Prachtige herinnering op z'n 2020st

Foto uitgekozen die sprekend was en dan maar hopen dat alles precies zo mooi wordt weergegeven als verwacht, dat deed het zonder meer

Beste Leon, Super om te lezen dat alles naar verwachting is! Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier van je bestelling. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Prachtige foto, mooi gedrukt

Heel mooi afgedrukt en handig te monteren, al met al gewoon perfect

Beste Kevin, Heel leuk dat je de moeite neemt om deze mooie beoordeling achter te laten, dankjewel hiervoor! We zijn heel blij om te horen dat je tevreden bent en te zien dat het paneel een mooi plekje heeft gekregen. We wensen je veel plezier van jouw HD Metal! Met vriendelijke groet, Simone PanelPrint

Mooie kwaliteit van zowel foto als plank

Lang geleden een cadeaubon gekregen, welke eigenlijk verlopen was maar na een mailtje is deze weer geactiveerd. Top service!!!!! Foto op plank ziet er erg mooi uit. Wist niet goed wat ik er van moest verwachten, maar plank voelt zwaar en degelijk aan, en de foto is kleurrijk en scherp. Vind het wel een prijzig product, en weet niet of ik dit nog een keer zou bestellen in de toekomst., maar dat is misschien persoonlijk.

Beste Tom, Bedankt voor je beoordeling, een prachtige 9! Fijn dat je nog wat moois hebt uit kunnen kiezen met jouw cadeaubon. Veel plezier ervan! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Goed!!

Netjes geleverd. Goed verpakt maar wel beetje verkreukeld maar daar heb ik al mailcontact over gehad om te behandelen.

Beste Ria, Bedankt voor dit mooie cijfer. Veel plezier van je wandkleed! Tot ziens bij PanelPrint. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Mooie foto op staal

Duidelijke site, denken en helpen mee, snelle service, goede prijs, mooie foto, een aanrader.

Beste Margreet, Een 9, wat een mooie beoordeling! Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring, we zijn hier heel blij mee. Veel plezier van je bestelling! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Hele mooie afdruk op aluminium

Prima kwaliteit, beter dan verwacht eigenlijk. Alleen informatie over levertijd op de afleverdag zou wat beter kunnen.

Beste Rene, Bedankt voor je beoordeling, een mooi cijfer! Fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit. Veel plezier van je bestelling, tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Mooie afdruk, de moeite van het wachten waard.

Wij hadden een tegoedbon (op een houten plaatje) voor een afdruk op Aluminium. De tegoed bon bleek bij de bestelling niet te werken. Na telefonisch contact is de bestelling in behandeling genomen. Na een week nog geen afdruk ontvangen, dus weer contact opgenomen. Na twee dagen was de bestelling binnen. Goed ingepakt en beschermd. Het is een mooie afdruk die nu in onze badkamer hangt.

Beste Maarten, Bedankt voor de beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Mooi om te zien dat het paneel een mooi plekje heeft gekregen. Heel veel plezier ervan! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Prachtig in alles

Heel belangrijk voor het aanleveren: hele heldere instructies, een kind kan de was doen. Ook was de service precies op maat en werd er precies gedaan wat er beloofd was. Resultaat was perfect. Kortom, ben uiterst tevreden!

Beste Bart, Wat een top beoordeling! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze beoordeling achter te laten. Veel plezier van je bestelling en tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Kan nauwelijks beter.

Prima telefonisch geholpen en de afhandeling liep zoals mocht worden verwacht.

Beste Wim, Super om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor deze mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Prachtig!

Haarscherp

Beste Klary, Wat een top cijfer! Heel erg bedankt voor deze beoordeling. Veel plezier van de print en tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

uniek cadeau

We zijn blij dit unieke cadeau gevonden te hebben. Echter is er bij het bestelproces iets fout gegaan. We hadden graag een steelpanel gehad op voet, zodat de foto op zich kan staan. Echter is het exemplaar dat we nu ontvangen hebben, met 2 metalen frames op achteraan (om ergens over te schuiven?). Mijn vraag, we hebben gisteren nog een steelpanel besteld (op naam van Stijn Vrijdag, zelfde adres). Zou het mogelijk zijn om een extra voetje toe te voegen voor het exemplaar dat we reeds ontvangen hebben? We zullen het er dan zelf op monteren. Hartelijk dank! Anne-Cathérine Dilewyns

Beste Anne-Cathérine, Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer! Omtrent het ophangsysteem en soort paneel neem ik even contact met jou op. Tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Perfect!

Het is een prachtige foto geworden!

Beste Kees, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Heel veel plezier van je bestelling. Tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Verrassende mooie kwaliteit

Ik bestelde al eerder bij Panelprint, en was onder de indruk van de kwaliteit. Ook mensen die de panelen bij mij aan de muur zien hangen blijven lange tijd kijken.

Beste Gerry, Wat een mooi cijfer, bedankt! Leuk om te lezen dat zowel jij als mensen uit jouw omgeving de panelen erg mooi vinden. Tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Prima bedrijf en mooi resultaat

Zeer groot paneel laten maken aan de zijkant van ons bedrijf van hoe het vroeger was resultaat is erg mooi geworden en veel positieve reacties gekregen

Beste 'T Witte Peerd, Bedankt voor het prachtige cijfer! Mooi dat het paneel zoveel positieve reacties oproept. Heel veel plezier van jullie prachtige paneel! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Goede website, duidelijk en goed product

Na lang zoeken een oplossing gevonden voor het laten printen van een type plaatje. Mooi product, duidelijke website.

Beste Willem, Bedankt voor jouw beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent en een oplossing hebt gevonden. Tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Snel en super mooi resultaat

Het product is prachtig! Mooi hout, mooie print en stevig. De service is ook super, van elke stap word je op de hoogte gehouden!

Beste Marleen, Bedankt voor dit prachtige cijfer, daar zijn we erg blij mee! Heel veel plezier van je print. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Snelle service, product mooi afgeleverd, prima en veilig verpakt

Erg mooie uitstraling, mooi materiaal, en helder van kleur

Beste Jan, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn erg blij met dit mooie cijfer! Heel veel plezier van je bestelling. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Zojuist een print gekregen op vurenhout. Erg gedetailleerd en mooi uitgevoerd. Chapeau.

Beste Ronnie, Super om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Heel veel plezier van je bestelling. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

prima ervaring, ga zeker meer bestellen

Mijn digitale grafiek laat ik al jaren printen op diverse materialen en de vorige leverancier begon slordig te worden in kwaliteit en leveren. Na een aantal keren gedoe besloot ik een ander printbedrijf te zoeken en dat is PanelPrint geworden!

Beste Dick, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie beoordeling achter te laten! Super om te horen dat we in de toekomst meer bestellingen mogen verwachten. Tot ziens bij PanelPrint. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

De service van panel print loste de verwachting volledig in!

Zowel de snelheid van levering als de kwaliteit van de print waren prima in orde. 👍

Beste Stef, Bedankt voor je beoordeling, een mooi cijfer! Heel veel plezier van jouw bestelling. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Goede communicatie en super snelle levering

Makkelijke website, vriendelijke telefoniste, snelle levering (en dat met de feestdagen) en het eindproduct ziet er zeer netjes uit.

Beste Vos, Wat een super beoordeling, bedankt! Fijn dat alles zo positief ervaren is. Heel veel plezier van jouw paneel! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Snelle levering en zichtbaar kwaliteit product

Bij het personaliseren van je product krijg je voor je het product in je winkelwagentje plaatst een PDF voorbeeld van je afdruk. Dit heeft mij erg geholpen met het gebruik maken van de transparantie factor (70%) die erg mooi is uitgevallen op het hout! Goede prijs kwaliteit, zeer tevreden!

Beste Denise, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Leuk dat je even de moeite nam om dit achter te laten :) We wensen je veel plezier van jouw foto op hout en graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Simone | PanelPrint

Het is scherp afgedrukt op vurenhout. We zijn der heel blij mee!!!

Fijn dat jullie van te voren hebben aangegeven dat de foto onscherp verstuurd was. Gelukkig is de foto op vurenhout mooi scherp geworden:)

Beste Marit, Leuk dat je even de moeite nam om deze mooie beoordeling achter te laten. Fijn dat jullie er blij mee zijn, we wensen jullie er veel plezier van. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Simone PanelPrint

Goede service, goede communicatie en mooie foto

Beste familie Weekamp, Geweldig, een 10! Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Veel plezier gewenst van de fotoprint een graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Simone PanelPrint

Goede kwaliteit, snel geleverd. Top!

Goede kwaliteit, snel geleverd. Top!

Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Een 10, wauw, daar zijn we heel blij mee Natuurlijk veel plezier gewenst van de foto's op HD Metal en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Simone PanelPrint

Over PanelPrint

PanelPrint is specialist in het printen op speciale materialen en akoestische producten: foto op hout, HD Metal, beton, textielposter, fotobehang en akoestische panelen.