Prima, alles is goed verlopen.

Prima ervaring.

Heel tevreden

Korte levering, goede handleiding

Geen oplossend vermogen

Komen niet voor de klant op als leverancier pertinente onzin verkoopt!

Het bevalt uistekend

Mooi product, snelle levering

Geen negatieve opmerkingen. Alles was prima.

Geod

Alles op tijd gekomen

Zeer uitsekend

Ben zeer te vrede met mijn stoelen Ik zal het zeker aan raden omdat de kwaliteit uitstekend is En ook de prijs is het zeker waard

Goed en ok

Zoeke. Goed op website en snel op je stoep de bestelling en je wordt op de hoogte gehouden hoe en wat van je bestelling.

vriendelijk

vriendelijke verkoper en geweldige tafel zijn er nog steeds blij mee, alleen jammer geen winkel om te kijken

Goede service en kwaliteit

Na m’n bureau besteld te hebben bleek deze niet meer leverbaar er is toen in goede samenwerking voor een oplossing gezocht We zijn hier erg tevreden over De kwaliteit was goed en de bezorging ook

Goede kwaliteit/prijsverhouding,prima aflevering!

Goede kwaliteit/prijsverhouding prima service en aflevering!!

Positief

Hele mooie tvmeubel voor een mooie prijs

Heel mooi en super erg blij mee perfect

Netjes op tijd de bezorgtijd aangegeven. En de meubels zijn van goede kwaliteit

Na 3 maanden nog niks gehoord.

Ik wacht al bijna 3 maanden op een bed en 2 nachtkastjes. Geen mail gehad geen telefoon. Wel 199 euro betaald. Niks bestellen bij stylemeubels.

Prima meubels, voldoen aan verwachtingen, keurig geleverd.

Ze waar optijd geleverd super

Mooie linnenkasten

mooie linnenkasten. 1 lade glijder was kapot, maar werd keurig nieuwe opgestuurd

Prachtige tv kasten

Prachtige tv kasten die mooi aansluiten en er precies zo uitzien als op de website! De handleiding was even uitvogelen (je kan de klaplades naar boven of naar beneden opendoen) aangezien er een versie 1 en 2 in staat en dat duurde even voordat we het door hadden maar verder niets op aan te merken!

Mooi materiaal

Goede service en heel mooie kast top kwaliteit

Beste kwaliteit en snelle levering

Snellen levering en goede kwaliteit

Zeer tevreden is zo als op de website er uit ziet en ook goeden handleiding erbij

Voldoet aan verwachting

Voldoet aan de verwachtingen, netjes op tijd geleverd, eenvoudig te monteren

Zeer tevreden over tv meubel

Oke

Heb dit al twee maal gedaan..

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.