Topwinkel !

Heb er tafels en kasten gekocht, goede producten en fijne klantenservice !

Super service, snelle levering en top product

Snelle levering en zeer goede communicatie over wanneer de levering zou gebeuren. Zowel via email als telefoon.

Super blij goede service

Mijn ervaring is super goed.

slecht

bijgeleverde schroeven etc. rommelige mix veel te veel van alles openings systemen slecht. heb er een naar de vuilnis stort gebracht. uw beoordelings mail komt maanden na de levering.

Mja

De deuren van de kast schelen bijna een halve cm waardoor ze scheef hangen.

Slecht

Gebruiks aanwijzing is slecht, Pakket Kapot geleverd.

Oké

perfect

perfect

alles volgens afspraak, correcte afhandeling

Ik kocht een groot tv wandmeubel. Na telefonisch contact liep de online bestelling vlot. Levering naar Belgie was zoals afgesproken en meubel is in goede staat geleverd. Enige opmerking is dat de montage van het meubel vrij moeilijk was en het montageplan niet zo heel duidelijk. Alle bevestigings materiaal zat in een zak. Het heeft twee volle dagen gekost om het meubel in elkaar te steken.

Blij met mijn aankoop

Leuk keukenkastje voor kleine ruimte

Heel tevreden met het bestelde produkt

Het kastje voldoet aan mijn verwachtingen. Het in elkaar zetten zou alleen makkelijker geweest als alle onderdelen genummerd zouden zijn. Maar dat is ook het enige. Mooie vormgeving en kleur, past perfect in ons interieur. Kortom: ik ben er erg blij mee.

meubels

Mooie artikelen goede kwaliteit en snelle levering prijs ook.

Redelijk snelle aflevering.

Goed contact met service afdeling en verpakte goederen netjes afgeleverd. Echter door omstandigheden nog niet uitgepakt.

Zeer vriendelijke en goede service!

Ik kreeg deskundig advies en ben erg tevreden met mijn aankopen.

Aankoop op tijd geleverd zoals was afgesproken. Top

Mooie spullen goeie prijzen

Mooi degelijke kast besteld , wel lange levertijd maar dat is overal tegenwoordig

Mijn ervaring is heel goed.

Heel erg klantvriendelijk en een geweldige service.

Leuke en prettige ervaring

Ik heb een mooie bureau gekocht. Deze is netjes aangekomen en is van hoge kwaliteit. Levering en communicatie was zoed.

Keurig alles afgeleverd zonder schade

Goede kwaliteit meubels, maar communicatie over levertijd kan beter

De kwaliteit van de meubels is top en ook de bijbehorende montagehandleiding is duidelijk. De communicatie over de (vertraagde) levering had wat pro-actiever gemogen, zodat je als consument beter geïnformeerd bent.

Alleen levertijd was lang. Voor de rest alles prima

Goede prijs,kwaliteit verhouding

Corecte levering, en vrij eenvoudig te monteren

Goede kwaliteit

De geleverde kasten voldoen aan de verwachting en staan perfect in het interieur

Super mooie meubels

Mooie meubels snelle levering ben er erg tevreden mee

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.