Een geruststellende persoonlijke aanpak

Wat ik vooral waardeerde was de persoonlijke aanpak. Het vertrouwen dat alles inderdaad is geregeld. De Duitse verkoper was gebeld en volledig op de hoogte van de benodigde papieren. Ook al had ik een doe-het-zelf pakket gekozen belden ze me op dat de afspraak met RDW toch maar beter snel moest worden gemaakt omdat de agenda volliep. Dat bleek ook want de meest geschikte datum voor keuring was al na 2 dagen wat zou inhouden dat de eendags kentekenplaten niet meer op tijd aan zouden komen. Ze regelden direct dat een nieuwe set kon worden gehaald in Roosendaal. De kreet 'het komt goed' blijkt bij hen ook echt te werken.

• Toezeggingen nagekomen?

Top support, zelfs zaken buiten de import om...

Ik had nadat ik de bestelling bij de autoleverancier had gesloten een probleem met de verkoop van mijn huidige auto. Hierbij heeft Importautos.nl mij perfect geholpen en zo de extra kosten weten te beperken... Nog bedankt van alle hulp en het meedenken.

• Toezeggingen nagekomen?

Flexibel klantegerichte organisatie die prima werk aflevert

* prettig contact * flexibele instelling * correcte/nette aflevering

• Toezeggingen nagekomen?

Zeer goed en klantvriendelijke benadering.

Wij hebben onze auto weer her- ingevoerd in Nederland. Wij vonden het bedrijf via internet. Het contact was vanaf het begin zeer prettig. Rik heeft alles gecoördineerd en dat was zeer klantgericht, enthousiast en vriendelijk. Ik kan Importautos aan iedereen aanbevelen!

• Toezeggingen nagekomen?

Fijn bedrijf om mee samen te werken!

Alles super snel geregeld, duidelijk stappenplan

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 17 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * BPM taxaties * BPM aangiftes * All Risk verzekerde binnen stalling * 3 locaties Duiven ( Arnhem ) / Roosendaal / Goes * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland