Super geregeld

Complexe berekening van bedrijfsauto binnen 5 jaar naar geel kenteken en daarna naar camper.

Gewoon goed

Persoonlijk, meedenkend

Super service van begin tot eind

Als je geen ervaring hebt met het zelf importeren van de auto zou ik voor de all-inclusive optie gaan van Importautos. Je hoeft dan alleen je eigen mailbox in de gaten te houden welke info zij op welk moment van jou nodig hebben. Importautos zorgt voor het contact met de dealer waar jij je auto gekocht hebt. Alle vragen die op dat moment van de dealer komen kun je rechtstreeks doorschuiven naar importautos. Zij zorgen voor het vervolg. Snel mailcontact, afhaalservice met je eigen auto vanaf station Goes naar hun bedrijf en een lekker bakje koffie bij aflevering. Kortom, top geregeld allemaal!

Alles prima geregeld en volgens alle afspraken

Conform afspraken is alles geregeld. Opgehaald van het station om met de auto naar huis te rijden.

Jongens zijn top!!

Bijna altijd kontakt met Jerzy! Enthousiaste jongen doet zijn werk zeer goed👍🏻

Top Service

Altijd bereikbaar, deskundig, snelle acties. Kortom importeren zonder zorgen.

Prettig, vlot en vriendelijk.

Een snelle afhandeling. Met vlotte reactie op mails. Ook bij vragen vriendelijke afhandeling. Gemaakte afspraken worden nageleefd.

super snel. super professioneel

super snel. super professioneel

Goeie zaak.

Via Importauto's mijn BMW M3 laten importeren. Ik koos hiervoor omdat ik zelf niet de mogelijkheid had om de auto veilig te stallen tijdens de import procedure. De afhandeling was snel en correct. Zeer tevreden over Importautos.nl!

ontzorgend!

een voertuig volledig laten afhandelen qua import inclusief transport en inbouw alarm. duidelijke tijdsverloop hiervoor ontvangen, maar was eerder gereed. Top service van Mike gehad

Een top locatie.

Super correct te woord gestaan en geinformeerd over de gang van zaken. Een hele betrouwbaren BPM berekening gemaakt. Altijd met de zelfde medewerker de zaak besproken Dus kortom :zeer tevreden over IMPORTAUTOS.NL B V

Beste partner voor het importeren van je auto

Voor de invoer van een auto uit Duitsland hebben wij nu 3x de hulp gehad van Importauto's bij het invullen van de BPM aangifte. Ze zijn goed te bereiken, geven duidelijke uitleg, toelichting en adviezen en de BPM aangifte is snel beschikbaar. Totaal niks op aan te merken!

Goede service en bereikbaar wanneer nodig

Ik heb de service van Importauto's goed ervaren. Mijn vaste contactpersoon ''Jelle Hopstaken'' heeft mij altijd kunnen helpen met advies op maat voor mijn problem. Deze firma is aanbevolen naar andere!

zeer professioneel bedrijf, komt haar afspraken na

Mijn ervaring is erg positief. Een paar mankementen aan de importauto werden direct weer (kosteloos) opgelost..

Zeer goede service, de prijs mag iets scherper.

Ik ben (voor de tweede keer) zeer klantvriendelijk geholpen, ze zijn tjdens kantoortijden altijd bereikbaar voor advies. De kosten voor een tijdelijke verzekering en de verdere doe-het-zelf import zouden van mij nog iets scherper qua prijs kunnen. Ondanks dat beveel ik importauto’s zeker aan.

Op een heldere wijze kort en bondig geregeld

Jullie zijn goed bereikbaar Jullie komen je afspraken na De uitleg op vragen is helder De afwikkeling gaat behalve goed ook heel snel Stukken zijn door de fiscus direct geaccepteerd BPM bedrag was fors maar dat had meer te maken met mijn eigen auto keuze😂

Goed geholpen

ik ben goed geholpen. Omdat ik al veel zelf had geregeld werd alleen het stukje waar ik hulp bij nodig had in rekening gebracht. Heb jullie al aanbevolen bij anderen

Terzake kundig

2 keer prima en voordelige, geaccepteerde bpm-berekening laten uitvoeren

Snel,makkelijk,betrouwbaar,helemaal top!!!!!!!

De berekening had ik binnen 1dag. Toen alle papieren verstuurd,zoals in de mail beschreven. Alles klopte precies zoals berekend. Een echte aanrader.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Fiscale waarde berekeningen laten doen in verband met salarysplit

Zeer prettig, snel en correct.

Ontzettend goed geholpen, snel geholpen ook en echt super fijne omgang en contact gehad.

Klasse bezig mannen

Correct, snel en met passie geholpen.

Uitstekende service en vriendelijke medewerkers

Duidelijk en snel geregeld. Uitstekend gedaan.

Goede informatie en snelle service.

Alles snel en goed geregeld. Klein foutje in toesturen verkeerd BPM formulier, maar snel gecorrigeerd.

De service goed

De eerste keer ging het niet helemaal goed. Maar naar nog een keer telefoons contact hebben gehad.ging het al beter. Maar hij had vergeten om op nieuw de gegevens per mail te sturen. Dus naar twee dagen weer contact gehad. En toen ging het wel goed.

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 15 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland