Wil je een auto zorgenloos importeren? Dan ben je hier aan het juiste adres.

Op advies van een familielid (Die zelf ook een auto heeft laten invoeren bij dit bedrijf na een remigratie uit Frankrijk) heb ik mijn Belgische auto laten importeren via de medewerkers van importautos.nl. Ze hebben mij perfect geholpen. Ik werd altijd netjes te woord gestaan, ik werd goed geinformeerd en ik kon altijd bij ze terecht indien ik vragen had. Mijn Belgische auto was binnen no-time geimporteerd (1,5 week) en voorzien van Nederlandse nummerplaten. Ik ben zeer tevreden met de geleverde diensten en kan het iedereen aanbevelen die ook zijn auto dient te importeren. Zelf aanklooien en wachten op het RDW is natuurlijk ook mogelijk, maar deze mensen hebben uiteindelijk de nodige ervaring en dat scheelt uiteindelijk een hoop kopzorgen en tijd.

Snel en betrouwbaar.

Snel en betrouwbaar.

Prima geholpen door Maarten

Vakkundig gewoon holpen

• Toezeggingen nagekomen?

Importautos heeft voorij een zeer snelle en goede BPM aangifte verzorgd voor mijn zelf ingevoerde auto.

• Toezeggingen nagekomen?

Snel en flexibel, zeer sevicegericht

AUDI etron van Duitse AUDI dealer nieuw gekocht, vertraging in levering door chiptekort, maar toen de auto éénmaal bij de dealer was is de auto heel snel op NL-kenteken gezet. Vrijdag bij dealer, maandag in Duiven, kenteken na 9 dagen, alarm ingebouwd vrijdag, maandag opgehaals, totaal 17 dagen. Toen er bij het ophalen nog een probleem met mijn verzekering was, heeft Rik handelaars kenteken er op gezet, zodat ik wel naar huis kon met mijn nieuwe auto en s'avonds in zijn vrije tijd de platen weer opgehaald. Inmiddels rijdt ik al weer ruim 2 weken met een heerlijke auto.

• Toezeggingen nagekomen?

Prima communicatie en service vanaf het eerste contact met Importauto's tot en met aflevering van mi

goed geregeld en hartelijk dank.

• Toezeggingen nagekomen?

Zeer tevreden klant en vooral Jerimo & Rik top Gozers om hiermee je auto te regelen!!!!!

TOP & 5/+ sterren van een zeer tevreden klant - Rik & Jerimo veel dan voor alles!!!!!

Suoer goed geregeld

goede service, onduidelijke prijzen

goed en hulpvaardig, maar ondoorzichtig als het op prijsafspraken aankomt. Mijn advies: vraag gedetailleerde offerte (dus ook met alle bedragen die doorberekend worden) als het maatwerk betreft.

• Toezeggingen nagekomen?

Uitstekende service! Mitchell dacht met me mee en heeft de import perfect begeleid. Ik maak in de toekomst zeker nog een keer gebruik van de dienstverlening van import autos.

• Toezeggingen nagekomen?

Snelle opvolging en afhandeling!

Bij het snel importeren van mijn auto als verhuisgoed vanuit België naar Nederland heeft Importautos.nl mij deskundig en heel vriendelijk geholpen vanuit hun vestiging in Roosendaal.

• Toezeggingen nagekomen?

Alles goed geregeld volgens afspraak en zonder verassingen.

Goed bereikbaar voor vragen, correcte afhandeling. Zeker een aanrader voor de volgende keer.

• Toezeggingen nagekomen?

Importauto's heeft de import soepel en snel geregeld

Dhr van den Bempt heeft het hele traject erg prettig begeleidt. Na 7 werkdagen kon ik de auto voorzien van kentekenplaten weer ophalen. Nu meerdere keren gebruikt gemaakt van de diensten van importauto's en dat werkt elke keer gewoon goed.

• Hulpbereidheid adviseur
  • Toezeggingen nagekomen? N.v.t.

Ik voelde mij volledig ontzorgt, conform hun belofte!

Mijn ervaring is met de locatie Duiven. Een prettige en correcte begeleiding. Alles is gebeurd zoals afgesproken! Een volgende keer ga ik weer met ze in zee!

• Toezeggingen nagekomen?

Zeer klantvriendelijk en een goede service

Bij de 2e keer van A tot Z laten regelen inclusief transport en ben zeer tevreden over het eindresultaat.

• Toezeggingen nagekomen?

Goede duidelijke en snelle service

Zeer aan te raden

De medewerkers van deze organisatie denken zeer met je mee. Ze zijn zeer kundig weten precies waar ze het over hebben . Meerdere keren heb ik gebeld met diverse vragen en steeds werd ik vriendelijk en zeer deskundig te woord gestaan . Hun bemiddeling is snel en zeker niet duur ! Ik raad een ieder aan om gebruik te maken van hun service als je een auto wilt importeren .

Prima en snel geholpen

Prima en snel geholpen

• Toezeggingen nagekomen?

prima contact en scherpe onderhandeling

Regelmatig contact met goede bereikbaarheid. Advisering over bijzonderheden naar Belastingdienst adequaat.

Goed bevallen

Top behandeld

In één keer goed!

Dit is onze 4’ wagen die wij inporteren via Importautos.NL. Alleen maar goede ervaringen. Behulpzaam, doen wat ze beloven (en vaak net dat beetje meer), gewoon erg goed. Ik adviseer iedereen die zonder gedoe een auto wil importeren, dit via Importauto’s.NL te regelen.

• Toezeggingen nagekomen?

Super service, doen wat ze zeggen. Vriendelijk

Alles klopte bij de import. Vriendelijke ontvangst, behulpzaam en professioneel team. Alles ging soepel. Heel blij en tevreden.

super geweldig

Zeer duidelijke communicatie vanaf het begin met wat ik mocht verwachten en vervolgens gedurende het gehele proces. Als mensen op vakantie waren, was het perfect duidelijk wie er zou overnemen, korte antwoordtijden, gevoel voor de emotie van de klant (bv aanbod om op zaterdag even te komen kijken naar de auto die net was aangekomen, korte melding van hoe de auto bij aankomst uit zag). Ik ben zelf verantwoordelijk voor customer service bij een grote internationale firma, maar jullie zijn een benchmark voor ons. Geweldig!

• Toezeggingen nagekomen?

Alles perfect geregeld, ook toen er een deukje in de auto bleek te zitten, hebben ze een vergoeding geregeld bij de auto dealer in Duitsland.

• Toezeggingen nagekomen?

Goede informatie van de te volgen stappen, grote deskundigheid mbt BPM bepaling

Ik kreeg de juiste informatie over de te volgen stappen. Snelle regeling van een voorlopig kenteken, verzekering en RWD keuring. BPM werd zo voordelig mogelijk berekend.

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 17 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * BPM taxaties * BPM aangiftes * All Risk verzekerde binnen stalling * 3 locaties Duiven ( Arnhem ) / Roosendaal / Goes * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland