Hebben know-how

Mijn BMW uit de UK (origineel Midden-Oosten) laten importeren via Importautos. Import bedrijven regio Amsterdam wilden hun vingers er niet aan branden, maar bij Importautos was het geen probleem en is alles zeer professioneel afgehandeld. Absolute aanrader voor non EU auto's. Nogmaals bedankt en vriendelijke groet, D.Feijen

Prima. Goede communicatie.

Ervaring ook na de derde keer uitstekend.

• Toezeggingen nagekomen?

Top geregeld, goed meedenken en fijne mensen!

Van A tot Z top meegedacht, snelle afhandeling en zeer vriendelijke mensen. Aanrader.

Snel, professioneel, betrouwbaar!

Heel positief!

Top service!

Dit was de derde keer dat ik via importautos een auto heb geïmporteerd. Service zoals altijd: top!

• Toezeggingen nagekomen?

Topservice geleverd in 'moeilijke' tijden.

Ondanks de 'moeilijke' (corona-)periode heeft Importautos een zeer degelijke dienstverlening geboden met de nodige extra uitleg indien nodig. Alle zaken rond de import van mijn auto werden duidelijk, vakkundig en (in de mate van het mogelijke door o.a. corona-maatregelen) afgehandeld. Personeel ook zeer hulpvaardig.

Snel, duidelijk en topgeregeld

Ze zijn goed bereikbaar zowel via de mail als telefoon en doen hun best zo snel mogelijk alles in orde te maken

• Toezeggingen nagekomen?

DIKKE AANRADER.. Binnen 24 uur was het geregeld!!!!

Ik raad ze nu aan bij vrienden, familue, collegas.. Geweldige service, super snel en duidelijk terugkoppeling. Vriendelijke communicatie. BEDANKT, ga zo door TOPPERS!!

Zeer tevreden klant!

Alle afspraken zijn nagekomen, snelle reactie op vragen van de persoonlijk adviseur.

• Toezeggingen nagekomen?

Super,zeker aan te bevelen.

Alles is snel en goed uitgevoerd. Ben zeer tevreden.

Goede klantenservice !

Goede en heldere communicatie met Importautos. Bedrijf heeft ervaring en verstand van zaken. Dat komt goed naar voren bij advies en overleg. Aanrader.

Prima samenwerking

Goed bedrijf om samen je auto te importeren uit het buitenland. Snelle reactie na vragen. Prima samenwerking, camper geïmporteerd uit Duitsland. Zeer tevreden.

Prima geregeld

Had een mooie BMW 218i Gran Tourer uit Duitsland gehaald. Afspraak RDW op 20 maart. Helaas ging de RDW per 17 maart dicht Door de Corona maatregelen. De RDW doet nog steeds helemaal niets voor de particulier. Importautos ingeschakeld. Zij hebben het importproces toch af kunnen ronden.

• Toezeggingen nagekomen?

Alles perfect geregeld en fijn contact Echt een aanrader

Snelle en correcte afwikkeling

Bpm aanvraag fiscus binnen 24 uur geregeld

• Toezeggingen nagekomen?

Goede service en leuke medewerkers

Verschillende malen export kenteken besteld worden dan verstuurd naar de Dealer in Duitsland en tot nu toe altijd goed gegaan👍

• Toezeggingen nagekomen?

Goede service en denken mee

Import auto;s heeft me wederom goed geholpen. Ze denken mee en komen afspraken na.

• Toezeggingen nagekomen?

Goed bedrijf met verstand van zaken

Vanaf het eerste mailtje al goed geholpen. Advies gekregen bij watvoor soort bedrijf ik het beste kon gaan zoeken naar een auto, en vanaf daar goed en snel door het importtraject gelopen van aankoop tot afleveren.

• Verstand van zaken N.v.t.
  • Hulpbereidheid adviseur N.v.t.
  • Toezeggingen nagekomen? N.v.t.

Goede service en uitstekende communicatie

Net voordat de Corona crisis uitbrak, heb ik een auto in Duitsland gekocht. 1 dag voordat de auto naar het RDW kon, sloot de RDW zijn keuringsstations. Maar Importautos kon mij helpen door hun jaren lange ervaring. Via een noodregeling van het RDW heeft importautos als nog de auto op kenteken gekregen. Elke stap die genomen moest worden, liet importautos mij de status weten. Uitstekende communicatie.

• Toezeggingen nagekomen?

Contact goed jammer dat de auto buiten staan

Mijn nieuwe auto stond buiten en lak is beschadigd door vogelpoep. Jammer!

• Toezeggingen nagekomen?

Beste mevrouw Mans, Vervelend dat dit is voorgevallen. Voor particulieren die eigenlijk de import volledig zelf wilden doen, zoals u, hebben we zolang de RDW gesloten is een mogelijkheid gecreëerd om ook uw auto te kunnen importeren. In combinatie met de corona hectiek is onderbelicht gebleven dat we hierbij de keuze hadden tussen buiten stalling en binnen stalling. We hebben elkaar vandaag gesproken en afgesproken dat u binnenkort met de auto langskomt zodat wij de plekken kunnen polijsten voor u als gratis service. Bap Hop Directeur

alles volgens afspraak geregeld

Vakkundige hulp en klant vriendelijk.

• Toezeggingen nagekomen?

Prima service, zou niet weten wat er beter kan

Uitstekende service en plezierig contact met deze mensen. Aantal jaren geleden hebben ze voor mij ook de aangifte verzorgd voor de import van mijn BMW 6 serie cabrio. Dat ging perfect en minder moeten betalen aan BPM dan ik had uitgerekend! En nu voor mij de camper berekend. Absolute aanrader!

super !

alles werd snel en correct geregeld

• Toezeggingen nagekomen?

Een specialist. Voor de vierde keer heeft Importautos.nl het voor mij weer geregeld.

Zelfs de kentekenplaat voor de trekhaakdrager werd meegeleverd (de trekhaak maakt deel uit van de opties).

• Toezeggingen nagekomen?

Geweldig geholpen door dit bedrijf!!

Gebeld voor een bpm aangifte voor mijn camper. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan en alles werd zeer vlot voor me geregeld. Volgende keer zien ze me zeker terug !!

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 15 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland