Furieuse

J ai commandé une lampe et jamais reçu !!! On m’ a bloqué sur votre numéro de téléphone ! Ensuite j ai reçu un e-mail en me disant que j allais être livré mais rien du tout

• Nous recommanderiez-vous? Non

Magnifique merci

Rommelige communicatie. Goed eind product.

Na een foute levering van een doos werd de communicatie erg rommelig en duurde het lang voordat er een oplossing kwam. Het vervelendste vond ik daarin dat ik zelf initiatief tot contact moest zoeken terwijl de fout bij de bezorger lag. Beter was geweest als ze zelf direct met een oplossing kwamen. Maar het leek geen prioriteit. Ophalen en retour sturen van materiaal was ook rommelig. Laatste keer wilde de bezorger weer een dag later komen omdat hij anders zolang moest werken die dag. En het was nog niet eens 16.00 uur. De kast zelf is prachtig en een mooie kwaliteit voor het geld

Prima fauteuil

Heerlijke relax fauteuil. Prima mooie zachte stof. Zit echt heerlijk

N.v.t

Geen mening.

Correcte levering

Op tijd geleverd.

Prachtige tafel. Veel complimenten!

Ben nog steeds blij met deze tafel. Past perfect in onze keuken. De bezorgtijden zijn alleen wat lang. Maar ja dan krijg je ook iets moois.

Perfect,vriendelijk

Keurig allemaal. Ik raad deze zaak aan.

Mooi meubeltje voor een mooi prijsje .

Erg blij met geleverd meubel, precies wat ik zocht ! Levertijd had iets korter gemogen .

Goede service en een mooie tafel

Een mooie eettafel besteld met levertijd 4 tot 8 weken. Kreeg na 4,5 week al bericht dat de tafel kon worden bezorgd. Levering was goed geregeld. Zou niet thuis zijn tijdens het moment van levering. Klantenservice heeft aan de bezorgdienst doorgegeven dat het product in schuur kon worden geplaatst. Fijne service en een leuke tafel!

Super bedankt Voor de goede service Behalve de bezorger Erg onvriendelijk jammer

Goede kwaliteit meubels

Nadat een geruime tijd na bestelling nog niets binnen was gekomen, contact opgenomen met StyleMeubels.nl. Kreeg vervolgens snel antwoord en niet lang daarna werden de meubels volgens afspraak geleverd. De kwaliteit van de meubels is zeer goed en met de bijbehorende duidelijke instructie ook goed te monteren. Wellicht had vanuit StykeMeubels.nl wat eerder gecommuniceerd kunnen worden, maar dat wordt meer dan gecompenseerd door de tevredenheid over de geleverde meubels.

Goede prijs -kwaliteit verhouding

Mooi en functioneel grenen ladenkastje. Bouwpakket met duidelijke omschrijving. Degelijk verpakt en vlotte levering. Ik ben zeer tevreden!

Snelle levering. Materiaal en in orde. Kast goed in elkaar te steken. Tip top

Lang wachten was uiteindelijk wel de moeite waard

Heb wel heel lang moeten wachten en had de indruk dat ze m'n bestelling vergeten waren. Na een telefoontje meteen geleverd. Prima kwaliteit.

Afspraken,levering en kwaliteit is klasse

I.v.m. verhuizing contact opgenomen en afspraken gemaakt. Levering toch nog binnen de tijd. Heb kasten ontvangen die van prima kwaliteit zijn. Ben er super blij mee. De bestelling werd door de bezorger net afgeleverd. Ik zal zeker Stylemeubels.nl aanbevelen.

Perfect geleverd datgene wat we hebben besteld.

Mijn bestelling is perfect uitgevoerd en op de afgesproken tijd.

Mooie kast maar beschrijving moeilijk te lezen

Kast ziet er goed uit maar beschrijving lastig te lezen mn welke schroef waar gezet moet worden.

Good

I am very pleased with the wardrobe I bought, I had good contact e-mail the delivery arrived faster than the estimated time.

Vlotte bediening

Designmeubels

Op onze zoektocht naar leuke meubels konden we bij Stylemeubels naar onze zin deze aanschaffen tegen een alleszins goede prijs.

geweldig

ik heb hier mijn bureau besteld en ik had nog nooit bij jullie wat besteld maar het verliep erg soepel en de bezorging was er erg vlot. ook is de bureau van goeie kwaliteit en erg makkelijk in elkaar te zetten. ik zou het zelf niet beter kunnen.

Zeer correct.

Keurig op tijd bezorgd door bijzonder vriendelijk personeel.

Mooie halkast

Degelijke kwaliteit. Conceptueel is er wel iets fout. Zo kan de bovenste schoenlade niet open, zonder de onderste te openen en het heeft niets te maken met een eventuele regeling. Het bijgeleverde montageschema kan ook iets duidelijker, is soms wat zoeken. Handig zou zijn dat er een klein labeltje met de letter (zoals op het schema is aangeduid) op de desbetreffende plank zou kleven.

onvoldoende

Ik heb er twee keer gebeld. Gelukkig was het een vriendelijke gesprek toen ik aangaf dat mij wielen er niet deugen en om vervanging vroeg. Maar tot nu toe is er niets gebeurd en ik heb geen nieuwe wielen ontvangen. Hoewel een meneer mij dit toegezegd heeft. Ik hoop wel dat ik deze vier wielen voor mijn lessenaar in de komenden weken kan ontvangen. Alvast bedankt voor u vraag. Met vriendelijke groeten, Anke Leuschner

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.