Top begeleiding van begin tot het eind!!

Aanrader!

• Toezeggingen nagekomen?

Vrijwel alle zorgen uit handen genomen.

Goed bedrijf, goede service

Alles is verlopen zoals besproken.

Top geregeld van A to Z

Importautos.nl heeft mij prima ondersteund bij het invoeren van mijn Brabus G800 vanuit Duitsland. Snelle en duidelijke communicatie en tijdens het wachten op het NL kenteken is er bij hun op locatie gelijk een klasse 5 alarm ingebouwd.

Super geregeld

Mijn Camper gekocht en ingevoerd via Importautos. Makkelijk contact transparante communicatie. afspraken worden nagekomen

• Toezeggingen nagekomen?

Zeer fijne samen gewerkt.

Snelle reactie in mail communnicatie. Zeer ervaren op gebied van import

Fijne communicatie

Leuke club met zeer goede communicatie vaardigheden en echte betrokkenheid. goede prijs kwaliteit verhouding. was de eerste keer zeker niet de laatste keer dat ik van de diensten gebruik ga maken. een puntje van aandacht lpg auto's uit Duitsland worden standaard G2 gekeurd, was er een mogelijkheid tot G3? misschien iets om uit te zoeken. zeer tevreden.

Perfect geregeld .. een aanrader

Een auto kopen in het buitenland was voor mij nieuw, en voelde als een sprong in het diepe. Maar de gehele verzorging door Importautos.nl is werkelijk perfect verlopen. Alle lof voor Mike Soerewijn en zijn teamgenoten. Ik rijd nu als een tevreden mens in een fijne Volvo XC40. Hein 76 jr.

• Toezeggingen nagekomen?

Goede service tegen redelijke prijzen

Al enkele keren auto’s,motoren en campers (als prive persoon) geïmporteerd m.b.v. Importauto’s en goede ervaringen. Transport duurt helaas tegenwoordig wat langer, maar is buiten invloed van Importauto’s. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen!

• Toezeggingen nagekomen?

Goede service en ben blij dat wij onze auto door importautos.nl hebben laten importeren. Zij hadden de beste prijs en de service was uitstekend. Als ik 1 minpuntje kan geven is dat ze me misschien iets meer hadden kunnen begeleiden met het regelen van een servicebeurt bij de Audi dealer in mijn woonplaats. De Duitse dealer was vergeten om de servicebeurt uit te voeren. Maar overall ben ik zeer tevreden! Mocht ik weer een auto importeren zal ik dat zeker weer bij importautos.nl doen.

• Toezeggingen nagekomen?

Duidelijke, snelle en vakbekwame dienstverlening!

Het team is flexibel, snel in handelen en altijd vriendelijk. Ook na de levering wordt er op een fijne en vriendelijke manier support geleverd. Je voelt je duidelijk geholpen!

zeer goed

Alles wordt correct geregeld

• Toezeggingen nagekomen?

Ontzorgen klant en zijn marktconform!

• Toezeggingen nagekomen?

topbedrijf met leuke kundige medewerkers.

snel advies en duidelijke aanpak. aardige medewerkers die meedenken. top bedrijf.

• Toezeggingen nagekomen?

Goede uitleg. Afspraken nagekomen. Alles liep soepel!

• Toezeggingen nagekomen?

Ontzorgen, meedenken, afspraken nakomen.

Ik heb importauto’s ingeschakeld om een fraaie klassieker uit Duitsland op NL kenteken te laten zetten. Ik ontving direct een gespecificeerde offerte en dit is ook precies zo uitgevoerd. Ze hielpen mij met vervoer en leverden de auto ruim op tijd af, omdat ik graag met een rallye mee wilde doen. Tussentijds werd ik op de hoogte gehouden. Bij de RDW check hebben ze proactief rondom de uitgedroogde rubbers vervangen en dat keurig vooraf met mij afgestemd. De auto werd snel goedgekeurd. Kortom, een aanrader.

Perfect geregeld,

Heb nu enkele ervaringen en zoals altijd is het goed geregeld. Extra werk wordt ook geregeld wanneer nodig zoals bij onze laatste aankoop.

Goed afgehandeld

Prima afhandeling van de BPM, Snel en betrouwbaar

• Toezeggingen nagekomen?

Top , komen de afspraken na en denken mee

Als boven

• Toezeggingen nagekomen?

Geweldig, betrokken, doortastend en accuraat

De betrokkenheid en snelheid van antwoorden was bijzonder goed. Er zat een kleine hick up in het proces en daar is accuraat op gereageerd en met mij gecommuniceerd. Het afleveren van de auto in de staat waarin je hem graag ziet was voor Rik en zijn collega's nog even een uitdaging maar is door hen ongevraagd tot een succes gebracht! Geweldig

• Toezeggingen nagekomen?

Erg prettig telefonisch contact gehad

Voor het doen van mijn BPM aangifte heb ik contact gehad met dit bedrijf, ze hebben verstand van zaken en kunnen je je hier ook goed bij helpen.

prima !

Wat mij betreft gaat het prima zo !

Transparant en dus betrouwbaar

We hebben onze auto via Importauto’s aangeschaft. Dit was voor ons de eerste keer. We zijn blij verrast, omdat het proces goed werd begeleid door de medewerkers. Met vragen kon ik ook terecht. In ons geval duurde het iets langer dan verwacht door de feestdagen, maar doordat er van tevoren steeds duidelijk werd aangegeven waar we aan toe waren, en zij steeds in contact bleven met ons, hebben we het hele proces als zeer prettig ervaren. We zouden daarom nogmaals dezelfde keuze maken in de toekomst.

Fantastische service

Importauto’s heeft voor mij een japanse porsche geimporteerd. Goede service goed contact en prima geregeld. De auto werd keurig thuis afgeleverd. Top service

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 17 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * BPM taxaties * BPM aangiftes * All Risk verzekerde binnen stalling * 3 locaties Duiven ( Arnhem ) / Roosendaal / Goes * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland