Mooie ruime kast

Een fijne kast genoeg plek voor al je spullen. Genoeg ruimte voor je magnetron en keukenmachine. Wij hebben de achterkant niet helemaal dicht gedaan, zodat er genoeg ruimte hiervoor is.

Snel en professioneel

Ik ben snel en professioneel geholpen nadat er een vlek in bank was gekomen. Afspraak is makkelijk gemaakt en ook ter plekke erg vakkundig afgerond.

Zeer tevreden over het product

Goed product zeer snelle levering wij zijn zeer tevreden Hoe ze met de klant omgaan

Prima kast

mooie stabiele kast ben er erg tevreden mee

Het gekochte product voldoet geheel aan mijn verwachtingen

Mooi product wat precies past waar ik het voor bedoeld had

Hele goede ervaring en

De kwaliteit is prima en meubels goed in me kaar zetten zonder probleem en verzending is ook goed gegaan ,een site waar je goed op kunt zien wat je koopt ,gewoon top

Kwaliteit en goede service

Goede kwaliteit en prima service

Niet tevreden

Slechte afwerking stoelen

Fijn

Prima meubel

Was prima en goed

Was prima en goed

Good

Good furniture.

Alles correct overeenkomstig afspraak geregeld

Kan ik niet geven, want ik was niet aanwezig bij de aflevering.

Style Meubels is een waardeloos bedrijf

NIETS kopen bij dit bedrijf, waardeloze klantenservice, waardeloos beleid, onvriendelijk personeel. Helaas kan ik geen 0 sterren geven, 1 ster is nog te veel voor dit bedrijf. Ik bestel een bureau, 4-6 weken levertijd. Na 6 weken nog niets gezien, niets gehoord. Bellen dan maar. Ik krijg een mailtje zeggen ze. Mailtje meld doodleuk nog 4 weken wachten i.v.m. [vul in lul verhaal over leverancier en grondstoffen]. Ik geef aan dat Leenbakker dit bureau ook levert, goedkoper en binnen drie weken thuis en waarom zij dit niet kunnen. En vraag twee maal om mijn bureau te leveren volgens afspraak. Vervolgens hebben ze het lef om eenzijdig de order te annuleren en mijn geld terug te storten met de melding er bij om maar te gaan bestellen bij Leenbakker ! Nogmaals : waardeloos bedrijf, nooit iets kopen, ze zijn niet te vertrouwen.

Communicatie, levering en product zijn we uitstekend tevreden over. Komen zeker nog weer terug als we wat nodig hebben

Prima geregeld.

Besteld en gekregen wat ik verwachtte.prima.

Redelijk

Bij de tafel waren geen montage materialen Deze komen uit Polen en nalevering duurt c.a. 14 dagen door douane controle. Helaas wist de verkoper dat niet goed en beloofde ons daarom dat de nalevering 2 dagen was. En ja dan word je wantrouwig, maar dat was achteraf geheel ten onrechte. Verder aardige verkoper.

Correcte service

Bestelling werd geleverd zoals voorzien. Goederen zijn perfect.

Goed, snel en komen afspraken na.

Goede ervaring, snelle levering en komen afspraken na.

goed vood dddde verzorging

ik ga van de week weer wat bestellen . by jullie. .een kast met planken ..smalle . nog even wachten . . . hoor . b.v.d groetjes gre lansbergen .

Heel tevreden

Heel tevreden met ons bestelling stipt geleverd op datum.

Betrouwbaar

Na online te hebben gewinkeld en besteld heb ik niet lang hoeven te wachten op het product die we online hebben gekozen. Top!

was heel goed

de bestelling was heel lug geleverd en de meubels zijn top heel goed uitgelegd hoe het in mekaar zetten EN ZAL ZEKER NOG BESTELLEN BIJ JULLIE JENNY

Prima schoenenkast

Het is een modern meubel makkelijk schoon te houden.

goed en snelle levering

nvt

Mooi tv meubel

Goede kwaliteit en goede service

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.