Snelle reactie en adequaat professioneel advies.

Binnen een paar uur na het contact met LS Advocaten ben ik gebeld door een advocaat waar ik de zaak aan heb voorgelegd. Deze heeft de procedure geschetst die ons te wachten staat en heeft tevens een duidelijk advies gegeven. Vervolgens hebben we een mail mogen ontvangen waarin het besprokene nog eens werd bevestigd.

Thank you for help

Thank you

Ter zake kundig, snelle reactie en klantvriendelijk

Hier kan ik op dit moment nog niets invullen, immers er is slecht kort telefonisch contact geweest. De daadwerkelijke intake moet nog plaatsvinden.

Mijn probleem werd snel opgepakt.

Er werd direct uitgelegd wat de eventule procedure zou kunnen zijn en wat LS voor mij zou kunnen betekenen.

Snel en Felxibel

mijn benodigde advocaat is door LS Advocaten snel geregeld.

Snelle reactie

Snelle reactie, perfect geholpen door 'n zeer vriendelijke mevrouw. Direkt terug gebeld door een advocaat

Tot nu toe zeer tevreden.

Waar andere advocaten kantoren mij niet wilde helpen zorgde LS Advocaten daar wel voor . Bedankt!!

Super goed en snel

Snelle reactie als je om hulp vraagt

echt voor mij aan het vechten.

Niet aan het lijntje van politie en justitie.

Meer dan tevreden

Zeer goede ervaringen

Pluspunten

Zeer snel geregeld en een goede advocaat gevonden.

Pluspunten

Snelle reactie ,vriendelijk en eerste indruk professionele advocaten.

Nog niet

Pluspunten

Echt geinterreseert en een luisterend oor, dat waardeerde ik zeer en deed mij goed.

Dat ik in de eerste instante niet aan de juiste advocaat werd gekoppelt vond ik wel apart en dat terwijl ik een duidelijke lezing van mijn verhaal gaf maar het is uiteindelijk toch goed gekomen.

Pluspunten

Prima geholpen, snel terug gebeld

Pluspunten

Snelle handelen van medewerker was super

Pluspunten

5 sterren.Werd gelijk smiddags gebelt en volgens afspraak de volgende dag gebelt.

geen

Pluspunten

Op dit moment heb ik geen ervaring hoe er gewerkt wordt wordt. Wel ben ik hartstikke goed en snel geholpen. door de balie medewerkster. terug gebeld door de Advokaat zelf. snel en effectief. tips en advies van de advocaat was goed.

Wat ruimer tijd geven en het verhaal van de klant aan te horen.

Pluspunten

Vriendelijk, professioneel, mijn vraagstelling wordt goed begrepen en binnen twee uur ben ik al door een ter zake gespecialiseerd advocatenkantoor gebeld voor inhoudelijke bespreking.

geen

Pluspunten

Snelle reactie advocaat belde die avond nog

Pluspunten

Geen lange wachttijden

Misschien betere voorbereiding op het voorval

Pluspunten

Meneer zijn spullen staan klaar voor vertrek naar polen is er nu echt geen advocaat die meneer kan helpen om een nieuw proces op testarten