Snelle, vriendelijke en duidelijke service

Om 15.30 had ik met de intakebalie telefonisch contact en om 17.00 uur had ik al een advocaat aan de lijn. Top service van beide de advocaat en Laura van de intakebalie!

Er is snel en goed gereageerd.

Gezien omstandigheden heel fijn iemand in het weekend te kunnen bereiken in noodsituaties. En vervolgaktie na het weekend is snel en goed.

Super snelle en vriendelijke , duidelijke contact

Nadat ik mijn vrasg had ingedient , werd ik vrij snel terug gebeld . Zeer vriendelijk , geduldig , en duidelijk te woord gestaan . Ik zou u kantoor echt aanbevelen bij een ieder die hulp nodig heeft .

heel goed

ze zorgen goed voor je en proberen je heel goed te helpen

Snel gehandeld

Moet nog blijken of het goed is

Door bemiddeling snel de juiste advocaat gekregen.

Prima geholpen.

Tot nu toe een snelle reactie.

Ervaring is goed tot nu toe. Is alleen een telefonisch contact geweest.

Super snelle service

Heel fijn dat er direct teruggebeld werd toen ik ophing . Contact verloopt vlot . En spoed wordt ook als spoed behandelt. Een aanrader.

Eigenlijk na 1 telefoontje te kort om iets over te zeggen

Zie boven

tot nu toe goed

Ik heb een kort telefonisch contact gehad. Dat was prima.

prima uitleg

uitleg als de schuldige betaald voor datum rechtbank , ik dan niet voor de rechter hoef te verschijnen .Ik heb nl nooit achter t stuur gezeten van de auto die een strafrechtelijke boete heeft opgelegd gekregen .

Zeer slecht!!

Maandag 13-07-2020 aanvraag ingediend en ben keurig telefonisch te woord gestaan. Kreeg ook netjes een mail op maandag dat Kappelhof Advocaten mij zou willen bijstaan en dat er spoedig contact met mij opgenomen zou worden. Dinsdag een mail van Secretariaat Kappelhof Advocaten, daar mr. Kappelhof de gehele dag wegens afspraken buiten kantoor afwezig was, had hij nog geen contact met mij kunnen opnemen. Omdat ik volgende week op vakantie ga en er een tijds limiet aan deze kwestie hangt, wat ook bij de aanvraag ismedegedeeld, zou er voor worden gezorgd dat mr. Kappelhof mij woensdag zou bellen. Tot zover perfect! Echterrrrr....nu is het vrijdag en heb ik nog niets van mr. Kappelhof mogen vernemen. Het natuurlijk ook zo dat er niet bij vermeld is welke woensdag dat zou zijn... Dus ik zal het vast verkeerd aangenomen hebben. Met hartelijke groet, Erik Ensing

Geachte heer Ensing, Hartelijk dank voor uw reactie. We vinden het vervelend dat het contact met de advocaat niet naar wens is verlopen. Hopelijk is uw zaak intussen opgelost. We zetten een aanvraag uit naar een advocaat binnen ons netwerk maar we hebben geen invloed op het vervolg van uw zaak. We vragen advocaten echter wel zo spoedig mogelijk contact op te nemen met rechtzoekenden. We vinden het dan ook jammer om te horen dat dit niet gebeurd is en we hebben uw ervaring terug gekoppeld aan de betreffende advocaat. Met vriendelijke groet, Jose Customer Support

Slecht

Na behulpzame medewerker te hebben gesproken welke ook direct de intake regelde nooit meer iets vernomen helaas.

Geachte heer Planjé, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig om te horen dat u na het intake gesprek niets meer vernomen heeft. We hebben dan ook contact opgenomen met het advocatenkantoor die uw aanvraag heeft geaccepteerd. Zij hebben aangegeven uw telefoonnummer gebeld te hebben maar direct een automatische voicemail te krijgen. Ze proberen nogmaals contact met u op te nemen. Mocht de advocaat u onverhoopt niet kunnen bereiken, dan kunt u zelf contact opnemen met het kantoor onder vermelding van LS Advocaten Strafrecht en uw naam. Als u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact met ons op, we helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Customer Support Marjolein

Snel en vooral betrokken reacties. Heel prettig dus.

De snelheid. Aan doorpakken spreekt me enorm aan. Het vertrouwen dat er van af spat is ook prima.

Vriendelijk en niet bevooroordeeld

Ik ben vlot geholpen en heel netjes en vriendelijk te woord gestaan.

Ik ben nooit teruggebeld

Kontakt opgenomen met LS ivm ingevorderd rijbewijs. Alleraardigste mejuffrouw aan de lijn gehad. Er zou binnen 24 uur kontakt met mij worden opgenomen door een advocaat van LS. Dit is ( nog) niet gebeurt.

Geachte heer Haak, Uw mening is zeer belangrijk voor ons. We hebben naar aanleiding van uw beoordeling contact opgenomen met het advocatenkantoor. Ze hebben aangegeven dat ze contact met u te hebben gezocht. De contactgegevens van het advocatenkantoor zijn inmiddels ook bij u bekend. Mochten we u hierbij nog van dienst kunnen zijn, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Super fijn geholpen en gerust gesteld

Snelle service werd gelijk de volgende dag terug gebeld en werd goed geholpen. Vragen werden goed beantwoord en ben gerust gesteld. Ook fijn te weten dat als er iets is ik er altijd terecht kan via een mailtje of belletje te doen. Kan niet anders zeggen dan top! Heb weer lekker geslapen

contaxt op jullie opgenomen gelijk goed te woord gestaan

Laat niets van ze horen maar wel geld krijgen bellen nooit terug

Ze laten niets van ze horen bellen nooit terug. Maar de het geld buren Dit raad ik af de Avocaat kantoor

Geachte heer Scholte, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat het contact met de advocaat niet naar verwachting is gelopen. We hebben uw aanvraag op uw verzoek inmiddels doorgezet naar een ander advocatenkantoor. Wij wensen u veel succes met uw zaak! Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

positieve ervaring

Had hen gebeld voor informatie. Dag erna onmiddellijke respons en de info die ik kreeg was heel duidelijk. Werd goed geïnformeerd over prijzen en werking.

Duidelijke uitleg en afspraken worden nagekomen.

Fijn contact, geeft vertrouwen dat zaak goed wordt opgepakt.

zeer prettige advocaaat

advocaat is zeer geïnteresseerd en neemt de tijd om verhaal aan te horen. vriendelijk en zakelijk en dankt goed mee over de te nemen stappen in dit geval in een strafzaak.

Snel en behulpzaam

Goed en snel handelen, dank u

Werd goed geluisterd.

Ervaring was goed, het telefoongesprek voelde goed aan, er werd ook de juiste dingen gevraagd.

duidelijk

Duidelijke en goede informatie