Goed een snel geholpen.

Goed, snel geholpen. Lief personal de goed naar mijn luisterd.

Direct een expert aan de lijn met vlug begrip en daadkracht!

De dag na 1e telefonische contact ben ik direct gebeld voor het maken van een afspraak waar ik vanmiddag al naar toe ga, met het volste vertrouwen dat ik goed geholpen ga worden.

!!

En inmiddels gebeld. Krijg een advocaat aangewezen in Utrecht terwijl ik in Rotterdam woon. Moet er nog even over nadenken of ik met haar in zee kan gaan/Wil ivm met de afstand.

Ik ben goed geholpen.

Snel reactie en zorgvuldig, dank je wel!

Heel snel reactie en zorgvuldig

slecht

Aangegeven werd dat ik contact zou hebben gehad hetgeen niet waar is. Ik heb alleen een intakegesprek gehad en verder niets.

Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat er niet direct contact met u is opgenomen door de advocaat. We hebben begrepen dat u inmiddels contact heeft gehad met het advocatenkantoor en hopen dat uw zaak verder naar tevredenheid wordt afgehandeld. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Zeer goed, vriendelijk en snel geholpen

Deskundig en behulpzaam advies! Een echte steun voor vrouwen!

Pluspunten

Snel geholpen en opgelost

Pluspunten

Direct contact, goed doorverwezen

Nog geen gevonden!

Pluspunten

Wordt direct contact met je gezocht en keurig te woord gestaan

Pluspunten

Alles heel duidelijk

Pluspunten

Er wordt telefonisch weinig informatie gegeven. Het is makkelijker om gegevens te delen met een vreemde wanneer het verloop van de intake duidelijker wordt uitgelegd

Pluspunten

Prima te woord gestaan, en snel geholpen, de volgende dag had ik al n mail enntelefoon van een advocaat.

Pluspunten

zeer begripvolle medewerker met kennis van zaken.

Pluspunten

Snel, vriendelijk en duidelijk.

Pluspunten

duidelijk, behulpzaam, snel, als de persoon aan de telefoon het niet weet wordt het nagevraagd bij collega's

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen idee

De aanvraag was voor om in Boxmeer een bedrijf te vinden Maar dan krijg je wat later blijkt een uit Roermond wat denk je zelf die afstand

Pluspunten

Er is goed geluisterd naar mijn wensen en ik werd snel doorgestuurd naar het desbetreffende advocaten kantoor. Ook vond ik het prettig om bevestiging te ontvangen via mijn e-mail adres.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goed advies, luisterent oor

Als je doorgestuurd wordt is het fijn als dat met een advocate kantoor in de buurt zou zijn. Medewerker van jullie zag dat ik recht heb op een vergoeding aanvulling kosten advocaat, wordt ik door gestuurd naar een kantoor die dit niet doet wel een gereduceerd uur tarief. Vervolgens opnieuw gebeld zou aangemeld worden voor een ander advocaten kantoor nog niks van vernomen

Pluspunten

Snelle nette reactie

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

vriendelijk gesprek

Luisteren naar de klant en daarnaar handelen. Ik vroeg een afspraak in Zoetermeer. Had gezien dat jullie ook met een advocaat in Zoetermeer werken. Maar jullie hebben mijn vraag/dossier doorgezet naar een advocaat in Oegstgeest. Ik heb op jullie e-mail nog geantwoord wat er is afgesproken en om correctie of toelichting gevraagd, maar niets meer vernomen van jullie.

Geachte mevrouw Soekhan, bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat het niet naar verwachting is verlopen. Wij proberen altijd een advocaat bij u in de woonplaats te vinden. Dit lukt ons niet altijd dan kan het zijn dat de advocaat wat verder weg zit. Wij hebben meerdere malen geprobeerd om met u in contact te komen. Helaas is ons dit op heden nog niet gelukt. Kunt u misschien contact met ons opnemen via telefoonnummer 088 629 0040 . Met vriendelijke groet, Customer Support

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

snel

totaal niet geluisterd naar mijn vraag, doorverwezen naar een compleet ongeschikt kantoor. Niet prettig om het zacht uit te druk. pure tijdsverspilling.

Geachte mevrouw Delmte, bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat het niet naar verwachting is verlopen. Wij hebben meerdere malen geprobeerd om met u in contact te komen. Helaas is ons dit op heden nog niet gelukt. Kunt u misschien contact met ons opnemen via telefoonnummer 088 629 0040. Dan kunnen wij met u uw klacht bespreken en proberen een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Customer Support