Super tevreden

Alles netjes en op tijd geregeld, volledig volgens afspraak

• Toezeggingen nagekomen?

Prima communicatie en administratieve afwikkeling

Prettig contact, duidelijke afspraken en correcte offerte.

• Toezeggingen nagekomen?

goed geholpen alles profesioneel afgehandeld.

in een zin .

Snel, professioneel en kundig

Wederom prima en fijn geholpen bij mijn 4e importauto. Een youngtimer deze keer. Importautos dank!

Snelle Proficinele geregeld

Snelle Proficinele geregeld

Deskundig en snel geholpen

Mitchell heeft namens mij de auto geimporteerd. De communicatie verliep soepel, hij was altijd beschikbaar wanneer ik hem nodig had en de auto is perfect binnen de afgesproken tijd afgeleverd. ophalen duurde zelfs maar 2 werkdagen!! Toppers.

• Toezeggingen nagekomen?

Was allemaal weer top geregeld!!!

Is zoals gewoonlijk allemaal weer top geregeld!!!! Rik en Mike bedankt weer en op naar de volgende. Groeten Michael

Top service in alles!

Dit was al weer mijn 5e youngtimer via importauto's. Een jubileum. Omdat ik dit keer erg druk was, heb ik gekozen voor het totaalpakket inclusief transport. Importauto's heeft ook geregeld dat mijn auto bij hen nog helemaal professioneel gepoetst werd. Toen ik hem kwam halen stond er een bijna nieuwe auto te glimmen. Afhandeling, service, allemaal prima. Ik had het fijn gevonden om tijdens het afwikkelings- en transportproces iets meer op de hoogte gehouden te worden. Daar hebben we even over gesproken en dat hebben ze toen ook geweldig gedaan. Dank voor de service. Over een jaar of 3 ben ik er weer :-)

• Toezeggingen nagekomen?

Professioneel, vriendelijk en heel adequaat ook als er wat hobbels op de weg zijn.

Aangezien ik mijn auto wilde hebben voor de zomervakantie, o.a om de caravan te trekken. Ontstond er tijdsdruk, ook omdat mijn transporteur in gebreke bleef. Hier werd heel professioneel op geanticipeerd door binnen een dag een andere transporteur te regelen. Ook werd er een trekhaak in Goes ondergezet in de tijd dat we in afwachting waren van het kenteken. De auto is precies op tijd geleverd en we konden heerlijk op vakantie. Dit was mijn eerste ervaring met Importautos.nl maar zeker niet de laatste.

Zeer positief

Werken snel en komen afspraken na.

• Toezeggingen nagekomen?

Na één telefoontje alles perfect online geregeld

Na import van motor uit USA bleek het niet eenvoudiger te zijn om deze op NL kenteken te krijgen Importautos heeft een Pools kenteken geregeld wat voor mijzelf bijna onmogelijk was Met dit Poolse kenteken kan ik de motor in elk Europees land laten overschrijven Geweldige service

Snelle professionele aanpak

Zie hierboven

• Toezeggingen nagekomen?

ik ben regelmatige klant. Zeer ervaren en behulpzaam personeel.

al jaren maak ik gebruik van de diensten van importautos naar volle tevredenheid. Kundig personeel, komen afspraken na.

Enorm tevreden

Laats mijn auto geïmporteerd vanuit België. Heb toen gebruik gemaakt van het all-in pakket. Was super om het import deel uit handen te geven. Goed contact en snelle reacties.

• Toezeggingen nagekomen?

Prima service en blij met de auto

Erg vriendelijke mensen die je helpen. Tevreden over de kennis en ervaring. Ze hebben zelfs wat van de prijs af weten te halen. Enige verbetering zou zijn de communicatie, soms moest ik er wel achteraan bellen om de status op te vragen maar dat was misschien omdat ik wat ongeduldig was voor de auto ;)

Gewoon goed

Doen gewoon wat ze beloven

Goede en snelle werkwijze

Goede ervaringen

• Toezeggingen nagekomen?

Goed contact, duidelijk. Goede berekening. Echt alles kant en klaar aangeleverd. Top dus!

• Toezeggingen nagekomen?

Klantvriendelijk, deskundig en betrouwbaar.

Ze hebben onze auto naar volle tevredenheid geïmporteerd. Ze doen zelfs net dat stapje meer. Afspraak is afspraak, geen gezeur achteraf. Kortom perfect!

Snel en correct

Goed geholpen en dik tevreden

• Toezeggingen nagekomen?

5 sterren waard, communicatie was goed en snel!

Een gerust gevoel

Perfect geregeld.

Kundig en vlot geholpen

Kundig en vlot geholpen

Goede service !

Het proces van import en keuring is erg vlot verlopen en het contact was heel prettig. Misschien paar krasjes door transport.

• Toezeggingen nagekomen?

Alles was top geregeld sneller dan verwacht geen verrassingen achteraf in een woord super

Zou het zo weer daar regelen ook al is het bijna 2 uur rijden voor mij

Hoge Bergen 3

4704 RH Roosendaal

Over Importautos.nl BV

Importautos.nl is ruim 17 jaar een toonaangevend bedrijf in Nederland in de auto import branche. Of het nu gaat om een eenvoudige BPM-aangifte, een ingewikkelde BPM-taxatie of een volledige ontzorging van een in het buitenland gekochte auto. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om u te ondersteunen. Wereldwijd hebben wij en reikt kennis: * RDW keuringen * BPM taxaties * BPM aangiftes * All Risk verzekerde binnen stalling * 3 locaties Duiven ( Arnhem ) / Roosendaal / Goes * TüV/Dekra EU-Homologatie keuringen voor voertuigen van buiten de EU * Transport wereldwijd * Aflevering aan huis door heel Nederland