Eind goed al goed...

Na aanvankelijke problemen met de website en het inwisselen van de cadeaubon is uiteindelijk alles goed gekomen via vriendelijke medewerksters. Resultaat is zeer bevredigend. Verpakking ook prima.

Hallo Jan, Wat fijn om te horen dat je ondanks alles blij bent met het resultaat! We wensen je heel veel plezier met je print. Met een vriendelijke groet, Kimberly van PanelPrint

Geen akoestiek problemen meer

Mooi product dat effectief is en hele goede service.

Hallo dhr. Bekkers, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij wensen jullie veel plezier met jullie akoestische plafondpaneel en veel gezellige gesprekken met fijne geluiden. Vriendelijke groet, Kimberly PanelPrint

kwaliteit als verwacht

Mooi compleet produkt met ophangsysteem inbegrepen. Kleuren zeer exact met correcte nuances, en een 100 % strak gelijkmatig oppervlak. De aluminiumranden zijn rondom enigszins scherp door het op maat stansen. Die heb ik met succes voorzichtig "gezoet" met een horlogevijl.

Hallo Roel, Bedankt voor je mooie cijfer en fijn dat je tevreden bent met de print. Jammer dat de randen wat scherp waren, we zullen dit doorgeven aan de productie. Met vriendelijke groet, Kimberly PanelPrint

Geweldige service

De kwaliteit van de afdruk is perfect. Precies zoals wij het graag wilde hebben. Er werd ook nog even nagebeld over iets wat opgevallen was in de foto. Dat noem ik pas service, dus niet zomaar even afdrukken en opsturen. Nog even een foto van wat wij besteld hadden. Krijgt nog wel even beter plekje.

Hallo Berend, Bedankt voor je mooie cijfer en de mooie woorden! De print ziet er geweldig uit en we wensen jullie er heel veel plezier van! Vriendelijke groet, Kimberly PanelPrint

Prachtig!

Heel mooi geprint op bamboe, prachtige kleuren, goed verpakt. Klasse!

Hallo Matthijs, Leuk om te lezen dat je blij bent met je ontvangen print op bamboe! En bedankt voor je mooie cijfer! We wensen je veel plezier met de print. Vriendelijke groet, Kimberly PanelPrint

Foto kwaliteit valt enorm tegen

Het systeem gaf aan dat de Ge-uploade foto van goede (niet uitstekend) was. Ook de pdf was conform de foto. Hierop hebben wij de keuze gemaakt en 155€ geïnvesteerd. Het uiteindelijke resultaat was veel donkerder en daardoor zijn vele delen zwart en niet herkenbaar.

Goede kwaliteit en uitstekende waar voor je geld

Enige minpuntje is dat de bezorging net iets later was dan verwacht, maar gezien de situatie in het land neem ik dat graag voor lief

Hallo Vadim, Wat fijn om te lezen dat je de print van goede kwaliteit vindt! We wensen je heel veel plezier ervan! Vriendelijke groet, Kimberly PanelPrint

Top kwaliteit!!

Hij is prachtig geworden. We zijn er ontzettend blij mee! Hele goede kwaliteit.

Hallo Katharina, Wat fijn om te horen dat jullie er blij mee zijn! Een prachtige print in een heel mooi interieur! Ik zie dat je een mooie foto hebt toegevoegd aan je beoordeling. We vinden het leuk om foto's van klanten te ontvangen en te delen op onze social media. We hopen dat we jouw foto ook mogen delen? Als dat zo is zou je hem dan willen sturen naar [email protected]. Heel veel plezier gewenst met je print! Vriendelijke groet, Kimberly Panelprint

Goede kwaliteit, stipte levering!

Besteld en goed geleverd, inc. niet thuis, bezorgt bij buren kaartje, met alle info er op. Top service all out!

Hallo Job, Wat fijn dat je zo tevreden bent over ons product en de levering ervan door de pakketdienst! We wensen je heel veel plezier met je bestelde paneel. Vriendelijke groet, Kimberly PanelPrint

Geweldig.een kunststuk in de huiskamer

Heel tevreden

Hoi Gerda, Wow, een 10! Wat fijn om te lezen dat je super tevreden bent met de geleverde print. Heel veel plezier ervan! Vriendelijke groet, Kimberly PanelPrint

prachtige print en met spoed in no-time geleverd

We wilden op het laatste moment nog een mooie HD-metal print laten maken voor onze ouders met kerst. Met spoed besteld om nog op tijd de bestelling binnen te krijgen. Prachtige print van hoge kwaliteit in no time geleverd met spoedbestelling

Beste Hans, Wow, een 10! We zijn blij dat jullie zo tevreden zijn met de geleverde print. Heel veel plezier ervan! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Prachtige foto's, scherp geprint

Erg blij met het resultaat, hoge kwaliteit!.

Beste Karin, Een 10, top! Heel veel plezier met jullie print. Tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

De kwaliteit is super goed.

We zijn verbaasd dat de kwaliteit van de foto print op een metaal zo goed is. We zijn heel blij en tevreden mee.

Beste MY, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Goed om te lezen dat jullie blij zijn met jullie bestelling. Heel veel plezier er van! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Snelle service, mooi resultaat

Na bestelling werd de print 4 dagen later geleverd. De foto is heel duidelijk op het metaal, het resultaat is heel mooi.

Beste C, Bedankt voor deze top beoordeling. Fijn om te lezen dat je blij bent met het resultaat! Heel veel plezier van je bestelling. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Slechte service

Allereerst problemen ondervonden bij het aanleveren van de af te drukken foto’s. Meerdere manieren gebruikt om de foto’s te verzenden omdat ze te klein zouden zijn om het gewenste product te kunnen leveren. Uiteindelijk zelfs de fotograaf ingeschakeld en toen kon het ineens wel afgedrukt worden op het gewenste formaat. Na levering bleek de foto te vervagen in de achtergrond. Na mail contact hierover werd dit bevestigd echter zouden de foto’s per mail dit ook enigszins illustreren was het antwoord. Ik kon 20% korting krijgen op een volgend product in de hoop dat deze wel naar wens zou zijn. Mijn vertrouwen is weg. Slechte prijs kwaliteit verhouding! Zou zeker verder kijken en bestel hier niet nog eens.

Hoi Patricia, Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. Jammer dat je ontevreden bent over jouw print op geborsteld aluminium en geen gebruik wilt maken van de aangeboden oplossing. We hopen dat je zelf een passende oplossing vindt en uiteindelijk tevreden bent met een mooie print. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Fraaie print, snel verzorgd

Prima persoonlijke service

Beste Marck, Bedankt voor deze top beoordeling! Hopelijk vindt de ontvanger het een mooi cadeau. Graag tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

In 1 woord geweldig

Goede service en snel bezorgd

Beste Inge, Een 9, wow! Daar zijn we super blij mee. Heel veel plezier van je print & hopelijk tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Wat een prachtige Steelprints hebben wij ontvangen!

Gewoon ontzettend mooie prints op mooi materiaal. Ik was bij 1 foto niet zeker of deze wel zo groot afgedrukt kon worden. Ik kreeg direct contact met de klantenservice en goed advies. Door de foto's zwart/wit te maken en te drukken op staal hebben de foto's een stoere uitstraling gekregen. Wij zijn heel tevreden.

Beste Carmen, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen en je daarmee een mooi resultaat hebt gekregen! Heel veel plezier van je bestelling en hopelijk tot ziens bij PanelPrint. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Kleuren niet zoals in de print preview

De foto was in eerste instantie zoals hij moest zijn totdat ik de print preview opende. Op de print preview waren de kleuren een stuk feller (meer verzadigd) en niet zoals ik hem wilde hebben. Contact opgenomen met de klantenservice inclusief afbeeldingen van de foto in mijn software, op hun site en volgens hun print preview. Zij gaven aan dat ik de print preview moest aanhouden. Ik heb mijn foto daarop iets bijgesteld onder andere door een iets mindere dekking zodat hij in de preview was zoals ik hem wilde. Zo ook besteld maar nu heb ik hem in huis en wijken de kleuren alsnog af van de preview en helaas niet op een goede manier. Foto kostte 130,- en dat vind ik best veel geld voor iets waar ik uiteindelijk niet helemaal tevreden over ben

Beste Natasja, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te lezen dat de kleuren niet zijn zoals je voor ogen had. Een weergave op een scherm blijft natuurlijk altijd een benadering van de werkelijkheid. Elk scherm heeft ook weer een andere weergave van kleuren en het materiaal waar het op afgedrukt wordt heeft ook nog effect op het resultaat. Om deze redenen kan het daarom een beetje afwijken van wat je op je scherm hebt gezien. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Zeer goede ervaring met PanelPrint, top product en goede after-sales

Beste Henk, Een 10, wow! Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Veel plezier van je print! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

bijzonder klantgericht en snelle service!

Goeie service waarbij er bijzonder goed en klantgericht te werk is gegaan. Het resultaat mag er dan ook zijn waarbij wij onze klant met een mooi cadeau het weekend hebben mogen laten gaan.

Beste Roy, Bedankt voor deze top beoordeling! Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Hopelijk tot ziens bij PanelPrint. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Snel en mooi

De panelen zien er prachtig uit. Eerst dacht ik wat zijn ze blauw, maar dat bleek de blauwe beschermfolie te zijn die je nog moet verwijderen. Goede communicatie en top resultaat.

Beste René, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Een 10, wij zijn hier super blij mee! Graag tot ziens bij PanelPrint. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Heel mooi en goed geregeld

Heel mooi en goed geregeld

Beste Ben, Bedankt voor deze top beoordeling! Heel veel plezier van je bestelling. Hopelijk tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Mooie afdruk op degelijk (hout) materiaal.

Duidelijk is de afdruk van goede kwaliteit. Slechts een klein wit stipje op de foto die niet op het origineel zat. Tevens is de foto 1 (tot hooguit 2) milimeter naar links verschoven ten opzichte van het afdruk voorbeeld dat op de website word gemaakt. Maar het is een hele mooie afdruk geworden waar we nog jaren plezier van gaan hebben.

Beste Tim, Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Het kan inderdaad dat de foto een paar millimeter afwijkt, dit heeft met de print marges te maken. In ieder geval goed om te lezen dat jullie er nog jaren plezier van gaan hebben! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Zorgvuldig ingepakt, super netjes, helemaal tevreden

Beste Chris, Bedankt voor deze top beoordeling! Goed om te lezen dat jullie helemaal tevreden zijn. Veel plezier met jullie bestelling en graag tot ziens bij PanelPrint. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Rollecate 71

7711 GG Nieuwleusen

0529-760 100

Over PanelPrint

PanelPrint is specialist in het printen op speciale materialen en akoestische producten. SpaDecor is onderdeel van PanelPrint en levert kamerhoge, voegloze wandpanelen voor sanitaire ruimtes.