Eigenlijk na 1 telefoontje te kort om iets over te zeggen

Zie boven

Zijn alle advocaten zo, die jullie aanbevelen????

Afspraak met advocaat en komt niet opdagen op afspraak. Maar wel het tarief incasseren van te voren. In een woord, waardeloze advocaat. Geen sterren verdient

Beste Yvonne, Dat de advocaat bij het politieverhoor niet komt opdagen had niet mogen gebeuren. Afspraak is afspraak, zeker bij zoiets belangrijks als een verhoor. We hebben contact opgenomen met de advocaat, ze gaf aan dat het niet goed is gegaan met uw afspraak. Dat past niet bij de servicebelofte die wij doen namens de deelnemende advocaten en waaraan zij contractueel gebonden zijn. De samenwerking met deze advocaat is inmiddels beëindigd. De het door u betaalde bedrag aan de advocaat is aan u teruggestort. We betreuren de gang van zaken en het ongemak dat dit voor u heeft opgeleverd. Wij wensen u succes toe met uw zaak. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

tot nu toe goed

Ik heb een kort telefonisch contact gehad. Dat was prima.

prima uitleg

uitleg als de schuldige betaald voor datum rechtbank , ik dan niet voor de rechter hoef te verschijnen .Ik heb nl nooit achter t stuur gezeten van de auto die een strafrechtelijke boete heeft opgelegd gekregen .

Zeer slecht!!

Maandag 13-07-2020 aanvraag ingediend en ben keurig telefonisch te woord gestaan. Kreeg ook netjes een mail op maandag dat Kappelhof Advocaten mij zou willen bijstaan en dat er spoedig contact met mij opgenomen zou worden. Dinsdag een mail van Secretariaat Kappelhof Advocaten, daar mr. Kappelhof de gehele dag wegens afspraken buiten kantoor afwezig was, had hij nog geen contact met mij kunnen opnemen. Omdat ik volgende week op vakantie ga en er een tijds limiet aan deze kwestie hangt, wat ook bij de aanvraag ismedegedeeld, zou er voor worden gezorgd dat mr. Kappelhof mij woensdag zou bellen. Tot zover perfect! Echterrrrr....nu is het vrijdag en heb ik nog niets van mr. Kappelhof mogen vernemen. Het natuurlijk ook zo dat er niet bij vermeld is welke woensdag dat zou zijn... Dus ik zal het vast verkeerd aangenomen hebben. Met hartelijke groet, Erik Ensing

Geachte heer Ensing, Hartelijk dank voor uw reactie. We vinden het vervelend dat het contact met de advocaat niet naar wens is verlopen. Hopelijk is uw zaak intussen opgelost. We zetten een aanvraag uit naar een advocaat binnen ons netwerk maar we hebben geen invloed op het vervolg van uw zaak. We vragen advocaten echter wel zo spoedig mogelijk contact op te nemen met rechtzoekenden. We vinden het dan ook jammer om te horen dat dit niet gebeurd is en we hebben uw ervaring terug gekoppeld aan de betreffende advocaat. Met vriendelijke groet, Jose Customer Support

Slecht

Na behulpzame medewerker te hebben gesproken welke ook direct de intake regelde nooit meer iets vernomen helaas.

Geachte heer Planjé, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig om te horen dat u na het intake gesprek niets meer vernomen heeft. We hebben dan ook contact opgenomen met het advocatenkantoor die uw aanvraag heeft geaccepteerd. Zij hebben aangegeven uw telefoonnummer gebeld te hebben maar direct een automatische voicemail te krijgen. Ze proberen nogmaals contact met u op te nemen. Mocht de advocaat u onverhoopt niet kunnen bereiken, dan kunt u zelf contact opnemen met het kantoor onder vermelding van LS Advocaten Strafrecht en uw naam. Als u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact met ons op, we helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Customer Support Marjolein

Snel en vooral betrokken reacties. Heel prettig dus.

De snelheid. Aan doorpakken spreekt me enorm aan. Het vertrouwen dat er van af spat is ook prima.

Vriendelijk en niet bevooroordeeld

Ik ben vlot geholpen en heel netjes en vriendelijk te woord gestaan.

Ik ben nooit teruggebeld

Kontakt opgenomen met LS ivm ingevorderd rijbewijs. Alleraardigste mejuffrouw aan de lijn gehad. Er zou binnen 24 uur kontakt met mij worden opgenomen door een advocaat van LS. Dit is ( nog) niet gebeurt.

Geachte heer Haak, Uw mening is zeer belangrijk voor ons. We hebben naar aanleiding van uw beoordeling contact opgenomen met het advocatenkantoor. Ze hebben aangegeven dat ze contact met u te hebben gezocht. De contactgegevens van het advocatenkantoor zijn inmiddels ook bij u bekend. Mochten we u hierbij nog van dienst kunnen zijn, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Super fijn geholpen en gerust gesteld

Snelle service werd gelijk de volgende dag terug gebeld en werd goed geholpen. Vragen werden goed beantwoord en ben gerust gesteld. Ook fijn te weten dat als er iets is ik er altijd terecht kan via een mailtje of belletje te doen. Kan niet anders zeggen dan top! Heb weer lekker geslapen

contaxt op jullie opgenomen gelijk goed te woord gestaan

Laat niets van ze horen maar wel geld krijgen bellen nooit terug

Ze laten niets van ze horen bellen nooit terug. Maar de het geld buren Dit raad ik af de Avocaat kantoor

Geachte heer Scholte, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat het contact met de advocaat niet naar verwachting is gelopen. We hebben uw aanvraag op uw verzoek inmiddels doorgezet naar een ander advocatenkantoor. Wij wensen u veel succes met uw zaak! Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

positieve ervaring

Had hen gebeld voor informatie. Dag erna onmiddellijke respons en de info die ik kreeg was heel duidelijk. Werd goed geïnformeerd over prijzen en werking.

Duidelijke uitleg en afspraken worden nagekomen.

Fijn contact, geeft vertrouwen dat zaak goed wordt opgepakt.

zeer prettige advocaaat

advocaat is zeer geïnteresseerd en neemt de tijd om verhaal aan te horen. vriendelijk en zakelijk en dankt goed mee over de te nemen stappen in dit geval in een strafzaak.

Snel en behulpzaam

Goed en snel handelen, dank u

Werd goed geluisterd.

Ervaring was goed, het telefoongesprek voelde goed aan, er werd ook de juiste dingen gevraagd.

duidelijk

Duidelijke en goede informatie

Doorverwezen naar een deskundig, professioneel Strafrecht advocaat

Momenteel is de zaak nog lopen. LS Advocaten hebben mijn verhaal genoteerd en binnen 30 minuten heeft strafrechtadvocaat W.B.M. Bos mij benaderd. Deze meneer was al op de hoogte van mijn verhaal en dit betekent dat er een korte communicatielijn zit tussen LS en de advocaten waarnaar zij doorverwijzen. Mr. W.B.M. Bos komt erg vriendelijk, deskundig en professioneel op mij over. Hij ging direct en gericht te werk en hield mij op de hoogte van zijn voortgang. Hij verteld direct waar kansen liggen en waar minder kansen liggen. Tot nu erg tevreden.

So far, so good.

I talked to Mr. Bolluyt on the phone, he requested some paperwork, which I sent through email, then a few days later, he called me, we had a conversation in which he asked me what was what I expected him to do, I explained, I think he saw reasonable what I was asking, but he insisted, that at this point int time, I don't need an attorney (I'm slated for mediation) but if things don't work out, he could help me. He volunteered to answer the mediation bureau on my behalf. And I'm still waiting for the answer from the mediation bureau. But so far, I think is a positive experience with Mr. Bolluyt. Kind regards. B G L

Perfect, goed advies

Goed advies en binnen een half uur belde de advocaat mij al terug. Zeer tevreden met de stappen die tot nu toe zijn gezet!

Snel, menselijk en adequaat

Ik was verbaasd hoe snel ze reageren. Daarna kreeg ik snel een goed advies.

Ik ben tevreden.

Het is maar begin van mijn zaak. Maar ik heb goed gevoel over.

Zeer goede ervaring

Geachte, wij werden zeer goed geholpen en direct een intake en een paar uur later werden we door de advocate gebeld en dat was een fijn gesprek. Het vervolg gesprek is ook al geweest en ook dat was hebben we als zeer prettig ervaren. groet Mari-Anne

Een goede en snel oppakken van ons probleem.

Een prima click met de advocaat