Professioneel

Wij zijn aan de telefoon zeer professioneel geholpen door een medewerker. Uiteindelijk is onze Uitschuifbare Eettafel Sandor mooi en netjes op tijd aangekomen.

slecht

Mijn ervaring is slecht omdat ik krijg mijn bestelling al de dozen van bouten beschadigt was en van binnen de kast ook beschadigt ik heb foto's van de de dozen en van kast gemaakt en naar jullie gestuurd maar ik heb geen antewoord krijgen en geen bericht van jullie ook telefoon moeilijk breekbaar.

Bezorging was op tijd, vriendelijke chaffeur

Ik vond die kast moeilijk om in elkaar te zetten, en eenmaal in elkaar gezet zag ik dat de kast een kleine beschadiging had. verder is het een hele mooie en stevige kast

Servises goed.....

Wij zijn zeer tevreden

Onze salon tafel werd snel en goed bij ons afgeleverd . De bezorgers waren ook zeer netjes . Wij zijn zeer tevreden

goeie Service

GEWELDIG!!

Uitstekend kwaliteit en snelle levertijd. En ik ga weer binnenkort iets bestellen.

kledingkasten

Super goede service, We zijn heel erg blij met de kasten. Er was 1 probleem met een lade, maar werd correct opgelost.

Good quality Good service

Highly recommend

Vlotte levering, en klantvriendelijk.

Mooi kastje

Snel en correct geleverd. Een mooi stevig kastje en gemakkelijk te monteren. Heel tevreden

Echt super kwaliteit dressoir & spiegel & service

Eerst oei: levering miste een pakketje Was in België afgeleverd. Maar in overleg prima nageleverd! Dressoir was/ is zo stevig & zwaaar! Zet je niet alleen in elkaar. Alles perfect verpakt geen beschadigingen. Echt kwaliteit zeker niet zo verwacht voor deze mooie prijs €€ Conclusie: echt aanrader om hier wat te kopen ( normaal vul ik niet snel dit in maar dit bedrijf verdient het)

Prima meubels we zijn zeer tevreden

Kwalitijd/ mooi desin /snelle levering

Heel tevreden mee met de aankoop.

Geen problemen met bestelling gehad

Was goed ingepakt waardoor er geen beschadigingen waren en de beschrijving was duidelijk.

Goed product en gemakkelijke handleiding

Ben erg tevreden

Ben erg tevreden met de keukenkast en prima levering

Goede meibel

Keuken kasje besteld was nog eerder dan de datum dat ik hem zal binnen krijgen Geen spijt van deze bestelling Alleen de postbesteller had het parket benedenin portiek neergezt terwel er iemand thuis was

Goed advies

Kreeg goed telefonisch advies en snelle levering, mooie kast

Goed product

Wat ik er van verwacht had

Kwaliteits meubel

Schoenenkast besteld, wel even moeten wachten voor levering. Meubel voldeed aan de verwachting en de beschrijving, heel tevreden mee!

Zuive

Zuiver heel goed

Toppers!

Het koop- en bezorgingsproces is perfect verlopen.

Mooie kast. Veel ruimte. Bodem van de lade is helaas van minder kwaliteit.

Snelle levering. Duidelijke montage beschrijving.

Goed produkt.

Bestelling volgens afspraak.

Innsbruckweg 194

3047 AH Rotterdam

010 236 11 63

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.