Helder, duidelijk en zeer betaalbaar!

8 jaar geleden ook een nieuwe camper geïmporteerd vanuit Duitsland. Nu weer een nieuwe camper in Duitsland gekocht en met de deskundige hulp en leiding van Importautos.nl geïmporteerd, ze regelen alles BPM en BTW en de begeleiding! Zeer tevreden!

Zeer netjes geholpen!

Vanaf het begin keurig begeleid. Alles is duidelijk uitgelegd en vragen worden zeer snel en netjes beantwoord!

alles top

Super service, het heefst slechts 7 werkdagen geduurd van een verzoek tot indienen tot het ontvangen van een NL kenteken. In de toekomst opnieuw!

Perfect geregeld!

Attente en servicegerichte medewerkers die er alles aan doen om het proces perfect te laten verlopen!

Communicatie was TOP

Vanaf het eerste contact goede opvolging met correcte terugkoppeling

Buitengewoon goede service

Importauto's heeft me meer dan uitstekend geholpen bij het importeren van een auto uit Duitsland. Vriendelijk, professioneel en heel betrokken. Er gaan natuurlijk altijd wel iets niet volgens plan in zo'n proces maar Import auto's heeft zich erin vastgebeten en alles zeer netjes opgelost. Bedankt team Importauto's, vijf sterren meer dan verdiend. Dick

• Toezeggingen nagekomen?

Heel duidelijke uitleg. Altijd mogelijk de gewenste service up of downgraden. Altijd een vaste contactpersoon. In een word Top

Erg goed geholpen

De medewerkers van importautos zijn erg vriendelijk, komen hun afspraken netjes na, zijn erg behulpzaam en prijs voor dienstverlening is ook prima.

Snel en volgens afspraak

Goed, vlot en volgens afspraak de auto geïmporteerd. Ik kom hier de volgende keer zeker terug!

• Toezeggingen nagekomen?

Super geregeld, zeker aan te raden!

Uistekend bedrijf wat helpt bij de import van je auto! Het meest opvallende is de communicatie. Deze is super snel, altijd bereikbaar en behulpzaam. Daarnaast is de uitleg over welke stappen er genomen worden heel prettig. Mocht je overwegen een auto te importeren, zeker bij Importautos.nl informeren. Mij is dit uitstekend bevallen (dit was de mijn eerste keer) en ik kan dit oprecht iedereen aanraden!

Niet verder zoeken!

Ik kwam bij Importautos.nl terecht door de vele goede reviews. Een aantal gesprekken gehad met Mitchell Schilperoord via de telefoon. In vergelijking met andere Nederlandse importbedrijven is hij vanaf het eerste contact buitengewoon betrokken. Het importeren van een auto uit Duitsland is zeker niet mijn dagelijks werk, en dan zijn alle stappen die er gezet moeten worden best spannend. Het ging bij mij om een Tesla Model Y van een jaar oud, dus ging het om een flink bedrag. Heel prettig om dan bij alle stappen bijgestaan te worden door een absolute deskundige. Geeft zekerheid en vertrouwen. Hij had ook ervaring met het bedrijf in Duitsland waar ik de auto heb gekocht. Vanuit mijn ervaring met importauto.nl en het contact dat ik met andere bedrijven heb gehad zeg ik: niet verder zoeken, maar gewoon in zee gaan met Importautos.nl! Geeft veel rust. Bedankt aan het hele team!

een geruststellende persoonlijke aanpak

Wat ik vooral waardeerde was de persoonlijke aanpak. Het vertrouwen dat alles inderdaad is geregeld. De Duitse verkoper was gebeld en volledig op de hoogte van de benodigde papieren. Ook al had ik een doe-het-zelf pakket gekozen belden ze me op dat de afspraak met RDW toch maar beter snel moest worden gemaakt omdat de agenda volliep. Dat bleek ook want de meest geschikte datum voor keuring was al na 2 dagen wat zou inhouden dat de eendags kentekenplaten niet meer op tijd aan zouden komen. Ze regelden direct dat een nieuwe set kon worden gehaald in Roosendaal. De kreet 'het komt goed' blijkt bij hen ook echt te werken.

een geruststellende persoonlijke aanpak

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 17 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * BPM taxaties * BPM aangiftes * All Risk verzekerde binnen stalling * 3 locaties Duiven ( Arnhem ) / Roosendaal / Goes * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland