Goeie zaak.

Via Importauto's mijn BMW M3 laten importeren. Ik koos hiervoor omdat ik zelf niet de mogelijkheid had om de auto veilig te stallen tijdens de import procedure. De afhandeling was snel en correct. Zeer tevreden over Importautos.nl!

ontzorgend!

een voertuig volledig laten afhandelen qua import inclusief transport en inbouw alarm. duidelijke tijdsverloop hiervoor ontvangen, maar was eerder gereed. Top service van Mike gehad

Een top locatie.

Super correct te woord gestaan en geinformeerd over de gang van zaken. Een hele betrouwbaren BPM berekening gemaakt. Altijd met de zelfde medewerker de zaak besproken Dus kortom :zeer tevreden over IMPORTAUTOS.NL B V

Beste partner voor het importeren van je auto

Voor de invoer van een auto uit Duitsland hebben wij nu 3x de hulp gehad van Importauto's bij het invullen van de BPM aangifte. Ze zijn goed te bereiken, geven duidelijke uitleg, toelichting en adviezen en de BPM aangifte is snel beschikbaar. Totaal niks op aan te merken!

Goede service en bereikbaar wanneer nodig

Ik heb de service van Importauto's goed ervaren. Mijn vaste contactpersoon ''Jelle Hopstaken'' heeft mij altijd kunnen helpen met advies op maat voor mijn problem. Deze firma is aanbevolen naar andere!

zeer professioneel bedrijf, komt haar afspraken na

Mijn ervaring is erg positief. Een paar mankementen aan de importauto werden direct weer (kosteloos) opgelost..

Zeer goede service, de prijs mag iets scherper.

Ik ben (voor de tweede keer) zeer klantvriendelijk geholpen, ze zijn tjdens kantoortijden altijd bereikbaar voor advies. De kosten voor een tijdelijke verzekering en de verdere doe-het-zelf import zouden van mij nog iets scherper qua prijs kunnen. Ondanks dat beveel ik importauto’s zeker aan.

Op een heldere wijze kort en bondig geregeld

Jullie zijn goed bereikbaar Jullie komen je afspraken na De uitleg op vragen is helder De afwikkeling gaat behalve goed ook heel snel Stukken zijn door de fiscus direct geaccepteerd BPM bedrag was fors maar dat had meer te maken met mijn eigen auto keuze😂

Goed geholpen

ik ben goed geholpen. Omdat ik al veel zelf had geregeld werd alleen het stukje waar ik hulp bij nodig had in rekening gebracht. Heb jullie al aanbevolen bij anderen

Terzake kundig

2 keer prima en voordelige, geaccepteerde bpm-berekening laten uitvoeren

Snel,makkelijk,betrouwbaar,helemaal top!!!!!!!

De berekening had ik binnen 1dag. Toen alle papieren verstuurd,zoals in de mail beschreven. Alles klopte precies zoals berekend. Een echte aanrader.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Fiscale waarde berekeningen laten doen in verband met salarysplit

Zeer prettig, snel en correct.

Ontzettend goed geholpen, snel geholpen ook en echt super fijne omgang en contact gehad.

Klasse bezig mannen

Correct, snel en met passie geholpen.

Uitstekende service en vriendelijke medewerkers

Duidelijk en snel geregeld. Uitstekend gedaan.

Goede informatie en snelle service.

Alles snel en goed geregeld. Klein foutje in toesturen verkeerd BPM formulier, maar snel gecorrigeerd.

De service goed

De eerste keer ging het niet helemaal goed. Maar naar nog een keer telefoons contact hebben gehad.ging het al beter. Maar hij had vergeten om op nieuw de gegevens per mail te sturen. Dus naar twee dagen weer contact gehad. En toen ging het wel goed.

alles goed en voor een eerlijke prijs

snel, goed en eerlijke prijs

Goed duidelijk

Aangepast pakket naar mijn wensen was allemaal mogelijk ook de prijs op aangepast. Zeer tevreden en bij de volgende auto zeker weer in zee met Importautos. Bedankt

Snel en duidelijk hulp

Zeer vakkundig bedrijf

Tegen een beperkte vergoeding snel een ingevulde BPM aangifte.

Importautos hebben mij snel en goed geholpen met het invullen van de BPM aangifte. Binnen dag had ik antwoord en ook op enkele vragen werd snel gereageerd. Zou hun zeker aanraden bij vrienden als zij een auto willen importeren.

Plug and play

Plug and play, met een goede service en helpdesk

Goede importservice.

Het heeft exact 1 maand geduurd van het moment dat wij een offerte opvroegen bij Import Auto's en het moment dat we de nieuwe auto frisgewassen in Goes hebben opgehaald. Daar zaten ook flink wat (Duitse) feestdagen tussen dus daarover zijn we zeer tevreden. Import Auto's heeft alles voor ons geregeld en dat was prima. Af en toe duurde het wat langer voordat we antwoord kregen op een mail, maar een belletje erachteraan loste dan de onzekerheid op. Al met al een goede service.

Super goed

ervaren personeel, dat ontzorgt

We hebben 2 auto's m.b.v. Mitchell ingevoerd uit Zwitserland en hij bleek alles volledig onder controle te hebben.