uniek cadeau

We zijn blij dit unieke cadeau gevonden te hebben. Echter is er bij het bestelproces iets fout gegaan. We hadden graag een steelpanel gehad op voet, zodat de foto op zich kan staan. Echter is het exemplaar dat we nu ontvangen hebben, met 2 metalen frames op achteraan (om ergens over te schuiven?). Mijn vraag, we hebben gisteren nog een steelpanel besteld (op naam van Stijn Vrijdag, zelfde adres). Zou het mogelijk zijn om een extra voetje toe te voegen voor het exemplaar dat we reeds ontvangen hebben? We zullen het er dan zelf op monteren. Hartelijk dank! Anne-Cathérine Dilewyns

Beste Anne-Cathérine, Bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer! Omtrent het ophangsysteem en soort paneel neem ik even contact met jou op. Tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Perfect!

Het is een prachtige foto geworden!

Beste Kees, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Heel veel plezier van je bestelling. Tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Verrassende mooie kwaliteit

Ik bestelde al eerder bij Panelprint, en was onder de indruk van de kwaliteit. Ook mensen die de panelen bij mij aan de muur zien hangen blijven lange tijd kijken.

Beste Gerry, Wat een mooi cijfer, bedankt! Leuk om te lezen dat zowel jij als mensen uit jouw omgeving de panelen erg mooi vinden. Tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Prima bedrijf en mooi resultaat

Zeer groot paneel laten maken aan de zijkant van ons bedrijf van hoe het vroeger was resultaat is erg mooi geworden en veel positieve reacties gekregen

Beste 'T Witte Peerd, Bedankt voor het prachtige cijfer! Mooi dat het paneel zoveel positieve reacties oproept. Heel veel plezier van jullie prachtige paneel! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Goede website, duidelijk en goed product

Na lang zoeken een oplossing gevonden voor het laten printen van een type plaatje. Mooi product, duidelijke website.

Beste Willem, Bedankt voor jouw beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent en een oplossing hebt gevonden. Tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Snel en super mooi resultaat

Het product is prachtig! Mooi hout, mooie print en stevig. De service is ook super, van elke stap word je op de hoogte gehouden!

Beste Marleen, Bedankt voor dit prachtige cijfer, daar zijn we erg blij mee! Heel veel plezier van je print. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Snelle service, product mooi afgeleverd, prima en veilig verpakt

Erg mooie uitstraling, mooi materiaal, en helder van kleur

Beste Jan, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn erg blij met dit mooie cijfer! Heel veel plezier van je bestelling. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Zojuist een print gekregen op vurenhout. Erg gedetailleerd en mooi uitgevoerd. Chapeau.

Beste Ronnie, Super om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Heel veel plezier van je bestelling. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

prima ervaring, ga zeker meer bestellen

Mijn digitale grafiek laat ik al jaren printen op diverse materialen en de vorige leverancier begon slordig te worden in kwaliteit en leveren. Na een aantal keren gedoe besloot ik een ander printbedrijf te zoeken en dat is PanelPrint geworden!

Beste Dick, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie beoordeling achter te laten! Super om te horen dat we in de toekomst meer bestellingen mogen verwachten. Tot ziens bij PanelPrint. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

De service van panel print loste de verwachting volledig in!

Zowel de snelheid van levering als de kwaliteit van de print waren prima in orde. 👍

Beste Stef, Bedankt voor je beoordeling, een mooi cijfer! Heel veel plezier van jouw bestelling. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Goede communicatie en super snelle levering

Makkelijke website, vriendelijke telefoniste, snelle levering (en dat met de feestdagen) en het eindproduct ziet er zeer netjes uit.

Beste Vos, Wat een super beoordeling, bedankt! Fijn dat alles zo positief ervaren is. Heel veel plezier van jouw paneel! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Snelle levering en zichtbaar kwaliteit product

Bij het personaliseren van je product krijg je voor je het product in je winkelwagentje plaatst een PDF voorbeeld van je afdruk. Dit heeft mij erg geholpen met het gebruik maken van de transparantie factor (70%) die erg mooi is uitgevallen op het hout! Goede prijs kwaliteit, zeer tevreden!

Beste Denise, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Leuk dat je even de moeite nam om dit achter te laten :) We wensen je veel plezier van jouw foto op hout en graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Simone | PanelPrint

Het is scherp afgedrukt op vurenhout. We zijn der heel blij mee!!!

Fijn dat jullie van te voren hebben aangegeven dat de foto onscherp verstuurd was. Gelukkig is de foto op vurenhout mooi scherp geworden:)

Beste Marit, Leuk dat je even de moeite nam om deze mooie beoordeling achter te laten. Fijn dat jullie er blij mee zijn, we wensen jullie er veel plezier van. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Simone PanelPrint

Goede service, goede communicatie en mooie foto

Beste familie Weekamp, Geweldig, een 10! Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Veel plezier gewenst van de fotoprint een graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Simone PanelPrint

Goede kwaliteit, snel geleverd. Top!

Goede kwaliteit, snel geleverd. Top!

Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Een 10, wauw, daar zijn we heel blij mee Natuurlijk veel plezier gewenst van de foto's op HD Metal en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Simone PanelPrint

Matige kwaliteit

Kwaliteit laat te wensen over. Teveel gaten in het paneel beton. En geen controle over waar de gaten zich bevinden. Bij portret essentieel. oa Verder is het paneel snel beschadigd en erg kwetsbaar op de scherpe hoeken en zijkant. Kwam al licht beschadigd binnen. Zou mooi zijn als dit product met veel aandacht naar een hogere kwaliteit getild kan worden. Komt zeer voor verbetering in aanmerking en dan is het wellicht een topproduct.

Beste Marc, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Via de mail hebben we gereageerd op uw opmerking, helaas hebben we tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Vriendelijke groet, Simone PanelPrint

Fantastisch alles is waargemaakt!

We hadden met spoed (voor het weekend) een fotocollage nodig, dit kon geleverd worden binnen 1 werkdag weliswaar met spoed maar qua extra kosten viel dit wel mee. De collage was zeer goed verpakt, zag er scherp uit en werd goed ontvangen door diegene die hem in ontvangst mocht nemen.

Beste Patrick, Een 10, super! Heel erg bedankt voor deze beoordeling. Fijn dat jullie met spoed een mooi cadeau hebben kunnen overhandigen. Graag tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Supermooie afdruk op metaal, precies waar ik op gehoopt had!

Duidelijke website, bestelling is volgens afspraak en uitstekend verpakt bezorgd!

Beste Miriam, Bedankt voor het mooie cijfer! Heel veel plezier van je afdruk en tot ziens bij PanelPrint. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Zeer goede communicatie; mooie uitvoering en prima levering van de print.

Zeer goede communicatie. Mooie uitvoering van de print en prima levering.

Hoi Nelleke, Bedankt voor je beoordeling. Prachtig cijfer! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Veel plezier van je bestelling en tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Top kwaliteit!

Bamboe 20 besteld, snel levering, sfeervolle resultaat. Top!

Beste Suus, Wat een top beoordeling, bedankt! Heel veel plezier van je print op bamboe. Tot ziens bij PanelPrint! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

kwaliteit-prijs-verhouding is slecht

ik vind het product niet mooi en zeker niet voor €95!, natuurlijk weet ik dat er in beton luchtbelletjes kunnen optreden, maar dat hoeft niet: mijn eerdere ervaring met een betonprint was veel beter, bij dat bedrijf hebben ze er zelf voor gekozen het product opnieuw te maken omdat ZIJ het niet mooi vonden, dat product kostte slechts €70! op mijn vraag of er aan dit product iets gedaan kon worden, omdat de luchtbelletjes precies in het gezicht van de baby zaten, kreeg ik eenvoudig als antwoord dat dat het risico was bij een betonprint, daar balen wij dus stevig van!

Beste Gerard, Wij vinden het vervelend dat jullie niet tevreden zijn. Echter is ons product niet zoals jullie dit bij een andere leverancier hebben ervaren. Er is contact met jullie geweest en wij hopen dat wij ondanks de ontevredenheid over het product toch een passende oplossing hebben aangeboden. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Wij hebben de Nachtwacht inmiddels ontvangen op textiel. Echt super mooi. Vraag over andere maat en voorbeeld werd snel op gereageerd. Compliment voor het eindresultaat team Panelprint!

Beste Rogier, Wauw! Een super cijfer! Fijn dat jullie zo blij zijn met het resultaat, daar worden wij ook blij van :). Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Toppie advies Simone

Ik heb veel glans panelen besteld maar nog geen met mat glans. Goed advies gekregen en zoals je ziet hangt het paneel te prijken bij deze familie. Waren er erg blij mee. groet Jos

Beste Jos, Bedankt voor het prachtige cijfer. Zo te zien heeft het paneel een mooie plek gekregen, geniet ervan! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Super mooie print op hout!

Super mooie foto op hout die ik zo snel mogelijk aan de muur wou hebben! Snelle service. Alleen het contact met de pakketdienst liep niet echt soepel waardoor het onnodig lang duurde voordat ik hem kreeg

Beste Ruane, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat de foto op hout mooi geworden is. Ik hoop dat hij een mooi plekje aan de muur heeft inmiddels. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Super klantvriendelijk en professioneel

Super goed geholpen door Simone, en het behang is fantastisch.

Hoi Angelique, Bedankt voor het prachtige cijfer! Geniet van het behang. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Rollecate 71 7711 GG Nieuwleusen

0529-760 100

Over PanelPrint

PanelPrint is specialist in het printen op speciale materialen en akoestische producten. SpaDecor is onderdeel van PanelPrint en levert kamerhoge, voegloze wandpanelen voor sanitaire ruimtes.