De gang fleurt op met deze kapstok!

Handige kapstok voor een smalle gang. Door de verschillende kleuren gelijk een leuke blikvanger bij binnenkomst. De levering liet alleen wat op zich wachten. Dat was jammer , maar waren we snel vergeten toen ze uiteindelijk opgehangen waren!

Geweldige service.

Ze komen hun afspraken na. Zijn heel attent. Ik zou Style meubels aan iedereen aanbevelen. Heel veel positieve reacties gekregen over het zwevende betonlook wandmeubel. En de koffie was heerlijk :-)

vriendelijke medewerkers

vriendelijk te woord gestaan en product snel geleverd kwaliteit product zeer matig

Vlug en top geleverd

Was heel tevreden met mijn dressoir en snel geleverd, ook nog een mooie prijs.

correct

overeenkomst correct nagekomen

Fantastisch ik ben erg blij. Service! Alles

Goed service en snel geleverd

Correcte levering , we zijn hartstikke blij met onze meubels.

Zeer tevreden over de de bestelling en levering. Alles verliep prima, personeel zeer vriendelijk, behulpzaam. Ik werd netjes op de hoogte gehouden dat mijn bestelling 3 weken later aan kwam. In de toekomst zal ik zeker nog meubels bestellen.

Komen afspraken na

Helaas zijn mijn lampen niet te leveren op de afgesproken leverdatum. Daarom besloten de bestelling te annuleren. Dit wordt goed afgehandeld door het bedrijf

Een mooi praktische kast, correcte levering

Een mooie praktische kast, de levering ging zoals het was beloofd

Zeker een aanrader

Mooie meubels met goede kwaliteit. Vriendelijke medewerkers, denken met je mee. Kledingkast kenzo gekocht erg blij mee stevig goed van kwaliteit. Kom zeker weer bij Stylemeubels terug.

Slechte communicatie

Slechte communicatie. Wacht al een tijd op een onderdeel van een kastje. Eerst was de mail in de spam terecht gekomen en nu hoor ik niks.

probleem met levering gemeld maar geen reactie

zo spijtig had een bureau gekocht maar was beschadigd - krassen en een paneel met een stuk af heb foto's gestuurd maar helemaal geen reactie gekregen

Snelle levering en goede prijs/ kwaliteit

Waardeloos bedrijf

Waardeloos. Product na 1 week defect 3 a 4 mails gestuurd maar geen reactie.

Beste Erik, Dank voor uw beoordeling. U hebt het product Bijzettafel Phil - Eiken gebruikt waarvoor het niet dient. Dit product kan geen printer dragen en dan breekt het natuurlijk in elkaar. Als nog hebben wij uw claim in behandeling genomen. Maar u hebt nooit aan ons de onderdeelnummer doorgegeven die wij nodig hadden om deze te kunnen bestellen. Als u dat wilt doen dan handelen wij uw zaak graag verder af. Met vriendelijke groet, Stylemeubels.nl

bestelling, bezorging, prijs en kwaliteit prima

bestelling, bezorging, prijs en kwaliteit prima

betrouwbare webwinkel

Prima levering, ook een bericht van een later tijdstip van bezorging.

Mooie goede en betaalbare meubelen.

Wij hebben een aantal meubelen hier gekocht en zijn zeer tevreden over de kwaliteit en uitstraling van deze producten. Keurig en goed ingepakt en netjes bezorgd, zodat ze onbeschadigd aan zijn gekomen. Dit hebben wij helaas wel eens anders meegemaakt. De handleidingen zijn ook duidelijk. Kortom mooie goede meubelen voor een betaalbare prijs.

prima service en betaalbaar

Mooie Kapstokpaneel Brenda aangeschaft. Goed verpakt aangekomen en eenvoudig te plaatsen. Zeer tevreden en ideaal voor een smalle hal. We zijn er blij mee.

Het duurde even, maar was naar verwachting

Product zag er volledig volgens verwachting uit, echter zou ik echt hout wel mooier vinden dan geperst hout met een fineer laagje.

Fijn bedrijf

Goede prijs/kwaliteit verhouding

ondanks de corona is de levering vrij vlot verlopen

de levering liep ondanks de corona vrij vlot schema was duidelijk

Mooi aankoop

Wij hadden een mooie hoogglans dressoir gekocht. Wij zijn heel blij met de aankoop, het dressoir ziet prachtig en robuust uit. Mooi zwart hoogglans met witte deuren en in het midden met donkere tabs lopende mat zwarte spiegel. Levering op de geplande datum afgesproken en op tijd door Stylemeubels geleverd paar dagen voor de kerstdagen Dank jullie wel Stylemeubels. Top

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Wij waren op zoek naar een schoenenkast met spiegel. Deze was bij een aantal zaken te koop alleen Style Meubels had de laagste prijs. De kast is stevig en van zeer goede kwaliteit. We hebben de kast nu een jaar in bezit zonder enig mankement. De kast was op vooraad. Wij hadden de kast snel nodig en konden deze ophalen. De medewerker was zeer behulpzaam en heeft de kast in de auto geladen. We zijn goed geadviseerd en geholpen.

StyleMeubels doen hun naam eer aan!

Mooi tv meubel uitgezocht op duidelijke website, levering op afroepdatum ging perfect! Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.