Fijn bedrijf om mee samen te werken!

Alles super snel geregeld, duidelijk stappenplan

• Toezeggingen nagekomen?

Tevreden over de goede service

Altijd bereikbaar voor een vraag en een verzoek

prima behandeling en vakkennis

De berekening van BPM was uitstekend gebruikmakend van scherpe taxatie.

• Toezeggingen nagekomen?

Wat een fantastisch bedrijf!

Onze Camper gekocht in Zuid Duitsland en Importautos.nl alles laten verzorgen incl. verzekerd transport naar NL. Klasse hoe ze werken! Zeer enthousiaste medewerkers met zeer veel kennis en expertise. Heel prettig contact en reageren direct op vragen / status van het traject en / of een advies dat je wil hebben. Ook het ophalen in de vestiging Duiven was een zeer prettige ervaring. Een auto importeren lijkt een hele klus als je dat normaal niet doet. Was voor ons ook de 1e keer en dan ook meteen met een Camper van 1 jaar oud, dus dit is serieus werk ook gezien je investering. Maar met Importautos.nl is dit totaal zorgeloos en absoluut in goede handen. Klasse bedrijf met mensen die passie hebben voor het vak. Cijfer 10 mag hoger zijn, want ze scoren nog beter dan uitstekend.

• Toezeggingen nagekomen?

Vanaf het eerste contact tot de afronding prima

Zeer professioneel team onder leiding van de heer Schilperoord. Goede contacten zowel per email als telefonisch en face to face. Men denkt met de klant mee en geeft goede adviezen. Snelle en directe contacten. Men maakt waar wat men adviseert. Ook de afwikkeling is probleemloos en efficiënt verlopen.

Goed begeleid en ontzorgd

Importauto's heeft mij zeer goed geholpen met de aankoop en import van mijn nieuwe auto uit Duitsland, van aankoop tot aan aflevering. Duidelijke communicatie en een enthousiast team.

• Toezeggingen nagekomen?

Hoppa geen gelul snel geantwoord en hersens aan... helemaal blij

Ik heb een auto uit belgie door hen laten halen, zelf geen tijd om hem te zien (laat staan om verstand te krijgen van importeren van auto's). Ging helemaal perfect...

• Toezeggingen nagekomen?

Topervaring, super service 100%!

Mitchell van Importautos.nl ingeschakeld om mijn Belgische auto naar Nederland te importeren. Mitchell wist het veel beter dan de mensen aan het loket van het RDW hoe dit werkt. Alles verliep vlekkeloos. Auto staat nu voor de deur met een stel gele nummerborden...wel ff wennen :-)

Top ervaring wederom.

Wederom prima ervaring. Zeer behulpzaam :)

• Toezeggingen nagekomen?

Heerlijk om zo alle zorgen en het geregel uit handen te kunnen geven.

Snel geregeld, duidelijke begeleiding, vriendelijke service, gewoon super!

Snel daadkrachtig goed georganiseerd

Had snel dag kenteken en platen nodig. Vrijdag 16.00 gebeld maandag 14.00 opgehaald en een afspraak met de RDW voor de dinsdag. Snel daadkracht goed georganiseerd dus.

Geweldige service!

Het importautos.nl team heeft ons van A tot Z ontzorgd en een geweldige service geboden bij de import van onze auto. Ze hebben scherp onderhandeld en een gunstige BPM berekening gemaakt voor ons. Een echte aanrader!

Goede en snelle service

Alles is netjes geregeld door importautos.nl Van advies en hulp bij de aankoop tot alle regelingen voor de import alles is top geregeld. Ik ga ze zeker bij een toekomstige aankoop weer om hulp vragen en ik beveel ze voor iedereen zeker aan.

• Toezeggingen nagekomen?

De medewerkers zijn absoluut top, deskundig en betrokken.

De website is niet duidelijk in kosten noch in totale doorlooptijd van een importtraject. Dat wordt dan wel weer opgevangen door de medewerkers die deskundige maar ook zorgzaam/betrokken zijn. Absolute topmensen.

• Toezeggingen nagekomen?

Importautos heeft weer perfect werk geleverd

Mijn 2e ervaring met Importautos is net zoals mijn eerdere ervaring weer perfect. Men handelt zeer snel en verleent een zeer goede service. Binnen enkele dagen was ook de afhandeling bij de Rijksdienst zeer snel en efficiënt geregeld. Kon op zeer korte termijn over mijn Mercedes GLA 250e beschikken.

prima ontzorgd

Aangezien wij geen kennis hebben van het importeren van auto's hebben wij Importauto's ingeschakeld. Het hele traject is prima verlopen.

• Toezeggingen nagekomen?

Exact zoals beloofd. Net bedrijf.

Heb via importautos.nl een auto uit België geïmporteerd. Het verliep allemaal prima.

Goede ervaring

Heb een goede ervaring afspraken werden op tijd nagekomen. Had auto’s in Engeland gekocht en had me niet gerealiseerd dat ze niet meer in de EU zitten en dan komen er heel wat meer kosten bij. Keurig

Super snel geregeld

Vriendelijk, super service en snel.

Perfect!

Zeer plezierig mee samen gewerkt en denken met je mee om alles zo goed mogelijk voor je te regelen!

perfekt ge regeld

gewoon goed

Super tevreden

Alles netjes en op tijd geregeld, volledig volgens afspraak

• Toezeggingen nagekomen?

Prima communicatie en administratieve afwikkeling

Prettig contact, duidelijke afspraken en correcte offerte.

• Toezeggingen nagekomen?

goed geholpen alles profesioneel afgehandeld.

in een zin .

Snel, professioneel en kundig

Wederom prima en fijn geholpen bij mijn 4e importauto. Een youngtimer deze keer. Importautos dank!

Hoge Bergen 3 4704 RH Roosendaal

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 17 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * BPM taxaties * BPM aangiftes * All Risk verzekerde binnen stalling * 3 locaties Duiven ( Arnhem ) / Roosendaal / Goes * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland