TOP bedrijf

Alles TOP geregeld en snel antwoordt op vragen. Geen vraag is te veel. Zeer tevreden dus! Bedankt!

Snelle en accurate dienstverlening

Voor het eerst een auto geïmporteerd. Zelf uitgezocht, onderhandeld en de koop afgesloten. Daarna Importautos de rest laten regelen, ophalen, stallen. Vooral het gemak dat ik de gekochte auto verzekerd bij hen kon laten staan voordat ik mijn eigen auto had verkocht was fijn. Zo hoefde de nieuwe auto nog niet in de verzekering en wegenbelasting. Ophalen van de auto relatief dichtbij huis was ook handig. Wel zouden zij iets kunnen verbeteren aan het ophaaladres in Roosendaal, want het was niet gelijk duidelijk waar de bel zat....

• Toezeggingen nagekomen?

Prima geregeld, tevreden. Volgende keer weer!

Snelle respons, deskundig advies. Proces is niet altijd duidelijk omschreven, er zijn blijkbaar by-passes. Bij vragen wordt er onmiddellijk gereageerd. Ik ben goed bekend met hoe het in Duitsland werkt, maar toch zou ik volgende keer voor het All-Inclusive pakket gaan i.p.v. Do It Yourself

• Toezeggingen nagekomen?

Prima service! We wilden het selfservice pakket. Importautos.nl boekt dan alleen een afspraak bij de RDW en checkt de documenten. Door verminderde capaciteit bij de RDW lukte het Importautos niet om een afspraak voor ons te krijgen. Mitchell kwam toen met het voorstel om tegen een geringe meerprijs het meest luxe pakket ons aan te bieden. Importautos.nl heeft dus na het brengen van de auto verder alles geregeld wat we anders zelf hadden gedaan. Top geregeld!

Uitstekend en professioneel!

Heb een Jeep XJ geïmporteerd uit Spanje. Importautos heeft het transport en het papierwerk (RDW, kenteken e.d.) geregeld. Alles is volgens afspraak verlopen. Dit samen met de particulier verkopende partij.

• Toezeggingen nagekomen?

Ze zijn snel maar niet altijd eerlijk

Invoeren van je auto(BPM) gaat tegenwoordig ook online via de Belastindienst. Daar hoef je alleen je gegeven in te vullen en het wordt voor je uitgerekend. Onprofessioneel vind ik dat dit verteld wordt.

• Toezeggingen nagekomen?

Beste Ron, Bedankt voor je terugkoppeling. Aan die automatische berekening van de belastingdienst zit 1 groot nadeel. Via die on line mogelijkheid wordt alleen de BPM berekend volgens afschrijftabel. En die BPM is in meer dan 50% van de gevallen niet de laagste mogelijkheid die de belastingdienst accepteert. Je kiest er dan voor BPM koerslijst en BPM taxatiemogelijkheden niet te onderzoeken. Door ons ingeschakeld te hebben betaal je ook voor dit onderzoek, dus daarmee heb je 100% zekerheid gekocht dat je geen Euro te veel aan belasting betaalt. Wel zullen we hierover duidelijker gaan communiceren, dit naar aanleiding van je opmerking hierover. Bap Hop

Zeer goed en proffessioneel

Fijne en snelle communicatie De auto was zeer snel in Nederland met een hele snelle en fijne afhandeling

• Toezeggingen nagekomen?

Gerust ongezien een auto kopen zonder zorgen.

Na drie keer in Duitsland kopen met een dhz. Pakket van Import auto's nu gekozen voor een all-inclusive pakket. Super gegaan van begin tot eind en nu in het bezit van een prachtige Mercedes GLB. Top en een aanrader.

zeer behulpzaam

alles is heel soepel verlopen. Goede dienstverlening. Ik zou zeker weer met importautos.nl in zeer gaan.

Topclub!

Snel en accuraat geholpen door Jerimo.

Werkelijk fantastisch geregeld.

Perfecte begeleiding en afhandeling in de aankoop van mijn nieuwe wagen. Voor mij was het de derde keer dat ik met Importautos een wagen heb geïmporteerd ik was dus bekent van hun kwaltijden. Jerimo Van Der Bempt en Rik Luimes bedankt..

Prima geregeld!

Afspraak is afspraak!

• Toezeggingen nagekomen?

van begin tot eind goed verzorgd, geluisterd en afgeleverd

zie boven

Zeer snelle communicatie

Onlangs heb ik mijn nieuwe auto via importauto’s gekocht. Alles waar de mensen van importauto’s invloed op hadden verliep bijzonder snel. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van het all-in pakket. In feite hebben ze alles geregeld. Ik heb enkel akkoord moeten geven, het geld overgemaakt en de auto opgehaald.

• Toezeggingen nagekomen?

Top service en meer toegevoegde waarde kan ik mij niet voorstellen.

Hele traject, was van begin tot eind overzichtelijk, feiten en beloften sloten naadloos aan. Importautos is de investering méér dan waard.

• Toezeggingen nagekomen?

Alles ging zeer goed en snel

Goed geregeld

Vanaf mijn eerste contact met auto import is alles duidelijk en volgens afspraak verlopen.

• Toezeggingen nagekomen?

Super goede en snelle service!

Vriendelijke en deskundige communicatie. Snelle service. Alles conform afspraken afgehandeld.

• Toezeggingen nagekomen?

Prima service maar de afhandeling duurde iets langer dan toegezegd.

Ok

• Toezeggingen nagekomen?

Doortastend advies en support bij full service import

Over het gehele proces van import een snelle en doortastende service en hulp ervaren. Ook erg blij met de besparing op de BPM. Een puntje van aandacht is de summiere terugkoppeling op vragen van mijn zijde, waardoor ik vaak nog 1 of 2 extra mails moest sturen om de informatie te krijgen waarnaar ik op zoek was.

Ze doen wat ze beloven.

Met enige scepsis ging ik het avontuur aan, maar na contact met een vriendelijke medewerker had ik er meteen vertrouwen in. Het hele invoerproces verliep beter dan verwacht en alles werd uit handen genomen. Aanrader!

• Toezeggingen nagekomen?

Top bedrijf! Snel, transparant en betrouwbaar.

Zeer goede ervaring, alles verliep soepel, snel en transparant! Zeker een aanrader voor wie zijn auto wilt importeren.

• Toezeggingen nagekomen?

Excellente begeleiding van start tot finish

Vanaf het eerste contact t/m de levering altijd up-to-date gebleven en snelle respons gekregen!

Top geregeld!

Mensen zijn servicegericht, import is snel en op maat geregeld voor onze situatie. Mijn volgende auto ga ik zeker weer op deze weg aanschaffen. Thanks Mitchell en team!

• Toezeggingen nagekomen?

Wat toegezegd is wordt waargemaakt

Belastingdienst volgt de opgaaf

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 15 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland