Fantastisch mooi!

De foto kopt helemaal tot zijn recht, mooie kleuren, mooi effect op het hout. Ik ben er helemaal weg van. Het is een blikvanger in het huis.

Beste An, Fijn dat je een review wilde achterlaten. Bedankt voor deze mooie beoordeling, daar zijn we ontzettend blij mee! We wensen je veel plezier van de prachtige foto op hout. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Simone PanelPrint

super

snelle service, mooie kwaliteit, keurig verpakt en bezorgd!

Beste Frans, Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. We zijn hier erg blij mee! Veel plezier van je bestelling. Tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Betrouwbaar en goeie kwaliteit

Hele fijne ervaring met Panelprint. Vriendelijk. Duidelijk. Vragen werden goed beantwoordt, en een geweldige muur gekregen dankzij het fotobehang geleverd door Panelprint.

Beste Marije, Een 10, super! De muur is inderdaad heel mooi geworden. Goed om te lezen dat jullie het zelf ook geweldig vinden! Veel plezier ervan. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Mooie print mooi resultaat nu afwachten wat vaders ervan vind voor Vaderdag

Beste Manon, Bedankt voor deze top beoordeling! Wij zijn hier super blij mee. Hopen dat de ontvanger ook zo blij is met dit prachtige cadeau. Tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Top kwaliteit

Wat een top kwaliteit en perfect helder en scherp Kan geen foto tegen jullie zijn echt specialist ga zo door raad het iedereen aan

Beste Steven, Een 10, super! Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Tot ziens bij PanelPrint. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Snel, makkelijk te bestellen en mooie kwaliteit!

Het product is makkelijk te bestellen en is snel bezorgd. De afbeelding is perfect geprint op het materiaal. Kortom een super tevreden Klant

Beste Marjolein, Bedankt voor het mooie cijfer! Goed om te lezen dat je super tevreden bent. Veel plezier van je bestelling. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Zozo

Print is mooi, ophang systeem ook prima. Alleen hangt het doek niet recht, het krult naar binnen omdat er geen verzwaring in de onderkant zit. Ik heb nu dus een doen dat uitsteekt ipv mooi vlak langs de wand hangt

Beste Angelique, Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Jammer dat het wandkleed niet helemaal naar verwachting is. Via de mail hebben we nog een tip gestuurd waarmee je het kleed eventueel recht zou kunnen krijgen. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Beste Luke, Een 9, super! Bedankt voor het achterlaten van dit mooie cijfer. Tot ziens bij PanelPrint. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

goede service

goede kwaliteit foto ontvangen en goede klanteservice

Beste Rory, Bedankt voor deze super beoordeling! Beter kan niet :). Heel veel plezier van je bestelling en hopelijk tot ziens bij PanelPrint. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Prachtige herinnering op z'n 2020st

Foto uitgekozen die sprekend was en dan maar hopen dat alles precies zo mooi wordt weergegeven als verwacht, dat deed het zonder meer

Beste Leon, Super om te lezen dat alles naar verwachting is! Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier van je bestelling. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Prachtige foto, mooi gedrukt

Heel mooi afgedrukt en handig te monteren, al met al gewoon perfect

Beste Kevin, Heel leuk dat je de moeite neemt om deze mooie beoordeling achter te laten, dankjewel hiervoor! We zijn heel blij om te horen dat je tevreden bent en te zien dat het paneel een mooi plekje heeft gekregen. We wensen je veel plezier van jouw HD Metal! Met vriendelijke groet, Simone PanelPrint

Mooie kwaliteit van zowel foto als plank

Lang geleden een cadeaubon gekregen, welke eigenlijk verlopen was maar na een mailtje is deze weer geactiveerd. Top service!!!!! Foto op plank ziet er erg mooi uit. Wist niet goed wat ik er van moest verwachten, maar plank voelt zwaar en degelijk aan, en de foto is kleurrijk en scherp. Vind het wel een prijzig product, en weet niet of ik dit nog een keer zou bestellen in de toekomst., maar dat is misschien persoonlijk.

Beste Tom, Bedankt voor je beoordeling, een prachtige 9! Fijn dat je nog wat moois hebt uit kunnen kiezen met jouw cadeaubon. Veel plezier ervan! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Goed!!

Netjes geleverd. Goed verpakt maar wel beetje verkreukeld maar daar heb ik al mailcontact over gehad om te behandelen.

Beste Ria, Bedankt voor dit mooie cijfer. Veel plezier van je wandkleed! Tot ziens bij PanelPrint. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Mooie foto op staal

Duidelijke site, denken en helpen mee, snelle service, goede prijs, mooie foto, een aanrader.

Beste Margreet, Een 9, wat een mooie beoordeling! Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring, we zijn hier heel blij mee. Veel plezier van je bestelling! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Hele mooie afdruk op aluminium

Prima kwaliteit, beter dan verwacht eigenlijk. Alleen informatie over levertijd op de afleverdag zou wat beter kunnen.

Beste Rene, Bedankt voor je beoordeling, een mooi cijfer! Fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit. Veel plezier van je bestelling, tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Mooie afdruk, de moeite van het wachten waard.

Wij hadden een tegoedbon (op een houten plaatje) voor een afdruk op Aluminium. De tegoed bon bleek bij de bestelling niet te werken. Na telefonisch contact is de bestelling in behandeling genomen. Na een week nog geen afdruk ontvangen, dus weer contact opgenomen. Na twee dagen was de bestelling binnen. Goed ingepakt en beschermd. Het is een mooie afdruk die nu in onze badkamer hangt.

Beste Maarten, Bedankt voor de beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Mooi om te zien dat het paneel een mooi plekje heeft gekregen. Heel veel plezier ervan! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Prachtig in alles

Heel belangrijk voor het aanleveren: hele heldere instructies, een kind kan de was doen. Ook was de service precies op maat en werd er precies gedaan wat er beloofd was. Resultaat was perfect. Kortom, ben uiterst tevreden!

Beste Bart, Wat een top beoordeling! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze beoordeling achter te laten. Veel plezier van je bestelling en tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Kan nauwelijks beter.

Prima telefonisch geholpen en de afhandeling liep zoals mocht worden verwacht.

Beste Wim, Super om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor deze mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Prachtig!

Haarscherp

Beste Klary, Wat een top cijfer! Heel erg bedankt voor deze beoordeling. Veel plezier van de print en tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

uniek cadeau

We zijn blij dit unieke cadeau gevonden te hebben. Echter is er bij het bestelproces iets fout gegaan. We hadden graag een steelpanel gehad op voet, zodat de foto op zich kan staan. Echter is het exemplaar dat we nu ontvangen hebben, met 2 metalen frames op achteraan (om ergens over te schuiven?). Mijn vraag, we hebben gisteren nog een steelpanel besteld (op naam van Stijn Vrijdag, zelfde adres). Zou het mogelijk zijn om een extra voetje toe te voegen voor het exemplaar dat we reeds ontvangen hebben? We zullen het er dan zelf op monteren. Hartelijk dank! Anne-Cathérine Dilewyns

Beste Anne-Cathérine, Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer! Omtrent het ophangsysteem en soort paneel neem ik even contact met jou op. Tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Perfect!

Het is een prachtige foto geworden!

Beste Kees, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Heel veel plezier van je bestelling. Tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Verrassende mooie kwaliteit

Ik bestelde al eerder bij Panelprint, en was onder de indruk van de kwaliteit. Ook mensen die de panelen bij mij aan de muur zien hangen blijven lange tijd kijken.

Beste Gerry, Wat een mooi cijfer, bedankt! Leuk om te lezen dat zowel jij als mensen uit jouw omgeving de panelen erg mooi vinden. Tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Prima bedrijf en mooi resultaat

Zeer groot paneel laten maken aan de zijkant van ons bedrijf van hoe het vroeger was resultaat is erg mooi geworden en veel positieve reacties gekregen

Beste 'T Witte Peerd, Bedankt voor het prachtige cijfer! Mooi dat het paneel zoveel positieve reacties oproept. Heel veel plezier van jullie prachtige paneel! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Goede website, duidelijk en goed product

Na lang zoeken een oplossing gevonden voor het laten printen van een type plaatje. Mooi product, duidelijke website.

Beste Willem, Bedankt voor jouw beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent en een oplossing hebt gevonden. Tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Snel en super mooi resultaat

Het product is prachtig! Mooi hout, mooie print en stevig. De service is ook super, van elke stap word je op de hoogte gehouden!

Beste Marleen, Bedankt voor dit prachtige cijfer, daar zijn we erg blij mee! Heel veel plezier van je print. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Over PanelPrint

PanelPrint is specialist in het printen op speciale materialen en akoestische producten: foto op hout, HD Metal, beton, textielposter, fotobehang en akoestische panelen.