Prettig gesprek ter plaatse gehad en ook het telefonisch contact erna was prima. Er werd meegedacht en de print is fantastisch geworden. Ook de levertijd was sneller dan verwacht

Bedankt voor deze mooie review Jeffrey! Wij wensen je veel plezier van je print. Met vriendelijke groet, Carlijn van Gelder

Het opsturen van het staaltje duurde een paar dagen langer. Maar werd keurig opgestuurd met een vriendelijk briefje,

Goed bedrijf met mensen die meedenken en altijd behulpzaam zijn

Goed, meedenkend, nemen ruim de tijd om vragen te beantwoorden en tips te geven.

Bedankt voor dit mooie compliment en de foto's! Fijn dat we je naar wens hebben kunnen helpen.

Mooie stalen ontvangen

Levering heeft wat langer geduurd maar dat komt op rekening van DHL.

Bedankt voor je Review Rob!

Nog niets ontvangen

Ik heb nog niets ontvangen

Goedemorgen, Naar aanleiding van uw beoordeling hebben we gekeken wat er met uw verzonden pakket aan de hand is. We hadden dit natuurlijk graag rechtstreeks gehoord zoadat we dit voor u konden uitzoeken. Helaas hebben we geen invloed op het verdere verloop van ons pakket na inlevering bij de pakketdienst. DHL geeft aan dat het opgegeven adres niet juist is en heeft het pakket retour gezonden. Kan u aangeven of het door u ingevoerde adres juist is? *deze zal ik u per mail sturen Graag zien we uw reactie tegemoet zodat we het pakket nogmaals naar het juiste adres kunnen sturen.

Goede service en kwaliteit

Goed geregeld, goede service en snel geleverd. mooie kwaliteit print. super tevreden.

goede serves en mooie kwaliteit print.

super geregeld

Netjes verzorgd

Werd duidelijk ingelicht en pakketje was netjes verzorgd.

Mooi materiaal

Leuke manier om over bestaande tegels heen te plakken en een totaal andere look te creëren.

Boven verwachting en die was vrij hoog gespannen

Na een bijzonder goed contact en uitleg bij Panelprint het Artwork besteld. Advies was kundig en uiterst behulpzaam en vriendelijk. Artwork is fantastisch geworden. Panelprint levert extra!!! Heel blij mee.

Goed en snel

Schitterend resultaat

Beantwoord perfect aan de verwachtingen. Zeer keuring resultaat, mooie afwerking, netjes verpakt en snelle levering.

Simpel

Heel mooi uitgeprint, simpel systeem om de grootte van de foto te bepalen. Ben tevreden.

Goede service, afbeelding met donkere kleuren kan donkerder lijken vanwege diepe kleuren

Ik vond de service van panelprint erg fijn. Er werd meegedacht en goed gecommuniceerd. De afbeelding voelt erg HD en is erg scherp. De ingestuurde afbeeldingen waren echter een combinatie van zwart met felle rode kleuren. Hierdoor kwam het dier in dit geval goed tot zijn recht. Toen op het uiteindelijke product de kleuren veel donkerder uitvielen was ik bang dat ik een fors bedrag had neergelegd voor iets waar ik niet volledig achter stond. Gelukkig mocht ik de afbeelding lichter laten maken en opnieuw opsturen zodat er een nieuwe afdruk gemaakt kon worden. Super fijn en zoals eerder gezegd, Super service! Over een tijdje bestel ik nog twee afbeeldingen bij dit bedrijf!

Hallo Ingmar, Fijn dat we je helemaal naar wens hebben kunnen helpen! Wij wensen je veel plezier met de prints en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Kimberly van PanelPrint

Prima service in zijn totaliteit

Vanaf het begin dat ik deze bestelling wilde plaatsen ben ik via de mail deskundig en op een vriendelijke wijze geholpen. Er was ruimte voor eigen inbreng en en was prima begeleiding door het hele proces. Kortom Panelprint bedankt en in het bijzonder Elsemiek Weiland. Je mag de klantfoto graag van ons gebruiken. met een vr.groet, namens De Stuwzangers, Gert Hoekman (websitebeheer). www.destuwzangers.nl

Hallo Gert, Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn dat we je naar wens hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Elsemiek

Mooi geprint op hout

Eigen wensen worden naar tevredenheid meegenomen. Top!

Hallo dhr/mevr. Scholten, Bedankt voor je mooie cijfer! Fijn dat we je naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Kimberly van PanelPrint

Ziet er super mooi uit, leuk om te geven!

Netjes opgestuurd en snel geleverd. Gepersonaliseerd, waardoor het erg leuk is om te geven. Tip; verpak het leuk in folie met bijvoorbeeld confetti erin en je kan het direct geven.

Hoi Eranda, Bedankt voor je mooie cijfer! We hopen dat de ontvanger net zo blij was met het paneel als jij. Met vriendelijke groet, Kimberly van PanelPrint

Fantastisch gemaakt

Dank jullie wel voor de snelle levering en het begrip. De foto is prachtig geprint op 4 cm dik bamboe.

Beste Henk, Bedankt voor het mooie cijfer en natuurlijk graag gedaan! Met vriendelijke groet, Kimberly van PanelPrint

zeer mooie print op metaal

eerste bestelling was helaas niet goed gegaan, daar het emailadres op de site niet goed werkt. Ook bij latere test blijkt de email niet binnen te komen op de algemene email van panelprint! We hadden daarom de bestelling niet op tijd binnen voor de opening waar die als kado voor bedoeld was. De print is nu wel binnen en is wel mooi geworden.

Hallo Stephan, Inderdaad erg vervelend dat de e-mails niet goed aankwamen. Gelukkig is het uiteindelijk toch gelukt en zijn jullie tevreden met de print! Veel plezier met geven. Met vriendelijke groet, Kimberly van PanelPrint

Mooi foto

Makkelijk om te doen met een mooi resutaat

Hallo Margie, Wat een mooie foto! En bedankt voor je mooie cijfer! Met een vriendelijke groet, Kimberly van PanelPrint

Super goede opvolging

Vriendelijk snel en duidelijk. Het persoonlijke contact is aan te raden. Ook speciale wensen kunnen.

Hallo Nicolas, Bedankt voor deze mooie 10! We wensen je veel plezier van de bestelde HD metals. Vriendelijke groet, Kimberly van PanelPrint

Keurig en snel geleverd.

Mooie print ontvangen. Ophang systeem is wat amateuristisch (zaag snede is te zien). Maar voor wat het kost, keurig!

Hallo Edwin, Bedankt voor het mooie cijfer! We gaan de opmerking over de zaag snede doorgeven aan onze productie. Met een vriendelijke groet, Kimberly van PanelPrint

HD Metal bij PanelPrint: zeker doen!

Als kado hebben wij een foto laten afdrukken op HD Metal bij PanelPrint. En wat is dat mooi geworden! Een heel bijzonder stuk voor aan de muur! De medewerkers geven goede, professionele en begrijpbare informatie. Ze zijn heel behulpzaam en ook belangrijk: er werd snel gereageerd! Wij hadden een spoed bestelling en zoals beloofd hadden we het op tijd binnen.

Halo Marcea, Bedankt voor je mooie cijfer! Erg leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn met de HD metal! Veel plezier met geven, maar wellicht hebben jullie dat al gedaan. Met vriendelijke groet, Kimberly van PanelPrint.

Prachtig resultaat

Een naambord voor een tuinhuisje van een kennis gemaakt en laten printen op bamboe met de spreuk Pondok Senang: Gelukkig Huisje of Huisje Weltevree. Op de foto is het bord nog niet opgehangen, maar ziet er al mooi uit.

Hallo Jeroen, Wat is het mooi geworden! We wensen je vriend heel veel plezier van dit paneel en bedankt voor je mooie cijfer! Met een vriendelijke groet, Kimberly van PanelPrint

Goed met mooi resultaat maar lijkt dat e schade ergens onderweg is ontstaan.

Goede, heldere site en bovendien flexibiliteit in te bestellen formaten wat bij andere leveranciers niet mogelijk is. Gebruiksvriendelijk bestellen en levertijd klopte precies. Resultaat is geweldig van kleur en scherpte. Maar ... de plaat is krom aan de linker onderkant. Weet niet of dit komt door het frame er achter of doordat er wellicht ies mis gegaan is tijdens het transport (kon niet echt beschadigingen ontdekken aan de verpakking). Zag het na ophangen aan de vreemde reflectie in het hoogglans materiaal en toen ik daarna van de zijkant langs de plaat keek bleek er linksonder en middenonder een lichte knik te zien.

Hallo Raoul, Wat vervelend om te lezen dat het paneel krom is. We hebben even teruggezocht, maar volgens mij heb je geen contact met ons hierover gezocht via e-mail of telefoon? We ontvangen graag een foto van de schade via [email protected] of je kunt telefonisch contact met ons opnemen via 0529 - 760 100. We horen graag van je, zodat we dit kunnen oplossen. Met een vriendelijke groet, Kimberly van PanelPrint

Over PanelPrint

PanelPrint is specialist in het printen op speciale materialen en akoestische producten. SpaDecor is onderdeel van PanelPrint en levert kamerhoge, voegloze wandpanelen voor sanitaire ruimtes.