten geven, het geld overgemaakt en de auto opgehaald.

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 15 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland