Kort duidelijk

Goede duidelijke informatie.

Lieve dame Laura stond mij goed te woord

Blij met duidelijk gesprek. Echter Helaas,droom viel in duigen. Zou ,dacht ik, gebeld worden. Kreeg ,zeer korte ,onduidelijke mail van een mij onbekende advocate. Aangezien deze dame geen enkele mededeling deed ,hoe en ,waarom ze me mail stuurde ,kon ik daar met de beste wil van de wereld niet op ingaan. Omdat het mij niet duidelijk was of die dame via uw bedrijf ingeschakeld was,of via ander.dat ik eerder probeerde. Had nl al eerder geprobeerd contact te zoeken met advocate(afgelopen vrijdag) Zou maandag gebeld worden. Niet gebeurd. Daarom ma avond jullie gemaild. Zou dinsdag gebeld worden, Niet gebeurd. Verkeerd begin van samenwerking,vind ik. Teleurgesteld.hierover. Met vriendelijke groet Marieke

Zeer positief

Een zeer goed gesprek gehad en misschien krijgt dat nog een gevolg, allen jammer dat er niemand reageerde uit mijn woonplaats, Helmond

Allemitatie

Ik doe alles voor mijn kinderen ,willen ze wat kopen of school geld of uit eten of kleren kopen of noem maar wat daar ben ik akkoord of vakantie ik breng ze ,en ik heb zelf veel kosten ,ongeveer 1700€ per maand van mijn salaris,hoe kan ik 477€ aan allemitatie betalen ,dan kan ik mijn kinderen niet meer helpen,en dat vind ik niet correct ,en bedankt.

Aangenaam en betrokken gesprek

Betrokken meedenkend professioneel en zeer aangenaam. Weet als het moet waar ik terecht kan.

Goed een snel geholpen.

Goed, snel geholpen. Lief personal de goed naar mijn luisterd.

Direct een expert aan de lijn met vlug begrip en daadkracht!

De dag na 1e telefonische contact ben ik direct gebeld voor het maken van een afspraak waar ik vanmiddag al naar toe ga, met het volste vertrouwen dat ik goed geholpen ga worden.

!!

En inmiddels gebeld. Krijg een advocaat aangewezen in Utrecht terwijl ik in Rotterdam woon. Moet er nog even over nadenken of ik met haar in zee kan gaan/Wil ivm met de afstand.

Ik ben goed geholpen.

Snel reactie en zorgvuldig, dank je wel!

Heel snel reactie en zorgvuldig

slecht

Aangegeven werd dat ik contact zou hebben gehad hetgeen niet waar is. Ik heb alleen een intakegesprek gehad en verder niets.

Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat er niet direct contact met u is opgenomen door de advocaat. We hebben begrepen dat u inmiddels contact heeft gehad met het advocatenkantoor en hopen dat uw zaak verder naar tevredenheid wordt afgehandeld. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Zeer goed, vriendelijk en snel geholpen

Deskundig en behulpzaam advies! Een echte steun voor vrouwen!

Pluspunten

Snel geholpen en opgelost

Pluspunten

Direct contact, goed doorverwezen

Nog geen gevonden!

Pluspunten

Wordt direct contact met je gezocht en keurig te woord gestaan

Pluspunten

Alles heel duidelijk

Pluspunten

Er wordt telefonisch weinig informatie gegeven. Het is makkelijker om gegevens te delen met een vreemde wanneer het verloop van de intake duidelijker wordt uitgelegd

Pluspunten

Prima te woord gestaan, en snel geholpen, de volgende dag had ik al n mail enntelefoon van een advocaat.

Pluspunten

zeer begripvolle medewerker met kennis van zaken.

Pluspunten

Snel, vriendelijk en duidelijk.

Pluspunten

duidelijk, behulpzaam, snel, als de persoon aan de telefoon het niet weet wordt het nagevraagd bij collega's

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen idee

De aanvraag was voor om in Boxmeer een bedrijf te vinden Maar dan krijg je wat later blijkt een uit Roermond wat denk je zelf die afstand

Pluspunten

Er is goed geluisterd naar mijn wensen en ik werd snel doorgestuurd naar het desbetreffende advocaten kantoor. Ook vond ik het prettig om bevestiging te ontvangen via mijn e-mail adres.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goed advies, luisterent oor

Als je doorgestuurd wordt is het fijn als dat met een advocate kantoor in de buurt zou zijn. Medewerker van jullie zag dat ik recht heb op een vergoeding aanvulling kosten advocaat, wordt ik door gestuurd naar een kantoor die dit niet doet wel een gereduceerd uur tarief. Vervolgens opnieuw gebeld zou aangemeld worden voor een ander advocaten kantoor nog niks van vernomen