prettig

direkt contact communicatie is goed .

Prima, uitstekend geholpen!

Mijn 1e vragen werden per mail snel en duidelijk beantwoord door Mitchell, daardoor voelde het direct goed aan. Tijdens het aankoopproces nog even contact gehad en wat tips gekregen. Voertuig aangeschaft, en na mijn vakantie stond deze helemaal kant en klaar in Duiven. Prima geholpen, bij een volgend import-voertuig zeker weer naar Importautos.nl

• Toezeggingen nagekomen?

Volledige ontzorging voor een scherpe prijs

Voor de 2e keer een auto in laten voeren door Importautos.nl, gezien de goede ervaring de vorige keer. De import was zeer vlot geregeld (allincl. pakket+transport). De collega's van Importautos.nl zijn attent en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar, ook vanwege de nette prijzen welke ze hanteren voor de verschillende importpakketten en overige diensten. De locatie Duiven is een welkome aanvulling voor ons, aangezien we in het midden van het land wonen.

• Toezeggingen nagekomen?

Geen omkijken naar èn super snel

Een prima ervaring. Het kost wat maar je hebt er geen omkijken naar. Duidelijke informatie wat je moet ontvangen van de buitenlandse verkoper. Vlotte mailwisseling, snel antwoord. Gewoon zo als het hoort. Een auto importeren is op deze manier zèèr eenvoudig.

• Toezeggingen nagekomen?

Vanaf het eerste contact is alles heel soepel verlopen. Heel snel en persoonlijk contact, kortom een hele goede aanrader voor iedereen!

Importautos is geweldig!

Ze hebben alles geregeld om m’n nieuwe auto vanuit Duitsland te importeren . Nog wat van de vraagprijs af kunnen pingelen. Bpm omlaag kunnen krijgen , die je overig zelf betaald aan de belasting , dus er blijft niks aan de strijkstok hangen zeg maar . Jeromi is echt een toppertje!! Voor het lage bedrag dat je betaald is alles geregeld , geen zorgen aan je hoofd . Zodra ik de bpm had betaald kon ik de dag erna al supersnel m’n auto onverwachts halen .

• Toezeggingen nagekomen?

Deskundige hulp en vriendelijke service

Veel bijstand gekregen bij importering van auto, waar problemen ontstonden door verkoper. Daarna alles perfect opgepakt zodra auto beschikbaar was.

• Toezeggingen nagekomen?

Importeren uitbesteden? Importautos.nl als partner!

Vandaag mijn geïmporteerde Volvo XC90 opgehaald op locatie Duiven. Erg tevreden met hoe het proces verlopen is. Goede prijsstelling en bovenal prima service. Duidelijke communicatie en nooit te beroerd om weer eens een vraag van mij te beantwoorden;-). Bedankt Mike, Rik en Noah - succes met de business!

• Toezeggingen nagekomen?

Goed geregeld voor de juiste prijs

Prima, korte lijntjes en goede terug koppeling

Keurige behandeling

Het hele traject wordt je keurig netjes geholpen, hoe vaak je ook belt. Je wordt op de hoogte gehouden zodra iets nieuws bekend is en alles wordt keurig geregeld. Ook bij vragen achteraf of als de belastingdienst een fout maakt kan je nog steeds steunen op de dienst. Alles bij elkaar goed bevallen!

• Toezeggingen nagekomen?

Super goed bedrijf. Doen wat ze beloven.

Camper ingevoerd door Importautos.nl. Ging heel snel en soepel. Deskundige medewerkers met elk hun specialisme van het import proces. Een aanrader dit importbedrijf

• Toezeggingen nagekomen?

Volledige ontzorging bij het importeren van mijn auto

Importautos.nl heeft zowel de uitvoer van mijn huidige auto als de import van de nieuwe auto volledig geregeld. Ze hebben uitstekende beschikbaarheid en zonder uitzondering zeer vriendelijk personeel dat kundig is en vlotte opvolging geeft.

• Toezeggingen nagekomen?

Top begeleiding van begin tot het eind!!

Aanrader!

• Toezeggingen nagekomen?

Vrijwel alle zorgen uit handen genomen.

Goed bedrijf, goede service

Alles is verlopen zoals besproken.

Top geregeld van A to Z

Importautos.nl heeft mij prima ondersteund bij het invoeren van mijn Brabus G800 vanuit Duitsland. Snelle en duidelijke communicatie en tijdens het wachten op het NL kenteken is er bij hun op locatie gelijk een klasse 5 alarm ingebouwd.

Super geregeld

Mijn Camper gekocht en ingevoerd via Importautos. Makkelijk contact transparante communicatie. afspraken worden nagekomen

• Toezeggingen nagekomen?

Zeer fijne samen gewerkt.

Snelle reactie in mail communnicatie. Zeer ervaren op gebied van import

Fijne communicatie

Leuke club met zeer goede communicatie vaardigheden en echte betrokkenheid. goede prijs kwaliteit verhouding. was de eerste keer zeker niet de laatste keer dat ik van de diensten gebruik ga maken. een puntje van aandacht lpg auto's uit Duitsland worden standaard G2 gekeurd, was er een mogelijkheid tot G3? misschien iets om uit te zoeken. zeer tevreden.

Perfect geregeld .. een aanrader

Een auto kopen in het buitenland was voor mij nieuw, en voelde als een sprong in het diepe. Maar de gehele verzorging door Importautos.nl is werkelijk perfect verlopen. Alle lof voor Mike Soerewijn en zijn teamgenoten. Ik rijd nu als een tevreden mens in een fijne Volvo XC40. Hein 76 jr.

• Toezeggingen nagekomen?

Goede service tegen redelijke prijzen

Al enkele keren auto’s,motoren en campers (als prive persoon) geïmporteerd m.b.v. Importauto’s en goede ervaringen. Transport duurt helaas tegenwoordig wat langer, maar is buiten invloed van Importauto’s. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen!

• Toezeggingen nagekomen?

Goede service en ben blij dat wij onze auto door importautos.nl hebben laten importeren. Zij hadden de beste prijs en de service was uitstekend. Als ik 1 minpuntje kan geven is dat ze me misschien iets meer hadden kunnen begeleiden met het regelen van een servicebeurt bij de Audi dealer in mijn woonplaats. De Duitse dealer was vergeten om de servicebeurt uit te voeren. Maar overall ben ik zeer tevreden! Mocht ik weer een auto importeren zal ik dat zeker weer bij importautos.nl doen.

• Toezeggingen nagekomen?

Duidelijke, snelle en vakbekwame dienstverlening!

Het team is flexibel, snel in handelen en altijd vriendelijk. Ook na de levering wordt er op een fijne en vriendelijke manier support geleverd. Je voelt je duidelijk geholpen!

zeer goed

Alles wordt correct geregeld

• Toezeggingen nagekomen?

Ontzorgen klant en zijn marktconform!

Hoge Bergen 3

4704 RH Roosendaal

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 17 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * BPM taxaties * BPM aangiftes * All Risk verzekerde binnen stalling * 3 locaties Duiven ( Arnhem ) / Roosendaal / Goes * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland