Goede importservice.

Het heeft exact 1 maand geduurd van het moment dat wij een offerte opvroegen bij Import Auto's en het moment dat we de nieuwe auto frisgewassen in Goes hebben opgehaald. Daar zaten ook flink wat (Duitse) feestdagen tussen dus daarover zijn we zeer tevreden. Import Auto's heeft alles voor ons geregeld en dat was prima. Af en toe duurde het wat langer voordat we antwoord kregen op een mail, maar een belletje erachteraan loste dan de onzekerheid op. Al met al een goede service.

Super goed

ervaren personeel, dat ontzorgt

We hebben 2 auto's m.b.v. Mitchell ingevoerd uit Zwitserland en hij bleek alles volledig onder controle te hebben.

Binnen 1 uur

Na 3 keer bellen en 6 uur verder is er nog steeds geen aktie ondernomen Bij telefonisch informeren of de aangifte al in behandeling is genomen wordt er niet professioneel gereageerd Het lijkt wel of er vanuit ergens thuis in de keuken het gesprek aangenomen wordt. De site ziet er niet verkeerd uit maar er wordt niet gedaan wat op de site beschreven wordt. Ik heb voor een ander bedrijf gekozen om de aangifte in orde te maken. Mvg roger keijbets

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Over het algemeen snel, en deskundig. Kan vragen zonder meer voldoende beantwoorden

Als er een toezegging gedaan wordt voorterug bellen dezelfde dag, wordt dit niet altijd gerealiseerd. Het is in mijn optiek dan beter om in iedergeval terugkoppeling te geven dat het de dag erna wordt, dan niets te laten horen . Ik denk dan nl dat het vergeten is.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Dit was de 3 keer en zeker niet de laatste

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Lekker snel de aangifte binnen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heel goed geholpen! Hartelijk dank.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle, behulpzame en oplossingsgerichte medewerker.

Geen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wederom weer een hele positieve ervaring gehad met Importautos. Ik ben erg tevreden en kom zeker weer terug.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle en vlotte afhandeling, transport kenteken binnen 24 uur in huis.

Tip, aangifte BPM kan tegenwoordig digitaal, is supersnel.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prima assistentie

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede, betrouwbare partner bij het importeren van de Belgische auto. Complimenten.

Geen. Zeer goede service

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Importautos doet wat het beloofd, voor een volgende keer weer naar dit bedrijf.

Transport duurt wat lang, maar importautos is weer afhankelijk van een ander bedrijf, wat dit betreft.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Contact met medewerkers is prima en afgezien van de slechte doorloop inhoudelijke goed. Mitchell leek goed door te pakken maar vanaf het ophalen van de kade waren medewerkers niet geïnformeerd.

Echt slecht is de interne communicatie tussen de afdelingen en tussen Marlog oud en Invoerautos: in totaal heeft de invoer ruim 70 werkdagen geduurd terwijl het dossier en auto perfect waren. Dit terwijl sier wordt gemaakt met 25 werkdagen. Het is dat ik persoonlijk steeds berichten stuurde anders had ik de auto nog steeds niet. Koplampen konden niet worden gevonden, terwijl ik deze binnen 15 minuten had. Vervolgens werd aangegeven dat het 2 weken duurde voordat de lampen binnen waren: echte onzin in de branche. Vandaag besteld is morgen geleverd.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Accuraat

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Geen poespas, maar netjes het transport geregeld en het importeren van de auto zelf. En toen het nodig was dat extra stapje gezet. Ik kan dit iedereen aanbevelen.

Het was niet helemaal perfect: er is korte tijd onduidelijkheid geweest over de emissie zoals vermeld op het kenteken. Bleek een overgangsregime. Werd snel duidelijk en is toen netjes afgewikkeld.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Helder duidelijk, goede uitleg over het proces en faire prijs

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het positieve punt is dat er geen negatieve punten zijn

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijn dat er vooraf een schatting gemaakt wordt van het BPM bedrag. De werkelijke BPM aangifte was zelfs nog iets lager. Meerdere duizenden euro's verdiend!

Ik kan niks vinden. Snel en gemakkelijk...

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

no nonsens de doen wat ze zeggen, voor mijzelf ben ik perfect geholpen

Ga zo door

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 15 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland