Prima kwaliteit

De kast is mooi afgewerkt en van een goede kwaliteit, een minpunt was de levering, de kleur van de kast die ik kreeg was wit maar moest houtbruin zijn de chauffeur had niet opgelet en heeft de verkeerde kast geleverd, met als gevolg dat ik de goede kast een week later pas kreeg.

Alles op zijn plaats

Geweldige mooie kast. Veel opbergruimte en een mooie uitstraling in onze open keuken. Een mooie uitkomst voor mensen die klein behuist zitten, zoals wij. Heel blij mee. Een tevreden klant.

Een prachtig kastje en het klopt op de mm

Een mooi TV meubel. Wel zou het fijn zijn als de bezorger de pakketten naar de 1e verdieping brengt. Deze man heeft het gelukkig wel gedaan.

Naar verwachting, prima kwaliteit

Kast besteld, geleverd binnen de aangegeven leveringstermijn. Kast zoals verwacht, kleine afwijking van de kleur (gordijn). Kon alleen niet de bestellingsstatus inzien, maar werd vriendelijk geholpen aan de telefoon.

moeilijk bouwpakket

Onduidelijke werk beschrijving, en al her en der beschadigingen op het meubel. Maar zoveel werk om het in elkaar te bouwen , geen energie meer om hier nog een klacht over in te dienen. Dan moet het meubel nl weer uit elkaar gehaald worden.

Prima service en snelle levering. Aanrader!

Vlotte levering en prima contact met klantenservice.

Goede kwaliteit voor een leuke prijs!

Precies het kastje wat ik nodig had! Snel geleverd. Alles goed gecommuniceerd door STYLEmeubels. Perfect!

Heel positief

Alles goed gegaan

duidelijke site

De omschrijving op de site was heel duidelijk en het product is in werkelijkheid zoals op de website voorgesteld. Gemakkelijk om te bestellen en netjes op tijd geleverd.

Onze ervaring is dat het functioneel is.

We hebben er plezier mee.

Al mijn 2de aankoop

Het is echt wat dat ik nodig had de juiste afmetingen en ook heel mooi

Uitstekend product.

Het bestellen van mijn tv kast was heel gemakkelijk. De aflevering was zoals afgesproken, degelijk verpakt. Door de duidelijke instructie had ik kast zo inelkaar.

Profossionele bedrijf

Klantencontact en email afhandeling is zeer goed. Mijn bestelde keukenkast is door hun eigen bezorger netjes onbeschadigd en op tijd geleverd.

beloftevol bedrijf

alles zoals verwacht verlopen voor herhaling vatbaar

prima kwaliteit prijs verhouding

leuke en goede salontafel, keurige aflevering

TV meubel is van goede kwaliteit. Makkelijk in elkaar te zetten. Heel tevreden

Wat jullie beloven komen jullie ook na.

Ik heb er plezier van.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Het product dat ik heb gekocht is van goede kwaliteit en heel praktisch. De levering was ook snel. Het enige minpuntje was dat de instructies bij het product niet heel duidelijk waren, dus dat maakte het wel een uitdaging.

Uitstekende service!

Uitstekende service! Zeer tevreden over de bestelling.

Ze komen de geleverde levertijd na,erg leuke kast

Ze komen de afgesproken levertijd na. Vriendelijke bezorger,erg leuke kast. Ben er blij mee staat mooi

Een kastje voor in de keuken besteld . Zou 2 tot 3 weken duren voor het bezorgd zou worden . Alleen was dat tot mijn grote verbazing veel sneller , maandag besteld en donderdag werd hij al netjes bezorgd!! Top dus Mooi kastje ,en nog belangrijker alle losse onderdelen zaten erin ,en hij was makkelijk door 1 persoon te monteren.

Heel tevreden.

Ik heb 2 weken geleden voor de eerste keer bij StyleMeubels.nl een aankoop gedaan . Een badkamer kast met legplanken en was benieuwd over de kwaliteit. Ik was verrast. Een kast zoals ik verwachte, sterk, praktisch, mooie afwerking, pootjes waarmee je gemakkelijk de kast kunt verschuiven en gemakkelijk te monteren en een snelle levering. Een min puntje er was een deur waarvan een hoekje onderaan lichtjes beschadigd was maar niet zichtbaar is, daarom geef ik 9.5/10. Een meubel bedrijf die aanteraden is. Chris.

Goede service levering op tijd, proma

Goed verzorgd

Netjes afgeleverd en klant vriendelijk

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.