Super goed geholpen en ze hebben veel tijd gestopt in contact met de leverende partij

Zeer goed geholpen met het contact met de verkopende partij en de uiteindelijke afhandeling. Heeft uiteindelijk lang geduurd maar dit had niks te maken met importautos.nl Kan iedereen aanraden zaken met dit bedrijf te doen

• Toezeggingen nagekomen?

Snel betrouwbaar en goed !

Van A tot Z wordt alles uit je handen genomen

Auto uitgezocht en contact opgenomen met Importautos. Zij hebben het overgenomen tot ik de auto kon ophalen. Het wachten (voor mij was dat 9 dagen na ophalen) was nog het meest lastig. Prima bedrijf en ze doen waar ze voor staan. De volgende zal ik zeker weer bij ze aanmelden

Fantastische club

Goede communicatie, snelle afhandeling. Goed geregeld.

Eerlijk, helder en vakkundig

Ik heb zeer goede ervaringen met Importautos.nl. Heldere en duidelijke communicatie, goede afspraken en eerlijk. De enige van de vijf importeurs die ik had aangeschreven die aangaf dat de door mij voorgedragen auto een schade auto was (dank voor je eerlijkheid in deze Jerimo) Geven ook tips waar op te letten bij je zoektocht. Goed te bereiken per telefoon en per mail, vriendelijke vrolijke medewerkers. Dank aan Jerimo, Rik en Judith.......... Ik raad Importautos.nl zeker aan

• Toezeggingen nagekomen?

Wat een top bedrijf en mensen die er werken!

Zeer meedenkend en behulpzaam. Wij hebben gekozen voor het al inclusief pakket en hebben er geen moment spijt van. Totale ontzorging.

Goed geholpen denken mee

Ik ben erg blij met hoe het bedrijf met de klanten omgaat zijn erg meedenkend, geduldig en aardig en resultaat gericht

Prettig, snel en deskundig

Prettige eerste informatie die tot aan de factuur klopt. Daarna zeer professionele telefonische info. Soepel verlopen, zeer tevreden. Kan het iedereen aanbevelen.

Geweldige service

Van A tot Z heeft Importautos alles verzorgd. Geweldige service.

• Toezeggingen nagekomen?

Fantastische communicatie en fijne mensen

Importauto ontzorgt je vollledig voor het importeren van een auto. Zeer blij met deze organisatie en zeer aan te bevelen.

• Toezeggingen nagekomen?

Snelle reactie op mijn aanvraag, snelle afhandeling, erg vriendelijk en uiterst correct. Na het brengen van de auto keurig netjes naar het station gebracht. Complimenten voor Jerimo

• Toezeggingen nagekomen?

Mijn tweede import auto via IA ook heel soepel verlopen

Al weer een auto via IA, mijn vorige was 11 jaar geleden en door de goede ervaring nu weer via IA, niet teleurgesteld!

• Toezeggingen nagekomen?

Goede begeleiding om een auto te impoteren. Mensen zijn allemaal vriendelijk en houden je steeds op de hoogte van de vorderingen van het importproces.

Makkelijk en duidelijk

Prima geregeld en hebben duidelijk veel ervaring,

Perfect!

Afspraken worden nagekomen en naar de klant wordt geluisterd. Het enige verbeterpuntje: is de mogelijkheid voor een rechtstreeks contact met je adviseur.

Prima geregeld

Zij nemen alles uit handen. Je levert de auto af (of zij regelen het transport), je krijgt een bericht over de te betalen bpm en vervolgens hoor je wanneer de auto klaar staat.

• Toezeggingen nagekomen?

Geweldige firma met betrokken medewerkers!

Zeer professioneel bedrijf, doet wat het beloofd. Ben zeer goed geholpen van A tot Z. Bedankt!

Super goeie service

De afwikkeling van het importproces ging echt snel, super blij dat ik eerder dan afgesprokenen de auto kon rijden!! En ook de berekening van de BMP bedrag hebben ze echt verstand van zaken

• Toezeggingen nagekomen?

Prettige samenwerking en efficiente communicatie. Bij een volgende importauto zal ik zeker importauto betrekken.

• Toezeggingen nagekomen?

Alles goed en snel geregeld

De communicatie was goed en snel. Na ophalen bleek er onderweg een hitteschild onder de auto los te hangen wat waarschijnlijk bij het transport is gebeurd. achteraf had ik het kunnen zien op eerder gestuurde foto van importautos.nl Het wordt nu bij de apk gerepareerd. De apk had eerder geregeld kunnen worden , desnoods bij een garage in de nabijheid. Nu 3 dagen na ophalen al brief RDW binnen met waarschuwing niet meer te rijden !!

• Toezeggingen nagekomen?

Beste André, Bedankt voor het beoordelen van onze diensten. Het missen van het advies om de APK uit te laten voeren tijdens de wachtdagen op het NL kenteken is inderdaad een misser van ons geweest, dit advies zit wel standaard in ons protokol maar is in uw geval vergeten. Onze excuses hiervoor. Als ik het goed zie in het dossier heeft u zelf het ophalen van de auto laten verzorgen. De opmerking over de losse bodemplaat in de beoordeling over onze diensten kan dan ik dan ook niet goed plaatsen. Fijn dat het NL kenteken en de APK inmiddels geregeld zijn. Bap Hop directeur

na drie keer zaken gedaan te hebben, altijd word alles stipt en correct afgehandeld

alle afspraken worden altijd correct nagekomen. heldere communicatie. en verstand van zaken.

Snel, vriendelijk en efficiënt

Heldere afspraken. Alles in één hand. Goede service instelling. Binnen 10 dagen alles afgerond.

• Toezeggingen nagekomen?

Doen wat ze beloven, communiceren snel en duidelijk

Goede ervaring met dit bedrijf. Ze reageren snel en duidelijk, ook als er nog geen opdracht ligt. Later tijdens het importeren van de auto ook elke keer snel op de hoogte gebracht als er weer een stap was afgerond. Al met al erg tevreden.

Geweldige Service, Topbedrijf!!

Klantgericht bedrijf met verstand van zaken en prettige manier van omgang. Wat mij betreft een echte topper.

Hoge Bergen 3

4704 RH Roosendaal

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 17 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * BPM taxaties * BPM aangiftes * All Risk verzekerde binnen stalling * 3 locaties Duiven ( Arnhem ) / Roosendaal / Goes * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland