Gewoon dikke prima!

Eenvoudig proces, flexibel, goeie contacten met bedrijf. Een dingetje: grote TIFF-bestanden moeten ook kunnen voor prof. fotografen anders wordt het omslachtig. Kwaliteit eindproduct is erg hoog.

Beste Hans, Bedankt voor de beoordeling, een prachtig cijfer! We zullen jouw tip meenemen! Veel plezier van je bestelling. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Perfecte service en producten

Onwijs aardige klantenservice die meedenken met de klant. Goeie producten. In 1 woord top

Beste Cindy, Super om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor het prachtige cijfer! Heel veel plezier van je bestelling. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Foto hd metal glans

Foto van onze dochter laten bedrukken op hd met al glans 50x70. Echt super mooi geworden! Top product en goede snelle levering!!!

Beste Koert, bedankt voor je beoordeling. Een 10, daar zijn we super blij mee! Veel plezier van de mooie HD Metal en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Simone PanelPrint

Top product en super geleverd

Mooi product Tiptop afhandeling

Beste Otto, Bedankt dat je de moeite nam om een beoordeling achter te laten. En een 10, wauw. Daar zijn we heel blij mee! Veel plezier gewenst van jouw foto op hout en graag tot de volgende keer. Vriendelijke groet, Simone PanelPrint

goede service en denken mee over je wensen

goede service en denken mee over je wensen

Goedemorgen, Bedankt voor de mooie review, geweldig! Veel plezier van de bestelling en graag tot de volgende keer. Vriendelijke groet, Simone PanelPrint

Prachtig!

Niet goedkoop, maar het geld zeker waard. Wat een prachtig product!

Beste Petra, Bedankt voor je beoordeling! Geweldig, een 10! Veel plezier gewenst van de mooie HD Metal-print en graag tot de volgende keer. Vriendelijke groet, Simone PanelPrint

Professioneel, kundig en zeer behulpzaam

Na het nodige uitzoekwerk, wat te doen met afdrukken van een prachtige landschap foto op grootformaat, kwam ik tot de conclusie dat een afdruk op HD metal de beste kwaliteit bied qua scherpte en kleurdynamiek. Nu had ik al wel acrylaat gezien maar HD metal zou nog beter zijn. Contact gezocht met wat partijen die dit kunnen leveren en gekozen voor panelprint. De reden, snelle respons op mijn vragen en de antwoorden straalden direct uit dat ze wel wisten waar ze mee bezig waren. En dat klopte, hoog resolutie foto's zijn enorm groot, in mijn geval >500MB maar deze kan eenvoudig worden ge-upload via WE transfer. Levering was volgens afspraak binnen 4 dagen. Foto was zeer goed verpakt en beschermd. De kwaliteit is boven verwachting, afwerking, scherpte en kleur zijn briljant en inderdaad beter dan acrylaat. Kortom een aanrader zowel HD metal als panelprint.

Beste Han, Bedankt voor je beoordeling, een 10! Super om te lezen dat je alles zo positief hebt ervaren. Heel veel plezier van je prachtige print! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Servicegericht en klantvriendelijk!

Ik had een cadeaubon twv €200 te besteden bij Panelprint. Ik stuurde een foto door die wij in het groot wilden afdrukken. Ik werd gebeld door Simone die advies gaf om de foto niet te printen. Ze zag dat de foto wat bewogen was en ze kon niet garanderen dat wanneer je deze vergroot nog mooi en kwalitatief goed zou zijn. Heel fijn, want anders was ik €200 kwijt en niet tevreden. Ik kreeg een nieuwe code en mocht wat anders kiezen.

Hoi Azra, Een 10, super! Fijn dat je alsnog iets moois hebt kunnen bestellen met de cadeaubon. Heel veel plezier ervan! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Prijzig maar zeker de moeite waard

Het verschil tussen een foto opgeplakt op een blokje of afgedrukt op een blokje maakt het prijsverschil duidelijk waard: mooi resultaat, goed en snel geleverd. Dik tevreden.

