Alles goed geregeld!! TOP!!!

Snel contact per telefoon, aardige medewerkster!! Mooie spullen! En een nette, aardige man die de spullen kwam leveren!! Allemaal toppers dus!!!

Uitstekend!

Geweldig! Ik had een badkamerkast besteld. En ivm verhuizing op mijn moeder haar adres laten bezorgen. Maar ik had eerder de sleutel dan verwacht. En toen de kast werd bezorgd vroeg ik of hij hem naar mijn nieuwe huis kon brengen ( paar straten verder op) En dat deed hij was een kleine moeite. Heel klantvriendelijk en goede kwaliteit spullen. Geweldig bedankt!

Alles was goed

Alles was goed vanaf de bestelling tot en met de bezorging.

Perfecte levering

Mooie nachtkastjes gekocht tegen de goedkoopste prijs. Het in elkaar zetten was best lastig ivm een zeer matige beschrijving, daar kan Stylemeubels neem ik aan niets aan doen, wel het bedrijf die de nachtkastjes maakt.

Prima ervaring

Bij ontvangst van het product bleek een fout onderdeel te zitten. Na melding hiervan is dit zeer correct opgelost.

Mooiei kast tevreden.

Ik ben tevreden.

Goede service.

Mooi stevig kastje

Erg blij met dit kastje

Descriptif de la table et prix au top !!!

4 semaines de délai respecté. E mail de livraison confirmé et livraison nickel. Rien à redire.

Op tijd ontvangen

Ik heb de eerste keer bestellen. Maar vind u leuk volle materialen en op tijd komen. Super leuk!

Alles klopt

Bestelling ging soepel, communicatie over levering uitstekend, levering zelf ook uitstekend. Pakket werd op verzoek ook binnengebracht

Heel goed verlopen allemaal

Ben zeer tevreden over het bureau wat ik heb ontvangen. Ziet er zeer netjes, en solide uit.

Erg tevreden

Heel tevreden met mijn aankoop. Snelle levering en goed product. Mooie kwaliteit.

Zeer tevreden omdat wij extra opbergruimte in de keuken hebben en blij met het feit dat de combi oven magnetron erin kon.

Wij waren zeer tevreden over de service van u levering en jullie chauffeur was heel behulpzaam dankjewel

Ontbrekende schroeven

Schroeven ontbraken dus ik heb die zelf erbij moeten kopen, en de poten hadden zulke scherpe randen dat met het aandraaien een perfect rondje uit de stof gesneden werd. Jammer. Verder is het een leuk bankje maar op die manier wel wat te duur.

Super vriendelijke,aardige en behulpzame bezorger

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop, eettafel raymond. Binnen 4 weken netjes bezorgd op zondagopenstelling hele buurt was afgesloten ivm marathon. 15 oktober De bezorger heeft heel veel moeite gedaan om mijn bestelling af te leveren. Ik geef hem 10 sterren. Hij was ook heel erg aardig en behulpzaam Ga zo door style meubels

Fijne ervaring

10/10

Ik kreeg een hoes voor de cirkel en deze was precies zo groot als de tafel, echt prachtigج

tres bonne qualité

bonjour une tres bonne service et bonne qualité je recommande chez vouw tous cd que j'ai besoin de meuble

ziet er prima uit makkelijk in elkaar te zetten

voldoet aan mijn verwachtingen

Hoed en netjes geleverd

Heel goed en netjes geleverd een dikke 10

Onwettige voorwaarden

U weigert mijn recht op teruggeven van de internet koop, binnen veertien dagen. Uw regels zijn niet overeenkomstig de Nederlandse wet.

Beste Ik heb stylemeubel via fb leren kennen en ben toen persoonlijk geweest naar de adres van stylemeubel zonder te weten dat er gen winkel bestaat ben heel hartelyk ontvangen door de heer die ter plaatse aanwezig was en mij goed advies gaf over de tafel en stoelen die wij eigenlijk wilden en niet te geloven dat deze dag echt top was en we momenteel onze bestelling al ontvangen zelfs eerder dan gepland was en ik moet u zeggen dat we heel blij mee zijn.Ik zou een ieder aanraden om voir stylemeubel te kuezen.Top

Top product

Snel geleverd. Goede kwaliteit

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.