Perfecte service en een prachtig resultaat

Snelle reactie op alle mails. Er wordt met je meegedacht bij vragen. De foto die we wilden gebruiken kwam niet hoger in kwaliteit als “goed” maar werd door panelprint nog verder verbeterd in kleur en scherpte. Snelle service, veilig thuis afgeleverd. Kortom: een prachtig resultaat waar we met veel plezier naar zullen kijken.

Beste Marion, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Goed om te lezen dat jullie tevreden zijn met onze service en het paneel. Heel veel plezier van jullie prachtige print! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Precies waar wij naar op zoek waren.

Een duidelijke site om er zeker van te zijn dat je krijgt wat je koopt. HD Metal Canvas Mat, Goede kwaliteit en makkelijk te monteren met het omhangsysteem aan de achterzijde. Een tikkeltje vintage (emaille) met de techniek van nu.. Wij zijn er blij mee :)

Beste Sjors en Inge, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Het paneel heeft een mooi plekje gekregen. Geniet ervan! Hopelijk tot ziens bij PanelPrint. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

heel goed!

doen wat ze beloven

Beste Marc, Een 10, super! Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. Heel veel plezier van je bestelling. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Goede service, snel, mooi materiaal

Hele goede en snelle service! Onze drie foto’s zijn gratis door PanelPrint iets aangepast waardoor het op HD Metal mat heel mooi verwerkt is. Staat heel mooi en strak in onze woonkamer. Superblij mee.

Beste Sheila, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat jullie zo blij zijn met de prints! Heel veel plezier ervan! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Super mooi gedaan

Beste Martine, Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Een 10, super! Hier zijn we erg blij mee. Heel veel plezier van je bestelling, zo te zien heeft deze een mooi plekje gekregen. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Zeer tevreden, beter dan verwacht!

Een eerste (proef)panel op bamboe besteld bij PanelPrint welke deel zal uitmaken van een groter werk. Ik was aangenaam verrast! De print is veel mooier dan had ik had verwacht (en dit kom je tegenwoordig zelden tegen). De rest kan mijn bestelling volgt snel :)

Beste Chris, Bedankt voor deze top beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent met de print op bamboe. We zien de toekomstige bestellingen graag tegemoet. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Fantastisch mooi!

De foto kopt helemaal tot zijn recht, mooie kleuren, mooi effect op het hout. Ik ben er helemaal weg van. Het is een blikvanger in het huis.

Beste An, Fijn dat je een review wilde achterlaten. Bedankt voor deze mooie beoordeling, daar zijn we ontzettend blij mee! We wensen je veel plezier van de prachtige foto op hout. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Simone PanelPrint

super

snelle service, mooie kwaliteit, keurig verpakt en bezorgd!

Beste Frans, Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. We zijn hier erg blij mee! Veel plezier van je bestelling. Tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Betrouwbaar en goeie kwaliteit

Hele fijne ervaring met Panelprint. Vriendelijk. Duidelijk. Vragen werden goed beantwoordt, en een geweldige muur gekregen dankzij het fotobehang geleverd door Panelprint.

Beste Marije, Een 10, super! De muur is inderdaad heel mooi geworden. Goed om te lezen dat jullie het zelf ook geweldig vinden! Veel plezier ervan. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Mooie print mooi resultaat nu afwachten wat vaders ervan vind voor Vaderdag

Beste Manon, Bedankt voor deze top beoordeling! Wij zijn hier super blij mee. Hopen dat de ontvanger ook zo blij is met dit prachtige cadeau. Tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Top kwaliteit

Wat een top kwaliteit en perfect helder en scherp Kan geen foto tegen jullie zijn echt specialist ga zo door raad het iedereen aan

Beste Steven, Een 10, super! Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Tot ziens bij PanelPrint. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Snel, makkelijk te bestellen en mooie kwaliteit!

Het product is makkelijk te bestellen en is snel bezorgd. De afbeelding is perfect geprint op het materiaal. Kortom een super tevreden Klant

Beste Marjolein, Bedankt voor het mooie cijfer! Goed om te lezen dat je super tevreden bent. Veel plezier van je bestelling. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Zozo

Print is mooi, ophang systeem ook prima. Alleen hangt het doek niet recht, het krult naar binnen omdat er geen verzwaring in de onderkant zit. Ik heb nu dus een doen dat uitsteekt ipv mooi vlak langs de wand hangt

Beste Angelique, Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Jammer dat het wandkleed niet helemaal naar verwachting is. Via de mail hebben we nog een tip gestuurd waarmee je het kleed eventueel recht zou kunnen krijgen. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Beste Luke, Een 9, super! Bedankt voor het achterlaten van dit mooie cijfer. Tot ziens bij PanelPrint. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

goede service

goede kwaliteit foto ontvangen en goede klanteservice

Beste Rory, Bedankt voor deze super beoordeling! Beter kan niet :). Heel veel plezier van je bestelling en hopelijk tot ziens bij PanelPrint. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Prachtige herinnering op z'n 2020st

Foto uitgekozen die sprekend was en dan maar hopen dat alles precies zo mooi wordt weergegeven als verwacht, dat deed het zonder meer

Beste Leon, Super om te lezen dat alles naar verwachting is! Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier van je bestelling. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Prachtige foto, mooi gedrukt

Heel mooi afgedrukt en handig te monteren, al met al gewoon perfect

Beste Kevin, Heel leuk dat je de moeite neemt om deze mooie beoordeling achter te laten, dankjewel hiervoor! We zijn heel blij om te horen dat je tevreden bent en te zien dat het paneel een mooi plekje heeft gekregen. We wensen je veel plezier van jouw HD Metal! Met vriendelijke groet, Simone PanelPrint

Mooie kwaliteit van zowel foto als plank

Lang geleden een cadeaubon gekregen, welke eigenlijk verlopen was maar na een mailtje is deze weer geactiveerd. Top service!!!!! Foto op plank ziet er erg mooi uit. Wist niet goed wat ik er van moest verwachten, maar plank voelt zwaar en degelijk aan, en de foto is kleurrijk en scherp. Vind het wel een prijzig product, en weet niet of ik dit nog een keer zou bestellen in de toekomst., maar dat is misschien persoonlijk.

Beste Tom, Bedankt voor je beoordeling, een prachtige 9! Fijn dat je nog wat moois hebt uit kunnen kiezen met jouw cadeaubon. Veel plezier ervan! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Goed!!

Netjes geleverd. Goed verpakt maar wel beetje verkreukeld maar daar heb ik al mailcontact over gehad om te behandelen.

Beste Ria, Bedankt voor dit mooie cijfer. Veel plezier van je wandkleed! Tot ziens bij PanelPrint. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Mooie foto op staal

Duidelijke site, denken en helpen mee, snelle service, goede prijs, mooie foto, een aanrader.

Beste Margreet, Een 9, wat een mooie beoordeling! Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring, we zijn hier heel blij mee. Veel plezier van je bestelling! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Hele mooie afdruk op aluminium

Prima kwaliteit, beter dan verwacht eigenlijk. Alleen informatie over levertijd op de afleverdag zou wat beter kunnen.

Beste Rene, Bedankt voor je beoordeling, een mooi cijfer! Fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit. Veel plezier van je bestelling, tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Mooie afdruk, de moeite van het wachten waard.

Wij hadden een tegoedbon (op een houten plaatje) voor een afdruk op Aluminium. De tegoed bon bleek bij de bestelling niet te werken. Na telefonisch contact is de bestelling in behandeling genomen. Na een week nog geen afdruk ontvangen, dus weer contact opgenomen. Na twee dagen was de bestelling binnen. Goed ingepakt en beschermd. Het is een mooie afdruk die nu in onze badkamer hangt.

Beste Maarten, Bedankt voor de beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Mooi om te zien dat het paneel een mooi plekje heeft gekregen. Heel veel plezier ervan! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Prachtig in alles

Heel belangrijk voor het aanleveren: hele heldere instructies, een kind kan de was doen. Ook was de service precies op maat en werd er precies gedaan wat er beloofd was. Resultaat was perfect. Kortom, ben uiterst tevreden!

Beste Bart, Wat een top beoordeling! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze beoordeling achter te laten. Veel plezier van je bestelling en tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Kan nauwelijks beter.

Prima telefonisch geholpen en de afhandeling liep zoals mocht worden verwacht.

Beste Wim, Super om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor deze mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Prachtig!

Haarscherp

Beste Klary, Wat een top cijfer! Heel erg bedankt voor deze beoordeling. Veel plezier van de print en tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Over PanelPrint

PanelPrint is specialist in het printen op speciale materialen en akoestische producten. SpaDecor is onderdeel van PanelPrint en levert kamerhoge, voegloze wandpanelen voor sanitaire ruimtes.