Hoi Els, Bedankt voor het mooie cijfer! Fijn dat je dik tevreden bent. Veel plezier van je bestelling gewenst! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Goede communicatie, snelle levering en goed meedenken over mogelijkheden!

Goede communicatie, snelle levering en goed meedenken over mogelijkheden! We hebben een erg mooi en origineel cadeau gevonden!

Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat het cadeau geslaagd is! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Super mooi

Makkelijke site, goei info, mooi product.

Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling. Een 10, super! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Goed geholpen door vakmensen.

Het was van twee kanten een leuke opdracht ,want panelprint is zelfs foto's komen maken bij ons thuis.

Hoi Nicoline, Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent! Bedankt voor de gastvrijheid dat we bij je thuis foto's mochten komen maken. Een super cijfer, top! Vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

prachtig vorm gegeven

De foto is heel mooi afgedrukt en het ziet er strak en stevig uit. Fijn dat de voorbereiding voor het ophangen er al op zit. De plaat was ook keurig verpakt, zodat het tijdens transport niet kon beschadigen.

Beste Rachel, bedankt voor je review! Wauw, een 10! Daar zijn we heel blij mee :-) Graag tot ziens en veel plezier van je mooie print! Vriendelijke groet, Simone PanelPrint

Altijd kwaliteit

Mits een goede foto heeft PanelPrint een hoog standaard qua kwaliteit en een uiteenlopende keuze aan materialen

Beste Frank, Bedankt voor je beoordeling. Een 10, daar worden wij blij van! Veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Goede service, ziet er zeer goed uit.

Prachtige foto op hout laten maken, foto ziet er perfect uit. Alleen jammer dat je eigenlijk niet ziet dat het op hout geprint is, zeer glad hout gebruikt. Het zou bijna op doek geprint kunnen zijn, zoals het eruit ziet.

Beste Anne, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat de foto er perfect uitziet. Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Echt mooi gemaakt!

Prima afhandeling van de hele gang van zaken.

Beste Jan, Bedankt voor de beoordeling. Een 10, super! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Goede kwaliteit

Een prachtig product, heldere website, goed verpakt verzonden. Enig minpuntje is bij de bamboe print de lange levertijd, echter de kwaliteit is erg goed.

Beste Wouter, Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te lezen dat je blij bent met het product en de kwaliteit. Graag tot ziens bij PanelPrint. Met vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Bijzonder hulpvaardig

Het lukte niet helemaal met het systeem maar ik ben erg goed geholpen. Mocht de bestanden los opsturen. Ook over ons inkoopsysteem werd niet moeilijk gedaan.

Hoi Marja, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat alles gelukt is en je goed geholpen bent. Een 9, super! Met vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

Top ! Super mooi eindresultaat !

Super mooi eindresultaat ! En vooraf goede begeleiding. Aanrader !! Bedankt !

Beste Anne, Super leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten. Een 10! Bedankt, wij zijn hier erg blij mee. Met vriendelijke groet, Marlies Panelprint

Site is simpel te gebruiken, product is snel geleverd, goede kwaliteit

Zie titel

• Totaaloordeel over PanelPrint
  • Snelheid/Levertijd

Beste Nijs, Bedankt voor de beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent en ons een 10 geeft. Met vriendelijke groet, Marlies PanelPrint

goede produkten en een goede servise

Ik heb een goede ervaring met jullie ook als bel wordt ik perfect geholpen, en de producten zijn hun geld waard.

Beste Henk, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! Graag tot ziens bij PanelPrint. Vriendelijke groet, Simone

• Betrouwbaarheid

geef ook mee hoe de print te onderhouden (schoonmaken)

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Communicatie was uitstekend en de verpakking 100% in orde.

Rollecate 71

7711 GG Nieuwleusen

0529-760 100

Over PanelPrint

PanelPrint is specialist in het printen op speciale materialen en akoestische producten. SpaDecor is onderdeel van PanelPrint en levert kamerhoge, voegloze wandpanelen voor sanitaire ruimtes.