Goede service en lage prijzen

Netjes op tijd geleverd Aardige, vriendelijke en behulpzame chauffeur (bezorger)

Mooi kastje

Mooi stevig kastje

We zijn zeer tevreden.

Wij hebben kastjes besteld en de service was goed, we kregen op tijd informatie over de levering, dus dik tevreden.

Tv meubel met sfeerhaard binnen 2 weken geleverd,,vriendelijke bezorger die alles netjes binnen heeft gezet.Was wel een gepuzzel om het in elkaar te zetten,was in het Engels. Maar nu het staat is het prachtig.Ik zou er zeker weer iets kopen.

Ben tevreden over het bezorging

Gode product

Goede product. maar tijdens de montage zou het goed zijn geweest als er genummerd was welke erna kwam. De schroeven waren ook in bulk, dus het was een beetje moeilijk om ze eruit te halen.

geweldig

geleverd op de tijd die werd gezegd

Graag deel ik mijn mening en ervaring naar style meubel.Ik was niet voor bereid om tekopen aangezien ik naar de showroom zocht en zo toevallig ontmoet ik de heer die mij bijstond met alle uileg en fotos waarvan we echt enthosiast waren om te kopen en kijk we hebben onze eet set compleet in onze keuken waar we elke keer complimentjes krijgen .heel hartelyk dank voor en nog vele na deze Met vriendelijk groet M.Moenna

koel

Ik ben erg blij met de keukenkast die ik heb besteld. Hij is erg mooi en past bij mijn keuken.

Hij zit toch in de doos want ik januari komt een nieuwe keuken en daarna zet ik hem neer Ja ik moet even wachten hoe het niet eruit ziet jullie moeten maar even wachten nog in prettige kerstdagen en gelukkig nieuwjaar

Goede service en levering

Mijn bestelling had een vertraging opgelopen maar ben netjes geïnformeerd. Alles is netjes goed ingepakt en geleverd.

Bezorging snel, goed verpakt

Ik heb door omstandigheden nog geen tijd gehad om het uit te pakken, maar ziet er goed verpakt uit. Verwacht dat het er allemaal goed uit ziet.

Goede product, goede service

Fijne ervaring

Heb eerst gebeld om navraag te doen voor mijn bestelling, heel vriendelijk en correcte informatie gekregen. Levering op zondag, heel vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Snelle en perfecte levering

Het meubel dat ik ontvangen heb was zeer goed verpakt. Een uitstekende handleiding voor het in elkaar zetten van het meubel prima kwaliteit!, kortom uiterst tevreden

Goed contact over de levering. Stelt niet teleur.

Was goed op tijd gekomen

Mooi kast past alles in

Super.

Mooie bufet kast besteld van goede kwaliteit. Binnen enkele dagen geleverd op zondag zoals afgesproken. Duidelijk beschrijving erbij.super bedankt.

Alles ok!

Degelijke opvolging; correcte levering; vriendelijke, professionele leveraar.

Alles goed geregeld!! TOP!!!

Snel contact per telefoon, aardige medewerkster!! Mooie spullen! En een nette, aardige man die de spullen kwam leveren!! Allemaal toppers dus!!!

Uitstekend!

Geweldig! Ik had een badkamerkast besteld. En ivm verhuizing op mijn moeder haar adres laten bezorgen. Maar ik had eerder de sleutel dan verwacht. En toen de kast werd bezorgd vroeg ik of hij hem naar mijn nieuwe huis kon brengen ( paar straten verder op) En dat deed hij was een kleine moeite. Heel klantvriendelijk en goede kwaliteit spullen. Geweldig bedankt!

Alles was goed

Alles was goed vanaf de bestelling tot en met de bezorging.

Perfecte levering

Mooie nachtkastjes gekocht tegen de goedkoopste prijs. Het in elkaar zetten was best lastig ivm een zeer matige beschrijving, daar kan Stylemeubels neem ik aan niets aan doen, wel het bedrijf die de nachtkastjes maakt.

Prima ervaring

Bij ontvangst van het product bleek een fout onderdeel te zitten. Na melding hiervan is dit zeer correct opgelost.

Mooiei kast tevreden.

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.