Super snelle service

Zeker een aanrader nemen een hoop papier werk uit handen en zeer snelle service van mij krijgt Importautos.nl BV een dikke vette 10 +

• Toezeggingen nagekomen?

Deskundige medewerkers die meedenken met de klant

Prettig in de omgang en deskundig in de uitvoering van de werkzaamheden waar problemen als uitdagingen worden opgepakt

goed en snel geregeld

Goed en snel geregeld

• Toezeggingen nagekomen?

Super snel en goede bepaling

Snel en goed berekend.

• Toezeggingen nagekomen?

Snelle handelingen en zeer goed contact .

Goed contact en service

Goed contact en service heb voor 77 euro mijn import formulier voor de belasting in laten invullen. Werkt top geeft geen gezeur wordt altijd geaccepteerd door de belastingdienst, nu 2x laten doen waarbij de eerste keer nog een voordeel van 2000 Euro aan lagere rest BPM.

Mooi en snel geregeld

Na 15 minuten was alles geregeld Ook goed te woord gestaan met de voorbereiding

Geweldige service

Alles wordt snel en goed geregeld

ik vind heel goed

• Toezeggingen nagekomen?

Zeer klantvriendelijk en professioneel!

Importauto's heeft de invoer van mijn nieuwe auto vanaf de aankoop tot aan aflevering in Nederland rimpelloos begeleid. Ze zijn transparant in hun tarieven, omdat je als klant zelf de rest-BPM betaalt en daarnaast hen rechtstreeks voor de importdienstverlening. In de wachttijd na de keuring, hebben ze een alarm en trekhaak gemonteerd, wat weer tijd achteraf scheelt!

Alles goed gegaan

Het hele kenteken aanvraag gebeuren ging goed en er was iets kapot gegaan en dat is ook keurig opgelost

Enorm acuraat en snel

Heel fijn ivm.alle drukte van het leven zelf.

• Toezeggingen nagekomen?

Professioneel en komen afspraken keurig na

Tweede keer met hen auto geïmporteerd, Alles verloopt zeer snel en vakkundig. Erg tevreden.

Superservice, snel en professioneel

Veel BPM berekeningen aangevraagd en super snel geholpen en nette professionele afhandeling.

• Toezeggingen nagekomen?

Doet wat beloofd is en geeft een vertrouwd gevoel.

Het importeren van mijn auto is prima geregeld. Helaas heeft het langer geduurd door de Corona perikelen wat Importautos natuurlijk niet in de hand had.

Betrouwbaar, professioneel, vlotte afwikkeling

Gunstige BPM berekening waardoor de importkosten gunstig werden beïnvloed

Geweldige en snelle service

Nadat ik per email contact met importauto's had opgenomen, werd ik binnen de kortste keren door Mitchell gecontacteerd. Nadat hij met de verkoper in Duitsland alle papieren had gecontroleerd en mij het groene licht gaf dat alles in orde was voor een vlekkeloze import, heeft hij ook daadwerkelijk de, in mijn ogen beste en snelste, service geleverd om de auto in te voeren en af te leveren. Een pluim voor alles wat ze voor mij hebben gedaan! Ik raad importautos zeker aan voor een zorgeloze afwikkeling van de import!

• Toezeggingen nagekomen?

Prima ervaring. Vlotte communicatie en nemen zorgen uit handen.

Best een tijdje gezocht welk importbedrijf ik zou vragen. Contact met importauto's verliep vanaf eerste moment prima. Ze reageren vlot op mail en telefoon. Heb echt het gevoel gehad "ontzorgd" te zijn in dit proces! (hoewel het de eerste keer was dat ik zelf een auto importeerde). Goede club!

• Toezeggingen nagekomen?

Wederom probleemloos en vlot!

• Verstand van zaken N.v.t.
  • Hulpbereidheid adviseur N.v.t.
  • Toezeggingen nagekomen? N.v.t.

Top begeleiding

In een paar woorden richting de organisatie en oa richting Jerimo: * goede kennis op elk vlak * goed begeleid * staan altijd klaar * vriendelijk * goede tarieven

• Toezeggingen nagekomen?

Echt top geregeld en goede communicatie

Ik had te maken met één contactpersoon welke heel duidelijk en proactief communiceerde. Alles echt super goed geregeld!!

• Toezeggingen nagekomen?

Correcte afhandeling van mijn tweede import

De ervaring met de import van mijn vorige auto was positief, vandaar dat ik besloot om opnieuw gebruik te maken van dit bedrijf. Het is allemaal wel iets commerciëler geworden, is mijn indruk. Desalniettemin is het prima verlopen.

Super geregeld.

Hebben voor mij de auto opgehaald in Oostenrijk en alle zaken in Nederland verder afgewikkeld. Top geregeld, snelle reactie op vragen, kortom een aanrader.

Goed geholpen

Alles perfect !!!

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 15 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland