Goed en vakkundig geholpen

Gewoon top geregeld!

Makkelijk, duidelijk, snelle service, voordelig. Bij dit bedrijf moet je zijn!

Prijzig, maar Goed.

Communicatie zou frequente kunnen. WOmdat het hele proces bijna vier maand heeft geduurd, wil je graag regelmatig (minimaal elke twee weken) op de hoogte worden gehouden. Ik vaak zelf contact gezocht, en dat zou eigenlijk niet moeten.

bijzonder

van 19000 euro teruggebracht naar 9500 euro

goed en snel geregeld

alles klopte

• Toezeggingen nagekomen?

Leuke mensen goed contact en duidelijk in de uitleg/begeleiding

Inmiddels heb ik meerdere ervaringen er zijn alle positief. Import auto's is zeker een aanrader voor mensen die een auto wil importeren dan wel exporteren.

• Toezeggingen nagekomen?

Snelle reactie en goede service

Ik heb al vaker van de diensten van importautos gebruik gemaakt. Goede en snelle service en geen gezeur met de belastingdienst achteraf.

• Toezeggingen nagekomen?

Goede service, niets aan toe te voegen! Feedback perfect via Mitchell.

Professionele aanpak

Klein foutje in de aangifte voor BPM, ver alles naar wens

• Toezeggingen nagekomen?

een perfecte service in korte tijd.

Alles verliep zoals beloofd op een zeer professionele wijze. Zelfs voor we de wagen kwamen ophalen bij Importauto's hadden ze gezien dat de tank bijna leeg was, en de moeite gedaan om deze te vullen. Ik zou bij een volgende wagen die ik importeer geen seconde twijfelen en Importautos zeker terug inschakelen.

Snelle duidelijke reactie.

Snelle duidelijke reactie.

• Toezeggingen nagekomen?

Prima, snelle en deskundige service! Top!

Ik had alleen de BPM aangifte + waardebepaling volgens koerslijst nodig voor de import van onze 340ix. Deze was snel voor elkaar en bijna 700 EUR bespaart op de BPM aangifte (ook tov BPM indicatie van concullega importbedrijven). Op al mijn vragen werd snel en zeer deskundig gereageerd. Top service!

Snel , vriendelijk ,behulpzaam en correct

Dit was reeds de vierde auto die ik via Importautos heb ingevoerd. Altijd tot mijn volle tevredenheid !

• Toezeggingen nagekomen?

Het import-traject van aanschaf tot het monteren van de NL kentekenplaten volledig ontzorgd.

Top service voor een schappelijke prijs!

Weinig communicatie

Ik bestelde een eendagskenteken met wa verz. In mijn email verzocht om een terugkoppeling dat e.e.a. in goede orde ontvangen was en geregeld zou worden. Gebeurt niet. Geen email, geen telefoontje....niets. Twee keer erachteraan moeten bellen. Jammer. Alles wel op tijd ontvangen, maar te weinig communicatie met de klant. Met vriendelijke groeten Paul

Maakt hun beloftes waar

Ik heb met succes een Audi 5A van 35000,- geimporteerd zonder enig probleem. Het was wel spannend. Men doet deze uitgaven niet dagelijks

• Toezeggingen nagekomen?

Vriendelijk, duidelijk én correct!

Alle werk conform de afspraak, voordeligere BPM berekening dan verwacht 👍‼️

• Toezeggingen nagekomen?

Gewoon goed, aardig en to the point

Goed geregeld

Alles is goed en snel geregeld

• Verstand van zaken N.v.t.
  • Hulpbereidheid adviseur N.v.t.

Snelle en prima service

We hebben hier onze bpm aangifte laten invullen. Door de snelle service hebben is binnen een week alles geregeld, van aangifte tot aan de reactie van de belatingdienst. Heel fijn. Alles was goed ingevuld. Importeurs.nl reageerde ook bijna direct op onze mails.

• Toezeggingen nagekomen?

Correct, snel en vriendelijk geholpen, prima!

• Toezeggingen nagekomen?

Goede en snelle service, staan altijd voor je klaar.

Aantal keren goed geholpen met import-export. Ondanks ze het erg druk hebben, staan ze altijd voor je klaar. Ga zo door, prettig om met jullie zaken te doen.

• Toezeggingen nagekomen?

Goed bereikbaar en goede service!

Goede ervaring gehad met importautos.nl! Helaas was het EU- kentekenbewijs door verkoper niet direct meegeleverd, daardoor wat vertraging opgelopen. Ook nog de pech gehad dat de import rond de kerstdagen plaatsvond. We werden goed geïnformeerd. Volgende import zeker weer via importautos.nl

Snelle correcte dienstverlening

Voor mij was het “ontzorgen” van een materie waar ik niet bekend mee was.

• Toezeggingen nagekomen?

Prima begeleiding van hele import traject!

Duidelijk stappenplan wat mij als leek goed heeft geholpen bij het importeren van de wagen. De alternatieve BPM berekening levert ook nog een echt voordeel op.

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 15 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland