Zeer goede zeer goede ervaring

Vooral medewerkster Renee en medewerker Mike alle lof Ook als t even anders loopt dan gewenst halen ze t beste eruit Tegens ook compliment aan de telefonistes over vriendelijkheid en weten waar ze t over hebben Zeeeer aan te bevelen Voor herhaling vatbaar Vgr Abe

Perfect afgehandeld.

Netjes en vriendelijk afgehandeld. Een eventuele andere import zal ik ook via dit bedrijf doen. Toppie.

• Toezeggingen nagekomen?

Prima correcte uitleg en begeleiding

Prima en snel

• Toezeggingen nagekomen?

Goed geregeld en competitief geprijsd

meerder offertes opgrevraagd voor het op kenteken krijgen van een auto uit Canada, en ze kwamen er het beste uit. Proces ging goed en ook behoorlijk snel (~3 weken voor goedkeuring). Enige opmerking was dat het wel een kleine verrasing was toen het ophalen van de auto op een specifieke datum een meerprijs had.

• Toezeggingen nagekomen?

Geheel ontzorgd, goede service!

Voor mijn nieuwe auto heb ik gekozen voor een totaalpakket. En maar goed dat ik dat gedaan heb omdat ik daardoor ook op de BTW ben gewezen door Importautos.nl. Contact per email was zeer correct en vlot. Kortom een goede service!

Fantastisch geregeld

Alles was op zeer korte termijn geregeld! Echte topservice! Rik en Mitchel waren zeer behulpzaam! Een aanrader voor het importeren van autos

Zeer tevreden!!

Voor mij de eerste keer dat ik een auto laat importeren door Importautos.nl. Je merkt gewoon dat zij met 'hart en ziel' hun werk doen. Geweldig zoals zij communiceren en behulpzaam zijn. Rik (en collega's), bedankt!!

• Toezeggingen nagekomen?

Hastige blij met mijn auto! Top service!

Echt prima service

Goede afspraken en communicatie.

Zeer goed ! Ook deze 2e keer

Zeer goed ook deze 2e keer

• Toezeggingen nagekomen?

Top begeleiding, helder en snel

Goede en heldere begeleiding. Scherpe prijs. Zeer behulpzaam en goed bereikbaar

• Toezeggingen nagekomen?

Totaal geen omkijken naar, alles wordt netjes en snel geregeld.

Fantastisch goed geholpen!

We hebben onze derde Mercedes via Importauto's naar Nederland gehaald. Deze keer hebben we ook het vervoer per trailer laten uitvoeren. De auto is dan tijdens het vervoer en tijdens de stalling allrisk verzekerd. We zijn vanaf het kopen tot we de auto konden ophalen supergoed begeleid met een eindeloos begrip voor ons ongeduld. Fijn betrouwbaar bedrijf dat we iedereen met een gerust hart aanbevelen! Dank je wel mensen! Peter en Tonnie.

• Toezeggingen nagekomen?

Super goed geholpen en ze hebben veel tijd gestopt in contact met de leverende partij

Zeer goed geholpen met het contact met de verkopende partij en de uiteindelijke afhandeling. Heeft uiteindelijk lang geduurd maar dit had niks te maken met importautos.nl Kan iedereen aanraden zaken met dit bedrijf te doen

• Toezeggingen nagekomen?

Snel betrouwbaar en goed !

Van A tot Z wordt alles uit je handen genomen

Auto uitgezocht en contact opgenomen met Importautos. Zij hebben het overgenomen tot ik de auto kon ophalen. Het wachten (voor mij was dat 9 dagen na ophalen) was nog het meest lastig. Prima bedrijf en ze doen waar ze voor staan. De volgende zal ik zeker weer bij ze aanmelden

Fantastische club

Goede communicatie, snelle afhandeling. Goed geregeld.

Eerlijk, helder en vakkundig

Ik heb zeer goede ervaringen met Importautos.nl. Heldere en duidelijke communicatie, goede afspraken en eerlijk. De enige van de vijf importeurs die ik had aangeschreven die aangaf dat de door mij voorgedragen auto een schade auto was (dank voor je eerlijkheid in deze Jerimo) Geven ook tips waar op te letten bij je zoektocht. Goed te bereiken per telefoon en per mail, vriendelijke vrolijke medewerkers. Dank aan Jerimo, Rik en Judith.......... Ik raad Importautos.nl zeker aan

• Toezeggingen nagekomen?

Wat een top bedrijf en mensen die er werken!

Zeer meedenkend en behulpzaam. Wij hebben gekozen voor het al inclusief pakket en hebben er geen moment spijt van. Totale ontzorging.

Goed geholpen denken mee

Ik ben erg blij met hoe het bedrijf met de klanten omgaat zijn erg meedenkend, geduldig en aardig en resultaat gericht

Prettig, snel en deskundig

Prettige eerste informatie die tot aan de factuur klopt. Daarna zeer professionele telefonische info. Soepel verlopen, zeer tevreden. Kan het iedereen aanbevelen.

Geweldige service

Van A tot Z heeft Importautos alles verzorgd. Geweldige service.

• Toezeggingen nagekomen?

Fantastische communicatie en fijne mensen

Importauto ontzorgt je vollledig voor het importeren van een auto. Zeer blij met deze organisatie en zeer aan te bevelen.

• Toezeggingen nagekomen?

Snelle reactie op mijn aanvraag, snelle afhandeling, erg vriendelijk en uiterst correct. Na het brengen van de auto keurig netjes naar het station gebracht. Complimenten voor Jerimo

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 17 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * BPM taxaties * BPM aangiftes * All Risk verzekerde binnen stalling * 3 locaties Duiven ( Arnhem ) / Roosendaal / Goes * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland