Prima service, zou niet weten wat er beter kan

Uitstekende service en plezierig contact met deze mensen. Aantal jaren geleden hebben ze voor mij ook de aangifte verzorgd voor de import van mijn BMW 6 serie cabrio. Dat ging perfect en minder moeten betalen aan BPM dan ik had uitgerekend! En nu voor mij de camper berekend. Absolute aanrader!

super !

alles werd snel en correct geregeld

• Toezeggingen nagekomen?

Een specialist. Voor de vierde keer heeft Importautos.nl het voor mij weer geregeld.

Zelfs de kentekenplaat voor de trekhaakdrager werd meegeleverd (de trekhaak maakt deel uit van de opties).

• Toezeggingen nagekomen?

Geweldig geholpen door dit bedrijf!!

Gebeld voor een bpm aangifte voor mijn camper. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan en alles werd zeer vlot voor me geregeld. Volgende keer zien ze me zeker terug !!

• Toezeggingen nagekomen?

Goed bedrijf, komen hun afspraken na

Wij hebben de BPM aangifte, van onze in Duitsland gekochte camper door importauto's laten verzorgen. En dit is helemaal zo verlopen zoals het door hun berekend was. Geen gedoe gehad dus hiermee.

uitstekend

alles professioneel geregeld zonder problemen

• Toezeggingen nagekomen?

Stipt,accuraat en terzake kundig mijn aanvraag afgehandeld!

Kundig en flexibel

Meerdere keren offertes gevraagd die niet tot aankoop hebben geleid. Uiteindelijk toch de auto gevonden die we wilden hebben en met ondersteuning van Importautos naar Nederland gehaald. Nog wachten op definitieve goedkeuring BPM aangifte.

• Toezeggingen nagekomen?

Goede service, communicatie en vriendelijk, met in het bijzonder Mike Soerewijn.

• Toezeggingen nagekomen?

te duur voor wat zij doen

Als ik 2 keer een auto importeer heb ik Importautos.nl voor het uitrekenen van de BPM-bijdrage niet meer nodig. Moeilijk is het nl. niet. Er werd mij verteld , precies te doen wat er mij gevraagd werd door de belastingdienst en dan zou alles goed komen. Maar helaas 3 dagen later had ik een bericht van de belastingdienst dat ik zelf zaken moest gaan aantonen. Ik vind dat importautos.nl dit professioneel voor had moeten zijn , zodat er opnieuw geen tijdsverlies zou ontstaan.

• Toezeggingen nagekomen?

Uitstekende service en persoonlijke aandacht

Het is voor mij nu de tweede keer dat de ik de zaken via Importautos heb laten regelen, daarbij gekozen voor het volledige pakket. Uiterst tevreden, ook nu weer. Zeer goed geregeld van begin tot het eind. Vooral de persoonlijk aandacht en de duidelijke communicatie. Zeer aan te bevelen voor nieuwe, maar ook bestaande klanten. Bedankt voor alles. Met vriendelijke groet, F.G. Jacobs

prettig

1 kleine hik-up in de communicatie verder prettig en pro-actief.

• Toezeggingen nagekomen?

Importautos heeft uitstekend maatwerk gegeven bij de begeleiding van de import van mijn camper.

Een aantal zaken bij de import van mijn camper had ik al zelf geregeld. Bij het afhandelen van de andere zaken kreeg ik alle ondersteuning van Importautos. Met een maatwerk aan diensten kon ik mijn auto probleemloos laten overschrijven. En omdat ik onbekend was in de wereld van het importeren kon ik met al mijn vragen ook terecht bij Importautos. Mijn volgende auto importeer ik opnieuw uit het buitenland en dan zal ik zeker weer een beroep doen op Importautos.

• Toezeggingen nagekomen?

goede aankoopbegeleiding, snel anticiperend op veranderende situatie met vlotte afwikkeling.

Beloofde service nagekomen. Snelle afhandeling.

• Toezeggingen nagekomen?

inhoudelijke en pro-actief acteren door de medewerkers van Importautos.nl

Na mijn eerste aanvraag kreeg ik duidelijke informatie, zo dacht ik. De informatie op zich was ook wel duidelijk, maar kon nog wel beter; want er kwamen aanvullende kosten bij die initieel niet duidelijk waren. Onder anderen voor het taxatie-rapport - waarvan ik verwacht dat dat in veel gevallen geadviseerd wordt. Verder bleek ook het kenteken toch niet meerdaags te zijn, en werd dat een eendags kenteken. Wat mij zeker positief opviel, was de duidelijke communicatie, die pro-actief was en zeker ook beleefd/ netjes en persoonlijk.

perfect

ik begon mijn zoektocht naar een auto zoals iedereen via verschillende autoverkoop sites. op een gegeven moment ging ik kijken wat de duitse markt te bieden had. ik zocht een mercedes gla 2015 en jonger. in duitsland super veel aanbod en veel waar voor je geld. ik besloot toen tot import over te gaan. maar hoe? ik had het immers nooit eerder gedaan. zoekende naar verschillende importbedrijven zag ik leuke websites maar de revieuws vielen tegen. tot ik bij importautos.nl uitkwam. meer dan 9000 positieve revieuws. d8 moet goed zijn en dat was het ook. meerdere malen bpm aangifte laten opmaken via importautos maar de autos werd net voor mn neus verkocht. importautos bleef mij bpm uitrekenen. toen het eenmaal raak was koos ik voor doe het zelf pakket en dat was goed gelukt..snel alle papieren binnen super overzichtelijk pakketjes van wat ik moest doen ...heb nu een auto op nl kentekenplaten waar ik plezier aan heb. nu alleen wachten tot die corona gedoe voorbij is..

• Toezeggingen nagekomen?

Snel door import geholpen.

• Toezeggingen nagekomen?

Zeer professioneel bedrijf met uitgebreide kennis en ervaring

Importautos.nl is een bedrijf met vakkundige medewerkers en zeer veel kennis op het gebied van auto-import. Een absolute aanrader wanneer u een auto wilt importeren, door uzelf of door Importautos.nl!

Alles war tevredenheid

• Toezeggingen nagekomen?

geholpen door zeer kundig en vriendelijk personeel.

• Toezeggingen nagekomen?

De service was snel en effectief, men heeft veel ervaring en oog voor de klant!

Ik werd snel en deskundig geholpen en er was een antwoord op al mijn vragen. De auto werd netjes gepoetst klaargezet. In een woord super!

Goed en betrouwbaar bedrijf

Hebben mij zeer goed geholpen met het invoeren van 2 nieuwe bedrijfsauto's. Hebben voor mij al het werk uit handen genomen en ik hoefde alleen de papieren nog door te sturen naar de belastingdienst. Ze gaven ook goede uitleg aan de telefoon en per mail. Mocht ik nog een keer een auto moeten invoeren dan ga ik zeker naar Importautos.nl. Ik kan iedereen dan ook aan raden om door Importautos.nl alles te laten regelen.

Super handig!

Het is snel en perfect gegaan. Ik hoefde niets te doen. Ze hebben alles geregeld. Perfect team.

Top Service!

Top Service!

Uitstekend.

Zeer deskundig advies, er wordt direct geschakeld en er wordt een hoop werk voor je uit handen gegeven. Zou hen iedereen aanbevelen.

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 15 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland