Alles naar wens

Alles naar wens verlopen. Witte kaptafel lotus besteld en binnen 5 werkdagen in huis netjes en onbeschadigd ontvangen. Ik kan iedereen Stylemeubels.nl aanraden.

Goede levering prima service

Wij zijn erg blij met onze aankoop. Mooi produkt met prima montage handleiding. Uitstekend verpakt. Kortom top bedrijf.

Mooie salontafel

De voetjes van de tafel hebben geen glijders, het is niet handing en prettig als met moeiten de tafel moeten verplaatsen. Alle Vier poten van de tafel hebben gat er in waardoor het vast in de tapijt ging zitten.

Goede kwaliteit, uitstekende service

2 producten besteld met verschillende levertijden. Helaas zijn deze bezorg met de meest lange levertijd. Maar het leveren was daarna naar behoren en optijd.

Product niet 100% in orde. Aflevering niet volgens afspraak.

De bezorger wilde niet de tafel bij onze voordeur afleveren, maar beneden bij de voordeur van ons appartementen complex. Wij hebben een lift en hij had het gewoon met de lift naar de tweede etage kunnen brengen. Ik ben jongstleden aan mijn knie geopereerd en heb dus veel moeite gehad om de tafel zelf naar boven te brengen. Niet echt klantvriendelijke bezorger en hij wilde voor koffiegeld het wel doen..... Toen ik de tafel had uitgepakt en in elkaar aan het zetten was, bleek dat twee bouten in de tafel te zitten waarvan het schroefdraad beschadigd was. Hierdoor kon ik de bevestigings moeren niet daarop draaien. Ook daar heb ik zelf een aanpassing moeten maken om alsnog de tafel jn elkaar te krijgen. Slordig van de leverancier. Tafel terugsturen, mede gezien mijn ervaring van de bezorger, was geen optie. Ik snap dat dit twee negatieve ervaringen zijn, die niet binnen de invloedssfeer van het bedrijf zijn, maar als dit vaker gebeurd dan denk ik dat er weinig klanten overblijven.

Prachtig tv-meubel tegen een redelijke prijs!

Na lang zoeken een slank en mooi zwevend tv-meubel gevonden. Na levering in korte tijd bleek dit een solide, prachtig gemaakt bouwpakket van goede kwaliteit te zijn. Ontzettend blij mee. Omdat wij een aangepaste kleur wilden, eerst in de primer gezet en daarna afgelakt in de door ons gewilde kleur. Zelf de draaddoorvoer boven en onderzijde gemaakt en meubel strak tegen de wand opgehangen. Kunnen dit van harte aanbevelen.

Gaat zo door alles was perfect

Product binnen de gestelde termijn geleverd.

Kast was met de uitstekende beschrijving prima in elkaar te zetten.

niet tevreden

Geleverde artikel kwam niet overeen met het bestelde artikel . Veel mankementen zoals beschadigingen en het niet overeenkomen van bepaalde gemarkeerde punten.

Mooie stevige tafel

Tafel ziet er mooi uit en is stevig. Ook is de tafel zeer eenvoudig in elkaar te zetten.

Top service en heel erg tevreden!

Ik heb een eettafel bij jullie besteld en had eerlijk gezegd niet verwacht dat de tafel in het echt nog mooier zou zijn! Heel goed ingepakt aangekomen. Klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader tot snel !

Mijn salontafel prima in nette staat ontvangen. Prima prijs en vriendelijke bedrijf.

Mooie schoenenkast, zeer tevreden. Erg blij met mijn aankoop. Snelle levering. Super vriendelijk.

Slechte service

De bestelling zou tussen 3 A4 weken bezongd worden ruim 3 maanden nog steeds mijn bestelling niet binnen ik moet er zelf achteraan ze brengen mij niet op de hoogte wat de status is van mijn bestelling Zeer ontevreden

Heel tevreden met alles,optijd bezorgd..Heel vriendelijk..En ben ook heel tevreden met mijn kast!

Heel tevereden,met alles!

Jestem bardzo zadowolona!

Kuchenna szafka przybyla wczesniej niz zapowiadano, otrzymalam kilka e-mail z informacja o dostawie oraz zadzwonila przemila pani z zapytaniem czy termin mi odpowiada. Mebel dokladnie taki sam jak przedstawiono w ofercie. Cena doskonala. Bardzo polecam Kathy. Almere

Helemaal in orde

Goede prijs voor een prima kast. Vooraf gebeld om tijd van de bezorging af te stemmen. Alles naar behoren!

Ryad

Goedemorgen Good

Erg blij

maar nu ik hier toch ben wil ik zeggen dat ik heel erg blij ben met hetgeen ik bij U heb besteld. geweldig. Ik houd U in de gaten mocht ik nog meer nodig hebben.

Tot zover uitstekend

Goede levering, kan verder nog niet oordelen zit nog in verpakking een paar weken.

Het was echt mooie kaast

Mooie kaast en heel snel verzorgen

Goede ervaring zal vlg keer weer bestellen

Top! Snelle levering en goede kwaliteit prijs verhouding

“ “

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.