kennis,snel doen wat ze beloven

eerste keer importautos.nl nodig gehad. kan alleen maar zegen top. in alles Snelheid,kennis,etc etc

• Toezeggingen nagekomen?

Prima bedrijf en zeer goede service

Erg goed geholpen ondanks de corona crisis

100% tevreden over contact, begeleiding en kennis

Op aanraden van een collega en zijn goede ervaring contact gezocht met importautos. Wilde met doe-het-zelf pakket hulp bij het importeren van een particulier uit Duitsland. Door Corona was een specifieke procedure van toepassing, maar dat liep gesmeerd. Vanaf het eerste contact tot wegrijden met mijn nieuwe auto een echt goede ervaring gehad. Communicatie verloopt zeer prettig, kennis dik voor elkaar en denken goed mee. Je hebt een vast contactpersoon, maar het maakt niet uit wie je spreekt binnen het bedrijf. Allemaal liefde voor auto’s en dit vak. Mijn compliment voor jullie omdat - ondanks dat jullie dit al jaren doen en zeer veel auto’s en klanten hebben gezien - jullie mij het gevoel hebben gegeven dat ik als klant en met auto uniek zijn. Dank jullie wel!

• Toezeggingen nagekomen?

Goede service, overleg en korte lijnen.

• Toezeggingen nagekomen?

Ik importeer normaal zelf mijn auto’s maar dat mocht even niet van de RDW. Uitgeweken naar importautos.nl op aanraden van mijn buurman. Alles is verlopen zoals afgesproken en kan aanraden om het via importantie.nl te laten verlopen. Afspraken waren duidelijk en allemaal goed nagekomen.

• Toezeggingen nagekomen?

Super snel en simpel geregeld

Snel Makkelijk Flexibel Waar voor uw geld

Hebben know-how

Mijn BMW uit de UK (origineel Midden-Oosten) laten importeren via Importautos. Import bedrijven regio Amsterdam wilden hun vingers er niet aan branden, maar bij Importautos was het geen probleem en is alles zeer professioneel afgehandeld. Absolute aanrader voor non EU auto's. Nogmaals bedankt en vriendelijke groet, D.Feijen

Prima. Goede communicatie.

Ervaring ook na de derde keer uitstekend.

• Toezeggingen nagekomen?

Top geregeld, goed meedenken en fijne mensen!

Van A tot Z top meegedacht, snelle afhandeling en zeer vriendelijke mensen. Aanrader.

Snel, professioneel, betrouwbaar!

Heel positief!

Top service!

Dit was de derde keer dat ik via importautos een auto heb geïmporteerd. Service zoals altijd: top!

• Toezeggingen nagekomen?

Topservice geleverd in 'moeilijke' tijden.

Ondanks de 'moeilijke' (corona-)periode heeft Importautos een zeer degelijke dienstverlening geboden met de nodige extra uitleg indien nodig. Alle zaken rond de import van mijn auto werden duidelijk, vakkundig en (in de mate van het mogelijke door o.a. corona-maatregelen) afgehandeld. Personeel ook zeer hulpvaardig.

Snel, duidelijk en topgeregeld

Ze zijn goed bereikbaar zowel via de mail als telefoon en doen hun best zo snel mogelijk alles in orde te maken

• Toezeggingen nagekomen?

DIKKE AANRADER.. Binnen 24 uur was het geregeld!!!!

Ik raad ze nu aan bij vrienden, familue, collegas.. Geweldige service, super snel en duidelijk terugkoppeling. Vriendelijke communicatie. BEDANKT, ga zo door TOPPERS!!

Zeer tevreden klant!

Alle afspraken zijn nagekomen, snelle reactie op vragen van de persoonlijk adviseur.

• Toezeggingen nagekomen?

Super,zeker aan te bevelen.

Alles is snel en goed uitgevoerd. Ben zeer tevreden.

Goede klantenservice !

Goede en heldere communicatie met Importautos. Bedrijf heeft ervaring en verstand van zaken. Dat komt goed naar voren bij advies en overleg. Aanrader.

Prima samenwerking

Goed bedrijf om samen je auto te importeren uit het buitenland. Snelle reactie na vragen. Prima samenwerking, camper geïmporteerd uit Duitsland. Zeer tevreden.

Prima geregeld

Had een mooie BMW 218i Gran Tourer uit Duitsland gehaald. Afspraak RDW op 20 maart. Helaas ging de RDW per 17 maart dicht Door de Corona maatregelen. De RDW doet nog steeds helemaal niets voor de particulier. Importautos ingeschakeld. Zij hebben het importproces toch af kunnen ronden.

• Toezeggingen nagekomen?

Alles perfect geregeld en fijn contact Echt een aanrader

Snelle en correcte afwikkeling

Bpm aanvraag fiscus binnen 24 uur geregeld

• Toezeggingen nagekomen?

Goede service en leuke medewerkers

Verschillende malen export kenteken besteld worden dan verstuurd naar de Dealer in Duitsland en tot nu toe altijd goed gegaan👍

• Toezeggingen nagekomen?

Goede service en denken mee

Import auto;s heeft me wederom goed geholpen. Ze denken mee en komen afspraken na.

• Toezeggingen nagekomen?

Goed bedrijf met verstand van zaken

Vanaf het eerste mailtje al goed geholpen. Advies gekregen bij watvoor soort bedrijf ik het beste kon gaan zoeken naar een auto, en vanaf daar goed en snel door het importtraject gelopen van aankoop tot afleveren.

• Verstand van zaken N.v.t.
  • Hulpbereidheid adviseur N.v.t.
  • Toezeggingen nagekomen? N.v.t.

Goede service en uitstekende communicatie

Net voordat de Corona crisis uitbrak, heb ik een auto in Duitsland gekocht. 1 dag voordat de auto naar het RDW kon, sloot de RDW zijn keuringsstations. Maar Importautos kon mij helpen door hun jaren lange ervaring. Via een noodregeling van het RDW heeft importautos als nog de auto op kenteken gekregen. Elke stap die genomen moest worden, liet importautos mij de status weten. Uitstekende communicatie.

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 15 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland