Ze komen de geleverde levertijd na,erg leuke kast

Ze komen de afgesproken levertijd na. Vriendelijke bezorger,erg leuke kast. Ben er blij mee staat mooi

Een kastje voor in de keuken besteld . Zou 2 tot 3 weken duren voor het bezorgd zou worden . Alleen was dat tot mijn grote verbazing veel sneller , maandag besteld en donderdag werd hij al netjes bezorgd!! Top dus Mooi kastje ,en nog belangrijker alle losse onderdelen zaten erin ,en hij was makkelijk door 1 persoon te monteren.

Heel tevreden.

Ik heb 2 weken geleden voor de eerste keer bij StyleMeubels.nl een aankoop gedaan . Een badkamer kast met legplanken en was benieuwd over de kwaliteit. Ik was verrast. Een kast zoals ik verwachte, sterk, praktisch, mooie afwerking, pootjes waarmee je gemakkelijk de kast kunt verschuiven en gemakkelijk te monteren en een snelle levering. Een min puntje er was een deur waarvan een hoekje onderaan lichtjes beschadigd was maar niet zichtbaar is, daarom geef ik 9.5/10. Een meubel bedrijf die aanteraden is. Chris.

Goede service levering op tijd, proma

Goed verzorgd

Netjes afgeleverd en klant vriendelijk

gewoonweg heel tevreden!

ik ben heel tevreden!

geweldige mooie kast

ben tevreden

geweldig

De bestelling is keurig bezorgd en goed afgeleverd.

Ik ben heel tevreden.

Bestelling was snel binnen met een beschadigde glasplaat. Nieuwe glasplaat kreeg ik al na 2 dagen binnen. De onderdelen waren compleet. Alleen de tekening was erg onduidelijk.

3e bestelling nog altijd tevreden

Extra stoelen besteld. Zoals vorige keren weer netjes en op tijd geleverd.

Product zoals op de website

Keukenkast besteld het product is precies als op het website, makkelijk in elkaar te zetten.De levering verliep keurig, tijdstip vooraf aangegeven. Erg tevreden.

Goede producten voor een goed prijs

Eetafel en 6 stoelen besteld. Op tijd geleverd Ben zeer tevreden over de kwaliteit, voor een redelijke prijs.

Mooi goeie prijs kwaliteit en super service

Tv meubel gekocht. Goede prijs, en de kwaliteit is gewoon echt goed!. Mijn bestelling kwam helaas met een kleine beschadiging. Dit werd keurig opgelost door style meubels. Communicatie verliep goed en helder. Nieuw onderdeel werd keurig nageleverd!! Klasse! Blij met het meubel! Hangt mooi strak aan e muur.

Zoals het moet zou ik zeggen

Prima service en goed product

Een prettige ervaring

Dit was onze eerste bestelling bij stylemeubels. Ondanks de drukte aan de telefoon zijn wij uiteindelijk goed te woord gestaan. We zijn goed en prettig geholpen.

Too long delivery time

Too long delivery times (waited 2 months+), not within expectation when order placed. Communication is not the best as you only get an update if you follow up. Too tired of waiting, requested for a refund.

• Would you recommend us? No

prettig en betrouwbaar

ok

Leuke ervaring goede kwaliteit

Goede kwaliteit van materialen en vlot in elkaar te zetten

aardige verkoper

prima contact en hulpvaardig en heeeel blij met de eettafel

Ben heel blij met mijn meubels En iedereen vind het erg mooi. En dat maakt mij ook weer gelukkig.

Mooi zoals beschreven en stevig

Het enig puntje van kritiek is dat niet tijdig een antwoord kreeg op mijn mail hoe zwaar de verpakkingen waren. ik woon alleen en wilde weten of ik iemand moest inschakelen. De leveranciers waren wel zo vriendelijk om alles in de lift te plaatsen, waarvoor dank. Maar om het uit de lift te krijgen en in mijn appartement te zetten, heb ik enorm gesukkeld. De verpakking is te zwaar voor een persoon. Misschien vermelden bij het artikel dat je best met twee moet zijn, of ander tijdig de mails beantwoorden.

Geen adequate oplossing

Wordt niet gereageerd op voorgestelde oplossingen!

Professioneel

Wij zijn aan de telefoon zeer professioneel geholpen door een medewerker. Uiteindelijk is onze Uitschuifbare Eettafel Sandor mooi en netjes op tijd aangekomen.

slecht

Mijn ervaring is slecht omdat ik krijg mijn bestelling al de dozen van bouten beschadigt was en van binnen de kast ook beschadigt ik heb foto's van de de dozen en van kast gemaakt en naar jullie gestuurd maar ik heb geen antewoord krijgen en geen bericht van jullie ook telefoon moeilijk breekbaar.

Bezorging was op tijd, vriendelijke chaffeur

Ik vond die kast moeilijk om in elkaar te zetten, en eenmaal in elkaar gezet zag ik dat de kast een kleine beschadiging had. verder is het een hele mooie en stevige kast

Innsbruckweg 194 3047 AH Rotterdam

010 236 11 63

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.