Zeer goed en proffessioneel

Fijne en snelle communicatie De auto was zeer snel in Nederland met een hele snelle en fijne afhandeling

• Toezeggingen nagekomen?

Gerust ongezien een auto kopen zonder zorgen.

Na drie keer in Duitsland kopen met een dhz. Pakket van Import auto's nu gekozen voor een all-inclusive pakket. Super gegaan van begin tot eind en nu in het bezit van een prachtige Mercedes GLB. Top en een aanrader.

zeer behulpzaam

alles is heel soepel verlopen. Goede dienstverlening. Ik zou zeker weer met importautos.nl in zeer gaan.

Topclub!

Snel en accuraat geholpen door Jerimo.

Werkelijk fantastisch geregeld.

Perfecte begeleiding en afhandeling in de aankoop van mijn nieuwe wagen. Voor mij was het de derde keer dat ik met Importautos een wagen heb geïmporteerd ik was dus bekent van hun kwaltijden. Jerimo Van Der Bempt en Rik Luimes bedankt..

Prima geregeld!

Afspraak is afspraak!

• Toezeggingen nagekomen?

van begin tot eind goed verzorgd, geluisterd en afgeleverd

zie boven

Zeer snelle communicatie

Onlangs heb ik mijn nieuwe auto via importauto’s gekocht. Alles waar de mensen van importauto’s invloed op hadden verliep bijzonder snel. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van het all-in pakket. In feite hebben ze alles geregeld. Ik heb enkel akkoord moeten geven, het geld overgemaakt en de auto opgehaald.

• Toezeggingen nagekomen?

Top service en meer toegevoegde waarde kan ik mij niet voorstellen.

Hele traject, was van begin tot eind overzichtelijk, feiten en beloften sloten naadloos aan. Importautos is de investering méér dan waard.

• Toezeggingen nagekomen?

Alles ging zeer goed en snel

Goed geregeld

Vanaf mijn eerste contact met auto import is alles duidelijk en volgens afspraak verlopen.

• Toezeggingen nagekomen?

Super goede en snelle service!

Vriendelijke en deskundige communicatie. Snelle service. Alles conform afspraken afgehandeld.

• Toezeggingen nagekomen?

Prima service maar de afhandeling duurde iets langer dan toegezegd.

Ok

• Toezeggingen nagekomen?

Doortastend advies en support bij full service import

Over het gehele proces van import een snelle en doortastende service en hulp ervaren. Ook erg blij met de besparing op de BPM. Een puntje van aandacht is de summiere terugkoppeling op vragen van mijn zijde, waardoor ik vaak nog 1 of 2 extra mails moest sturen om de informatie te krijgen waarnaar ik op zoek was.

Ze doen wat ze beloven.

Met enige scepsis ging ik het avontuur aan, maar na contact met een vriendelijke medewerker had ik er meteen vertrouwen in. Het hele invoerproces verliep beter dan verwacht en alles werd uit handen genomen. Aanrader!

• Toezeggingen nagekomen?

Top bedrijf! Snel, transparant en betrouwbaar.

Zeer goede ervaring, alles verliep soepel, snel en transparant! Zeker een aanrader voor wie zijn auto wilt importeren.

• Toezeggingen nagekomen?

Excellente begeleiding van start tot finish

Vanaf het eerste contact t/m de levering altijd up-to-date gebleven en snelle respons gekregen!

Top geregeld!

Mensen zijn servicegericht, import is snel en op maat geregeld voor onze situatie. Mijn volgende auto ga ik zeker weer op deze weg aanschaffen. Thanks Mitchell en team!

• Toezeggingen nagekomen?

Wat toegezegd is wordt waargemaakt

Belastingdienst volgt de opgaaf

Wederom prima geholpen

Ik maak graag gebruik van de expertise, kennis en kunde van Importautos.nl Ik heb inmiddels meerdere auto's via Importautos ingevoerd en steeds tot volle tevredenheid.

• Toezeggingen nagekomen?

Snelle reactie en alles geregeld, hoefde zelf niks naar de belasting dienst te sturen

Fantastisch..!

Voor het eerst een auto geïmporteerd... Wat een mega mooie en goede ervaring.. Compleet verzorgd, nergens omkijken naar. Enorm BPM voordeel behaald waardoor zelfs de fee van Importautos.NL weg viel. Mijn volgende auto die ik 100% weer met Importautos.NL

Alles perfect geregeld!

Dit was de tweede keer dat ik gebruik maakte van Importautos.nl, en net zoals bij de eerste keer was alles weer perfect geregeld.

• Toezeggingen nagekomen?

Vriendelijke, eerlijk,snelle reactie en snelle service.

Goed prijs afspraak. en afspreken naa komen. Bedankt Marteen en alle. Hesham khaled

• Toezeggingen nagekomen?

Goed georganiseerd. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Derde auto die voor ons is geïmporteerd. Kortom ,heel goede ervaring.

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 17 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * BPM taxaties * BPM aangiftes * All Risk verzekerde binnen stalling * 3 locaties Duiven ( Arnhem ) / Roosendaal / Goes * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland