Top geregeld!

De gehele import uitstekend verlopen! Was de eerste keer dus alles was onbekend, maar ben altijd goed en vriendelijk geholpen. Erg positief en aan iedereen aan te raden!

Prima bedrijf !!!!!

Prima bedrijf goede en vriendelijke communicatie en begeleiding snelle reactie heb al meerdere keren geïmporteerd als particulier zijnde echt een aanrader !!!! Dikke 10

Correct, meedenkend en vriendelijk

Camper geïmporteerd uit Duitsland. Alle medewerkers van Importautos.nl zijn in het gehele traject uiterst correct geweest in hun afhandeling, zowel naar ons als de verkopende partij in Duitsland. Er waren strubbelingen m.b.t. de papieren van de Duitse verkoper en hebben dit keurig opgelost. Kortom wij zijn zeer tevreden.

• Toezeggingen nagekomen?

Ben van A tot Z super geholpen door de jongens van import auto. Reageren snel op je vraag en hadden de juiste tips. Ook toen mijn auto in Nederland aan kwam werd er door de jongens in Duiven ook snel en super vriendelijk gehandeld. Mijn volgende auto doe ik zeker weer via import auto. Een echte aanrader

• Toezeggingen nagekomen?

Goed verlopen en een prima communicatie

We hebben onze auto in zuid Duitsland gekocht en vanwege de verzekering de auto laten vervoeren met importautos.nl . Zij hebben ook het hele import gebeuren geregeld. Ik kan het van harte aanbevelen. De hele actie is prima verlopen. Bedankt

Geweldig goede service

Snelle correctie communicatie tegen een eerlijke prijs, kortom aanrader!

Alles goed geregeld

Prettig en goed geholpen.

• Toezeggingen nagekomen?

De import van mijn Q5 is super geregeld, goed begeleid en goed geadviseerd. Telefonisch contact altijd zeer vriendelijk en behulpzaam e-mail contact snel complete informatie. Enorm tevreden en iedereen aan te raden.

Prima bedrijf. Alles goed geregeld

Goede ervaring. Ik zou weer gebruik maken van hun diensten

Top in 3 weken alles geleverd

Lekker snel kunnen schakelen met diverse medewerkers telefonisch en per e-mail. Heel fijn en snel gegaan. Ik had wat haast dus veel contact gehad allemaal als prettig ervaren. Top service en tegen een goeie prijs.

Heel behulpzaam en attent

Auto werd veel later geleverd door de dealer. Autoimport nam contact op met dealer en bleef in contact totdat alles was geregeld

• Toezeggingen nagekomen?

Doen wat je mag verwachten, communicatie kan beter

Hebben kennis van zaken en doen gewoon wat je van ze mag verwachten. Alleen heb ik de communicatie als gebrekkig ervaren. Als je belt of mailt krijg je snel reactie maar de reactie is niet altijd volledig (zeker bij het stellen van meerdere vragen in 1 mail) en je wordt ook niet proactief op de hoogte gehouden. Er wordt geadverteerd met het feit dat aanmelding bij het RDW in 1 dag kan. Dat heeft bij ons ruim 2 weken geduurd. Zou aan storing bij het RDW gelegen hebben. Dat kan uiteraard, en is geen probleem. Alleen verwacht ik dan wel proactief op de hoogte gehouden te worden. En dat was niet het geval. Toen ik uiteindelijk weer belde wat de status was bleek dat de auto al bijna 3 dagen geleden goedgekeurd was maar was nog niet bekend bij mijn contactpersoon. Al met al dus echt wel tevreden met het eindresultaat, het proces en dan vooral de communicatie daar rondom wat minder.

• Toezeggingen nagekomen?

Goedemorgen mevrouw Edelstein, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Hiervan leren we om scherp te blijven en protocollen aan te passen daar waar we dit kunnen. Voor de helderheid hebben we overigens uw auto wel binnen 1 dag bij het RDW aangemeld ( zoals we ook beloven ) alleen heeft de terugkoppeling van het RDW veel langer geduurd dan gebruikelijk. Hierdoor heeft het importtraject ook langer geduurd dan gebruikelijk. Ik ben het volledig met u eens dat wij u hierover uit eigen beweging hadden kunnen en moeten informeren. Inmiddels hebben wij ons protocol aangepast zodat we in de toekomst onze klanten wel pro actief over een dergelijke vertraging informeren. Nogmaals dank voor uw feed back. Met vriendelijke groet Bap Hop directeur

alles goed en professioneel geregeld

dit bedrijf doet waar ze voor staan en wij zijn heel positief over hun dienst verlening

prettig

direkt contact communicatie is goed .

Prima, uitstekend geholpen!

Mijn 1e vragen werden per mail snel en duidelijk beantwoord door Mitchell, daardoor voelde het direct goed aan. Tijdens het aankoopproces nog even contact gehad en wat tips gekregen. Voertuig aangeschaft, en na mijn vakantie stond deze helemaal kant en klaar in Duiven. Prima geholpen, bij een volgend import-voertuig zeker weer naar Importautos.nl

• Toezeggingen nagekomen?

Volledige ontzorging voor een scherpe prijs

Voor de 2e keer een auto in laten voeren door Importautos.nl, gezien de goede ervaring de vorige keer. De import was zeer vlot geregeld (allincl. pakket+transport). De collega's van Importautos.nl zijn attent en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar, ook vanwege de nette prijzen welke ze hanteren voor de verschillende importpakketten en overige diensten. De locatie Duiven is een welkome aanvulling voor ons, aangezien we in het midden van het land wonen.

• Toezeggingen nagekomen?

Geen omkijken naar èn super snel

Een prima ervaring. Het kost wat maar je hebt er geen omkijken naar. Duidelijke informatie wat je moet ontvangen van de buitenlandse verkoper. Vlotte mailwisseling, snel antwoord. Gewoon zo als het hoort. Een auto importeren is op deze manier zèèr eenvoudig.

• Toezeggingen nagekomen?

Vanaf het eerste contact is alles heel soepel verlopen. Heel snel en persoonlijk contact, kortom een hele goede aanrader voor iedereen!

Importautos is geweldig!

Ze hebben alles geregeld om m’n nieuwe auto vanuit Duitsland te importeren . Nog wat van de vraagprijs af kunnen pingelen. Bpm omlaag kunnen krijgen , die je overig zelf betaald aan de belasting , dus er blijft niks aan de strijkstok hangen zeg maar . Jeromi is echt een toppertje!! Voor het lage bedrag dat je betaald is alles geregeld , geen zorgen aan je hoofd . Zodra ik de bpm had betaald kon ik de dag erna al supersnel m’n auto onverwachts halen .

• Toezeggingen nagekomen?

Deskundige hulp en vriendelijke service

Veel bijstand gekregen bij importering van auto, waar problemen ontstonden door verkoper. Daarna alles perfect opgepakt zodra auto beschikbaar was.

• Toezeggingen nagekomen?

Importeren uitbesteden? Importautos.nl als partner!

Vandaag mijn geïmporteerde Volvo XC90 opgehaald op locatie Duiven. Erg tevreden met hoe het proces verlopen is. Goede prijsstelling en bovenal prima service. Duidelijke communicatie en nooit te beroerd om weer eens een vraag van mij te beantwoorden;-). Bedankt Mike, Rik en Noah - succes met de business!

• Toezeggingen nagekomen?

Goed geregeld voor de juiste prijs

Prima, korte lijntjes en goede terug koppeling

Keurige behandeling

Het hele traject wordt je keurig netjes geholpen, hoe vaak je ook belt. Je wordt op de hoogte gehouden zodra iets nieuws bekend is en alles wordt keurig geregeld. Ook bij vragen achteraf of als de belastingdienst een fout maakt kan je nog steeds steunen op de dienst. Alles bij elkaar goed bevallen!

• Toezeggingen nagekomen?

Super goed bedrijf. Doen wat ze beloven.

Camper ingevoerd door Importautos.nl. Ging heel snel en soepel. Deskundige medewerkers met elk hun specialisme van het import proces. Een aanrader dit importbedrijf

• Toezeggingen nagekomen?

Volledige ontzorging bij het importeren van mijn auto

Importautos.nl heeft zowel de uitvoer van mijn huidige auto als de import van de nieuwe auto volledig geregeld. Ze hebben uitstekende beschikbaarheid en zonder uitzondering zeer vriendelijk personeel dat kundig is en vlotte opvolging geeft.

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 17 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * BPM taxaties * BPM aangiftes * All Risk verzekerde binnen stalling * 3 locaties Duiven ( Arnhem ) / Roosendaal / Goes * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland