Alles perfect verlopen

Vlotte levering en perfecte meubelen

Heel blij mee

Bank plus 2 stoelen. Precies zoals ze getoond werden in de winkel. Goede bezorging thuis. Heel blij mee

Beter dan perfect kan niet.

Ik heb een kast gekocht. De kwaliteit is zo goed en stevig. En de uitstraling is ook mooi. Ik.zou ook iedere aanbevelen als ze meubelen willen hebben dat ze echt bij jullie moeten kijken.

Zeer tevreden!

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Levertijd duurt wat lang, maar die wordt vertelt als je een bestelling plaatst, dus dat weet je dan van tevoren. De keukentrolley was wat lastig in elkaar te zetten, maar super mooi! Alom zeer tevreden!

in 1 keer geslaagd voor een leuke prijs

ruime sortering leuk geholpen en gelijk meenemen.

Gewoon goed

Ik heb online een boekenkast besteld. De kast werd snel geleverd en zag eruit zoals op de foto's. Er zat een duidelijke instructie bij hoe de kast in elkaar gezet moest worden. Prima service dus.

Erg mooi

Zijn mooie meubels heb er veel schik mee u nog de eet hoek tafel dan ben ik klaar wilde graag de zelfde eethoek tafel maar die is er niet erg jammer

Ging allemaal volgens plan

Vriendelijk geholpen, netjes afgeleverd

De bestelling is geleverd zoals afgesproken. In het tijdvak geleverd zoals beloofd. De verpakking was netjes en de tafel ziet er super uit. Heel erg bedankt en als ik weer iets nodig heb bestel ik het bij stylemeubels.nl

Stijvol

Prachtig kastje makkelijk in elkaar te zetten door de goede beschrijving. Staat heel stijvol in de kamer. Zeer blij mee.

Mooi design tv meubel voor een nog mooiere prijs!

Onlangs hebben we bij jullie een prachtig houten zwevend tv-meubel besteld. De prijs/ kwaliteit verhouding is erg goed. Met het bijbehorende instructie boekje hadden we de kastjes zo in elkaar gezet. We hebben alleen andere pluggen voor de muurbevestiging gebruikt aangezien onze muren erg poreus bleken te zijn. Het telefonisch contact over de levering vond ik ook erg prettig, zo kon ik even kort mijn werk verlaten om het pakket aan te nemen.

Op tijd geleverd, makkelijk in elkaar te zetten en goede prijs/kwaliteit

fantastisch!

Goede kwaliteit voor een kleine prijs

super

het leveren en de kwaliteit van de bureau's die ik had besteld zijn super ik heb reeds enkele zaken in gedachten om nog te bestellen bij jullie en hoop dat dit ook zo perfect zal verlopen ik ben een zeer tevreden klant

Zowel levering als produkt super

Ik had een hal kastje besteld. Ik kreeg een bericht dat de levering vertraging had opgelopen. Na een telefoontje bleek dit reuze mee te vallen en kreeg ik alsnog snel het kastje geleverd

Leuke salontafel gekocht. Perfect volgens afspraak geleverd . Duidelijke bouwtekening dus hij zat zo in elkaar. Dus ik ben zeer tevreden.

Prachtig tv meubel online gekocht

Snelle levering, mooi kwaliteitsproduct en vriendelijke website. Zeer tevreden over onze bestelling

prima service

duidelijke uitleg en juiste info over leveringstijden. Correct geleverd en afgehandeld

ben super blij met mijn t v meubel makkelijk in elkaar te zetten een echte aanrader

Netjes zoals het moet

Onze ervaring is positief. Wij hebben eettafel met stoelen besteld. Mooi op tijd geleverd.

Prima geholpen, top

Heel blij met onze aankoop eettafel. Goede kwaliteit, zeer snelle levering. Gewoon toppie.

Niet bereikbaar en niet geleverd

Wacht al een tijd op een meubel wat besteld is in februari waarvan we inmiddels over de max aangegeven levertijd heen zitten. De webshop reageert niet op mails, en neemt de telefoon ook niet op. Ik denk niet dat ik dit meubel nog zie, als ik het zo eens aanzie. Mocht de winkel zich genegen voelen contact op te nemen, mijn bestelnummer is 100030301.

Deskundig en betrouwbaar

Prima kwaliteit voor een goede prijs. Fijne website, snel bestellen, snel geleverd. Telefonische service prima.

Echt top

Wij zijn blij met onze nieuwe tafels.Duidelijke website, levering keurig volgens afspraak. Goede kwaliteit.

Ik ben mola camara

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.